Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!


TuttaV

Anbefalte innlegg

Har medela swing (elektrisk) fra sist. Trenger bare å kjøpe en ekstra "dutt" (den hvite "dutten" som sørger for vakuumet) fordi jeg helt på slutten måtte gå over til reservedutten. Skal også ha nok av flasker og den slags...

Noe du tenker å kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Beskrivelsen av badet er mer enn nok til at tilbudet om huspass fortsatt står :jepp:;)

Og så må jeg si at jeg aldri har hørt om Flexi Bath, så måtte google det, og det så jammen lettvint ut! :jepp:

Ha en fin fredag! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Flexibath, og det har vært kjempekjekt helt fra fødselen og inntil de siste par månedene, når vår bestemte lille frøken heller har villet dusje.. :fnise:

Vi må kjøpe "stor-jente-seng", sånn at minsten kan overta sprinkelsenga. Skal nok spandere en ny madrass i den. Planen er å få til en IKEA-tur til lørdag, faktisk :)

Ellers vet jeg ikke helt hva vi trenger før vi vet om det er gutt eller jente.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskrivelsen av badet er mer enn nok til at tilbudet om huspass fortsatt står :jepp:;)

Og så må jeg si at jeg aldri har hørt om Flexi Bath, så måtte google det, og det så jammen lettvint ut! :jepp:

Ha en fin fredag! :hug:

Jeg hørte ikke om det selv før etter vi hadde fått en badebalje, men synes det virker genialt selv!:jepp:

Jeg må innrømme at du satte igang noen tankeprosesser hos meg angående badet, så nå har jeg kommet på en spennende idé syns jeg :bond: - å bytte flisene på en av veggene med et fototapet (tilpasset baderom) av en behagelig utsikt, sånn at når vi ligger i badekaret, så hviler vi øynene på noe avslappende.

Må bare finne eksempler nå så jeg kan vise V-mannen. Han har nemlig ikke evne til å visualisere ting :rolleyes:

Vi har Flexibath, og det har vært kjempekjekt helt fra fødselen og inntil de siste par månedene, når vår bestemte lille frøken heller har villet dusje.. :fnise:

Vi må kjøpe "stor-jente-seng", sånn at minsten kan overta sprinkelsenga. Skal nok spandere en ny madrass i den. Planen er å få til en IKEA-tur til lørdag, faktisk :)

Ellers vet jeg ikke helt hva vi trenger før vi vet om det er gutt eller jente.. :roll:

Så bra dere har hatt nytte av den såpass lenge! Da tror jeg den vil funke fint for oss :)

Stor-jente-seng er viktig ja :Nikke: M får sin til jul ;)

Noe spesielt dere vil kjøpe hvis det blir gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg må innrømme at du satte igang noen tankeprosesser hos meg angående badet, så nå har jeg kommet på en spennende idé syns jeg :bond: - å bytte flisene på en av veggene med et fototapet (tilpasset baderom) av en behagelig utsikt, sånn at når vi ligger i badekaret, så hviler vi øynene på noe avslappende.

Må bare finne eksempler nå så jeg kan vise V-mannen. Han har nemlig ikke evne til å visualisere ting :rolleyes:

:ler: Jeg er nok i samme båt som V-mannen der, kjære er helt oppgitt over meg... Da vi skulle kjøpe vår første bolig i sin tid og hun viste meg annonser, fikk jeg alltid helt hangup på eventuelle grusomme gardiner, sofaer eller andre ting :fnise: Der hun så rommene og planløsningen og potensialet, klarte jeg aldri å se for meg at det skulle bli annerledes enn jeg så på bildene :ler: Men når det er sagt hørtes det ut som en fantastisk god ide, jeg stemmer for at du får overtalt V-mannen også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Jeg er nok i samme båt som V-mannen der, kjære er helt oppgitt over meg... Da vi skulle kjøpe vår første bolig i sin tid og hun viste meg annonser, fikk jeg alltid helt hangup på eventuelle grusomme gardiner, sofaer eller andre ting :fnise: Der hun så rommene og planløsningen og potensialet, klarte jeg aldri å se for meg at det skulle bli annerledes enn jeg så på bildene :ler: Men når det er sagt hørtes det ut som en fantastisk god ide, jeg stemmer for at du får overtalt V-mannen også! :jepp:

Foreløpig er han skeptisk, men jeg skal jobbe videre med saken... :lur:

God helg ;)

Takk, det samme til deg :)

-----------

Jeg har fått juleantrekket i posten nå!

http://www.ebay.com/itm/Maternity-Pregnancy-Stretchy-V-Neck-Dress-Sizes-UK10-18-US8-16-EU38-46-525-/150979822575?pt=UK_Women_s_Dresses&var=&hash=item68cf7f4954

Er kjempefornøyd med pris, kvalitet og hurtighet på levering :jepp: har ikke lyst til å svi av kjempemye penger på tøy jeg bare kan bruke de neste 4-5 mnd :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst ikke kommentert her siden jeg skrev gratulerer i starten, men snikleser likevel ;)

Fin kjole! :) Tror kanskje jeg må bestille en slik selv, ser heller ikke poenget med å bruke mye penger på klær som bare kan brukes med tilhørende babykul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den var fin! Fikk lyst å kjøpe den selv jeg nå. Hvilken farge tok du? Har funnet ut at jeg trenger to mammakjoler, er så mye feiringer og sånn rundt jul så vil ha noe å veksle mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst ikke kommentert her siden jeg skrev gratulerer i starten, men snikleser likevel ;)

Fin kjole! :) Tror kanskje jeg må bestille en slik selv, ser heller ikke poenget med å bruke mye penger på klær som bare kan brukes med tilhørende babykul.

Hihi... Sniklesing er lov ;) men enda koseligere med kommentar :)

Åh, den var fin! Fikk lyst å kjøpe den selv jeg nå. Hvilken farge tok du? Har funnet ut at jeg trenger to mammakjoler, er så mye feiringer og sånn rundt jul så vil ha noe å veksle mellom :)

Jeg tok fargen crimson. En skikkelig dyprød farge. Heldigvis skuffet den ikke! Synes rødtoner har så lett for å bli glorete... Vil absolutt anbefale deg kjolen! :jepp:

Jeg skal bruke et par gamle kjoler som gravidkjoler denne jula, og deretter kaste de tenkte jeg... Man blir jo ganske lei av å gå i det samme tøyet hele tiden :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fargen lik som på bildet? Tenkte nemlig på crimson jeg også :P Synes ofte fargen avviker så veldig fra bilde til produkt,og det er jo litt kjedelig, for fargen på bildet var kjempefin. Normal i str? Har en lignende kjole fra før, men tviler for at jeg klarer å presse den over kulemagen. Kanskje jeg får den på nå, men om to mnd er nok kula blitt en god del større, så kan kanskje bruke den som en vanlig topp da, hvis det er nok stretch i stoffet :fnise: Uansett er det jo greit å ha en grunn til å kjøpe ny kjole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fargen lik som på bildet? Tenkte nemlig på crimson jeg også :P Synes ofte fargen avviker så veldig fra bilde til produkt,og det er jo litt kjedelig, for fargen på bildet var kjempefin. Normal i str? Har en lignende kjole fra før, men tviler for at jeg klarer å presse den over kulemagen. Kanskje jeg får den på nå, men om to mnd er nok kula blitt en god del større, så kan kanskje bruke den som en vanlig topp da, hvis det er nok stretch i stoffet :fnise: Uansett er det jo greit å ha en grunn til å kjøpe ny kjole!

Jeg syns den var lik som på bildet :Nikke: Bestilte i min vanlige størrelse og da satt den som forventet. Har fortsatt en del å gå på på magen pga "rysjene" på siden.

De gamle kjolene jeg tenker på har empireliv og stretchy stoff over brystene, så da funker de. Orker ikke åle meg inn i noe annet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var lik som på bildet :Nikke: Bestilte i min vanlige størrelse og da satt den som forventet. Har fortsatt en del å gå på på magen pga "rysjene" på siden.

De gamle kjolene jeg tenker på har empireliv og stretchy stoff over brystene, så da funker de. Orker ikke åle meg inn i noe annet :fnise:

Supert :) Får legge inn bestilling og satse på det beste! Tror jeg er kommet forbi stadiet hvor det var mulig å åle seg inn i noe, nå er det enten eller, og som regel går det ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ultralyd i morgen :bolledeig: Håper vi får godt innsyn og ikke noe grå tåke, slik som Mazzi, så vi får vite hvilket navn vi skal kalle frøet... :rolleyes: Kjære er overbevist om at det er jente og kaller henne allerede J.

Mulig det ikke blir en veldig enkel ultralyd, da M hadde en dårlig natt til i dag og fikk feber utover formiddagen, så det er mulig hun må være hjemme fra barnehagen i morgen og dermed være med på ultralyden. Vet ikke helt hvordan jeg skal få det til, men det må bare gå på et vis... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var ultralyd overstått. Litt knotete med M på slep, men det gikk på et vis... Alt sto bra til med lille frø helsemessig :) men desverre var h*n litt sjenert og gav ikke noe godt innblikk mellom bena. Fastlegen ville hvertfall ikke tippe noe når han verken så pose eller lepper, som han sa. Litt skuffet over det :sukk:

Så da ringte jeg jordmora på sykehuset som jeg har nevnt tidligere (som jeg da ikke fikk tak i), men hun hadde ledig tid i dag, så da blir det ny titt kl. 14 :fnise:

Skal sende dere pm jeg, Mazzi og Neferet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...