Gå til innhold

Sytetråd for single jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har likt en fyr i klassen min som jeg har pratet med i en lengre periode, nå overser han meg helt. FLOTT!

Anonym poster: ca9df1736b57a9d0238a20b00a2e83af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene, jeg leste ¨syltetråd for single jenter´. Litt vel mye julestemning på meg, kanskje :P

Haha! JEG også! Har gjort det så mange ganger at jeg nærmest kaller tråden for "syltetråd" nå:) Er kanskje ikke den beste metaforen da... hva skulle det bety lissom? hmmm. Kanskje at vi er "senket helt ned i singeltilværelsen"? Og er man heeelt nede, så må man jo klage!^^

Skrevet

Hun mente vel at jeg ikke var morsom nok(og det stemmer), men hun klagde over at jeg aldri drakk meg full på fest.

Anonym poster: 900ad8a0af0069a18668e12082d4f20b

Hun mente nok at hun syntes du var litt for høytidelig. Jeg har også dumpet gutter som aldri skeier ut.

Anonym poster: e6b109950a7372816ed8d058107dc199

Skrevet

Han siste jeg var i ferd med å bli sammen med måtte jeg på fest. Han snakket med meg på facebook til den grad at det var litt slitsomt og fortalte han likte meg så godt. Inviterte han på besøk og vi rotetlitt uten å gå hele veien. Dagen etter hører jeg ikke noe fra han. Sender EN sms og EN facebook melding og han svarer ikke. Men så er han på chat med venninna mi hvor han sier han er fortsatt forelsket i eksen sin som han baksnakket skikkelig rundt meg.

Jeg ble knust! Jeg er helt ok i utseende og er veldig overvektig så dette hjalp ikke på selvtilliten min for å si det sånn. Han gadd ikke si det direkte til meg heller!

Er det helt uaktuelt for vanlige slanke gutter å være med større jenter? Er vi så stygge? Vær ærlige nå gutta

Unnskyld for lang sytepost men er deilig å få det ut!

Anonym poster: 1cebf3b71e005567e9ceb1ae1c5881da

Gjest Misteltein
Skrevet (endret)

Han siste jeg var i ferd med å bli sammen med måtte jeg på fest. Han snakket med meg på facebook til den grad at det var litt slitsomt og fortalte han likte meg så godt. Inviterte han på besøk og vi rotetlitt uten å gå hele veien. Dagen etter hører jeg ikke noe fra han. Sender EN sms og EN facebook melding og han svarer ikke. Men så er han på chat med venninna mi hvor han sier han er fortsatt forelsket i eksen sin som han baksnakket skikkelig rundt meg.

Jeg ble knust! Jeg er helt ok i utseende og er veldig overvektig så dette hjalp ikke på selvtilliten min for å si det sånn. Han gadd ikke si det direkte til meg heller

:hug:

For en dust han er! En smålig, patetisk liten mann.

Dette kommer du deg forbi! En dag så kommer den rette inn i livet ditt! :blomst:

Du er sikkert helt nydelig!

Endret av Misteltein
Skrevet

Baksiden med å treffe noen og ja få seg noe ;) Er at man har lyst på mer, men pent må vente til neste anledning :sukk:

Og et annet sukk: Hva skjer med at en måned eller periode så skjer det absolutt ingenting på mannefronten mens en annen gang så får man plutselig alt på en gang?? :klo:

Skrevet

Og et annet sukk: Hva skjer med at en måned eller periode så skjer det absolutt ingenting på mannefronten mens en annen gang så får man plutselig alt på en gang?? :klo:

Så sant, så sant! Jeg har stusset litt over dette selv! Men tror det ligger mye i at så snart man får litt action på mannefronten, så ser man på seg selv som litt opptatt - og legger mye mer merke til tegn fra andre mannfolk? muligens...?^^

Og et annet sukk: når en kompis plutselig blir litt vel pågående, og det ikke hjelper unngå han/gi subtile tegn om at interessen ikke er gjensidig...

Skrevet

Hehe :) Kanskje han er av den forsiktige typen han også! Jeg var i lykkelig beruset tilstand og intim-danset med lokalets peneste gutt (synes jeg!!) til siste sang forrige helg. Da musikken sluttet, og vi begynte å prate, fant vi ut at han etter nyttår skal begynne å jobbe samme sted som jeg jobber. Haha! Det brøt magien fullstendig, og vi skvatt fra hverandre... Det var flere av mine, snart hans, kollegaer tilstede også, som lo godt! I januar får vi kontor ved siden av hverandre. Kanskje like greit ingenting skjedde! ;) .... ... .. . Jeg er allerede godt flau!

(edit: skrivefeil)

Haha så søtt! :rodmer:

Skrevet

Jeg ble knust! Jeg er helt ok i utseende og er veldig overvektig så dette hjalp ikke på selvtilliten min for å si det sånn. Han gadd ikke si det direkte til meg heller!

Er det helt uaktuelt for vanlige slanke gutter å være med større jenter? Er vi så stygge? Vær ærlige nå gutta

jeg kan svare for meg selv, og ja, det er uaktuelt å være sammen med en overvektig jente.

Anonym poster: 523a8c6bbcde9048890b3c327520bd94

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så sant, så sant! Jeg har stusset litt over dette selv! Men tror det ligger mye i at så snart man får litt action på mannefronten, så ser man på seg selv som litt opptatt - og legger mye mer merke til tegn fra andre mannfolk? muligens...?^^

Og et annet sukk: når en kompis plutselig blir litt vel pågående, og det ikke hjelper unngå han/gi subtile tegn om at interessen ikke er gjensidig...

:ler: Kjenner jeg blir frustrert av det noen gange. Kanskje? En kompis av meg har sagt at gutter kan se på jenter når de er i "jaktmodus" og når de slapper av. Jeg er generelt ikke på jakt når jeg går på byen eller er på fest, er der for å kose med meg venner og lignende. Men kanskje det ligger noe i det likevel? :klo:

Angående hint til en kompis, noen trenger å få det inn med teskje. Virkelig...

Eller et stort brak? Who knows? :ler:

Endret av Nikee
  • 4 uker senere...
Skrevet

Min største utfordring som singel er at jeg ikke er av typen som ofte gjør nye bekjentskaper. Det er ikke det at jeg ikke liker å være sosial, tvert om, men selv når vi er mange til stede så forholder jeg meg for det meste til de jeg har kjent lengst og best. Min egen feil ofc. men er vanskelig å snu slike mønstre.

Har litt god tone med én, men pga. lang juleferie som har betydd avstand i to måneder, så har vi ikke tatt den så langt ennå. Jeg kjenner han ikke så veldig godt, så det var utenfor min komfortsone å ta "the talk" før han dro. Det er nok definitivt litt flørting++ på g, men samtidig så aner jeg ikke hvordan det står til med oddsene. Kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig for å befinne meg i samme by som han, slik at vi får sett litt mer på det i alle fall. Wish me luuuck

Gjest Marsvinet
Skrevet

Nå i Jula har jeg benyttet fritiden til å lese en bok om menn og forhold osv. I forhold til min situasjon så synes jeg at denne boka har vært svært nyttig. Nå er jeg på dater'n igjen, og håper at ikke alt går til helvette denne gangen. :fnise:

Boka heter "Act like a lady, think like a man", og koster ca 100 kr. Verdt å lese!

http://www.norli.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6742192

Skrevet (endret)

Jeg har blitt invitert ut av to kjekke karer! :daane: Nå klarer jeg snart ikke å vente med å bli ferdig med eksamenstiden så jeg kan gå på date! Og jeg som aldri har vært på en skikkelig date før har nå to å grue/glede meg til :fnise:

Får håpe de ikke glemmer det da

Endret av Nikee
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt invitert ut av to kjekke karer! :daane: Nå klarer jeg snart ikke å vente med å bli ferdig med eksamenstiden så jeg kan gå på date! Og jeg som aldri har vært på en skikkelig date før har nå to å grue/glede meg til :fnise:

Får håpe de ikke glemmer det da

Kanskje dumt spørsmål, men gjør du noe for å bli invitert på date?

Aldri blitt det selv.

Skrevet

Kanskje dumt spørsmål, men gjør du noe for å bli invitert på date?

Aldri blitt det selv.

Nei, jeg har ikke gjort noe aktivt egentlig. Jeg har truffet hver av disse guttene på ulike fester. Så la de meg til dagen etter, sett litt til dem på universitetet, ikke samtidig da. Han ene har jeg tatt en kopp kaffe med, mens han andre har jeg bare sett to ganger på biblioteket utenom den ene festen. Er litt målløs selv, jeg har aldri vært på en skikkelig date før :)

Skrevet

Hei!

Det er flere hundre tusen gutter i dette landet. Nå har du møtt EN!

Og smaken er som baken hos alle sammen.

I tillegg tror jeg ikke det hadde noe med deg å gjøre, men han fant vel ut at han har følelser for eksen. Det er sånt som skjer.

Gjest Lurifix
Skrevet

Jeg har helt klart en grense hvor jenta blir for tjukk. Og da tenker jeg ikke bare for ereksjon men også med tanke på barn i fremtiden. For meg er det en selvfølge å være slanke og sunne om man skal ha barn. Jeg er ikke slank selv akkurat, men så har jeg ingen intensjoner å inngå noe forhold med noen og om det skulle skje for en eller annen grunn så er det vekk med colaen og rett på treningsstudio.

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Det er flere hundre tusen gutter i dette landet. Nå har du møtt EN!

Og smaken er som baken hos alle sammen.

I tillegg tror jeg ikke det hadde noe med deg å gjøre, men han fant vel ut at han har følelser for eksen. Det er sånt som skjer.

Bra du skriver det, for jeg har egentlig inntrykk av at menn stort sett er flokkdyr som vandrer i det samme mønsteret når det gjelder kvinners utseende. Vi må liksom være svært slanke og veltrente, helst blonde, store pupper og være veldig pene for å være verdifulle...

Anonym poster: e6695f5b720d2ebe19cf832e3da7b054

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bra du skriver det, for jeg har egentlig inntrykk av at menn stort sett er flokkdyr som vandrer i det samme mønsteret når det gjelder kvinners utseende. Vi må liksom være svært slanke og veltrente, helst blonde, store pupper og være veldig pene for å være verdifulle...

Anonym poster: e6695f5b720d2ebe19cf832e3da7b054

Fult så ille er det ikke selv om jeg tenker litt det samme som ufrivillig, evig singel.

• Liker 1
Skrevet

Trodde han jeg halvveis driver på med skulle komme idag, men neeeeida "fotball med gutta" meg i ræva.

Fotball med gutta er hellig. Om man ikke møter opp på disse dagene må man ofre en okse neste gang det er fotball med gutta!

Om han dropper en fotballkveld med gutta, så er det en keeper! :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...