Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!


TuttaV

Anbefalte innlegg

Hittil har jeg hatt ei innom med klassisk bihulebetennelse og en liten gutt som hadde kuttet seg. Rolig så langt :Nikke:

Innimellom har jeg fått tid til å sende ut invitasjon til vår årlige julegrøtfest! :nisse::tree: Litt tidlig ute kanskje? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter her og griner til Alt for Norge fordi vi har så flott tradisjon med barnetog på 17. mai - barna våre er det flotteste vi har å feire og vise frem :grine: Herrlighet, hva skjer med hormoner... (!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hormonene kan være litt morsomme innimellom da. Mannen ble plutselig kjemperørt av å se på Sinnasnekkeren forrige uke, så her i huset er tydeligvis hormoner smittsomt :fnise:

Hatt en fin start på uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Blir vel en epidemi rundt KG-gjengen her...

Det har vært en fin start :Nikke: Veldig godt å se familien igjen i går, så litt kjipt å ha vakt på nytt igjen i dag :roll: Men men. Skal få kose meg med familien i morra :Nikke:

Har begynt å handle inn julegaver :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt at babyen prioriteres :fnise:

I dag har det blitt leking, middag, ut på tur med bål og grilling og til sist et lite bad før sengetid. Nå skal mor slappe av :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er egentlig ganske bra :) Er ikke noe særlig trøtt, matlysten er grei, men kjenner det tidvis verker litt i bekkenet :unsure: Prøver å ta hensyn til det allerede så det ikke blir like store problemer som sist... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var tidlig! (Føler at reaksjonen min på svangerskapsrelaterte ting du sier står på repeat :fnise: )

Har du vært plaget med bekkenet tidligere også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var tidlig! (Føler at reaksjonen min på svangerskapsrelaterte ting du sier står på repeat :fnise: )

Har du vært plaget med bekkenet tidligere også?

:fnise: jeg har ikke merker repeat-knappe..

Syns det var tidlig selv. Fikk plager fra uke 20-22 i første svangerskap, men håper jeg kan utsette det litt denne gangen ved å ta det mer med ro. :pls:

Uff dustebekken!! :sinnatagg: Håper at det ikke blir verre! :)

Heldigvis var det bedre i går igjen, så krysser fingrene for flere gode dager...

Hurra for 15 uker! :strix:

:hoppendeglad: ja, der var nok en uke forbi! Bare 25 igjen! Eller 22 hvis jeg sammenligner med sist gang ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en natt... Vesla skrek en drøy times tid fra og til uten at noen ting hjalp ca rundt midnatt, og videre ble det x antall runder med vannflaska og sokken mellom kjære og meg... Ikke på topp i dag kan du si :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, er formens hennes bra da? Håper at du får ei fin uke! ;)

Hun hadde feber på fredagskvelden, og var da selvsagt slapp, men ellers har formen på dagtid vært bra! Eller... matlysten har ikke vært på topp, men blid og fornøyd som vanlig foruten det. Så vet ikke helt hva det var jeg... virus halsinfeksjon kombinert med mareritt? :vetikke:

Tungt med slike netter. Håper det ble bedre natten etter :hug:

Natten i natt ble heldigvis bedre :danse: Kjære var oppe en tur i 5-tiden, ellers har hvertfall ikke jeg våknet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde vært kjekt om hun hadde et litt større ordforråd innimellom :fnise:

Nå har jeg meldt meg inn i Bokklubben på nytt og bl.a. kjøpt denne boken. Noen som gleder seg til jul eller?! :sjenert: Har begynt å strikke Arne & Carlos sine julekuler også. Straks ferdig med den 3. for denne sesongen... Må ha noe å henge fingrene i før jeg kan begynne med babystrikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...