Gjest earlgrey Skrevet 8. oktober 2014 #3781 Skrevet 8. oktober 2014 Frokost: en boks eple, pære og vanilje cottage cheese (den grønne) Lunsj: 1 brødskive med egg og majones 2 rundstykker med ost og skinke en stor hjemmelaget muffin middag/kvelds: Kyllinggryte (laget med karri, mangochutney, churry og matfløte) med ris og salat
metempsychosis Skrevet 8. oktober 2014 #3782 Skrevet 8. oktober 2014 Frokost: Ett glass appelsin-juice og et eple. Langt fra nok, men jeg hadde liten tid. Lunsj: Hjemmelaget potetmos og pølser (onsdag er barnas dag) Til kvelds blir det gulrot-suppe med noe attåt (Parma-skinke, fransk ost og brød)
The Kitten Skrevet 8. oktober 2014 #3783 Skrevet 8. oktober 2014 Frokost: Fruktsalat med eple, banan og bringebær. Toppet med vaniljekesam og valnøtter. Mellom: To fiskekaker Lunsj: Salat med gulrot, paprika, sukkererter, bulgurhvete og fetaost. Middag/kveldsmat: Chili con carne med pasta. Et par alkoholfrie øl, og kanskje litt sjokolade. Har ikke spist middag/kveldsmat ennå.
skruf Skrevet 8. oktober 2014 #3784 Skrevet 8. oktober 2014 2 ryvita med leverpostei, agurk og majones 1 baybel cheddar, 1 mango smoothie (ferdigkjøpt) 1 potetball med bacon, kålrabi og gulrot Blir et eller annet til kvelds siden det ble litt lite inntak idag (rakk ikke lunsjpause på jobb, så derfor kastet jeg i meg en babybel og smoothie på boks i farta), tror kanskje ryvita med brie og ripsgele frister.
grrwaffmjau Skrevet 8. oktober 2014 #3785 Skrevet 8. oktober 2014 Frokost: havregrøt Lunsj: pannekaker Middag: karristekt kyllingfilet med masse fersk sopp og salat😍 Kvelds: yoghurt, melon og gulrøtter
Stine87 Skrevet 8. oktober 2014 #3786 Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Frokost: 1 Yoplait dobbel 0 med fersken, en neve blåbær og 40 g havregryn. "Lunsj" ble en gullerot siden jeg sov på dagen idag pga nattevakt til natten, og jeg våknet like før jeg skulle begynne på middagen. Middag: en god porsjon kylling/kalkunkarri gryte med litt boil in bag villris og en stor porsjon grønn salat. Kveldsmat: 40 g havregryn kokt på vann med 1 stor banan oppi og 20 g rosiner + masse kanel. Snack: 1 stort eple. Ifølge lifesum ble det ca 1300 kalorier, men jeg har vært sånn ca i nada aktivitet idag så det er vel ikke så galt da? Endret 8. oktober 2014 av Stine87
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #3787 Skrevet 8. oktober 2014 1 brødskive + to hjemmelaga boller Fiskegrateng + en potet Masse m&m + frukt Anonymous poster hash: d6455...07c
PatrickBateman_ Skrevet 8. oktober 2014 #3788 Skrevet 8. oktober 2014 -Yoghurt, cottage cheese, blåbær og musli - Chilli con carne x 2 - pære, mandariiiin
Agurk Skrevet 8. oktober 2014 #3789 Skrevet 8. oktober 2014 Frokost: 1 God morgen Zero og litt diverse oppkuttet frukt. Lunch: Salat med bl.a kylling, bønner og feta. Før trening: PWO Etter trening: Proteinshake. Middag: Kjøttkaker, stekt løk, brokkoli med brun saus og litt potetmos. Kvelds: 2 rugsprø med økologisk peanøttsmør.
Gjest earlgrey Skrevet 8. oktober 2014 #3790 Skrevet 8. oktober 2014 Frokost: 1 God morgen Zero og litt diverse oppkuttet frukt. Lunch: Salat med bl.a kylling, bønner og feta. Før trening: PWO Etter trening: Proteinshake. Middag: Kjøttkaker, stekt løk, brokkoli med brun saus og litt potetmos. Kvelds: 2 rugsprø med økologisk peanøttsmør. Hva står egentlig PWO for? XD
Gjest miaw Skrevet 8. oktober 2014 #3791 Skrevet 8. oktober 2014 Frokost; musli med melk Lunsj; linsesuppe Mellom; 2 sjokoladekakestykker på jobb. nok en bursdag. .. Middag; grønnsaker og laks Kvelds; en pose chips, dip og to øl:p også på en onsdag da..
Butter Skrevet 9. oktober 2014 #3792 Skrevet 9. oktober 2014 i går: Frokost: overnight oats med halv banan og mandler. Lunsj: 2 skiver steinalderbrød med jarlsberg og makrell i tomat + et lite eple. Middag: torsk med søtpotetmos, brekkbønner og soyasmør. Kvelds: 2 store musliknekkebrød med brie og brunost, litt druer og et lite eple.
Anneline80 Skrevet 9. oktober 2014 #3793 Skrevet 9. oktober 2014 Gårsdagen: Før trening: gresk yoghurt med blåbær og granola. Frokost: to knekkebrød med makrell i tomat og et glass sjokolademelk. Lunsj: spicy tomatsuppe med lammekjøttboller og grønn sidesalat. Vann. Mellom: pære og kaffe. Middag: lapskaus med rotgrønnsaker og røkt svineknoke. Kvelds: appelsin og to twist.
Stine87 Skrevet 9. oktober 2014 #3794 Skrevet 9. oktober 2014 Frokost: 1 beger Yoplait dobbel 0 Kirsebær med 20 g havregryn og 30 g solfrokost (skulle egentlig ha masse bær oppi, men det var tomt) Lunsj: 2 lomper med Norvegia lett, ketsjup og grillkrydder stekt i ovnen. Middag: 2 koteletter med kokte erter, gullerøtter og hjemmelagd potetstappe lagd på ekstra lett melk og vita hjertegod sin margarin. Til kvelds blir det det samme som i går, 40 g havregryn kokt på vann med 20 g rosiner og en banan oppi. Også blir det nok et eple eller lompe med ost som mellommåltid mellom middag og kvelds.
Anneline80 Skrevet 9. oktober 2014 #3795 Skrevet 9. oktober 2014 Frokost: havregrøt med blåbær og vann. Mellom: banan og kaffe. Lunsj: spicy tomatsuppe med lammekjøttboller. Halv pære og vann. Mellom: gresk yoghurt med granola. Middagen blir bakt torsk med bacon og grønnsaker. Tenker også det blir to-tre twist og en kopp te i kveld.
Gjest Runforit Skrevet 9. oktober 2014 #3796 Skrevet 9. oktober 2014 Frokost Eggerøre med peanøttsmør og kokosmelk Lunsj Kyllingsalat med rømme og avokado Middag Kjøttboller med ostefyll, tomatsaus og squashpasta
pippip Skrevet 9. oktober 2014 #3797 Skrevet 9. oktober 2014 2 knekkebrød med hamburgerrygg + kaffe latte. Go morgen zero bringebær yoghurt. En grov fiskeburger med litt chilisaus. En porsjon søtpotetmoussaka. 1l solo super
Agurk Skrevet 9. oktober 2014 #3798 Skrevet 9. oktober 2014 Hva står egentlig PWO for? XD PWO= Preworkout. En gugge som drikkes en stund før trening som gir mer energi, fokus og økt prestasjon
Agurk Skrevet 9. oktober 2014 #3799 Skrevet 9. oktober 2014 Frokost (sto opp ganske sent i dag): Havregrøt. Før trening: PWO Etter trening: Proteinshake og 1 banan Middag: Kyllingwok Kvelds: 2 rugsprø med skinke, agurk og lettmajones + en proteinshake Kos: 2 glass hvitvin mens jeg leser pensum
Gjest earlgrey Skrevet 9. oktober 2014 #3800 Skrevet 9. oktober 2014 Frokost: 3 brødskiver med roastbiff og remulade Lunsj: yoghurt og en pakke druer Middag: suppe Kvelds: cottagecheese med pære og eple
Fremhevede innlegg