Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!


TuttaV

Anbefalte innlegg

Litt misunnelig for at du (kanskje) slipper å vente! :fnise: Bedre lykke neste gang! ;) Bra at alt så bra ut helsemessig :jepp: Selv om jeg føler på en måte at det er noe man tar for gitt inntil det motsatte er bevist eller til man har grunn til å tro noe annet... :sjenert: Skjønner du hva jeg mener?

Takk for pm! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner så absolutt hva du mener... Jeg tenker jo også at frøet er helt friskt. Samtidig kjente jeg i morges et stikk av "oi, er det kanskje ikke så lurt å ta med M på ultralyd i tilfelle jeg får dårlige nyheter". Men det er nok den frykten man i bunn og grunn får som mamma. Gjelder bare å ikke la den slippe til og overmanne en så lenge det ikke er noen grunn til det, som du sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett blir det ny ultralyd på meg, men ikke før i uke 32, fordi morkaka lå litt over livmorhalsåpningen. Regner med den trekker seg opp innen den tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... ja sånn går det når man er "godt kjent" :fnise:

Det viste seg tydelig i ettermiddag at det blir ei lillesøster på oss :strix:

Fikk en skikkelig god følelse av å tenke på to søstre såpass tett i alder leke sammen :rodmer: Kjære gliser over å ha hatt rett nok engang og gleder seg til to småjenter å tulle med :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere :klemmer:

Tror de vil ha mye glede i hverandre ja :Nikke: M er allerede veldig stor fan av rollelek, så kan se for meg lillesøster vil bli kommandert rundt :fnise:

Kjekt å tenke på at vi slipper å styre med å kjøpe masse klær må jeg innrømme. Denne gangen kjøper vi kun det vi absolutt vil ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Takk dere :klemmer:

Tror de vil ha mye glede i hverandre ja :Nikke: M er allerede veldig stor fan av rollelek, så kan se for meg lillesøster vil bli kommandert rundt :fnise:

For ikke å snakke om hvor glad M kommer til å bli når lillesøster om noen år skal spionere på alt hun og venninnene/kjæresten gjør... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med en lillesøster, og ikke minst at alt så fint ut! :)

Vi får jo to tette gutter, og selvom det og hadde vært stas med en av hvert kjønn, så tenker jeg at to tette av samme kjønn kanskje får ekstra mye glede av hverandre i årene fremover, så nå kan jeg liksom ikke se for meg annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Zia og Yesterday :klem:

Er utrolig hvor fort man blir innstilt på ting :Nikke: Og det er jo, som du sier, mange fordeler med å få to tette av samme kjønn. Min lillesøster og jeg hadde drøye 3 år i mellom og jeg føler kanskje det ble for stor avstand, hvertfall fra jeg begynte på ungdomsskolen. Men disse to jentene vil jo bare ha 2 år i mellom og gå på ungdomsskolen sammen, så de har hvertfall mulighet til å være tettere :)

------------------

Navnet er nå spikret og bestemt (hvertfall fornavnet), for nå har vi bestilt oss ukeplan :fnise:

Og ellers har jeg kommet på enda en ting vi skal unne oss til lillesøster - Stokke newborn seat.

Vi har lyst til at alle skal kunne sitte samlet ved middagsbordet, både for å fremme matlyst hos lillesøster, men også for at M skal finne roen. Hun er nemlig veldig "bordflink" i barnehagen, men blir lett utålmodig når hun spiser middag med bare kjære og meg. Så med lillesøster ved bordet tror jeg det vil bli en fin blanding av matinntak og underholdning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Storesøster hos dere høres ut som storebror her i huset mtp mat/bordvaner ;)

Vi har det newborn-setet fra Stokke, og det er virkelig verdt pengene altså! Jeg brukte det mye rundt i huset også, ikke bare på stolen. Er jo superlett å klikke av og på, og kan plasseres hvor som helst ellers også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster hos dere høres ut som storebror her i huset mtp mat/bordvaner ;)

Vi har det newborn-setet fra Stokke, og det er virkelig verdt pengene altså! Jeg brukte det mye rundt i huset også, ikke bare på stolen. Er jo superlett å klikke av og på, og kan plasseres hvor som helst ellers også. :)

Ja, de er noen raringer altså. I dag var det tidlig ferdig med maten på sin egen tallerken (ikke i den forstand at hun var ferdig altså, men at hun sa gakk gakk (=takk, takk) og ville ned), og like så fort vil hun opp i mitt fang og sitter der og spiser masse av min tallerken. Fint resultat med masse ris over det hele for mor :rolleyes:

Så bra med gode erfaringer av setet og å høre at det har flere bruksområder! Enda større grunn til å kjøpe det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det er jo mye mer spennende med noen andres mat! Det kan jo hende at det smaker annerledes fra stor tallerken! :ler: Nyttårsaften i fjor hadde vi fadderbarnet vårt med foreldre til middag, og han var overstadig begeistret over de mosede søtpotetene, så lenge de kom fra mammaens tallerken. Alt annet var helt krise :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Bra det ikke bare er vår datter som er allergisk mot egen tallerken ;)

-----------------

I går var jeg og fikk veiledningstime på treningssenteret her i byen. Hadde bedt om instrukser fra noen som kunne litt om gravide/bekkenløsning, og det tok litt tid før de greide å skaffe en (antageligvis noen som måtte lese seg opp :erter:). Men i går satte vi opp et program for meg og jeg fikk prøvd øvelsene. Alle var nye for meg, og jeg kjente umiddelbart at de traff muskler som hadde fått late seg litt for lenge :trene:

Er mye mer motivert nå for å trene styrke kjenner jeg. Synes vanligvis det er gørrkjedelig :sjenert:

Håper at formen er fin i kveld, da tror jeg jammen at jeg skal prøve å komme meg til treningssenteret! I helgen har jeg nemlig vakt, så da blir jeg stuck... Men først er det halloweenbursdag til M's tremenning. Tips til gave til en 5-åring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...