Gjest Nikee Skrevet 5. november 2012 #81 Skrevet 5. november 2012 Blir vel litt for mye snop på meg også, men prøver å komme i bedre form for å øke sjansene mine. Anonym poster: 900ad8a0af0069a18668e12082d4f20b Jeg også, men det er i grunn for min egen del at jeg vil komme i bedre form Men sukk, jeg merker snope behovet mitt går betraktelig opp nå som jeg er singel Jeg har mine behov jeg også! Jeg har også lagt ned sjokoladeplaten og tatt på meg joggeskoene for å bedre selvtillit og kanskje klare å snakke til en gutt uten å stamme, stokke om på bokstaver, rødme ogsvette. Æsj for et slit. TO ÅR siden sist jeg var i et forhold/hadde sex og ett år siden sist gang jeg var på flørtern.. Holder på å bli gal, ser kjekke gutter overalt, jeg vil ha!! Anonym poster: 6c406dc697ff4f84c7049e2f2a83f2af Oi, 2 år! Jeg skal ikke klage da Men det å se kjekke mannfolk over alt for tiden, det gjør jammen men jeg også! Det er til å bli sprø av
Steinar40 Skrevet 5. november 2012 #82 Skrevet 5. november 2012 Spis mørk sjokolade med 70% kakao-innhold. Det er sunt.
Bloodflowers Skrevet 6. november 2012 #83 Skrevet 6. november 2012 Okey, trenger å syte litt. Har vært singel i alle mine 21 år på jorda, og begynner å bli temmelig lei av singeltilværelsen. Ønsker noen å dele hverdagene med, noen å elske og som elsker meg tilbake. Jeg vet at jeg fortsatt er ung og at jeg har hele livet foran meg, men det hjelper egentlig ikke å tenke på det, når jeg savner noen så mye som jeg gjør! Jeg er flau og skamfull over det, men jeg klarer ikke engang å glede meg over venninnene mine sine flørter... Akkurat nå føler jeg at det eneste jeg mangler i livet er en å dele det med.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #84 Skrevet 6. november 2012 Problemet er at du gir dem det de trenger. Disse gutt(ung)ene har ikke noe behov for noe seriøst forhold. Er det sex du hinter til? han første hadde jeg aldri sex med, fordi jeg følte det ble feil,men vi hold på og gikk frem og tilbake osv...Når jeg til slutt var ferdig med han så tok han det ganske vanskelig.. Kan legge til at han sliter minst like mye som meg.. han andre har jeg ligget med ,men jeg har plutselig ut av det blå blitt bedt ut på en familiemidddag, så det er jo et godt tegn? noen tips til hvor lenge jeg skal vente på at han er klar for forhold? hvordan ta det skritt videre? Anonym poster: bb4a0d99f720219ea7fa956af41cba8c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #85 Skrevet 6. november 2012 Okey, trenger å syte litt. Har vært singel i alle mine 21 år på jorda, og begynner å bli temmelig lei av singeltilværelsen. Ønsker noen å dele hverdagene med, noen å elske og som elsker meg tilbake. Jeg vet at jeg fortsatt er ung og at jeg har hele livet foran meg, men det hjelper egentlig ikke å tenke på det, når jeg savner noen så mye som jeg gjør! Jeg er flau og skamfull over det, men jeg klarer ikke engang å glede meg over venninnene mine sine flørter... Akkurat nå føler jeg at det eneste jeg mangler i livet er en å dele det med. Hei Anonym poster: 9f58f6c3f18e373253be4f37887111b7 1
Steinar40 Skrevet 7. november 2012 #86 Skrevet 7. november 2012 Er det sex du hinter til? han første hadde jeg aldri sex med, fordi jeg følte det ble feil,men vi hold på og gikk frem og tilbake osv...Når jeg til slutt var ferdig med han så tok han det ganske vanskelig.. Kan legge til at han sliter minst like mye som meg.. han andre har jeg ligget med ,men jeg har plutselig ut av det blå blitt bedt ut på en familiemidddag, så det er jo et godt tegn? noen tips til hvor lenge jeg skal vente på at han er klar for forhold? hvordan ta det skritt videre? Anonym poster: bb4a0d99f720219ea7fa956af41cba8c Å bli bedt på familiemiddag burde være et godt tegn, ja. Men det er langt ifra et frieri, når sant skal sies. Når det gjelder hvor lenge du skal vente, så er dette bare noe du kan føle på selv. Det spørs rett og slett på hvor mye du vil ha han. Og hva magefølelsen din sier. Og om det skulle dukke opp andre interessante alternativer.
PanLi Skrevet 7. november 2012 #87 Skrevet 7. november 2012 Jeg har en litt lignende situasjon som TS. Jeg får tilbud - men ikke noe som fungerer. Jeg kan ikke akkurat si at jeg opplever dette som noen luksussituasjon. For det er heller ikke lett å velge mellom flere uønskete situasjoner .. Jeg har hatt en intens, fortvilende og fantastisk av-og-på flørt med verdens kjekkeste (synes jeg, fortsatt!!) gutt i snart ett år (aiii-ai..) inntil vi nylig kranglet (første gang) og avrundet det (nok en gang....). Ingen av oss har vel riktig våget å ta det så tydelig opp før nå, da vi vel begge har visst at vi har vært på kollisjonskurs med tanke på ulike ønsker og behov - vi mister begge noe som på mange måter har vært fint.... Jeg er ordentlig glad i denne gutten, men nå er det stopp for min del. Så. Det var den "arrogante drittsekken" (selv om jeg egentlig ikke synes han er det - han har ikke løyet; men vi har også unngått temaet direkte). Så. Til disse "Mr Nice Guys", som dere refererer til. Jeg møter tilsynelatende på disse en del. De gir meg nr sitt, de skriver fine sms'r, søker opp og poker meg på Facebook (??), inviterer seg selv på besøk, gir hauger og lass med komplimenter, jeg hadde også en som sa han ville komme med roser og gitar (sånt får jeg panikk av når jeg ikke er der han er - jeg vil ikke være den utakknemlige jenten som avviser en staut kar med rose og gitar - så jeg måtte si at jeg ikke ville at han skulle gjøre det I møte med disse er jeg kanskje kjapp med å plassere dem i en slags vennekategori. Altså, late som om ingenting og bare takke pent for oppmerksomheten, eller si fra at "dette er jeg usikker på". Det som da skjer - er 1) de forsvinner bare ut like fort som de kom inn... eller 2) de gir meg "jeg elsker deg, du er så fantastisk" - praten, og det blir ukomfortabelt mellom oss.... Men...hvis jeg f.eks kysser dem, så øker de så til de grader opp kontaken at jeg føler hele livet mitt blir staket ut der og da! Her kjenner jeg meg litt låst, jeg! For går jeg videre med dem som jeg er usikre på, gir dem en sjanse, og det ikke kjennes riktigere ut etterhvert, så blir de såret & avvist, og jeg står igjen som drittsekken... OG: gir jeg etter for denne voldsomme kurtiseringen - så er det også en risiko for at de bare var ute etter en ting, og ikke er så veldig Mr nice likevel (Disse er jeg flinkere til å holde meg unna...vanligvis......jeg tror det er de som bare forsvinner når jeg plasserer dem i vennekategorien). Ja. Og så er det jo dem som jeg blir avvist av. Og det skjer typisk med dem som jeg virkelig liker! . ..og jeg får ikke syte, heller! Jeg må være takknemlig. Hele tiden. Jeg har jo tross alt satt meg i denne situasjonen selv... ved å velge bort de som er snille, og velge "drittsekkene", og like de som ikke liker meg, og ikke like de som liker meg, og "what goes around, comes around" osv. osv. osv. Dette er mitt barnslige utbudd av opplevd urettferdighet! Hehe. Takk som orker å lese! Jeg føler litt manglende kontroll her! Jeg må bare håpe at den rette dukker opp en dag...og at jeg har fornuften til å se ham når han kommer og sørge for at han blir Min erfaring er hvertfall at å satse på de som kjennes feil ut, som regel blir feil, også...Gå for det som kjennes riktig ut! - Og det ER lov å være lei av å vente og lete...Og lov til å spise is! Og sjokolade! Masse sjokolade (og når jeg leser dette, så er jeg enig. Det høres litt bortskjemt ut, men så er jo dette en sytetråd. Men det gjør det ikke desto midre vanskelig...desverre. Sukk. Livet og kjærligheten og sånn, altså...hehe ) 3
Gjest gressløk Skrevet 7. november 2012 #88 Skrevet 7. november 2012 Jeg har en litt lignende situasjon som TS. Jeg får tilbud - men ikke noe som fungerer. Jeg kan ikke akkurat si at jeg opplever dette som noen luksussituasjon. For det er heller ikke lett å velge mellom flere uønskete situasjoner .. Jeg har hatt en intens, fortvilende og fantastisk av-og-på flørt med verdens kjekkeste (synes jeg, fortsatt!!) gutt i snart ett år (aiii-ai..) inntil vi nylig kranglet (første gang) og avrundet det (nok en gang....). Ingen av oss har vel riktig våget å ta det så tydelig opp før nå, da vi vel begge har visst at vi har vært på kollisjonskurs med tanke på ulike ønsker og behov - vi mister begge noe som på mange måter har vært fint.... Jeg er ordentlig glad i denne gutten, men nå er det stopp for min del. Så. Det var den "arrogante drittsekken" (selv om jeg egentlig ikke synes han er det - han har ikke løyet; men vi har også unngått temaet direkte). Så. Til disse "Mr Nice Guys", som dere refererer til. Jeg møter tilsynelatende på disse en del. De gir meg nr sitt, de skriver fine sms'r, søker opp og poker meg på Facebook (??), inviterer seg selv på besøk, gir hauger og lass med komplimenter, jeg hadde også en som sa han ville komme med roser og gitar (sånt får jeg panikk av når jeg ikke er der han er - jeg vil ikke være den utakknemlige jenten som avviser en staut kar med rose og gitar - så jeg måtte si at jeg ikke ville at han skulle gjøre det I møte med disse er jeg kanskje kjapp med å plassere dem i en slags vennekategori. Altså, late som om ingenting og bare takke pent for oppmerksomheten, eller si fra at "dette er jeg usikker på". Det som da skjer - er 1) de forsvinner bare ut like fort som de kom inn... eller 2) de gir meg "jeg elsker deg, du er så fantastisk" - praten, og det blir ukomfortabelt mellom oss.... Men...hvis jeg f.eks kysser dem, så øker de så til de grader opp kontaken at jeg føler hele livet mitt blir staket ut der og da! Her kjenner jeg meg litt låst, jeg! For går jeg videre med dem som jeg er usikre på, gir dem en sjanse, og det ikke kjennes riktigere ut etterhvert, så blir de såret & avvist, og jeg står igjen som drittsekken... OG: gir jeg etter for denne voldsomme kurtiseringen - så er det også en risiko for at de bare var ute etter en ting, og ikke er så veldig Mr nice likevel (Disse er jeg flinkere til å holde meg unna...vanligvis......jeg tror det er de som bare forsvinner når jeg plasserer dem i vennekategorien). Ja. Og så er det jo dem som jeg blir avvist av. Og det skjer typisk med dem som jeg virkelig liker! . ..og jeg får ikke syte, heller! Jeg må være takknemlig. Hele tiden. Jeg har jo tross alt satt meg i denne situasjonen selv... ved å velge bort de som er snille, og velge "drittsekkene", og like de som ikke liker meg, og ikke like de som liker meg, og "what goes around, comes around" osv. osv. osv. Dette er mitt barnslige utbudd av opplevd urettferdighet! Hehe. Takk som orker å lese! Jeg føler litt manglende kontroll her! Jeg må bare håpe at den rette dukker opp en dag...og at jeg har fornuften til å se ham når han kommer og sørge for at han blir Min erfaring er hvertfall at å satse på de som kjennes feil ut, som regel blir feil, også...Gå for det som kjennes riktig ut! - Og det ER lov å være lei av å vente og lete...Og lov til å spise is! Og sjokolade! Masse sjokolade (og når jeg leser dette, så er jeg enig. Det høres litt bortskjemt ut, men så er jo dette en sytetråd. Men det gjør det ikke desto midre vanskelig...desverre. Sukk. Livet og kjærligheten og sånn, altså...hehe ) Jeg hadde tenkt å skrive et laangt innlegg om meg selv, men så kunne jeg bare slenge meg på denne. Håper det var greit
Gjest Kv84 Skrevet 7. november 2012 #89 Skrevet 7. november 2012 Snart 5år siden sist forhold.... Og så sjener og usosial som jeg er blir der vel 5 lange år til ihvertfall... Og rundt gifter folk seg og det minker på de ledige mannfolka .... Arrrgh
PanLi Skrevet 7. november 2012 #90 Skrevet 7. november 2012 Jeg hadde tenkt å skrive et laangt innlegg om meg selv, men så kunne jeg bare slenge meg på denne. Håper det var greit Haha. Javisst! Sleng deg på!! Øver på å fatte meg i korthet med begrenset suksess så langt Vurderer å gi mine livserfaringer ut i 6 bind! Hihi
Steinar40 Skrevet 7. november 2012 #91 Skrevet 7. november 2012 Haha. Javisst! Sleng deg på!! Øver på å fatte meg i korthet med begrenset suksess så langt Vurderer å gi mine livserfaringer ut i 6 bind! Hihi Ganske morsomt hvordan kvinner først prater i minst 20 minutter rundt grøten, før de kommer fram til poenget 1
Petra75 Skrevet 8. november 2012 #92 Skrevet 8. november 2012 Snart 5år siden sist forhold.... Og så sjener og usosial som jeg er blir der vel 5 lange år til ihvertfall... Og rundt gifter folk seg og det minker på de ledige mannfolka .... Arrrgh Om ikke lenge kommer sjuårskrisa og mannfolka blir ledige igjen 2
Gjest Nikee Skrevet 8. november 2012 #93 Skrevet 8. november 2012 Spis mørk sjokolade med 70% kakao-innhold. Det er sunt. I will!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #94 Skrevet 9. november 2012 Får syte litt jeg også, spesielt siden han jeg bor med som er verdens minst sosiale person faktisk får kjæreste så lett. Anonym poster: 900ad8a0af0069a18668e12082d4f20b
Harlequin Skrevet 9. november 2012 #95 Skrevet 9. november 2012 Jeg melder meg inn! Alltid kjekke gutter over alt, på grensa til slitsomt - vanskelig å konsentrere seg på lesesalen når en egentlig bare vil sitte og se seg rundt 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #96 Skrevet 9. november 2012 HVORFOR får jeg alltid mensen når jeg har sjansen til å få meg noe? Anonym poster: 885b255074e3cfd6d573a1f4cc3c52d3 4
Bloodflowers Skrevet 9. november 2012 #97 Skrevet 9. november 2012 HVORFOR får jeg alltid mensen når jeg har sjansen til å få meg noe? Anonym poster: 885b255074e3cfd6d573a1f4cc3c52d3 Haha, ja den er typisk!!
Harlequin Skrevet 10. november 2012 #98 Skrevet 10. november 2012 Kom akkurat hjem fra byen, en smule fin på alkohyler, og - jeg vil ha en å spoone med, jeg Det var faktisk ikke så mange kjekke menn på bussen heller, det skjer ikke ofte!
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #99 Skrevet 10. november 2012 Får syte litt jeg også, spesielt siden han jeg bor med som er verdens minst sosiale person faktisk får kjæreste så lett. Anonym poster: 900ad8a0af0069a18668e12082d4f20b Yes, ser ikke ut som han fikk kjæreste alikevel, jenta hadde en fra før og ville bare ha en på si:-) Anonym poster: 900ad8a0af0069a18668e12082d4f20b
Gjest Lurifix Skrevet 10. november 2012 #100 Skrevet 10. november 2012 Yes, ser ikke ut som han fikk kjæreste alikevel, jenta hadde en fra før og ville bare ha en på si:-) Anonym poster: 900ad8a0af0069a18668e12082d4f20b ouch right in the feels =(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå