Gjest Misteltein Skrevet 2. desember 2012 #161 Skrevet 2. desember 2012 Jeg er litt feig så jeg ville latt det gå..... Creepy er det vel ikke! Det er jo alltids verdt ett forsøk? Du vet jo aldri hva som vil skje! Kanskje han lurer på hvorfor han aldri hørte fra deg!
Gjest Misteltein Skrevet 3. desember 2012 #162 Skrevet 3. desember 2012 Jeg sendte en tekstmelding for jeg vet ikke om vedkommende har lest på facebook. Ikke fått noe svar. Trist. Jeg var småbetatt, så jeg er litt trist, men det får være. Kommer over det, sikkert.
PanLi Skrevet 4. desember 2012 #163 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Jeg sendte en tekstmelding for jeg vet ikke om vedkommende har lest på facebook. Ikke fått noe svar. Trist. Jeg var småbetatt, så jeg er litt trist, men det får være. Kommer over det, sikkert. Uff, ja. Det er kjipt å vente på svar fra noen man liker Da har du sendt to meldinger, og han har nok fått med seg at du viser interesse! Noen er bare treige! Det er trist å ikke få gjengjeldt interesse, og ja, du kommer over det! Tid gjør at det kommer litt på avstand, og oppmerksomheten flyttes over på noe/noen annet/andre som blåser han fint bort! (selv om det absolutt ikke føles som det her og nå). En klem til deg Endret 4. desember 2012 av PanLi
Gjest Misteltein Skrevet 4. desember 2012 #164 Skrevet 4. desember 2012 Uff, ja. Det er kjipt å vente på svar fra noen man liker Da har du sendt to meldinger, og han har nok fått med seg at du viser interesse! Noen er bare treige! Det er trist å ikke få gjengjeldt interesse , og ja, du kommer over det! Tid gjør at det kommer litt på avstand, og oppmerksomheten flyttes over på noe/noen annet/andre som blåser han fint bort! (selv om det absolutt ikke føles som det her og nå). En klem til deg Jeg har fått gjengjeldt interessen. Vi snakket hver dag, flere ganger om dagen, og nå så hører jeg INGENTING! Ja, jeg gleder meg til å få det litt på avstand! Er det nå man skal tutte med is og klissefilm?! Neida! Det går greit. Jeg kjenner jeg blir litt trist av det innimellom, men ingen krise. Takk for klem!
Sophie-Ann Skrevet 4. desember 2012 #165 Skrevet 4. desember 2012 Jeg har snart vært singel i tre år, og har vært ute for mye rart. Jeg fikk meg kjæreste!! En sånn "good-guy" som dere mannfolk kaller ham. En som jeg hadde det kjempe gøy med og som rett og slett var snill og god. Men neida, jeg ble dumpet jeg til fordel for en annen Jeg mener selv at det ikke er noe i veien med meg, men noe er det jo tydligvis. Tror kanskje jeg skremmer vettet av dem.....er veldig selvstendig, klarer meg utmerket selv og har sterke meninger om ting og tang. Jeg er på Sukker, sender brev, sender meldinger, tar initiativ, men neida..ikke en dritt....På daten på søndag, snakket vi begge om at det viktigste er å være ærlig, men neida...har ikke hørt en dritt, selv om han gav meg nr sitt. Jeg har sendt melding, 1 gang. Han er ikke interessert nok, rett og slett. Vi chattet sammen i flere dager før daten. Jeg kan ikke få meg katt, jeg har nemlig hund, men jeg strikker og baker...jesus...føler meg som om jeg er 50 år. Og er så desperat på kroppskontakt at jeg kastet meg etter en kollega for to uker siden. Vi har flørtet litt tidligere. Jeg fikser ikke ONS, fordi jeg må ha kjemi for å ha sex og man finner ikke sånne på byen. Jeg tenner på hjerner, god deilig manneparfyme og glimt i øyet... Jaja, jeg blir nok singel lenge....
PanLi Skrevet 4. desember 2012 #166 Skrevet 4. desember 2012 Jeg har fått gjengjeldt interessen. Vi snakket hver dag, flere ganger om dagen, og nå så hører jeg INGENTING! Ja, jeg gleder meg til å få det litt på avstand! Er det nå man skal tutte med is og klissefilm?! Neida! Det går greit. Jeg kjenner jeg blir litt trist av det innimellom, men ingen krise. Takk for klem! Hehe, supert!!! Og for en fjas som ikke svarer. M-hm. Film, venninner og is er bra! ..men jeg blir kvalm av for mye is. Foretrekker popcorn og smågodt!
PanLi Skrevet 4. desember 2012 #168 Skrevet 4. desember 2012 Popcorn er kinogodteri! Ja. Du har helt rett! Jeg har visst kommet så langt etter min siste som ikke svarte at jeg har skiftet fra is og klissefilm til kino og popkorn uten å merke det selv engang! Hehe. Se hva tiden gjør!
Gjest Nikee Skrevet 4. desember 2012 #169 Skrevet 4. desember 2012 Jeg kjenner jeg trenger kontakt med det motsatte kjønn snart Jeg holder på å gå på veggene av frustrasjon, og det går utover konsentrasjonen min på lesesalen
Gjest Misteltein Skrevet 4. desember 2012 #170 Skrevet 4. desember 2012 Jeg kjenner jeg trenger kontakt med det motsatte kjønn snart Jeg holder på å gå på veggene av frustrasjon, og det går utover konsentrasjonen min på lesesalen Lenge siden?
Gjest Nikee Skrevet 4. desember 2012 #171 Skrevet 4. desember 2012 Lenge siden? Nei, 3 uker siden kanskje? Men det var den verste sexen jeg har vært borti, så det hjalp ikke akkurat
Gjest Misteltein Skrevet 4. desember 2012 #172 Skrevet 4. desember 2012 Nei, 3 uker siden kanskje? Men det var den verste sexen jeg har vært borti, så det hjalp ikke akkurat Nei, det hjelper ikke akkurat! Skulle nesten gitt han en litt smekk! 1
Gjest Misteltein Skrevet 4. desember 2012 #173 Skrevet 4. desember 2012 Ja. Du har helt rett! Jeg har visst kommet så langt etter min siste som ikke svarte at jeg har skiftet fra is og klissefilm til kino og popkorn uten å merke det selv engang! Hehe. Se hva tiden gjør! Men kino og popcorn er så greit!
Harlequin Skrevet 4. desember 2012 #174 Skrevet 4. desember 2012 Jeg er litt feig så jeg ville latt det gå..... Creepy er det vel ikke! Det er jo alltids verdt ett forsøk? Du vet jo aldri hva som vil skje! Kanskje han lurer på hvorfor han aldri hørte fra deg! Ja, er litt feig selv, for det kaaan jo hende han har sett den og valgte å ikke svare, men tenk om han ikke har sett den i det hele tatt? Ååå, hadde egentlig bare glemt hele opplegget fram til jeg leste det om innboksen, haha
Gjest Misteltein Skrevet 4. desember 2012 #175 Skrevet 4. desember 2012 Ja, er litt feig selv, for det kaaan jo hende han har sett den og valgte å ikke svare, men tenk om han ikke har sett den i det hele tatt? Ååå, hadde egentlig bare glemt hele opplegget fram til jeg leste det om innboksen, haha Jeg er veldig feig på sånne ting, men hvis du tør, så kan du jo prøve deg??! Det er nettopp det - det kan jo være at han ikke har sett den!
Gjest Nikee Skrevet 4. desember 2012 #176 Skrevet 4. desember 2012 Nei, det hjelper ikke akkurat! Skulle nesten gitt han en litt smekk! Hadde han bare fortjent en smekk
Gjest Misteltein Skrevet 4. desember 2012 #177 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Hadde han bare fortjent en smekk Nei, uff da! Det var såpass.... <-- til han Endret 4. desember 2012 av Misteltein
Gjest Nikee Skrevet 4. desember 2012 #178 Skrevet 4. desember 2012 Tro meg det var det! Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine av frustrasjon etter jeg hadde fått ham ut!
Gjest Misteltein Skrevet 4. desember 2012 #179 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Tro meg det var det! Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine av frustrasjon etter jeg hadde fått ham ut! Håper det var endte med le! (Jeg har passert tre år uten, og håper jeg ikke møter fyren din hvis det skulle bli noe på meg. Da ser du noen som ler eller griner av frustrasjon ) Endret 4. desember 2012 av Misteltein
Gjest Nikee Skrevet 4. desember 2012 #180 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Håper det var endte med le! (Jeg har passert tre år uten, og håper jeg ikke møter fyren din hvis det skulle bli noe på meg. Da ser du noen som ler eller griner av frustrasjon ) 3 år! Da skal jeg i alle fall ikke klage Nei med mindre du befinner deg i samme land som meg så kan jeg garantere at du ikke treffer på ham, med mindre han reiser til Norge da... Og ja! Det ble latter Endret 4. desember 2012 av Nikee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå