Gjest BM2 Skrevet 3. november 2012 #41 Skrevet 3. november 2012 Der er vel kanskje ikke utseendet som er hovedproblemet, men at han totalt mangler selvtillit. Det er ikke attraktivt. Sorry. Han setter nok pris på ditt bidrag for å bygge opp selvfølelsen hans. Videre så må han jo være ubrukelig som faktisk tør stå frem med sine føleser for deg. Det er jo lettere en å spørre om du kan sende saltet. 1
Gjest BM2 Skrevet 3. november 2012 #42 Skrevet 3. november 2012 Hvorfor kunne ikke Mr. Friendsone sagt i fra at han hadde andre intensjoner enn bare å være venner litt tidligere, så kunne vi ha unngått masse kleinhet og muligens et ødelagt vennskap. Og enda viktigere, hvorfor kunne ikke Mr. Cockface sagt i fra litt tidligere at han var en dritt slik at jeg hadde sluppet å kaste bort tid på ham? (og å bli såret) Hvorfor kunne ikke du avklare dine intensjoner og krav mye tidligere? 1
Gjest BM2 Skrevet 3. november 2012 #43 Skrevet 3. november 2012 Gutter ser jo ikke to ganger på jenter som utstråler lav selvtillit, så nei, det er tydeligvis ikke for dumt. Nei, som regel er det ett langt blikk og så rett i handlingsmodus. Menn liker ikke å se at jenter ikke liker seg selv. Derfor buker vi mye tid og krefter på å få kvinnre til å forstå hvilke vakre, flotte, fantastiske og verdifulle skapninger de er. 3
Gjest BM2 Skrevet 3. november 2012 #44 Skrevet 3. november 2012 Prøver du å få meg til å innse at jeg må ta tilbake Mr. Friendzone, eller miste ham for alltid? Den var sleip! Det finnes ingen annen riktig løsning. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #45 Skrevet 3. november 2012 Blææ, jeg er singel etter fire år. Jeg er vant til å få sex akkuratt når jeg vil, og det er uvant å ikke ha den muligheten Jeg prøver å få kontakt med en gammel knullekompis, men han svarer ikke Anonym poster: ed3b587148ee9df88df983feb90aa26a 1
Lillejenten Skrevet 3. november 2012 #46 Skrevet 3. november 2012 Fant akkurat ut at han jeg har tullet litt rundt med den siste ukene har dame.. Heldigvis ville jeg ikke ha noe serøst med han, men stakk godt allikevel.
Gjest Nikee Skrevet 3. november 2012 #47 Skrevet 3. november 2012 Og jeg som trodde tråden handlet om at single jenter kunne sutre litt over mangel på sex og lignende, ikke en diskusjon om TS sitt valg. Uansett, jeg har vært singel i snart 1 år og jeg savner sex Jeg begynner å bli så frustrert at jeg vurderer å kaste meg over den neste og beste fyren jeg ser
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. november 2012 #48 Skrevet 3. november 2012 dei fleste menn (eg har møtt) er pingler.....
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #49 Skrevet 3. november 2012 Gutter ser jo ikke to ganger på jenter som utstråler lav selvtillit, så nei, det er tydeligvis ikke for dumt. Du kunne faktisk ikke tatt mer feil. Jenter som har litt lav selvtillit og er litt sjenerte er jo bare søte! Det hadde ikke stoppet meg i alle fall. Anonym poster: ce0ef14ccd77226a4f5154ed38d9d962 3
Gjest Marsvinet Skrevet 3. november 2012 #50 Skrevet 3. november 2012 Blææ, jeg er singel etter fire år. Jeg er vant til å få sex akkuratt når jeg vil, og det er uvant å ikke ha den muligheten Jeg prøver å få kontakt med en gammel knullekompis, men han svarer ikke Anonym poster: ed3b587148ee9df88df983feb90aa26a Feel your pain girl
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #51 Skrevet 3. november 2012 Jeg vil sutre!! Får inntrykk av at en fyr er ganske gira på meg - vi begynner å date. Treffes mye. Etter en måneds tid får jeg høre at han hadde sex med en annen jente på en fest. Men han traff meg flere ganger etter "hendelsen". Bare.... HVA FAEN?? KVALMT! IDIOT. Og det var synd. For likte han veldig godt faktisk. Trodde aldri i verden han kunne gjøre noe sånt. FML Anonym poster: a92738d99e320368e0b6b843b606b606
solch Skrevet 3. november 2012 #52 Skrevet 3. november 2012 Livet er ganske fint. Men jeg vil pule. NÅ 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #53 Skrevet 3. november 2012 Livet er ganske fint. Men jeg vil pule. NÅ sjæl! må finne en å humpe på Anonym poster: ed3b587148ee9df88df983feb90aa26a
solch Skrevet 3. november 2012 #54 Skrevet 3. november 2012 sjæl! må finne en å humpe på Anonym poster: ed3b587148ee9df88df983feb90aa26a hoho, indeed. I kveld er kvelden!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #55 Skrevet 3. november 2012 hoho, indeed. I kveld er kvelden! Ikke her. Eksamen på mandag Men om en uke! Anonym poster: ed3b587148ee9df88df983feb90aa26a 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #56 Skrevet 3. november 2012 Ok, dette har ikke noe med denne lille diskusjonen som har vært her, menmen. Jeg har en veldig god kompis, vi er kjempegode venner, men i det siste har jeg begynt å få litt følelser for han. På fest er vi veldig kosete med hverandre og han har selv sagt at han synes jeg er veldig pen og en av de beste personene han kjenner og (på fylla riktignok) har har sagt at jeg kommer til å bli hans fremtidige kone. (vet ikke om dette er tull eller ei). Problemet mitt er at han og jeg snakker veldig mye sammen, og han har sagt at han er keen på min beste venninne. Og hun er keen tilbake. Jeg blir derfor satt midt i mellom dette og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Hittil har jeg bare sagt til begge at de må gjøre det de føler er riktig, men dette klarer ikke jeg å følge selv .. Uff, at ting må være så vanskelig. Og nei, jeg er ikke tøff nok så jeg har ikke sagt til noen hva jeg føler.. Anonym poster: a017054f34e6aadf93998c9d879619af
Gjest Elissima Skrevet 3. november 2012 #57 Skrevet 3. november 2012 Sukk, disse guttene.... Jeg forstår dem ikke Jeg får vel bare skaffe meg katt først som sist. Edit: Sytetråd for singel jente x) Katter er søte! Du kan jo skaffe deg en sånn: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=37612853 Når det gjelder mannfolk, hvor har du møtt de tidligere?
Gjest Marsvinet Skrevet 3. november 2012 #58 Skrevet 3. november 2012 Takk til alle som gjør denne tråden til det den var ment til å være, i stedet for å henge seg opp i min sytehistorie. Men takk til alle som gir meg en skjennepreken for oppførselen min også. Lol. Jeg skal på byen i kveld, men jeg skal ikke ta med drømmeprinsen hjem
Gjest Marsvinet Skrevet 3. november 2012 #59 Skrevet 3. november 2012 Katter er søte! Du kan jo skaffe deg en sånn: http://www.finn.no/f...nnkode=37612853 Når det gjelder mannfolk, hvor har du møtt de tidligere? Veldig skjønne katter forresten! De skal vurderes!
Kayza Skrevet 3. november 2012 #60 Skrevet 3. november 2012 Jeg vil gi mitt bidrag til at trådnavnet kommer til sin rett,altså sutre. Har vært singel i 4år nå og er møkklei,det er nå en ting. Men synes også det er veldig vanskelig å finne noen å date (som jeg vil date og som vil date meg),i tillegg til at jeg synes det er skumelt å åpne seg igjen. Hjelper da heller ikke at jeg bestemmer meg for å ta en sjanse og date en fyr som jeg møtte på byen for x antll år siden (har hatt kontakt til og fra siden,ikke fysiski ;P),tenker at dette skal jeg jgøre med åpent sinn og virkelig åpne meg så finner jeg ut at heisann,han gifta seg for et par måneder siden..flott! Istedefor å si det så holder han kjeft og gleder seg til date,jadda. Må da være lov å miste trua litt da? sukk. Takk for sutretråden =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå