Gjest Runforit Skrevet 8. november 2014 #4021 Del Skrevet 8. november 2014 Frokost Eggerøre med peanøttsmør og kokosmelk Lunsj Kyllingsalat Mellom Mørk sjokoalde Middag Hjemmelaget pizza Dessert Bounty Muffins Snacks MR Freeze is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 9. november 2014 #4022 Del Skrevet 9. november 2014 Før trening: En liten skål granola med melk og rørte bringebær. +PWO. Etter trening: Proteinshake. Lunch: 2 rugsprø med peanøttsmør og et glass Tine styrk med sjokoladesmak. Middag: Spiste ute på restaurant: Meksikansk biff med en tomatbasert saus, grønnsaker og 2 potetbåter. Kvelds: En stor og deilig bit av en farlig god farsdagskake som jeg har bakt: Brownies med sjokoladekrem, pisket krem og jordbær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. november 2014 #4023 Del Skrevet 9. november 2014 Frokost ble 4 vaffelhjerter med jordbærsyltetøy (farsdag og husbonden fikk frokost på senga, nystekte vafler) Etter trening; 1/2 boks cottage cheese med eplebiter og bananbiter Middag: 1 porsjon biff stroganoff med ris og salat 1 kokosbolle Kvelds blir sikkert et par knekkebrød med et eller annet pålegg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippip Skrevet 9. november 2014 #4024 Del Skrevet 9. november 2014 Frokost: omelett med ost og skinke + cafe au lait Lunsj: et beger dobbel 0 solbær yoghurt Middag: helstekt entrecote med potetbåter og soppstuing Dessert: et lite porsjonsbeger med haagen dazs belgisk sjokolade is Div: peanøtter, cola light, eplejuice, et par biter lakris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earlgrey Skrevet 9. november 2014 #4025 Del Skrevet 9. november 2014 En gulrot 2 store sjokoladekakestykker En stor kyllingfilet og en potet Ost og kjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orakelet96 Skrevet 9. november 2014 #4026 Del Skrevet 9. november 2014 Absolutt ingen verdens ting, 5:2 dietten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christinevb Skrevet 10. november 2014 #4027 Del Skrevet 10. november 2014 Huff, jeg har ikke spist annet enn en halv pizza. Ingenting til frokost, ingenting til lunsj, og ingenting ellers. Er ikke sunt å fortsette slik jeg har gjort de siste ukene i hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 10. november 2014 #4028 Del Skrevet 10. november 2014 3 brødskiver med banan, en tallerken pasta og tofu boller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 10. november 2014 #4029 Del Skrevet 10. november 2014 Evigheter siden jeg har postet her! - Lindahls vaniljeyoghurt med hjemmelaget granola. En kopp kaffe, - 2,5 dl appelsinjuice med fruktkjøtt blandet med 2,5 dl vann. - Proteinshake med ekstra lett melk og en neve valnøtter. - Fiskekaker i brunsaus med poteter og gulrøtter. Vann. - Cola-x og noen biter smågodt. Aaaltfor mye sukker, men jeg er så sukkersyk for tida.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 10. november 2014 #4030 Del Skrevet 10. november 2014 Tre brødskiver med ost, skinke og agurk 2 torskefileter, agurksalat 1 boks ananas 1 bolle grønnsakssuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 10. november 2014 #4031 Del Skrevet 10. november 2014 Frokost Eggerøre med peanøttsmør og kokosmelk Lunsj Soyamelwraps med kylling, avokado og salat Middag Kyllingsuppe på kokosmelk og cashewnøtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #4032 Del Skrevet 10. november 2014 Evigheter siden jeg har postet her! - Lindahls vaniljeyoghurt med hjemmelaget granola. En kopp kaffe, - 2,5 dl appelsinjuice med fruktkjøtt blandet med 2,5 dl vann. - Proteinshake med ekstra lett melk og en neve valnøtter. - Fiskekaker i brunsaus med poteter og gulrøtter. Vann. - Cola-x og noen biter smågodt. Aaaltfor mye sukker, men jeg er så sukkersyk for tida.. Altfor mye sukker? Anonymous poster hash: d6455...07c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earlgrey Skrevet 10. november 2014 #4033 Del Skrevet 10. november 2014 -appelsin, li-lefse og et stort stykke skuffkake -2 posjoner aspargessuppe med brødkrutonger -2 brødskiver med kyllingposteig -1 pakke oreokjeks -kokt egg med kaviar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vogue90 Skrevet 10. november 2014 #4034 Del Skrevet 10. november 2014 Frokost: cottage cheese med eple og nøtter Lunch: Salat med egg, kyllingskinke og litt kidneybønner og feta + 1 pære Mellom: Cappuccino + mandarin Mellom 2: Kesam med blåbær, mandler og 1/2 banan (Sen) middag: Laksefilet med søtpotetbåter, brokkoli, blomkål og kesam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 10. november 2014 #4035 Del Skrevet 10. november 2014 Frokost: Wrap med røkelaks, salat og eggerøre. Lunch: 2 rugsprø med philadelphia og tomat. Middag: 2 grove pølser som jeg duppet i litt ketchup. Ikke i form i dag, så da blir matinntaket deretter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #4036 Del Skrevet 10. november 2014 En skål chili con carne + en brødskive En skyr + en persimon(frukt) Skal finne noe mer nå. Anonymous poster hash: d6455...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #4037 Del Skrevet 10. november 2014 En skål chili con carne + en brødskive En skyr + en persimon(frukt) Skal finne noe mer nå. Anonymous poster hash: d6455...07c Skriver på nytt: 1 skål chili con carne + en brødskive En skyr + to persimon 5 biter sjokolade + en brødskive En kyllingbaguett Anonymous poster hash: d6455...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 10. november 2014 #4038 Del Skrevet 10. november 2014 Absolutt ingen verdens ting, 5:2 dietten 16 år og 5:2 dietten? Huff, hva skjer med verden? Jenter på 16 år skal ikke være på en diett som innvolverer faste. Kroppen din er ikke ferdig utviklet enda kjære deg. Fokuser heller på å spise sunt og næringsrikt, samt beveg deg litt hver dag og nyyyt ungdomstiden din! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 11. november 2014 #4039 Del Skrevet 11. november 2014 Har spist hittil idag: Frokost: 1 skål havregryn med biola, nøtter og rips. Lunsj: 2 skiver steinalderbrød med egg, kremost og tomat. På cafe: 1 chilimocca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #4040 Del Skrevet 11. november 2014 frokost: havregrøt med pepper og appelsinjuice lunsj: dagens sub på big bite og 4 dl brus middag: en taco lefse med masse innhold utenom: 2 klementiner Jeg irriterer meg forsatt over den brusen jeg drakk jeg har gått 8 km i dag i hvertfall, så det er jo bra. Anonymous poster hash: d345e...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg