Gå til innhold

Sytetråd for single jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

ouch right in the feels =(

Nei, det var lættis for det var jenta som var player og det var bra for han drar damer alt for lett. Han gamer 24/7, og de få gangene jeg klarer å få han med ut så finner han en skamheit jente som synes han er så søt.

Anonym poster: 900ad8a0af0069a18668e12082d4f20b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syter ikke over at jeg er singel, men syter over at det skal være så forferdelig vanskelig å finne en dugelig fuckfriend! Har datet en kar i over et halvt år nå, og er vel egentlig dessverre ganske foreslekt i ham. Tror aldri det kommer til å bli noe mer heller, og nå er det over en mnd siden sist vi.. ja.. og nå er jeg så seksuelt frustrert at jeg holder på å dø. Kresen er jeg og, spesielt fordi jeg er forelsket i denne fyren, da har jeg jo ikke lyst på andre. Må sikkert gå rundt og dø av seksuell frustrasjon helt frem til julebordet, men har jeg ikke fått noen respons fra han innen da, så får jeg bare ta en eller annen kollega. Random folk man ikke kjenner er helt utelukket.

Synes synd på meg selv jeg... :ler:

Anonym poster: aeb82a493c976d0bd5dfc97233bfae9d

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater mensen, altså. Fytti katta, jeg hadde sjansen i går, jeg var så sinnsykt klar men mensen. :murvegg: Jeg kan garantere dere at neste helg så har jeg null sjans på å få litt kos :fnise:

SUKK :dry:

Anonym poster: 885b255074e3cfd6d573a1f4cc3c52d3

• Liker 2
Skrevet

Trodde han jeg halvveis driver på med skulle komme idag, men neeeeida "fotball med gutta" meg i ræva.

Skrevet

Sukk, disse guttene.... Jeg forstår dem ikke :(

Jeg får vel bare skaffe meg katt først som sist.

Edit: Sytetråd for singel jente x)

Hææ? Vi menn blir jo til stadighet anklaget for å være så enkle i forhold til kvinner. Burde ikke være så vanskelige å forstå da...?

Anonym poster: 96441c97d2930e9e8dc05cf265348186

Skrevet

akkurat blitt singel etter et halvt års samboerskap som ikke fungerte.. dere som er single og ikke har fått dere noe på en måned, jeg fikk ikke noe de 3 siste månedene i det forholdet..

blir nesten litt godt med frihet til å kunne date igjen :sjenert:

Skrevet

Jeg har lenge ønsket å møte noen. Er jo fortsatt åpen for å møte noen, men føler ikke at det er så forferdelig viktig nå. Katten min døde, som var veldig viktig for meg, og da blir disse mennene så ubetydelige sammenlignet med det....

Var uansett på date med en ny nå nettopp. Synes han var sjarmerende, selv om han ikke var helt min type. Men han klarte å fornærme meg litt, så jeg stiller meg vel egentlig litt likegyldig. Hvis han ber meg ut igjen, så får jeg kanskje møte han og gi det en sjanse, men det er det.

Så jeg har kanskje ikke så mye å klage over. Bortsett fra at menn skulle vært like skjønne, ukompliserte og tillitsfulle som katter.

Anonym poster: f6438e3b4f96b6f62f85f651ab5a8b8d

Skrevet

Slapp av jenter! Så fort jeg får orden i papirene mine så skal jeg komme å gi dere kjærlighet. ;)

Skrevet (endret)

Tråden er nå ryddet for avsporinger. Dette er en sytetråd, og de som ønsker å syte skal få lov til det. ;) Noen avsporinger har blitt stående, rett og slett fordi litt er lov, men foretrekker hvis man kan ta andre avsporinger ut av tråden til andre mer passende steder. Dette fordi det gjør tråden litt mer oversiktlig.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har lenge ønsket å møte noen. Er jo fortsatt åpen for å møte noen, men føler ikke at det er så forferdelig viktig nå. Katten min døde, som var veldig viktig for meg, og da blir disse mennene så ubetydelige sammenlignet med det....

Var uansett på date med en ny nå nettopp. Synes han var sjarmerende, selv om han ikke var helt min type. Men han klarte å fornærme meg litt, så jeg stiller meg vel egentlig litt likegyldig. Hvis han ber meg ut igjen, så får jeg kanskje møte han og gi det en sjanse, men det er det.

Så jeg har kanskje ikke så mye å klage over. Bortsett fra at menn skulle vært like skjønne, ukompliserte og tillitsfulle som katter.

Anonym poster: f6438e3b4f96b6f62f85f651ab5a8b8d

Vi menn er i høyeste grad ukompliserte!! Jeg tror at problemet her ligger hos dere kvinner som analyserer alt. Ikke analyser hva en mann sier, bare regn med at han mener nøyaktig det som kommer ut av munnen hans, helt ufiltrert... Da blir alt så mye lettere skal du se :laugh:

Skrevet

Hehe, den var god. Hvis man ikke behandler en katt bra, vil den jo stikke av. En katt lar seg heller ikke dressere, den er sin egen herre.

• Liker 2
Skrevet

Det er verst å være singel når en deltar på vinkveld med ikke bare et men TO nyforelskede kjærestepar som sitter å kniser og kliner..aldri følt meg så ensom som nå i helga..vi var fem stykker, to par og meg og jeg satt på enden og var skikkelig uttafor blandt all denne flørtinga..skjønner ikke hvorfor jeg ble invitert og hvorfor sa jeg ja!! Vet det til neste gang da :-P :fnise::vin:

• Liker 2
Skrevet

Vi menn er i høyeste grad ukompliserte!! Jeg tror at problemet her ligger hos dere kvinner som analyserer alt. Ikke analyser hva en mann sier, bare regn med at han mener nøyaktig det som kommer ut av munnen hans, helt ufiltrert... Da blir alt så mye lettere skal du se :laugh:

Hehe,eksen min var tidenes letteste mann. Alt var alltid i orden,og når jeg følte at vi hadde problemer så enset han de ikke engang.

Min nåværende, derimot, analyserer alt! Jeg forstår ikke halvparten av det han prøver å si og han er veldig komplisert!

Long story short: menn,på lik nivå som kvinner; er veldig forskjellig

Anonym poster: bb4a0d99f720219ea7fa956af41cba8c

• Liker 1
Skrevet

Tok steget om dagen her og registrerte meg på Møteplassen igjen.. etter å ha oppdatert profilen, havna jeg på lista på forsida slik alle gjør når dem gjør endringer på profilen. Fikk over 100 besøk, men ingen brev!! er vel ikke pen og slank nok da...

Skrevet

Tok steget om dagen her og registrerte meg på Møteplassen igjen.. etter å ha oppdatert profilen, havna jeg på lista på forsida slik alle gjør når dem gjør endringer på profilen. Fikk over 100 besøk, men ingen brev!! er vel ikke pen og slank nok da...

Forskjell på jenter og gutter i hvertfall. Jeg som gutt må pøse ut brev og føler meg heldig og attraktiv om jeg får ett svar. Du som jente føler deg mindre pen om du ikke har fått brev selv om profilen din har ligget ute et par dager.

• Liker 2
Skrevet

Men når en mann sier to stikk motsatt ting ang samme sak ved forskjellige anledninger, da? Hva skal man tro da? :glare:

For det meste syns jeg det er ok å være singel. Det er ikke noe jeg bruker mye tid på å tenke på eller stresse over, men de gangene det stikker er når alle venninnene mine har planer med sine menn, og jeg blir sittende alene. Når ferieturer vi jentene har snakket om bare blir med praten fordi de må prioritere ferie med mennene sine. Snart må jeg bli tøff nok til å dra på ferie alene... Da blir det ranchferie i USA, så får jeg se om jeg kan finne meg en cowboy! :jepp:

Skrevet

Nå ser det ut som en ny en i vennegjengen får seg kjæreste og hun er skamdeilig!

Skrevet

Drømte om Alexander Skarsgård i natt. Drømte at vi var på en fest, men vi sneik oss ut og gikk på tur for å prate og titte på stjernene. Også kysset vi, aaah. :rodmer:

Trenger ikke snakke med menn når jeg heller kan drømme om dem :filer:

• Liker 4
Skrevet

Åh! Alexander Skarsgård :rodmer: Blir mo i knærne hver gang jeg ser han i True Blood :fnise:

Skrevet

Det er verst å være singel når en deltar på vinkveld med ikke bare et men TO nyforelskede kjærestepar som sitter å kniser og kliner..aldri følt meg så ensom som nå i helga..vi var fem stykker, to par og meg og jeg satt på enden og var skikkelig uttafor blandt all denne flørtinga..skjønner ikke hvorfor jeg ble invitert og hvorfor sa jeg ja!! Vet det til neste gang da :-P :fnise::vin:

Hehe... jeg var på en fest for noen uker siden med - skal vi se - fire kjærestepar (alle nyforelska, type 3 mnd-1 år siden de møttes).. også var vi to uten partner, han ene er singel, jeg dater en bra fyr og har det fint, men det var ganske kjedelig å sitte der i all kosinga..

Anonym poster: d9425a7e4b99a06870a36377f4acd265

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...