Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡


Frufly

Anbefalte innlegg

Tror jeg må sjekke den andre butikken her som selger hipp hva den koster der. Du gav også hipp? Hva var grunnen til at dere valgte hipp? Vi gav også hipp en periode, men da hadde lillegutt mye vondt i magen. Aner ikke om det var hippen elr om det bare var en periode han hadde vondt for dette var dagene etter at vi kom hjem fra sykehuset.

Alt er dyrt i forhold til amming ja, men mat må de ha:)

Tok litt lang tid syns jeg. Tror det tok en uke fra keg bestilte til jeg fikk den. Føltes ut som en evighet, men egentlig er det ikke lang ventetid det da :P Bare litt utålmodig.

Valgte hipp da han ikke virket mett av nan, var en del urolig og ikke hadde avføring mens han spiste nan. Tok ikke mange dagene før vi merket bedring med hipp :) har også lest mye mer positivt om det merket sammenlignet med nan, men det er jo så individuelt hvordan disse små reagerer. Hipp inneholder også probiotika, noe de andre merkene ikke gjør, tror det utgjør en forskjell for magens del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Valgte hipp da han ikke virket mett av nan, var en del urolig og ikke hadde avføring mens han spiste nan. Tok ikke mange dagene før vi merket bedring med hipp :) har også lest mye mer positivt om det merket sammenlignet med nan, men det er jo så individuelt hvordan disse små reagerer. Hipp inneholder også probiotika, noe de andre merkene ikke gjør, tror det utgjør en forskjell for magens del.

Var på Rimi å sjekka priser på hipp å der koster de rundt 40-45kr, husker ikke :fnise: men pakkene til Nan er større da de er på 700g og hipp er på 450g. Skulle egentlig kjøpe en pakke hipp da, men det glemter jeg jo :P Jeg er så surrete :ler:

Kommer til å prøve hipp igjen siden det var billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en herlig helg sammen med min fine familie! :hjerte:

Fredag var vi bare hjemme å laga mat og kosa oss. Lørdag var vi hos foreldrene mine å spiste thaimat :sikle: å lillegutt fikk hilsa på storebror min og samboeren for første gang. De bor noen timer unna her med bil så de har ikke fått sett lillegutt enda. Koselig ettermiddag/kveld! Lillegutt sov lite den dagen så i går tok han det skikklig igjen. Sov og spiste hele dagen.

Siden lillegutt får flaske bytter vi på hvem som står opp om nettene i helgene, herlig! Vi har også hver sin morning der vi får sove til vi våkner så i går var første morning jeg fikk sove til jeg våkna. Våkna 11 å det var helt fantastisk!

Denne uka har vi bare lagt planer to dager. Kjenner dt skal bli godt etter noen hektiske uker. Tirsdag skal vi på treff og Torsdag skal vi på babysang. Ellers tar vi dagene som det kommer med tur og handling. Håper vinden roer seg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har annen hver dag, den som har natta, tar også morningen. Da sover den andre så lenge en vill. Det er deilig. Ble det veldig lite aøvn den ene natta kan en liksom se frem til dagen etterpå :)

Ville også prøvd hipp igjen, den skal være ganske mild mot magen hvertfall :) vi er superfornøyd med den, å at den er så billig er jo et stort pluss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Høres ut som en herlig helg og god ordning på soverutinene :jepp:

Ønsker dere en fortsatt god mandag og herlig uke :kose:

Kos dere på babysang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en fin helg :) og så deilig å dele jobben slik da! Får nok aldri mannen her med på det :P prøvde å få han opp i syvtida idag etter en lang og våken natt, men nei. Får prøve å forhandle frem en avtale :P

Blir nok kos med treff og babysang :) veldig godt å kunne ta dagene litt som de kommer, ikke noe stress med avtaler i hytt og pine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en trivelig helg! :)

Ønsker dere en god uke! :)

Takk, det samme ønskes til deg og dine! :)

Vi har annen hver dag, den som har natta, tar også morningen. Da sover den andre så lenge en vill. Det er deilig. Ble det veldig lite aøvn den ene natta kan en liksom se frem til dagen etterpå :)

Ville også prøvd hipp igjen, den skal være ganske mild mot magen hvertfall :) vi er superfornøyd med den, å at den er så billig er jo et stort pluss ;)

Vi har gjort lsik at den som har natta får sove ut om morningen, vet ikke hva som er best. Jeg våkner uansett før kjære så må vekke han for at han skal gå å mate :P men uansett jeg kan sove videre da.

Må bare bruke opp Nan pakken så kan vi begynne på Hippen :) Veldig stort pluss at den er så billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig helg og god ordning på soverutinene :jepp:

Ønsker dere en fortsatt god mandag og herlig uke :kose:

Kos dere på babysang :)

Liker den ordningen på soverutinene ja ;)

Takk! Ha en fin uke du også! :)

Denne uka er babysang på sykehjemmet så blir spennende å se hvordan det funker. Syns egentlig et er litt styr når vi skal ut på ting for lillegutt roer seg ikke. Spiser i hytt og pine.. Sånn så nå når vi er hjemme er han mye roligere å han har flere lengre hviler.

Høres ut som en fin helg :) og så deilig å dele jobben slik da! Får nok aldri mannen her med på det :P prøvde å få han opp i syvtida idag etter en lang og våken natt, men nei. Får prøve å forhandle frem en avtale :P

Blir nok kos med treff og babysang :) veldig godt å kunne ta dagene litt som de kommer, ikke noe stress med avtaler i hytt og pine :)

Ja veldig deilig! Er såklart bare i helgene vi deler på hvem som står opp. Syns mannen din også må gå med på det. Du står jo opp hver natt i ukedagene. Det får du prøve :) Du får si at Frufly og Herrfly har en super deal å at du ogs ønsker å ha det slik :P

Veldig deilig! Nyter slike dager :) Har tril og med fått forberedt litt til middagen i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikek fått laget ticket for jeg fikk det ikke til når jeg prøvde.. meeen lillegutt var 1 mnd i går :danse: Fytti så fort denne mnd har gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sånn jeg også planla å gjøre det. Men fant ut at da kan en få en noenlønnet sammenhengede søvn på en måte :P når jeg skal stå opp så ligger jeg med sengen hennes (min side), når han skal stå opp legger jeg meg på hans side i sengen ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig deilig! Er såklart bare i helgene vi deler på hvem som står opp. Syns mannen din også må gå med på det. Du står jo opp hver natt i ukedagene. Det får du prøve :) Du får si at Frufly og Herrfly har en super deal å at du ogs ønsker å ha det slik :P

Veldig deilig! Nyter slike dager :) Har tril og med fått forberedt litt til middagen i dag ;)

Høres ut som en herlig ordning :) De fleste netter går det greit, da han som regel sover veldig bra mellom måltidene, men netter som i natt vil jeg helst dele på :P Mannen er hjemme for tiden pga en skade/sykemld, så samtidig som jeg føler at vi kan dele på det nå også, får jeg litt dårlig samvittighet siden han egentlig ikke er i toppform. Bleh. Men skal forsøke å få meg en litt lat morgen iløpet av uka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 måned! :hjertesmil:

Vi hadde og annenhver natt, nå har S sovet hele natta lenge så da er det greit å ha han hele natt, men de siste nettene så har han begynt å våkne tidligere, litt plagsomt fordi vi får ikke like lenge sammenhengende søvn. Men nå har vi vært bortskjemte da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 mnd :strix: Tida flyyyr! Bare vent, snart sitter du å planlegger 1 års selskap :nigo:

:strix: Hehe. Får ikke håpe det går så fort ;)

Var sånn jeg også planla å gjøre det. Men fant ut at da kan en få en noenlønnet sammenhengede søvn på en måte :P når jeg skal stå opp så ligger jeg med sengen hennes (min side), når han skal stå opp legger jeg meg på hans side i sengen ;) hihi

Ja veldig grei ordning :) Kjære våkner ikke uansett så jeg våkner så må jeg vekke han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig ordning :) De fleste netter går det greit, da han som regel sover veldig bra mellom måltidene, men netter som i natt vil jeg helst dele på :P Mannen er hjemme for tiden pga en skade/sykemld, så samtidig som jeg føler at vi kan dele på det nå også, får jeg litt dårlig samvittighet siden han egentlig ikke er i toppform. Bleh. Men skal forsøke å få meg en litt lat morgen iløpet av uka ;)

Ja sns det er veldig greit ;)

Hadde nok ikke hatt en slik ordning om kjære var sykemeldt så forstår den. Håper du har fått sovet litt i det siste ivertfall :)

1 måned! :hjertesmil:

Vi hadde og annenhver natt, nå har S sovet hele natta lenge så da er det greit å ha han hele natt, men de siste nettene så har han begynt å våkne tidligere, litt plagsomt fordi vi får ikke like lenge sammenhengende søvn. Men nå har vi vært bortskjemte da :)

Greit å gjøre det på den måten :) Det er først da dere nok merker hvor heldige dere har vært :) Her starter dagen som regel i 6-7 tiden, men det er helt greit så lenge han sover så bra om natten :)

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vips der var denne uka og helga også over. Det går så utrolig fort. Litt gøy også for når jeg gikk gravid så var alt bare svart og kjedelig mens nå går det så fort.

Siden det er så mildt her og ikke er snø så har gravingen i tomta vår begynt :hoppe:

Denne helga har vi vært i byen å sett på kjøkkenløsning til huset. Rørleggeren må snart vite hvor vi skal ha vann så da måtte vi se på mulige løsninger til kjøkken. Tror vi går for kjøkkenøy og en vegg med skaper. Syns det er veldig ryddig og fint.

A var også med på turen å han sov veldig lite på dagen og spiste ofte og lite. Greide ikke roe seg. Sov stort sett i bilen begge veier og han sov fra 20 - 02 i natt. Han har ikke sovet mer en ca 1,5 time på dagen i dag så nå er han stuptrøtt stakkar. Jeg og A har vært hos foreldrene mine i dag. Spiste middag der også gikk vi tur :) Solen varma godt i dag, det var så deilig med litt solstråler i ansiktet! ;)

Har slutta å pumpe nå for det kom så lite nå på slutten at det ikke var vits. Litt trist at jeg ikke fikk det til, men pumping var ikke noe for meg :(

Sliter fremdeles med måltidene. Er spesielt når vi ikke er hjemme. Han spiser kanskje 50 ml så vil han ha mer etter en time. Litt styr med flasker da for jeg må jo ha mangen med meg. En periode hadde vi det slik at han spiste godt og var fornøyd et par timer. Føler ikke han får helt roen nå. Hvis noen har tips til hvordan vi kan få mer orden på det er det bare å komme med råd :) Sover helelr ikke godt i vogna når vi er hos andre eller ute på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A er mer våken nå om dagene. Får blikkontakt å han pludrer i vei! :hjerte: Herlig med babyprat :rodmer: Er veldig fasinert av lys. Kjekt å se utviklingen som har skjedd allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss endret det seg bare, det med roen og spisingen når vi dro bort. Kanskje det er en fase de har? :)

Veldig herlig med babyprat :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss endret det seg bare, det med roen og spisingen når vi dro bort. Kanskje det er en fase de har? :)

Veldig herlig med babyprat :hjertesmil:

Kanskje det :) Håper det går seg til her også for det blir mangen flasker å dra på.

Babyprat er noe av det fineste :rodmer:

Nå hadde akkurat A en skikkelig sprutgulp. Enorme mengder kom opp å over hele A og kjære :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...