Frufly Skrevet 6. mai 2013 #1 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Hei. Endelig har jeg en spire i magen!! Jeg har ønsket meg barn i 5 år. Måtte vente 3 år på at mannen skulle bli klar, og med 2 års prøving ble det endelig vår tur. For dere som ikke har fulgt meg så skriver jeg litt om meg. Jeg er 27 år og samboer er 30 år. I februar 2012 var jeg hos gynekolog for utredning av vår barnløshet og pga smerter i underlivet og mage. Da ble det oppdaget at jeg har endometriose. Heldigvis var sædprøvene til kjære helt fine. Jeg ble Ble operert i Mai 2012. September samme året ble vi sendt til fertilitetsklinikken siden vi ikke fikk det til selv og siden jeg har endometriose. Etter 6 mnd venting var det endelig oss. Var på forsamtale i Februar, og begynte på hormoner i Mars 2013. 25. April dagen før bursdagen min satt jeg med graviditetstesten i hånden. Fineste bursdagsgaven jeg noen gang har fått! Trodde aldri det skulle bli vår tur, men det ble det jammen meg tilslutt Nå får vi bare håpe at gullegget holder seg der inne Endret 6. mai 2013 av Frufly 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman87 Skrevet 6. mai 2013 #2 Del Skrevet 6. mai 2013 Gratulerer så mye:) helt magisk følelse å få positiv test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Longgone Skrevet 6. mai 2013 #3 Del Skrevet 6. mai 2013 Gratulerer så mye!! Fantastisk med positiv test og jeg kan tenke meg det er enda deiligere når man har prøvd så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 6. mai 2013 Gratulerer så mye:) helt magisk følelse å få positiv test! Tusen hjertelig!! Gratulerer så mye!! Fantastisk med positiv test og jeg kan tenke meg det er enda deiligere når man har prøvd så lenge Tusen takk! Ja jeg trodde aldri det skulle bli min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 6. mai 2013 #5 Del Skrevet 6. mai 2013 Gratulerer med ny dagbok! Gleder meg til å følge dagboken din - og møte knøttet du ruger på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 7. mai 2013 #6 Del Skrevet 7. mai 2013 Åh, her må jeg jo følge med blir en spennende tid fremover! Krysser alt for at lille holder seg fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 7. mai 2013 #7 Del Skrevet 7. mai 2013 Gratulerer med ny dagbok, så godt at det endelig gikk seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #8 Del Skrevet 7. mai 2013 Gratulerer med ny dagbok! Gleder meg til å følge dagboken din - og møte knøttet du ruger på! Takk Så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 7. mai 2013 Åh, her må jeg jo følge med blir en spennende tid fremover! Krysser alt for at lille holder seg fast Ja det blir det Spennende at vi har termin nesten samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 7. mai 2013 Gratulerer med ny dagbok, så godt at det endelig gikk seg til Takk Ja det er så deilig at jeg har lyst til å skrike det ut til alle rundt meg, men får vente litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 7. mai 2013 #11 Del Skrevet 7. mai 2013 Kan du ikke få deg ticker sånn at jeg alltid vet hvor langt du er på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 7. mai 2013 #12 Del Skrevet 7. mai 2013 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #13 Del Skrevet 7. mai 2013 Kan du ikke få deg ticker sånn at jeg alltid vet hvor langt du er på vei? Joda, men jeg husker ikke hvordan jeg lager det skal prøve litt i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #14 Del Skrevet 7. mai 2013 Gratulerer!! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. mai 2013 #15 Del Skrevet 7. mai 2013 Hipp hurra!!! Endelig!!!! Gratulerer så mye, Frufly! Har lest en del i prøvedagboka di, men aldri kommentert... dårlig KGer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #16 Del Skrevet 7. mai 2013 Hipp hurra!!! Endelig!!!! Gratulerer så mye, Frufly! Har lest en del i prøvedagboka di, men aldri kommentert... dårlig KGer... Tusen takk! Så koselig Er veldig flink til det samme så ikke tenk på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #17 Del Skrevet 7. mai 2013 Kan du ikke få deg ticker sånn at jeg alltid vet hvor langt du er på vei? Tror jeg fikk det til. Kopierte bilde og la inn url på bildet? er det slik det gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 7. mai 2013 #18 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeeeeij, ticker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 7. mai 2013 #19 Del Skrevet 7. mai 2013 Så hyggelig da! Gratulerer så mye! Det blir nok en spennende og fin tid framover! Heldig du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 7. mai 2013 #20 Del Skrevet 7. mai 2013 Gratulerer med gullegg på vei, håper at den blir der og vokser seg stor og sterk hos deg også ble positiv test på meg også i går, men tror du har termin før meg. Copy+paste i signatur-innstillingene for ticker by the way. Har knotet med det selv i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå