Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡


Frufly

Anbefalte innlegg

Gjest roseduft

Rørende å lese fødehistorien din :hjerte::)

Og lykke til på nyfødtbilder i morgen :jepp:

Koselig at du får det litt rimeligere da, enn vanlig pris..som jeg føler er i overkant av en stiv pris? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rørende å lese fødehistorien din :hjerte::)

Og lykke til på nyfødtbilder i morgen :jepp:

Koselig at du får det litt rimeligere da, enn vanlig pris..som jeg føler er i overkant av en stiv pris? :ler:

Takk ;) Vi hadde egentlig ikke lyst til å legge penger i det, men siden Mamma ville betale så sier vi ikke nei til det ;)

Foreldrene mine er forresten veldig engasjerte ;) Har komt innom med mat flere ganger etter at vi kom hjem, og de stopper innom for å ta en kaffekopp :) Kjekt at de engasjerer seg

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Takk ;) Vi hadde egentlig ikke lyst til å legge penger i det, men siden Mamma ville betale så sier vi ikke nei til det ;)

Foreldrene mine er forresten veldig engasjerte ;) Har komt innom med mat flere ganger etter at vi kom hjem, og de stopper innom for å ta en kaffekopp :) Kjekt at de engasjerer seg

Det er jo koselig med engasjerende foreldre :jepp:

Og utrolig snilt av dem å betale for fotograferingen :) blir nokk noen nydelige bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ammingen funker med brystskjold!! :hoppe:

Herlig med snille og engasjerte foreldre. Det er gull verdt! Håpet dere fikk knipsa noen fine bilder av lillemann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo koselig med engasjerende foreldre :jepp:

Og utrolig snilt av dem å betale for fotograferingen :) blir nokk noen nydelige bilder :)

Ja veldig :)

Ja veldig greit det :) Lillegutt hadde mye mageknip i går så var ikke så lett å få tatt bilder, men ble noen fine da :)

Så kjekt at foreldrene dine er engasjerte :) Heldige gutten deres som har to sånne sett med besteforeldre!

Det er veldig kjekt at de er engasjerte. Mer enn jeg hadde trodd. Ja syns vi er heldige der!

Så bra at ammingen funker med brystskjold!! :hoppe:

Herlig med snille og engasjerte foreldre. Det er gull verdt! Håpet dere fikk knipsa noen fine bilder av lillemann :)

Det er kjempe herlig!! Det plaga meg sånn at det var godt å få orden på det :)

Absolutt gull verdt at en har besteforeldre som stiller opp! Ble noen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dine foreldre er mer engasjert, spesielt din mor ;) Og yay for ammingen :hoppe:

Ja det er så deilig! Godt å finne utav dette med maten :hoppe: Syns det er dillete med de skjolda så kommer nok til å bruke mme litt også.

Fødselshistorie :hjerte: Så fint å få lese andres opplevelser!

;) Må inn å lese hos deg også snart :) Håper det går fint med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sleit med at skjolda satte seg fast i mine såre brystvorter! Ikke godt :(

Au, hørtes ikke godt ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har bare en utrooooooolig søt baby :hjerte:

Å jeg blir bare sååå nysgjerrig!! :fnise:

Men jeg skjønner at du ikke vil legge ut bilde her inne, Frufly :)

Går det fortsatt bra med ammingen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har bare en utrooooooolig søt baby :hjerte:

Takk! Det syns vi også :hjerte:

Mini sov til 20.30 :P Hadde et måltid på senteret før vi kjørte hjem, men så sov han etterpå også. Sikkert litt å ta igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Kanskje jeg kan foreslå en ny oppdatert ticker? :jepp:

Send meg gjerne en privat mld om hva mini heter :rodmer:

Håper du koser deg som nybakt mamma og at ammingen og alt faller på plass litt etter litt :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje jeg kan foreslå en ny oppdatert ticker? :jepp:

Send meg gjerne en privat mld om hva mini heter :rodmer:

Håper du koser deg som nybakt mamma og at ammingen og alt faller på plass litt etter litt :kose:

Hvis jeg får det til :sjenert:

Det skal jeg :)

Ammingen går det så som så med. Jeg prøver å amme hjemme, men ikke alltid like lett med disse brystskjoldene. Pumper litt å gir det på flaske også så han får i seg en del morsmelk på den måten. Funker fint for oss. Har slutta å amme om natten for det tok helt knekken på meg. Kunne sitte i 3 timer å amme.. Mye hylgrining på lillegutt og han ble liksom aldri fornøyd. Det gjorde så vondt i mammahjertet. Nå etter at jeg begynte å gi mme om natten så har vi hatt mye bedre netter. Flaske og kos etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Det er viktig å gjøre det som føles riktig for en selv, og ikke minst for lillegutt. Det får bare blitt bra hvis begge har det godt.

God helg til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...