Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡


Frufly

Anbefalte innlegg

Ja, fikk beskjed om å vekke. Men det har nok mer med gulsoten å gjøre, siden han var ganske slapp og hadde gått ned for mye i vekt.

Følte meg akutt bedre når jeg snakket med mamma som aldri fikk til ammingen hun heller, det ble jo menneske av meg også selv om jeg er oppfostra på mme :P

Slutta å vekke siden han har lagt på seg såpass mye på kort tid, deilig å slippe å hå etter en klokke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

S sover nå minst 6 timer i strekk på natta og sist jeg veide hadde han lagt på seg nesten 400g på en uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutta å vekke siden han har lagt på seg såpass mye på kort tid, deilig å slippe å hå etter en klokke :)

Har heller ikke klokke på, han våkner av seg selv etter to-tre timer uansett :) hadde den på i starten for sikkerhets skyld, men han kom meg alltid i forkjøpet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S sover nå minst 6 timer i strekk på natta og sist jeg veide hadde han lagt på seg nesten 400g på en uke ;)

Så deilig med 6 timers søvn på S da :) 400g er bra :tommelopp:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke klokke på, han våkner av seg selv etter to-tre timer uansett :) hadde den på i starten for sikkerhets skyld, men han kom meg alltid i forkjøpet :P

Jeg kommer nok til å vekke om han sover mer enn 5 timer nå i starten. Får håpe han gir lyd fra seg som dun så slipper keg å vekke. Syns litt synd på han da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer nok til å vekke om han sover mer enn 5 timer nå i starten. Får håpe han gir lyd fra seg som dun så slipper keg å vekke. Syns litt synd på han da.

Ja fem timer kan jo bli litt lenge, da ville jeg også vekt ungen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har trilla en lang tur i snøen i dag alle tre :hjerte: Kjøpte meg vindtette votter så nå er jeg klar for kalde trilleturer. Pleier ikke bli så mangen minusgrader her, men godt å ha gode votter. Heisen streiker så har ringt og sendt klage :kjefte: Jeg prøvde å bære vognbagen ned trappene selv men fy søren så tungt og ekkelt.. Er jo is i trappene så ikke særlig kjekt å gå ned med lillegutt oppi der. Nå må de få skikk på den heisen snart!! :kjefte: Lei av å klage til de.

Edit: skrivefeil. (Blir vist nok av de når keg skriver fra tlf :sjenert: )

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjønt det sånn at de små kan sove i opptil 10 timer om natta uten at man trenger å vekke, men kanskje lurt å ikke begynne med 10 timer :)

Håper de fikser heisen snart, i hvilken etasje bor dere? Er trappa ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende med heis som ikke virker da :/ vil også ut å trille, men her er det rundt 15 minus for tiden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjønt det sånn at de små kan sove i opptil 10 timer om natta uten at man trenger å vekke, men kanskje lurt å ikke begynne med 10 timer :)

Håper de fikser heisen snart, i hvilken etasje bor dere? Er trappa ute?

Helt greit om han sover så lenge om blir noen uker ;) jeg vil han skal gå opp litt til før vi gjør det.

Vi bor i andre etasje så er ikke så langt oppe. Trappa er ute ja :( Heisen også så er nok derfor det er mye problemer med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende med heis som ikke virker da :/ vil også ut å trille, men her er det rundt 15 minus for tiden :(

Ja veldig!! Oj, så kaldt. Mye snø og?

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig!! Oj, så kaldt. Mye snø og?

Nei dessverre, synes det virker så mye kaldere uten snø :P det meste regnet vekk like før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi meldt oss på babysang :hoppe:

Begynner allerede i morgen. Håper vi greier å komme oss på det i morgen da :P Begynner kl. 11.00.

Vi har hatt en tullenatt.. Lillegutt våkna i halv 3 tiden å fikk ikke sove etter måltidet så da var vi våkne til 06.30 :Gjesp:

Sov til 10 etterpå da så var litt deilig.

Måtte handle litt mat på butikken, for et styr... Heisen fungerer fortsatt ikke så var helt igjennomvåt av svette etter å ha bært varer og vogn opp trappene. Gikk tre ganger, men for et styr.

I dag skal vi hilse på søskenbarnet til lillegutt som ble fødd for ei uke siden :)Gleder oss!! :hjerte:

Har fått gang på melka på det ene brystet så nå pompes det :) Fikk 50 ml på det i morges. Håper å få gang på det andre også, men det har hele tiden vært mindre i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg varierte det hvilken pupp det var mest i.

Hvordan var det å møte søskenbarnet til mini? ;)

Huff kjenner at jeg blir svett av å lese om heisen! Samtidig som jeg ser for meg trappene i The big bang theory, hvis du har sett det :fnise:

Har vurdert babysang jeg og men føler ikke at vi har tid. Få høre hvordan det var når dere har vært! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten glemt å nevne at det finnes en nesespray for å få mer melk. Nevnte det i rugeboka til Favole nettopp :) Du kan jo prøve om du ikke har prøvd? Ringe legen i morgen? Jeg slapp å få time for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir svett av trappene i TBBT bare av å se på :fnise: Med barnevogn hadde jeg dødd!

Koselig med babysang da, hadde det ikke vært for at jeg høres ut som ei voldtatt kråke når jeg synger hadde det kanskje vært et alternativ for oss også :laugh:

Håper dere fikk tatt igjen litt søvn på dagen i dag og at dere har kost dere på babybesøk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hørtes virkelig slitsomt ut opp og ned 3 ganger i trappene med baby, varer og barnevogn.......

Håper heisen blir fikset fortest mulig :jepp:

Kos dere på babysang :) hørtes kjekt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med babysang da, hadde det ikke vært for at jeg høres ut som ei voldtatt kråke når jeg synger hadde det kanskje vært et alternativ for oss også :laugh:

:

:hoho:

******

Så gøy med babysang! Flott for både mor og baby å komme seg ut litt :)

Høres passe slitsomt ut uten heis!! Håper den snart blir i orden. Dere betaler jo for å bo der så jammen burde det bli tatt tak i fort!

Ha en finfin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...