Gjest Marsvinet Skrevet 11. februar 2013 #261 Skrevet 11. februar 2013 Nå har jeg, sytedronningen selv, forlatt singeltilværelsen! Lykke til videre, jenter!
Alopia Skrevet 11. februar 2013 #262 Skrevet 11. februar 2013 Haha! Grattis! Sørg for å holde deg unna oss i fremtiden!^^
Vendelins Skrevet 11. februar 2013 #263 Skrevet 11. februar 2013 Jeg kjenner meg skikkelig rådvill her.. Jeg skal på weekendreise nå til helgen sammen med han fra kurset, og han er så ufattelig forelsket. Jeg vet ikke om jeg kan besvare de følelsene. Tenk om jeg bare hopper inn i noe som ikke er lurt.. Vrææl, jeg har ikke datet sånn alvorlig på minst 9 år. Himmel og hav.. Hva om jeg trår feil. Sukk sukk
lalaB Skrevet 11. februar 2013 #264 Skrevet 11. februar 2013 Jeg kjenner meg skikkelig rådvill her.. Jeg skal på weekendreise nå til helgen sammen med han fra kurset, og han er så ufattelig forelsket. Jeg vet ikke om jeg kan besvare de følelsene. Tenk om jeg bare hopper inn i noe som ikke er lurt.. Vrææl, jeg har ikke datet sånn alvorlig på minst 9 år. Himmel og hav.. Hva om jeg trår feil. Sukk sukk Hva om du trår riktig? Slipp litt alle bekymringer og kjenn litt hvordan dere har det sammen.
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 11. februar 2013 #265 Skrevet 11. februar 2013 Meanwhile, in the friend-zone... 1
Gjest Nikee Skrevet 11. februar 2013 #266 Skrevet 11. februar 2013 Nå har jeg, sytedronningen selv, forlatt singeltilværelsen! Lykke til videre, jenter! Oioi! Gratulerer så mye Marsvinet
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #267 Skrevet 12. februar 2013 *sende ham bilde av seg selv* "Du ser ut som en sint person" Whuut.....Hva i all verden svarer man på det? Anonym poster: 57380ebc7e0103c8b447ac9ce5ceeb73
Gjest Nikee Skrevet 13. februar 2013 #268 Skrevet 13. februar 2013 *sende ham bilde av seg selv* "Du ser ut som en sint person" Whuut.....Hva i all verden svarer man på det? Anonym poster: 57380ebc7e0103c8b447ac9ce5ceeb73 Nei vet du hva! Det er jo frekt å si det til noen! Jeg ville ikke ha svart, eller kanskje om han sendte et bilde av seg selv en frekk kommentar tilbake
Nettinettet Skrevet 13. februar 2013 #269 Skrevet 13. februar 2013 Nå har jeg, sytedronningen selv, forlatt singeltilværelsen! Lykke til videre, jenter! Får man selvinnsikt og gjør jobben for å rette opp det som vanligvis går feil så finner man prinsen! Godt jobba!! :D
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #270 Skrevet 13. februar 2013 Nei vet du hva! Det er jo frekt å si det til noen! Jeg ville ikke ha svart, eller kanskje om han sendte et bilde av seg selv en frekk kommentar tilbake Heh...jeg ler litt av det nå, men ble skikkelig satt ut i går. Det var tingen å si når damen med kameraskrekk kvinnet seg opp til å sende. Men fyren demonstrerte i hvertfall en gang for alle at han har en litt for neggete væremåte for meg. Gudbedre... Neste! Anonym poster: 57380ebc7e0103c8b447ac9ce5ceeb73 1
Gjest Nikee Skrevet 13. februar 2013 #271 Skrevet 13. februar 2013 Heh...jeg ler litt av det nå, men ble skikkelig satt ut i går. Det var tingen å si når damen med kameraskrekk kvinnet seg opp til å sende. Men fyren demonstrerte i hvertfall en gang for alle at han har en litt for neggete væremåte for meg. Gudbedre... Neste! Anonym poster: 57380ebc7e0103c8b447ac9ce5ceeb73 Menn er idioter enkelte ganger! Satser på at du finner en bedre neste gang
AaaaK Skrevet 13. februar 2013 #272 Skrevet 13. februar 2013 Nå har jeg ikke hatt kjæreste på over 1 år, og jeg har trivdes megagodt! Jeg har elsket det! Men nå... Nå merker jeg godt at det hadde vært så hyggelig med en armkrok, en bred rygg, en og ligge ved siden av (og ha masse masse sex med). Herregud! Det er jo herlig! Men jeg har aldri vært den som tok initiativ jeg... Hvordan kommer jeg på banen igjen nå?
Alopia Skrevet 14. februar 2013 #273 Skrevet 14. februar 2013 Åh. Jeg er redd for at han jeg titter på nå kun har lyst til å være venner. Jeg orker ikke en slik til!! Hvordan "feirer" dere valentinesdagen kjære medsingle?
Gjest Nikee Skrevet 15. februar 2013 #274 Skrevet 15. februar 2013 (endret) Som en helt vanlig torsdag, jeg boikotter alt som har med romantikk å gjøre når jeg er singel Æsj jeg tror han jeg har holdt på med plutselig har mistet interessen....han virker ikke så veldig mye på lenger Og jeg har jo begynt å like ham litt mer, typisk! EDIT: Og der ble jeg nettopp dumpet. Hvorfor skjer det alltid først etter man blir litt mer engasjert i fyren? Jeg skal spise bollene med sjokolade med god samvittighet nå! Endret 17. februar 2013 av Nikee
Vendelins Skrevet 17. februar 2013 #275 Skrevet 17. februar 2013 Ok, valget er tatt.. Jeg liker han fra kurset mitt best, han er fantastisk. Vi var sammen i fra i går ettermiddag til i formiddag, og det ble MASSE klining og kosing og soving tett i tett.. Nå har vi dratt hver til oss, og jeg er så usikker på hvor jeg står i forhold til han. Hva skal mitt neste steg være? Jeg sendte han en melding på face og spurte om selskapet i ettermiddag gikk fint. Han sa at det gjorde det. Han kommenterte at en kompis av meg var innpåsliten på face, at han ikke gav seg så lett. Vi snakket litt om det. Jeg sa at jeg bare ignorerte han, og at det kunne være litt sånn dominoeffekt. At han kompisen min klenga på meg, og jeg klengte på han fra kurset. Da sa han at det var helt greit for han likte at jeg klengte på han. Jeg skrev "fint, da har vi avklart det." Hehe, fikk jeg til svar. Så har vi ikke snakket mer.. Jeg er autistisk der, jeg skulle gjerne vist mer hva han tenker og mener, om hvordan vi skal gå videre, om vi i det hele tatt skal gå noen vei.. Blablabla.. Dette er grunnen til at jeg skikkelig misliker dating!!!
Vendelins Skrevet 17. februar 2013 #276 Skrevet 17. februar 2013 Som en helt vanlig torsdag, jeg boikotter alt som har med romantikk å gjøre når jeg er singel Æsj jeg tror han jeg har holdt på med plutselig har mistet interessen....han virker ikke så veldig mye på lenger Og jeg har jo begynt å like ham litt mer, typisk! EDIT: Og der ble jeg nettopp dumpet. Hvorfor skjer det alltid først etter man blir litt mer engasjert i fyren? Jeg skal spise bollene med sjokolade med god samvittighet nå! Ble du dumpet? I alle dager! Trenger du en klem? <3 Huff, det var leit. Jeg håper det dukker opp en bedre enn snart. <3
Gjest Nikee Skrevet 17. februar 2013 #277 Skrevet 17. februar 2013 Ble du dumpet? I alle dager! Trenger du en klem? <3 Huff, det var leit. Jeg håper det dukker opp en bedre enn snart. <3 Ja... Kjempeirritert på meg selv, når jeg først har begynt å tenke at ja jeg liker han og bli mer engasjert - så finner han ut at nei, han trenger tid til å finne ut av hva han vil. og dermed slutter han det vi holdt på med.
Vendelins Skrevet 17. februar 2013 #278 Skrevet 17. februar 2013 Ja... Kjempeirritert på meg selv, når jeg først har begynt å tenke at ja jeg liker han og bli mer engasjert - så finner han ut at nei, han trenger tid til å finne ut av hva han vil. og dermed slutter han det vi holdt på med. Ikke vær irritert på deg selv. Snu den positive siden frem, du har i allefall muligheten til å engasjere deg i andre mennesker, det er slettes ikke alle som har den muligheten. Og det sies så fint i sagaen: Når en dør lukkes, så er det alltid for at en annen skal åpne seg. Det stemmer. <3 Ergo betyr det at drømmeprinsen, mr Nikee er bak en annen dør. Så fortsett å åpne dører du lille venn, til de ikke lukkes igjen. U r on a mission...
Gjest Nikee Skrevet 18. februar 2013 #279 Skrevet 18. februar 2013 Ikke vær irritert på deg selv. Snu den positive siden frem, du har i allefall muligheten til å engasjere deg i andre mennesker, det er slettes ikke alle som har den muligheten. Og det sies så fint i sagaen: Når en dør lukkes, så er det alltid for at en annen skal åpne seg. Det stemmer. <3 Ergo betyr det at drømmeprinsen, mr Nikee er bak en annen dør. Så fortsett å åpne dører du lille venn, til de ikke lukkes igjen. U r on a mission... Takk for fine ord Vendelins! Hjelper litt på, er så irritert på meg selv ennå - hehe. Jaja, jeg får trekke pusten dypt inn og fortsette. Første smellen, bare å komme seg opp igjen antar jeg! Hvordan går det med deg?
Vendelins Skrevet 18. februar 2013 #280 Skrevet 18. februar 2013 Takk for fine ord Vendelins! Hjelper litt på, er så irritert på meg selv ennå - hehe. Jaja, jeg får trekke pusten dypt inn og fortsette. Første smellen, bare å komme seg opp igjen antar jeg! Hvordan går det med deg? Les litt lengre opp... Jeg er så usikker.. Vurderer frem og tilbake om jeg "tilfeldigvis" skal havne opp i samme by som han nå til helgen igjen, bare for å sjekke om han vil treffes.. Litt sånn sette facebookstatus om at det blir gøy å ut på byen i XXXX i kveld.. Å se om han reagerer. Haha... Jeg er så nerd når det kommer til gutter. :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå