Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!


TuttaV

Anbefalte innlegg

Gratulerer med barnehageplass! :hoppe:

Jeg tipper naturligvis jente. Vi fra bryllupsgjengen kan tross alt ikke få annet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk dere :klem: gledesfølelsen kan sammenlignes med det å bli mamma :lol:

Jeg tipper naturligvis jente. Vi fra bryllupsgjengen kan tross alt ikke få annet! :ler:

:overrasket: ja, det har du jo rett i! :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har fått barnehageplass :hoppendeglad:

Og jeg tipper på en ny jente forresten - enig med Mazzi der at vi kan jo ikke få annet enn jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser tippelista slik ut...

:babyjente:: meg, V-mannen, Doh, Neferet, Kakaoen, Mazzi, MaiL

:babygutt:: Yesterday

Jordmor kommer innom kontoret vårt 1 dag annenhver uke for å ha kontroll på de gravide på øya, og i dag så fortalte hun meg om ei jordmor her i byen som tar OUL, men som har "klaget" på for lite pasienter å trene på (fordi han fastlegen jeg går til "tar" alle sammen). Så da stakk jeg innom sykehuset i dag for å spørre om hun ikke ville trene på meg :P Hun var desverre ikke på jobb i dag, men har fått direktenummeret hennes, så skal ringe henne på fredag :lur:

Ellers lurer jeg på om noen av dere har et godt forslag til en skikkelig chick flick?? Kjære skal på jobbfest på fredag kveld, så jeg blir å slappe av alene.... Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med barnehageplass :hoppendeglad: Kjempedeilig.

Husbygging høres gøy ut. Jeg vil også! Må bare bli rik først.

Må dere flytte langt eller siden mannen og M skal dra først? Du har sikkert skrevet sånn før, men jeg gidder bare ikke lese meg opp :fnise:

Og chickflick.. hmm.. Gråt eller latter film?

Har du sett "what to expect when you´re expecting"?? Om ikke så MÅÅ du se den!! Tvang med meg mannen på kino i fjor da jeg var gravid. Og han synes ikke den var sååå ille :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Jeg kan for eksempel finne på å se Coyote Ugly hvis jeg er alene hjemme... :sjenert: Eller Burlesque... Men vet ikke helt om noen av dem er aktuelle...?

Og så bra at du fant noen som trenger å trene på OUL :ler: Da er det jo mulighet for flere sniktitter framover! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med barnehageplass :hoppendeglad: Kjempedeilig.

Husbygging høres gøy ut. Jeg vil også! Må bare bli rik først.

Må dere flytte langt eller siden mannen og M skal dra først? Du har sikkert skrevet sånn før, men jeg gidder bare ikke lese meg opp :fnise:

Og chickflick.. hmm.. Gråt eller latter film?

Har du sett "what to expect when you´re expecting"?? Om ikke så MÅÅ du se den!! Tvang med meg mannen på kino i fjor da jeg var gravid. Og han synes ikke den var sååå ille :P

Vi flytter fra Nordland tilbake til Akershus (skjønner godt du ikke gidder lese deg opp ;) ). Hans ulønnede permisjon fra fast jobb i Akershus går ut nå i desember, men jeg må fullføre turnustiden min her i Nordland. Hele familien vår er på østlandet, så ble da desverre naturlig at lillemor fulgte med far :sukk:

Har sett den! Elsker gravidfilmer :fnise: Aller helst kanskje en latterfilm, men jeg tar alle tips jeg kan få ;)

Jeg kan for eksempel finne på å se Coyote Ugly hvis jeg er alene hjemme... :sjenert: Eller Burlesque... Men vet ikke helt om noen av dem er aktuelle...?

Og så bra at du fant noen som trenger å trene på OUL :ler: Da er det jo mulighet for flere sniktitter framover! :jepp:

Har sett begge to opptil flere ganger, så de er nok ikke aktuelle akkurat nå... Vil gjerne se noe forholdsvis nytt :Nikke:

Vi får se om hun vil først da, men jeg krysser fingrene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du laste ned film, leie, streame??

Så denne på kino i vår, babykino faktisk :P Så vet ikke helt om den er kommet ut på dvd enda, men den burde det: Identity theif

Fantastisk morsom :laugh: Vet ikke om den er helt typisk jentefilm, men den er verdt å se. Ellers så prøver jeg å tenke hardt på noe å anbefale. Men jeg har bomull i hue for tia :fnise:

Ikke har jeg sett noe særlig filmer i det siste heller :(

Elsker også gravidfilmer btw :P

Skal si dere har lang flyttevei da :sjokkert: Er kanskje enklest om vesla er med pappan sin. Selv om du må da savne ho veldig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, dere flytter skikkelig langt jo! Blir nok deilig å komme nærmere familien her nede da. Vi bor i Bærum og har familie mellom 20 minutter og en time unna, og jeg syns det er mer enn langt nok. Er vokst opp med all familie (Dvs besteforeldre siden vi ikke har mer familie) 15 minutter unna, så er veldig bortskjemt når det gjelder akkurat det :) Og så er det kanskje litt hyggeligere klima her nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du laste ned film, leie, streame??

Så denne på kino i vår, babykino faktisk :P Så vet ikke helt om den er kommet ut på dvd enda, men den burde det: Identity theif

Fantastisk morsom :laugh: Vet ikke om den er helt typisk jentefilm, men den er verdt å se. Ellers så prøver jeg å tenke hardt på noe å anbefale. Men jeg har bomull i hue for tia :fnise:

Ikke har jeg sett noe særlig filmer i det siste heller :(

Elsker også gravidfilmer btw :P

Skal si dere har lang flyttevei da :sjokkert: Er kanskje enklest om vesla er med pappan sin. Selv om du må da savne ho veldig ;)

Identity thief var et godt forslag! Kan ikke streame, så får lete etter den :jepp:

Kommer til å savne henne noe helt enormt :tristbla: men jeg trøster meg med at jeg da også har en i mage som jeg bør tenke på og prioritere, så da kan det være greit med litt hvile og rolige hverdager... også har man heldigvvis skype! Og blir nøden for stor så får jeg vel bare fly en svipptur ned (selv om det koster noen tusen :rolleyes:)

Oj, dere flytter skikkelig langt jo! Blir nok deilig å komme nærmere familien her nede da. Vi bor i Bærum og har familie mellom 20 minutter og en time unna, og jeg syns det er mer enn langt nok. Er vokst opp med all familie (Dvs besteforeldre siden vi ikke har mer familie) 15 minutter unna, så er veldig bortskjemt når det gjelder akkurat det :) Og så er det kanskje litt hyggeligere klima her nede :)

Ja, det er jo et stykke :sjenert:

Vi er også bortskjemt med familien i nærheten. Begge våre foreldrepar bor 10 minutters kjøring unna, og min søster og kjæres bror kun gangavstand unna. Så vi gleder oss til å komme tilbake til vårt sosiale liv! :fnise: Mamma teller ned dagene til vesla er tilbake på østlandet, så jeg tror nok kjære får god hjelp den lille tiden han er "helt alene" med henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dere bodd i nordnorge da?

Jeg har ei søster i nordland, så vet alt om disse grufulle flybilettprisene!! Skulle gjerne besøkt de oftere. Synes det er trist at mini ikke får noe særlig forhold med tanta, onkel, fetter og kusine :( men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dere bodd i nordnorge da?

Jeg har ei søster i nordland, så vet alt om disse grufulle flybilettprisene!! Skulle gjerne besøkt de oftere. Synes det er trist at mini ikke får noe særlig forhold med tanta, onkel, fetter og kusine :( men men..

Vi har bodd her i snart 1,5 år. Mye har jo skjedd på den tid(!), så skal bli enormt godt å komme tilbake til venner og familie :Nikke: både så de kan få et nært forhold til M og for at vi kan bli godt kjent med niesen vår, født nå i august :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jeg skrev (hos Doh) at jeg var overbevist om at jeg måtte ha Mountain Buggy søskenvogn også (fordi vi er så fornøyde med singelvogna), men nå har den fått en konkurrent tror jeg :sjenert:, nemlig Babyjogger city select! Virker jo genial med alle de kombinasjonsmåtene, og utrolig kjekt å kunne bruke den som singelvogn senere også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide og prøve en ny vognløsning da?!

Selv har jeg lite peiling på vogner, og sluttet å bruke det for en god stund siden (annet enn til soving i barnehagen) - jeg har nemlig en jente som bare vil gå selv :ler:

Ønsker deg en riktig så god helg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for it! :duskedame: Vi er superfornøyde med Babyjogger, og ville definitivt gått for den hvis vi skulle hatt søskenvogn! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje på tide og prøve en ny vognløsning da?!

Selv har jeg lite peiling på vogner, og sluttet å bruke det for en god stund siden (annet enn til soving i barnehagen) - jeg har nemlig en jente som bare vil gå selv :ler:

Ønsker deg en riktig så god helg! :hug:

Vi kommer nok til å benytte begge vogner uansett, for "den andre" kan bli stående i barnehagen som sovevogn. Må bare overtale kjære til at det er fornuftig å kjøpe enda en NY vogn. Han syns nemlig vi kan kjøpe den brukt... :roll::vetikke:

Storjente du har som bare vil gå selv :hjerte: M vil også gå, men hun har ikke utholdenheten :P

God helg til deg og :klem:

Go for it! :duskedame: Vi er superfornøyde med Babyjogger, og ville definitivt gått for den hvis vi skulle hatt søskenvogn! :jepp:

Jeg vil, jeg vil! Er vel bare pengene det står på - de sitter ikke så løst om dagen akkurat! Har tenkt til å undersøke om foreldre/svigerforeldre ønsker å gi en gave også denne gangen... I såfall skal jeg foreslå denne vognen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars M hadde mareritt i går kveld. Var helt spinnvill på å komme ut av senga og nektet å legge seg der igjen... Så det endte raskt med at vi alle sov i vår seng. Heldigvis sovnet både barn og foreldre raskt, men særlig M sover litt dårligere med oss i samme rom, så selvfølgelig ble det tidlig opp... :Gjesp:

Godt å ha barnetv på sløve morgener :sjenert:

om et par timer skal vi på barmefestival her i området. Det håper jeg blir stas for M :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med barnefestival! Hva innebærer det? :)

Jeg meldte meg frivillig til å stå opp med S kl 7, for jeg tenkte hun kunne se barne-TV mens jeg sløvet på sofaen. Men neeeida, hun skulle ikke se på TV, hun skulle klatre over og under meg, helt fullstendig bananas. Leke med lekene er visst også fullstendig uaktuelt.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et barnearrangement her i nærområdet som har lokal underholdning fra scene, diverse aktiviteter som bl.a. Perling, hoppemadrass, klatrevegg, basseng, lavvo og grilling m.m. Lillemor var storfornøyd så timene fløy :) men sovinga ble forstyrret pga den tidlige oppvåkningen og aktivitetene, så hun har vært litt sutrete etter at hun kom hjem... :roll: Satser på at humøret snur til i morgen med tidlig i seng i kveld. Nå er det heldigvis Fantorangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...