Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!


TuttaV

Anbefalte innlegg

Skjønner godt at du vil ha en ekstra titt tidligere! Det er jo kos og betryggende - så lenge alt ser bra ut! :) Fint frynsegode på jobben da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det blir jo i neste uke! :jepp::bond:

Sitter og skal bestille høst/vintertøy til eldstemann nå. Upraktisk å ikke ha noe særlig barnebutikker i nærheten slik at alt MÅ kjøpes nå mens utvalget er ok. Litt usikker på hvor mye skotøy som trengs for eksempel? :klo: trengs det både høstsko og vintersko? Holder det med vintersko i vanntett goretex materiale fra for eksempel Viking, eller trengs det i tillegg forede støvler?? Er jo først denne vinteren jeg kommer til å ha en aktiv frøken ute på vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor brukte vi stort sett Dock boots hele høsten i bhg, og så vintersko da snøen kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor brukte vi stort sett Dock boots hele høsten i bhg, og så vintersko da snøen kom.

Da har jeg "bestilt" Dock boots av min lillesøster som bor i nærheten av en Obs-butikk. Sendes opp med svigerfar i neste uke. Takk for tipset :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg ble det en bestilling av ullbody'er og stillongs/strømpebukser m.m. fra Nøstebarn (er så superfornøyd med passformen og kvaliteten deres), diverse salgsvarer som kan brukes nå i høst og til neste sommer fra Sam & Sofie og en bestilling på Janus ulltøy hos samme lillesøster (tilbud på Obs!!). Svisj... Tusenlappene flyr her :rolleyes:

Har funnet et par Viking/Kavat vintersko jeg kan bestille fra Ellos med rabatt også, men akkurat de får vente til i morgen. Nå skal jeg slenge meg ned foran tv'en :)

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har du rett i! :strix: for 10 uker!

Liten babymage har også kommet, men for de som ikke ser på magen min hver dag, kan den nok tolkes som litt ekstra fett :fnise:

Har siste nattevakt på sykehuset i dag :hoppendeglad: Bare én uke igjen nå, så er det over i ny jobb :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en gretten utleier i det nye huset vårt :dry: for flere måneder tilbake skrev vi kontrakt på at vi skulle leie fra september og ut desember. vi ytret muntlig ønske om å flytte inn noen dager tidligere og skulle flytte ut tilsvarende dager tidligere i desember. Dette skulle gå bra. vi visste bare ikke nøyaktige datoer fordi jeg ikke visste hvordan jeg skulle jobbe i jula. Når vi foreslo en dato nå, skulle han plutselig ha 2500kr ekstra for at vi skulle flytte inn før, og det spilte ingen rolle når vi flyttet ut. Han begynte å jatte om at vi var så heldige som fikk leie av han, for vanligvis leide han ut til firmaer til dobbelt pris, så nå tapte han penger.

For en gretten, grisk idiot :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste langvakt i dag på sykehuset noen sinne (12,5t)... Gleeeeder meg til den er over! Bare 7 timer igjen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nigo: bare 3 dager igjen nå.

M har vært forkjølet de siste dagene (bye bye sammenhengende nattesøvn :sove:), og nå har mor blitt smittet :forkjola: håper det ikke blir noe verre nå, for dette passer dårlig oppi all flyttingen :dry:

I kveld blir første overnatting i "nye huset". Blir spennende å se hvordan M takler det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forkjølelse her og - herlig med barnehagestart.... :ironi:

God bedring til dere - håper første natten i nytt hus gikk fint, og med sammenhengende søvn!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvnen var noe lengre sammenhengende, så håper det betyr at lillemor er på bedringens vei :)

Fikk tatt en titt på lille frø i magen i dag :rodmer: Gynekologen estimerte meg til 11+3, så er litt sprik her, men ikke mange dagene da ;) Alt så ut til å være i orden :hjerte: Veldig greit å vite i.o.m. at jeg bør fortelle det til ny arbeidsgiver ganske snarlig etter at jeg starter :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...