Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!


TuttaV

Anbefalte innlegg

Takk Leopanter, Favole og Kakaoen :hjerte::klem:

Uten at det er noe vitenskapelig støtte bak det, så er det jo mange som følger i sin mors fotspor :Nikke: Selve svangerskapet mitt var veldig likt mammas, men altså ikke fødselen :fnise:

Hatt familien sammen med meg mens jeg har hatt vakt utpå øya her, og det har vært veldig koselig! Heldigvvis har det ikke vært så mye å gjøre at jeg ikke har fått sett dem i det hele tatt. De dro nå i 17-tiden og bang(!), etter det ble det hektisk. Men bedre at det kommer nå enn på nattestid... Merker at det skal ikke mye forstyrrelser til der før dagen derpå er helt ødelagt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fin mage :rodmer: (og telefon) Håper på fødsel rundt termin selv, men prøver allerede å forberede meg psykisk på å gå på overtid. Men tror egentlig ikke det er så lett å forberede seg på det. Vet at jeg kom to uker etter termin, men får høre med mamma når søsknene mine kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Doh :klem:

Like greit å innstille seg på overtid! Så slipper man å bli superskuffa og utålmodig hvis man går over tida. Sånn tenker hvertfall jeg.

Jeg har alltids nok å gjøre, med strikkeoppskrifter, matlaging, styring med nyhuset, så skal greie å fylle ukene med ting hvis jeg går på overtid jeg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så fin mage! :hjerte: Nå kom jeg på at du danset med sånn fin mage i forrige svangerskap :nigo: Og at vi var like synkrone da som vi pleide! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott du er! :hjerte: Du er visst en av de heldige som forblir like tynn i kroppen, mens bare magen vokser. Skulle gjerne vært litt mer sånn selv, ikke bare est utover overalt.. :ler:

God mandag! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage :hjertesmil: er du høy? :P

Var innstil på å føde i dag jeg, har overtidsterminen min i dag, men istede har jeg en pjokk på nesten 3 uker :) Håper du slipper overtid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin mage! :hjerte: Nå kom jeg på at du danset med sånn fin mage i forrige svangerskap :nigo: Og at vi var like synkrone da som vi pleide! :)

Ja, det stemmer det! Det var koselig :)Med på å ta oss en felles treningstur til en av Elens timer når jeg flytter hjem? :jepp::sjenert:

Så flott du er! :hjerte: Du er visst en av de heldige som forblir like tynn i kroppen, mens bare magen vokser. Skulle gjerne vært litt mer sånn selv, ikke bare est utover overalt.. :ler:

God mandag! :kaffekopp:

Foreløpig holder resten av kroppen seg greit, men jeg regner med det bare eser ut snart. Gjorde det sist hvertfall :rolleyes: Men takk for komplimentene enn så lenge :klem: også tar jeg deg igjen om ikke så lenge ;)

Fin mage :hjertesmil: er du høy? :P

Var innstil på å føde i dag jeg, har overtidsterminen min i dag, men istede har jeg en pjokk på nesten 3 uker :) Håper du slipper overtid ;)

Er 178 cm, så går under kategorien høy ja :Nikke:

Tenk at han allerede har blitt 3 uker! Herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første runde med treningsprogrammet jeg fikk under veiledningstime i dag! :trene: Syns det gikk ganske bra. Var en av øvelsene, som bestod av 4 mindre øvelser, som jeg hadde glemt noen av detaljene i, men ellers følte jeg teknikken var bra. Ble ikke supersliten og ødelagt i muskulaturen, men det tror jeg er bare gunstig i.o.m. at jeg er halvveis ut i svamgerskapet. Nå er vel ikke tiden for melkesyre :rolleyes:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Ja, det stemmer det! Det var koselig :)Med på å ta oss en felles treningstur til en av Elens timer når jeg flytter hjem? :jepp::sjenert:

:jepp::nigo: Såklart!!! :hoppe::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke si at jeg ikke merker treningen fra i går allikevel... I dag kjenner jeg det over rumpa og nedre rygg på ve. side, men satser på at det betyr at jeg har aktivert noen "slappe" muskler ;)

Har fått klarert med sjefen min at jeg får ferie på av turnusperioden + noe avspaseringsdager, så det blir bare 4 uker og 5 dager borte fra mitt lille gull :hoppe: En trøst oppi det kjipe som kommer...

Klarer ikke å se for meg at jeg ikke skal få sett henne daglig, og kjenner det er ganske rart og vondt å tenke på at jeg går glipp av en hel måned i hennes liv! :sukk: heldigvis har vi skype, og hun er veldig ivrig på iPad'en ;) Som min far svarte min mor, etter han hadde besøkt oss, på spørsmålet om M hadde lært seg noen nye ord. "Jadda mange, bl.a. "pædd"" :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Yes! Da har jeg noe å se frem til :danse: Kanskje det er du som blir å danse med mage da :lur:

:lur: Ja, man vet jo aldri...! Selv om jeg nå har funnet ut at det sikkert ikke kommer til å være ledig plass noengang, i og med det ikke var det første gang :rolleyes: Selv om jeg er notert ned for neste syklus kan du jo banne på at det blir noe tull med antall dager sånn at det ikke funker likevel. Det er viktig å være litt pessimistisk underveis :fnise:

Når er det du flytter hjem igjen..? Jeg vet jeg har hørt det før, og jeg kommer sikkert til å spørre igjen...

Jeg skal ikke si at jeg ikke merker treningen fra i går allikevel... I dag kjenner jeg det over rumpa og nedre rygg på ve. side, men satser på at det betyr at jeg har aktivert noen "slappe" muskler ;)

Har fått klarert med sjefen min at jeg får ferie på av turnusperioden + noe avspaseringsdager, så det blir bare 4 uker og 5 dager borte fra mitt lille gull :hoppe: En trøst oppi det kjipe som kommer...

Klarer ikke å se for meg at jeg ikke skal få sett henne daglig, og kjenner det er ganske rart og vondt å tenke på at jeg går glipp av en hel måned i hennes liv! :sukk: heldigvis har vi skype, og hun er veldig ivrig på iPad'en ;) Som min far svarte min mor, etter han hadde besøkt oss, på spørsmålet om M hadde lært seg noen nye ord. "Jadda mange, bl.a. "pædd"" :sjenert:

:ler: Dagens barn lærer jo å kommunisere elektronisk nesten før de lærer å prate! :daane: Men det viser jo at brukervennligheten er høy, når de intuitivt tar poenget! :jepp: Får håpe tida borte fra henne går superfort!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pædd er absolutt et nyttig ord i dagens samfunn! :ler:

Jeg ler hver gang S prøver seg med fingrene på pc-skjermen som ikke er touchskjerm. Hun blir like frustrert hver gang den ikke responderer! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lur: Ja, man vet jo aldri...! Selv om jeg nå har funnet ut at det sikkert ikke kommer til å være ledig plass noengang, i og med det ikke var det første gang :rolleyes: Selv om jeg er notert ned for neste syklus kan du jo banne på at det blir noe tull med antall dager sånn at det ikke funker likevel. Det er viktig å være litt pessimistisk underveis :fnise:

Når er det du flytter hjem igjen..? Jeg vet jeg har hørt det før, og jeg kommer sikkert til å spørre igjen...

:ler: Dagens barn lærer jo å kommunisere elektronisk nesten før de lærer å prate! :daane: Men det viser jo at brukervennligheten er høy, når de intuitivt tar poenget! :jepp: Får håpe tida borte fra henne går superfort!! :klemmer:

Veldig viktig å være litt pessimistisk ja :ler: Du er av samme slaget som V-mannen skjønner jeg. Han foretrekker også den "holdningen" ;)

Jeg flytter hjem 7. februar for å være nøyaktig :danser:

Da kommer vi midlertidig til å bo like i nærheten av deg faktisk :lur:

Pædd er absolutt et nyttig ord i dagens samfunn! :ler:

Jeg ler hver gang S prøver seg med fingrene på pc-skjermen som ikke er touchskjerm. Hun blir like frustrert hver gang den ikke responderer! :fnise:

Så festlig syn! :ler:

M synes f.o.f. pc'en er morsom å se på videoer av seg selv på. Men også youtube-videoer av for eksempel The Fox, Fantorangen o.l. er en hit. Sitter da som målbundet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Veldig viktig å være litt pessimistisk ja :ler: Du er av samme slaget som V-mannen skjønner jeg. Han foretrekker også den "holdningen" ;)

Jeg flytter hjem 7. februar for å være nøyaktig :danser:

Da kommer vi midlertidig til å bo like i nærheten av deg faktisk :lur:

:ler: Det er viktig å være forberedt, vet du! :sjenert: Jeg var jo superpositiv i oktober da jeg ringte og hadde ikke egentlig tenkt på at det ikke skulle være plass til oss, så det er jo forsåvidt erfaringsbasert pessimisme :rolleyes: Det er jo bare å vente og se...!

:hoppe: for å bo like i nærheten av oss! :jepp: Hvor lenge er det fra du flytter hjem til huset er innflyttingsklart? Hadde jo vært veldig hyggelig å treffes! :nigo: (ikke for at vi ikke kan gjøre det når huset er ferdig altså, men du skjønner hva jeg mener...)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er viktig å være forberedt, vet du! :sjenert: Jeg var jo superpositiv i oktober da jeg ringte og hadde ikke egentlig tenkt på at det ikke skulle være plass til oss, så det er jo forsåvidt erfaringsbasert pessimisme :rolleyes: Det er jo bare å vente og se...!

:hoppe: for å bo like i nærheten av oss! :jepp: Hvor lenge er det fra du flytter hjem til huset er innflyttingsklart? Hadde jo vært veldig hyggelig å treffes! :nigo: (ikke for at vi ikke kan gjøre det når huset er ferdig altså, men du skjønner hva jeg mener...)

:klemmer:

Vi vet ikke nøyaktig dato for innflytting i nyhuset, men jeg (optimisten) håper det blir i løpet av mai/juni :Nikke: Vi må få til et treff ja! Jeg kan komme trillende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Vi vet ikke nøyaktig dato for innflytting i nyhuset, men jeg (optimisten) håper det blir i løpet av mai/juni :Nikke: Vi må få til et treff ja! Jeg kan komme trillende ;)

Høres veldig bra ut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...