Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!


TuttaV

Anbefalte innlegg

Takk :)

Det ble topptur på hele familien i dag (1037 m.o.h.), var veldig koselig! Det ligger tre topper ganske nærme hverandre med en felles aksel, så jeg tenkte jeg skulle springe opp den siste av de tre som jeg ikke har vært på (980 m.o.h.) så jeg slapp å gå "grunnstykket" en gang til den nærmeste tida... Men nå er jeg altså helt gelé i beina. Kommer til å angre på ekstraturen min i morgen :fnise:

Ellers har det vært en fin dag og sløver nå i sofaen med god samvittighet med snop og brus ;)

Heldig dere! :skya: Savner fjellturer! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydelig utsikt, så da må man ofre litt!

Lå og uffet og akket meg på sofaen i hele går :fnise: Er heldigvis ikke helt galen i dag. Kjenner det selvsagt, men har vært borti verre ;)

Fikk melding fra mamma i går kveld at bestefar var lagt inn på sykehuset med brystsmerter :(, men at alt gikk greit med medisiner. Må ta meg en tur bortom og hilse på gammel'n når jeg er ferdig på jobb.

Rart å plutselig skulle være besøkende på sykehuset... :sjenert:

Heldigvis en grei dag med "kjekk" avslutning på kontoret. Som sagt liker jeg å gjøre praktiske ting og dagens nye var: fjerning av spiral :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: for 12 uker! :danse:

Fjerning av spiral er jo... :fnise: Glad jeg er lærer, jeg.

Du er skikkelig sprek, altså! All bevegelse er et ork for meg for tida, og jeg er bare såvidt 5 uker på vei :fnise:

Får håpe bestefaren blir helt frisk igjen! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for passerte 12 uker! :)

Jeg må også :ler: litt av din glede over praktiske arbeidsoppgaver, men ingenting er bedre enn at du trives!

God bedring til bestefaren din! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: for 12 uker! :danse:

Fjerning av spiral er jo... :fnise: Glad jeg er lærer, jeg.

Du er skikkelig sprek, altså! All bevegelse er et ork for meg for tida, og jeg er bare såvidt 5 uker på vei :fnise:

Får håpe bestefaren blir helt frisk igjen! :hug:

Tro meg, jeg hadde ikke orket det samme for 1 mnd siden :daane:

Formen blir nok å bedre seg for deg også :Nikke:

--------

Takk Neferet og Doh for :danser:

Heldigvis er alt bra med bestefar også. Utskrevet i dag etter hjertetesting, og ingenting galt funnet. Sannsynligvis har han fått en brist i et gammelt brudd i ryggen som har gitt strålende smerter. Han er i god form :nigo:

Er egentlig klar for senga nå kjenner jeg... Tar på å stå opp 05.45 mandag! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klaske: Nå tenkte jeg et øyeblikk at det var lovlig sent å fjerne spiralen når du er 12 uker på vei, men så skjønte jeg det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klaske: Nå tenkte jeg et øyeblikk at det var lovlig sent å fjerne spiralen når du er 12 uker på vei, men så skjønte jeg det! :ler:

:fnise:

I følge gynekolog på kurset i Bodø, skal man som regel ikke fjerne spiralen i det hele tatt, hvis man først har blitt gravid :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, da så! Kommer den ut under fødselen da i så fall? Den har jo tydeligvis ikke gjort helt nytta hvis man blir gravid med den... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klaske: Nå tenkte jeg et øyeblikk at det var lovlig sent å fjerne spiralen når du er 12 uker på vei, men så skjønte jeg det! :ler:

:ler: Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha, da så! Kommer den ut under fødselen da i så fall? Den har jo tydeligvis ikke gjort helt nytta hvis man blir gravid med den... :fnise:

Det gikk historie om at en baby hadde kommet ut med spiralen i hånda :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M var så herlig i kveld :hjerte: ... Tidligere i dag hentet vi nettbestilte vintersko, og i løpet av ettermiddagen tenkte jeg vi skulle prøve om de passet før vi beholdt de. Tydeligvis falt de i smak! Hun sprang rundt i stua og nektet å ta de av seg før vi skulle spise kveldsmat :rolleyes:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

M var så herlig i kveld :hjerte: ... Tidligere i dag hentet vi nettbestilte vintersko, og i løpet av ettermiddagen tenkte jeg vi skulle prøve om de passet før vi beholdt de. Tydeligvis falt de i smak! Hun sprang rundt i stua og nektet å ta de av seg før vi skulle spise kveldsmat :rolleyes:

Så artig! ;) Hadde ikke vært like gøy om hun ikke likte de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...