Gå til innhold

Sytetråd for single jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Joiner! De er vanskelige de gutta!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Joiner! De er vanskelige de gutta!

Og det er liksom ikke jentene?

Edit: dette er den klassiske "nice guy vs drittsekk" situasjonen. TS avviser en fyr som kanskje er en hyggelig fyr, men blir dumpet da TS opplever at denne fyren mangler selvtillit. På den andre siden hopper hun til køys med drittsekken, men finner ut at drittsekken ikke respekterer henne. Hun blir såret, og dumper drittsekken. Etter mitt skjønn, ikke mer enn fortjent.

Endret av svendsenrobin
  • Liker 8
Gjest Summers
Skrevet

Jeg har nettopp avvist to stykker faktisk. Luksusproblem, jeg vet, men ingen av dem var riktig for meg. Det skal altid være så mye drama, og jeg skjønner aldri hva de vil. Jeg begynner å tro at jeg aldri vil finne noen som passer meg...

Sorry mac, men det er faktisk ikke synd på deg. Ikke fordi de to forrige ikke var oe for deg, men om du nettopp har dumpet to personer så får du mest sannsynlig lett nok gutter til å like deg til at du neppe blir evig singel.

• Liker 4
Skrevet

Der er vel kanskje ikke utseendet som er hovedproblemet, men at han totalt mangler selvtillit. Det er ikke attraktivt. Sorry.

Ja men det er jo ikke så farlig da. Han må bare bygge opp selvtilliten sin. Tenk om du manglet selvtillit, så skulle alle menn du møter på dumpe deg av den grunn? er ikke det litt for dumt?

men var det han som drakk for mye så skjønner jeg at du avviste for det er jo alkoholisme.

Skrevet

Og det er liksom ikke jentene?

Joda, det er de sikkert, men det er heldigvis ikke de jeg trenger å bekymre meg for ;)

Gjest Marsvinet
Skrevet

Du gjorde et valg, og du må selv stå for konsekvensene. Du dumpet dem. Hva er problemet?

Hvorfor kunne ikke Mr. Friendsone sagt i fra at han hadde andre intensjoner enn bare å være venner litt tidligere, så kunne vi ha unngått masse kleinhet og muligens et ødelagt vennskap.

Og enda viktigere, hvorfor kunne ikke Mr. Cockface sagt i fra litt tidligere at han var en dritt slik at jeg hadde sluppet å kaste bort tid på ham? (og å bli såret)

Skrevet (endret)

Hvorfor kunne ikke Mr. Friendsone sagt i fra at han hadde andre intensjoner enn bare å være venner litt tidligere, så kunne vi ha unngått masse kleinhet og muligens et ødelagt vennskap.

Kanskje han var redd for å skremme deg vekk, og følte han kanskje trengte litt tid for at du skulle få øynene opp for ham? Man vil ikke være for intens, da virker man desperat. Han sa det til deg da han gjorde det fordi han ikke orket å bære det lengre. Det vet jeg, har selv vært akkurat der.

Og enda viktigere, hvorfor kunne ikke Mr. Cockface sagt i fra litt tidligere at han var en dritt slik at jeg hadde sluppet å kaste bort tid på ham? (og å bli såret)

Han hadde til intensjon å utnytte deg, hvorfor i all verden skulle han avsløre sine egentlige hensikter?

Endret av svendsenrobin
  • Liker 2
Skrevet

Har funnet ut at jeg trives med å være singel, men jeg savner det å kysse noen og få sommerfugler i magen. Eller ligge å styke på ryggen til en man liker. Ååh :rodmer:

Jeg gleder meg til den dagen jeg forelsker meg igjen!

• Liker 1
Gjest Marsvinet
Skrevet

Han hadde til intensjon å utnytte deg, hvorfor i all verden skulle han avsløre sine egentlige hensikter?

Edit: dette er den klassiske "nice guy vs drittsekk" situasjonen. TS avviser en fyr som kanskje er en hyggelig fyr, men blir dumpet da TS opplever at denne fyren mangler selvtillit. På den andre siden hopper hun til køys med drittsekken, men finner ut at drittsekken ikke respekterer henne. Hun blir såret, og dumper drittsekken. Etter mitt skjønn, ikke mer enn fortjent.

Takk for oppmuntringen. Jeg trengte kanskje at noen sa det rett ut. Jeg tror at jeg skal bruke Lørdagen på å finne noen som passer bedre for meg, jeg er jo tross alt ung fortsatt...

Men til mitt forsvar på friendzone fronten. Skulle jeg ha blitt sammen med noen som jeg ikke liker på den måten, og som jeg ikke er tiltrukket av fordi han har følelser for meg? Det er hardt å bli avvist, men ville dere ha vært i et forhold med noen som innerst inne ikke liker dere?

Gjest Marsvinet
Skrevet

Ja men det er jo ikke så farlig da. Han må bare bygge opp selvtilliten sin. Tenk om du manglet selvtillit, så skulle alle menn du møter på dumpe deg av den grunn? er ikke det litt for dumt?

men var det han som drakk for mye så skjønner jeg at du avviste for det er jo alkoholisme.

Gutter ser jo ikke to ganger på jenter som utstråler lav selvtillit, så nei, det er tydeligvis ikke for dumt.

Skrevet (endret)

Takk for oppmuntringen. Jeg trengte kanskje at noen sa det rett ut. Jeg tror at jeg skal bruke Lørdagen på å finne noen som passer bedre for meg, jeg er jo tross alt ung fortsatt...

Ingen årsak, har noe på lager til enhver anledning ;)

Da regner jeg med at du har lært noe, og at du kanskje er litt mer kritisk hvem du går til sengs med neste gang enn hva du var i dette tilfellet. Kanskje se hvordan fyren er først, før du serverer ham det han er ute etter på et sølvfat?

Men til mitt forsvar på friendzone fronten. Skulle jeg ha blitt sammen med noen som jeg ikke liker på den måten, og som jeg ikke er tiltrukket av fordi han har følelser for meg? Det er hardt å bli avvist, men ville dere ha vært i et forhold med noen som innerst inne ikke liker dere?

Det sier seg vel egentlig selv, gjør det ikke? Ja, det er hardt å bli avvist, men da har man i hvert fall et klart svar å forholde seg til. Det er langt bedre enn å leve i uvisshet. Da kan man i hvert fall gå videre med vissheten om at det aldri vil bli noe. Og tiden leger alle sår (som regel).

Av ren nysgjerrighet: hva gjorde Mr. Friendzone da du avviste ham? Da jeg var i den situasjonen brøt jeg kontakten for godt. Hun ville fortsatt at vi skulle være venner. Men jeg ville legge henne bak meg, og det kunne jeg bare gjøre hvis hun ble borte fra livet mitt...

Endret av svendsenrobin
  • Liker 2
Gjest Marsvinet
Skrevet

Da regner jeg med at du har lært noe, og at du kanskje er litt mer kritisk hvem du går til sengs med neste gang enn hva du var i dette tilfellet.

Jada, mamma... Men du må jo skjønne at vi jenter også vil ha litt av og til? Det er veldig vanskelig å holde på godsakene helt til fyren omtrent har fridd til deg, når du liker ham og synes at han er attraktiv. Og hvor lenge skal man egentlig vente? Et halvt år?

Når det gjelder Mr. Friendsone så stakk jeg av før jeg fikk sett reaksjonen ordentlig. Han virket veldig skuffet, men jeg hadde ikke lyst til å se ham såret så jeg gikk bare...

Skrevet

Jada, mamma... Men du må jo skjønne at vi jenter også vil ha litt av og til? Det er veldig vanskelig å holde på godsakene helt til fyren omtrent har fridd til deg, når du liker ham og synes at han er attraktiv. Og hvor lenge skal man egentlig vente? Et halvt år?

Og med det vil jeg bare referere til mitt første svar i denne tråden: Du gjorde et valg og må selv bære konsekvensene av valget du tok. Enkelt og greit ;)

Når det gjelder Mr. Friendsone så stakk jeg av før jeg fikk sett reaksjonen ordentlig. Han virket veldig skuffet, men jeg hadde ikke lyst til å se ham såret så jeg gikk bare...

Da så. Kan vel tolke det dithen at han ikke tar kontakt med deg med det første, hvis han i det hele tatt tar kontakt i fremtiden, noe jeg egentlig tviler på. Med mindre han selvfølgelig er desperat og har liten/ingen kontakt med virkeligheten.

Gjest Marsvinet
Skrevet

Da så. Kan vel tolke det dithen at han ikke tar kontakt med deg med det første, hvis han i det hele tatt tar kontakt i fremtiden, noe jeg egentlig tviler på. Med mindre han selvfølgelig er desperat og har liten/ingen kontakt med virkeligheten.

Prøver du å få meg til å innse at jeg må ta tilbake Mr. Friendzone, eller miste ham for alltid? Den var sleip!

Skrevet (endret)

Prøver du å få meg til å innse at jeg må ta tilbake Mr. Friendzone, eller miste ham for alltid? Den var sleip!

Vel, jeg kan bare snakke for meg selv, og hva jeg gjorde i den situasjonen der. Og jeg vet ikke akkurat hvordan han tenker eller tok det, du sa veldig lite om det. Men du sa jo selv at han så veldig skuffet ut, før du føk av gårde fordi du ikke orket å se han skuffet. Så sannsynligheten for at du har mistet ham for alltid er absolutt til stede. Og hvis du fortsatt vil ha ham i livet ditt, må du nok selv ta initiativet. Klart, det er selvfølgelig en risiko for at du vil bli avvist hvis du forsøker. Vennskap og følelser som ikke blir gjengjeldt er ekstremt vanskelig, nærmest umulig å kombinere. Det var derfor jeg brøt kontakten for godt med hun jeg hadde følelser for, men som var forelsket i en annen.

På den andre siden synes jeg faktisk du skal ligge langt unna og gi ham rom til å komme seg over det, hvis han ble såret og skuffet. For ham vil det ikke hjelpe å ha deg svirrende rundt i livet hans så lenge han har følelser for deg som du ikke har for ham.

Endret av svendsenrobin
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Et lite tillegg til det siste innlegget jeg skrev, siste poeng: gi nå fyren anledning til å komme seg over deg, og til å finne en jente som vil ha ham like mye som han kanskje vil ha henne. For så lenge en jente som han er interessert i, ikke er interessert i ham på den måten, er i livet hans så er det veldig vanskelig for ham å få øynene opp for noen andre. Og igjen, jeg vet AKKURAT hvordan det er.

Endret av svendsenrobin
  • Liker 2
Skrevet

Melder meg inn i denne! :danse:

Kom ut av et forhold tidligere i år, og var forberedt på å iiiikke stresse med å involvere meg på nytt, men selvfølgelig er det jo alltid når det passer dårligst...

Uansett, jeg har blitt litt tatt på senga og er ganske sjarmert, men jeg skjønner ikke helt hvor fyren vil hen. Egentlig burde jeg vel bare være tøff og si i fra om hvor jeg står, men samtidig orker jeg ikke å skremme han vekk ved å være for seriøs heller. Føler at jeg går rundt og "spiller" overlegen mot egen vilje og bedre vitende. Hallo stupid.

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Mr. Cocky, men ikke tolk dette som et bevis på at man drar damer ved å være falsk og respektløs. Please :)

Neida, dette var bare unntak nummer femhundreogåttiseksfantasillioner :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Ganske morsomt egentlig.

TS har blitt behandlet som dritt av en fyr, og selv behandlet en annen fyr som dritt.

Er det noe rart at det er krig i verden? :smoke:

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...