Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!


TuttaV

Anbefalte innlegg

Deilig ;) Savner det å kunne ta helg og glede seg, for meg er alle dager liker for tiden, men litt ekstra stas med helg siden samboer har fri da :)

Du er snart halvveis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, heldigvis begynner jeg å nærme meg halvveis :Nikke:

Drøye 2 uker til ultralyd nå! Gleder meg!! :hoppe: Er så spent på om alt står bra til og om det blir en lillesøster eller lillebror. Både kjære og jeg tror vel egentlig det blir en jente til, men begge håper det blir en gutt ;) Eller... på en måte syns jeg det hadde vært supert med en jente til... Er fornøyd uansett så lenge h*n er frisk! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okidoki... :) her er lista så langt:

:babyjente: : meg, V-mannen, Doh, Neferet

:babygutt: Yesterday

Snart helg nå! :bolledeig: Har begynt å snuse på browniesoppskrifter... fikk plutselig så lyst på :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 uker!! :danse: Blir spennende å se hva dere får! :)

Planer for helgen?

:strix: for 17 uker ja! :hoppendeglad:

Ingen store planer for helgen... Annet enn å lage brownies i kveld ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en svært så rolig og bedagelig helg... Nesten litt for rolig egentlig. Været var dritt og det var lite å finne på med M på dagtid, så det ble nesten litt pressende kjedelig :rolleyes:

I dag har jeg hatt avspaseringsdag, så har fått gjort unna en rekke småærend! Bl.a. kjøpt knapper til en babyjakke jeg har strikket, kjøpt nye vanter (fordi de jeg hadde på mystisk vis har forsvunnet) og kjøpt et par julegaver. Ellers har jeg vært på café med en venninne i mammaperm (og fått forsterket babylysten etter å ha kost med en 6 uker gammel skjønning), lagd fårikålmåltid til familien og fått jobbet med noen albumsider på julegaven fra M til sine besteforeldre. En bra fridag :nigo:

Jeg har også kjent utenpå-spark for første gang! :rodmer: Så nå skal kjære settes på saken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så effektiv du har vært da! :) Men høres ut som en veldig koselig dag, både med babykos og alt det andre. Blir alltid imponert over de som begynner tidlig med julegaver, jeg har planer om det hvert år men det skjer aldri. Har du mange du kjøper til?

Kos med babyspark, får håpe mannen kjenner snart også. Jeg ble skikkelig overraska over at jeg kunne kjenne det utenpå med en gang, men kanskje det er fordi jeg begynte å kjenne relativt seint (sammenliknet med en del andre førstegangs jeg har lest om)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier :hallo:

Håper du har en fin dag. Koselig med babyspark altså. Husker godt de første sparkene. Var en utrolig rar følelse :)

Jeg tror også du får en jente til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så effektiv du har vært da! :) Men høres ut som en veldig koselig dag, både med babykos og alt det andre. Blir alltid imponert over de som begynner tidlig med julegaver, jeg har planer om det hvert år men det skjer aldri. Har du mange du kjøper til?

Kos med babyspark, får håpe mannen kjenner snart også. Jeg ble skikkelig overraska over at jeg kunne kjenne det utenpå med en gang, men kanskje det er fordi jeg begynte å kjenne relativt seint (sammenliknet med en del andre førstegangs jeg har lest om)

Vi handler "sammen" til begge sett foreldre, mine 3 søsken, kjæres bror, 2 "søskenpartnere", niese, besteforeldre, ett sett filletante/onkel, en venninne og selvfølgelig ektemake og datter. Dvs 17 pakker. I tillegg ordner vi en gave fra M til sine besteforeldre og jeg håper i år at vi kan ha noe minijuleverksted så M kan gi en liten gave til sine tanter og onkler også.

Misliker å måtte stresse inni fulle kjøpesentre . Kjenner jeg blir sliten av bare tanken ;) Så da tar jeg det heller litt etter litt. Og særlig i år hvor vi bor nordpå og skal feire jul sørpå, så har det vært viktig å få fraktet en del av pakkene ned på forhånd, så vi ikke har så mye i kofferten :Nikke:

Innom og sier :hallo:

Håper du har en fin dag. Koselig med babyspark altså. Husker godt de første sparkene. Var en utrolig rar følelse :)

Jeg tror også du får en jente til ;)

Så hyggelig! :klem:

Da ser tippelista slik ut:

:babyjente:: meg, V-mannen, Doh, Neferet, Kakaoen

:babygutt:: Yesterday

Ja, det må jeg si var en veldig effektiv fridag! :) Formen er god, altså? :)

Åh, gleder meg til babyspark :rodmer:

Ja, også glemte jeg å skrive at jeg hadde støvsugd kåken også! Så var enda mer effektiv ;)

Formen er fin nå :Nikke: Trenger litt mer søvn enn vanlig, men det kan like gjerne komme av pendlertilværelsen og at jeg må grytidlig opp :P

I går fikk kjære også kjent på babyspark. Utrolig stas :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så stas at din kjære også fikk kjenne spark! :hjerte: Hva med den blivende storesøsteren, forholder hun seg til din voksende mage ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så stas at din kjære også fikk kjenne spark! :hjerte: Hva med den blivende storesøsteren, forholder hun seg til din voksende mage ennå?

Vi har begynt å si og peke på "baby i magen til mamma", men hun skjønner det nok ikke helt ennå... Selv om gjerne viser fram sin egen store mage når mamma viser frem sin :fnise:

Hun er veldig opptatt av babyer, så tror lillebrøster vil bli godt mottatt uansett :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært veldig redd for at vi ble stående uten barnehageplass til M i.o.m. at vi søker om oppstart utenom hovedopptaket i en allerede presset kommune. Kjære fikk hans arbeidsgiver til å sende bekreftelse på kraftig behov for barnehageplass i.o.m. at han kommer til å være alene med M en stund. Og allerede i dag fikk vi tilbud om barnehageplass fra januar 2014! Og ikke bare det... Men i førstevalget vårt!! Nemlig barnehagen som ligger 4 hus bortenfor tomta vi bygger på! :hoppendeglad: Greide bare ikke å la være å smile tidligere i dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så søt M er :) Og gratulerer med barnehageplass! Så utrolig deilig. Vi (jeg) har peilet oss inn på en barnehage som ligger rett ved siden av garasjen vår. Utrolig deilig å ha den rett i nærheten :)

Når er det dere flytter? Mulig jeg har spurt før, men husker ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så søt M er :) Og gratulerer med barnehageplass! Så utrolig deilig. Vi (jeg) har peilet oss inn på en barnehage som ligger rett ved siden av garasjen vår. Utrolig deilig å ha den rett i nærheten :)

Når er det dere flytter? Mulig jeg har spurt før, men husker ikke :fnise:

Vi tenker at det er supert å ha den i nærheten vi også. Gjør hverdagen så utrolig mye enklere! Vi satser også på å bare ha en bil de første årene, at jeg skal reise kollektivt, så da er det ålreit å kunne bidra med egne to bein i hentingen :Nikke:

Kjære og M reiser hjem for godt 20. Des, mens jeg må reise opp igjen etter juleferien 5. Januar. Jeg flytter ned for godt ca 2. uka i februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...