Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!


TuttaV

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, den senga er så utrolig fin!

Høres ut som om du har fått ålreite kollegaer da. Og en spennende jobb. Har du lenge igjen av turnusen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en interessant jobb :) Og artig med ny seng, M blir sikkert kjempe glad! ;)

Fornøyd med yrket mitt, absolutt :Nikke: Liker å ha mange muligheter!

Åh, den senga er så utrolig fin!

Høres ut som om du har fått ålreite kollegaer da. Og en spennende jobb. Har du lenge igjen av turnusen eller?

Ja, ikke sant! :hjerte: Jeg er ferdig i løpet av februar 2014. Kjenner at det er godt det nærmer seg slutten og jeg endelig kan begynne å "bestemme selv".

Så festlig konsept for seng! :jepp: Tenker M blir fornøyd med den ja! :)

Hun blir nok mest fornøyd med den enorme esken sengen kommer i :ler:

-------------

I kveld står det diskusjon rundt elektriske punkter i det nye huset på planen. Wish me luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det? Man kan aldri få for mange punkter, det er vår erfaring fra da vi planla det samme. Fikk et utkast/forslag fra elektrikeren, men la til en hel haug. Med hans forslag kunne vi ikke hatt både tv, dekoder og lampe på samtidig.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det? Man kan aldri få for mange punkter, det er vår erfaring fra da vi planla det samme. Fikk et utkast/forslag fra elektrikeren, men la til en hel haug. Med hans forslag kunne vi ikke hatt både tv, dekoder og lampe på samtidig.. :rolleyes:

Kjære skulle absolutt trene først, så vi kom oss ikke i gang før 2130. Med de tidene jeg må stå opp til om dagen, var jeg jo stuptrøtt innen klokka var 22. Vi kom oss gjennom kjeller og størsteparten av 1. Etasje. Ble stopp når vi skulle detaljplanlegge takpunktene. Føles surrealistisk å skulle bestemme hvor spisebordet skal stå allerede nå! Men må nok legge til litt punkter ja...

Hvis du har noen gode tips, så skrik ut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Enorm pappeske kan jo faktisk være morsomt både for små og store barn! :hoppe: Men hun setter nok pris på senga også etterhvert, selv om det ikke nødvendigvis blir jublet like høyt for den som for esken :fnise:

Lykke til med stikkontaktplassering! :duskedame: Jeg har sørgelig lite å komme med på det området, bortsett fra at de som tegnet opp hos oss har gjort en dårlig jobb.. Stikkontakt inni klesskapet for eksempel, ikke det mest anvendelige :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste tips er å tenke gjennom hva slags elektriske apparater og duppedingser man har, hvor man vanligvis bruker dem, og hvor man kan tenkes å bruke dem en sjelden gang. Tenk på hvilke kontakter som "alltid" er opptatt, og om man trenger flere i nærheten av dem, til ekstrating som ladere, stålamper osv, samt julepynt, adventsstaker og denslags. Og tegn alltid inn noen ekstra! :ler: Dessuten kan det sikkert være lurt å planlegge allerede hvor spisebordet skal stå, selv om det føles litt sært! :fnise: Uansett kan dere vel gjøre endringer frem til elektrikeren faktisk er på stedet? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med stikkontaktplassering! :duskedame: Jeg har sørgelig lite å komme med på det området, bortsett fra at de som tegnet opp hos oss har gjort en dårlig jobb.. Stikkontakt inni klesskapet for eksempel, ikke det mest anvendelige :rolleyes:

Det skal vi prøve å unngå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste tips er å tenke gjennom hva slags elektriske apparater og duppedingser man har, hvor man vanligvis bruker dem, og hvor man kan tenkes å bruke dem en sjelden gang. Tenk på hvilke kontakter som "alltid" er opptatt, og om man trenger flere i nærheten av dem, til ekstrating som ladere, stålamper osv, samt julepynt, adventsstaker og denslags. Og tegn alltid inn noen ekstra! :ler: Dessuten kan det sikkert være lurt å planlegge allerede hvor spisebordet skal stå, selv om det føles litt sært! :fnise: Uansett kan dere vel gjøre endringer frem til elektrikeren faktisk er på stedet? :vetikke:

Ja, vi må bare detaljplanlegge selv om det er sært. Var veldig lurt å tenke på det med julelys! Jeg er jo veldig glad i lys i mørketida :jepp:

Vi kan nok drøye de minste detaljene til innspurten... Heldigvis! :) så kommer sikkert til å bli litt endringer :fnise:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkontakt inni klesskapet for eksempel, ikke det mest anvendelige :rolleyes:

I den forrige leiligheten vi bodde i så var det en stikkontakt inn det ene skapet på badet, skjønte ikke helt greia :vetikke: Men kanskje skapene ble byttet ut og at det ikke var skap akkurat der når huset ble bygget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den forrige leiligheten vi bodde i så var det en stikkontakt inn det ene skapet på badet, skjønte ikke helt greia :vetikke: Men kanskje skapene ble byttet ut og at det ikke var skap akkurat der når huset ble bygget.

Akkurat dette foreslo elektriske for oss. Det skulle være stikkkontakt for a lade elektriske tannbørster, barbermaskin som måtte lades o.l.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på kurs i Bodø i dag. Spist god lunsj, snacks og middag, og nå skal jeg jammen meg hoppe i seng med boka mi på hotellet! I morgen blir det lang hotellfrokost og litt mer kursing. Passer meg ypperlig :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat dette foreslo elektriske for oss. Det skulle være stikkkontakt for a lade elektriske tannbørster, barbermaskin som måtte lades o.l.

Det tenkte jeg ikke på, men har hverken el. tannbørste eller barbermaskin. Er jo egentlig lurt om man har det :)

Er på kurs i Bodø i dag. Spist god lunsj, snacks og middag, og nå skal jeg jammen meg hoppe i seng med boka mi på hotellet! I morgen blir det lang hotellfrokost og litt mer kursing. Passer meg ypperlig :nigo:

Hvis du ser ei nesten høygravid dame som svetter og peser på gata så er det sikkert meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser ei nesten høygravid dame som svetter og peser på gata så er det sikkert meg :fnise:

Du er ikke spottet ennå :fnise:

Nå slappes det av med nyinnkjøpt Politi og lunsj/middag på restaurant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kos deg masse! :klemmer:

Jeg leste ut Politi på vei til jobb i dag... :sjenert:

Boken er jo superspennende! :jepp: kom til side 137 bare under cafébesøk og flytur! Blir nok tidlig i seng på lørdag :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Det ble topptur på hele familien i dag (1037 m.o.h.), var veldig koselig! Det ligger tre topper ganske nærme hverandre med en felles aksel, så jeg tenkte jeg skulle springe opp den siste av de tre som jeg ikke har vært på (980 m.o.h.) så jeg slapp å gå "grunnstykket" en gang til den nærmeste tida... Men nå er jeg altså helt gelé i beina. Kommer til å angre på ekstraturen min i morgen :fnise:

Ellers har det vært en fin dag og sløver nå i sofaen med god samvittighet med snop og brus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...