Gjest Nikee Skrevet 18. februar 2013 #281 Skrevet 18. februar 2013 Les litt lengre opp... Jeg er så usikker.. Vurderer frem og tilbake om jeg "tilfeldigvis" skal havne opp i samme by som han nå til helgen igjen, bare for å sjekke om han vil treffes.. Litt sånn sette facebookstatus om at det blir gøy å ut på byen i XXXX i kveld.. Å se om han reagerer. Haha... Jeg er så nerd når det kommer til gutter. :D Å beklager! Fikk ikke med meg den! Synes den statusen ikke var en dum ide
Vendelins Skrevet 18. februar 2013 #282 Skrevet 18. februar 2013 Å beklager! Fikk ikke med meg den! Synes den statusen ikke var en dum ide Jeg fikk lillesøstra mi til å skrive et innlegg på veggen min.. Hehe.. "Kjære vakre søte søstra mi.. Om du drar til XXXX i helgen, kan du gå innom den butikken å kjøpe den buksen til meg, den som jeg viste deg da vi var der sist?" Mission is on... Ho ho.. Så spørs det da, om han registrerer det i det hele tatt.. Om han kommenterer det og sier at vi kan møtes, så drar jeg dit. Om ikke, så dropper jeg det.. Høres ikke det ok ut?
Bloodflowers Skrevet 19. februar 2013 #283 Skrevet 19. februar 2013 Jeg fikk lillesøstra mi til å skrive et innlegg på veggen min.. Hehe.. "Kjære vakre søte søstra mi.. Om du drar til XXXX i helgen, kan du gå innom den butikken å kjøpe den buksen til meg, den som jeg viste deg da vi var der sist?" Mission is on... Ho ho.. Så spørs det da, om han registrerer det i det hele tatt.. Om han kommenterer det og sier at vi kan møtes, så drar jeg dit. Om ikke, så dropper jeg det.. Høres ikke det ok ut? Så utrolig bra! Jeg gjorde nesten det samme som deg sist gang jeg datet en fyr i en annen by Han så det, han, og vi møttes Håper at din fyr er like observant og foreslår et møte
Gjest Nikee Skrevet 19. februar 2013 #284 Skrevet 19. februar 2013 Jeg fikk lillesøstra mi til å skrive et innlegg på veggen min.. Hehe.. "Kjære vakre søte søstra mi.. Om du drar til XXXX i helgen, kan du gå innom den butikken å kjøpe den buksen til meg, den som jeg viste deg da vi var der sist?" Mission is on... Ho ho.. Så spørs det da, om han registrerer det i det hele tatt.. Om han kommenterer det og sier at vi kan møtes, så drar jeg dit. Om ikke, så dropper jeg det.. Høres ikke det ok ut? Det er så fantastisk å ha søsken man kan bruke til slike ting Mission is on! Jeg skal krysse fingrene for at han får med seg den oppdateringen og vil treffe deg! Om min egen fyr, vi har snakket litt. Jeg vil ikke legge ut all informasjon her fordi det blir litt for avslørende, men i bunn og grunn har han sagt at han liker meg, liker meg veldig godt - men han vil ha noen dager til å tenke over på hva han vil. Han sa han skulle gi meg en lyd innen fredag.. Så ja da sitter jo jeg her og ikke vet helt om jeg skal vente på å bli dumpet for andre gang på en uke eller om det faktisk kommer til å skje at vi fortsetter å date litt. Vi skal begge vekk igjen til høsten, og det er ikke et forhold jeg er ute etter. Det er bare koselig å ha en å henge med, kose med osv. Jeg liker han veldig godt og!
Vendelins Skrevet 22. februar 2013 #285 Skrevet 22. februar 2013 Hvordan går det Nikee? Her går det trått.. Han kommenterte, og lurte på om jeg skulle dit. Jeg sa at jeg var usikker. Jeg sa at det stod mellom den byen, og det å være her å dra ut med venninner her. Da sa han at siden vi skal treffes om 3 uker uansett, så ville han ha prioritert vennene mine her, siden jeg ser de kun 1-2 gang i året.. Vet ikke om jeg skal være skuffet eller ei.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #286 Skrevet 22. februar 2013 Hvordan går det Nikee? Her går det trått.. Han kommenterte, og lurte på om jeg skulle dit. Jeg sa at jeg var usikker. Jeg sa at det stod mellom den byen, og det å være her å dra ut med venninner her. Da sa han at siden vi skal treffes om 3 uker uansett, så ville han ha prioritert vennene mine her, siden jeg ser de kun 1-2 gang i året.. Vet ikke om jeg skal være skuffet eller ei. han er i hvert fall ikke på kg og leser innleggene dine, det er jo noe da:-) Anonym poster: a735b26eec5aaf62484f765b8e6dd49b
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #287 Skrevet 22. februar 2013 Jobber på et sted hvor jeg ikke har tilgang på min mobil under arbeidsdagen. Man føler seg skikkelig populær når man da ser på mobilen etter 13 timer på jobb, og det viser seg at man ikke har fått inn noe som helst på telefonen i løpet av disse timene. Føler jeg ikke trenger å ha den en gang jeg. Dette er 13 timer jeg likesågodt kunne sittet i en rakett på vei til månen uten at noen hadde brydd seg Anonym poster: aeb82a493c976d0bd5dfc97233bfae9d
Gjest Nikee Skrevet 23. februar 2013 #288 Skrevet 23. februar 2013 Hvordan går det Nikee? Her går det trått.. Han kommenterte, og lurte på om jeg skulle dit. Jeg sa at jeg var usikker. Jeg sa at det stod mellom den byen, og det å være her å dra ut med venninner her. Da sa han at siden vi skal treffes om 3 uker uansett, så ville han ha prioritert vennene mine her, siden jeg ser de kun 1-2 gang i året.. Vet ikke om jeg skal være skuffet eller ei. Det går faktisk bra! Han overrasket meg i går kveld ved å komme bort og si at han gjerne vil fortsette å date meg, og det årsakene til avstanden har han vel håndtert. (jeg vil ikke si så mye om det her ). Så det var jo veldig koselig Hmm kjenner til den følelsen, det er jo kanskje litt sånn at han vil ut alene? Kan ikke vennene dine bli med dit?
Vendelins Skrevet 27. februar 2013 #289 Skrevet 27. februar 2013 Det går faktisk bra! Han overrasket meg i går kveld ved å komme bort og si at han gjerne vil fortsette å date meg, og det årsakene til avstanden har han vel håndtert. (jeg vil ikke si så mye om det her ). Så det var jo veldig koselig Hmm kjenner til den følelsen, det er jo kanskje litt sånn at han vil ut alene? Kan ikke vennene dine bli med dit? BRA! Musikk i mine ører! Jeg håper at dette er the one for deg.. Nei vennene mine drar jeg ikke med meg for å gå på date. Vi hadde det kos i hver vår by, og holdt kontakten pr sms, MANGE sms.. Hehe.. Kjenner meg litt usikker på hvor jeg egentlig har han henn, for han er veldig vennskapelig. Det er lite romantikk og søte bemerkninger, for å si det slik, annet enn at han tar kontakt hver kveld.
Gjest Nikee Skrevet 27. februar 2013 #290 Skrevet 27. februar 2013 BRA! Musikk i mine ører! Jeg håper at dette er the one for deg.. Nei vennene mine drar jeg ikke med meg for å gå på date. Vi hadde det kos i hver vår by, og holdt kontakten pr sms, MANGE sms.. Hehe.. Kjenner meg litt usikker på hvor jeg egentlig har han henn, for han er veldig vennskapelig. Det er lite romantikk og søte bemerkninger, for å si det slik, annet enn at han tar kontakt hver kveld. Om det the one, er jeg litt skeptisk til Vi studerer i utlandet, vi skal begge på utveksling til høsten igje - men det er kos å ha noen man dater Om det varer ut våren er jeg veldig fornøyd med det, men faren er jo der for at jeg faller for ham, jeg liker jo ham mer og mer. Og han har invitert meg ut på middag neste uke Så koselig med meldinger! Håper dette går riktig veien for deg! Det er jo generelt slik at gutter kanskje ikke er så romantiske? Jeg er flink til å overanalysere, men jeg har aldri peiling på hvordan det kommer til å gå.
Vendelins Skrevet 27. februar 2013 #291 Skrevet 27. februar 2013 Da venter vi spent på oppdatering fra middagen.. Jeg gir forøvrig opp min flørt. Skal rote med han når vi treffes igjen, å så får det være over.
Gjest Nikee Skrevet 1. mars 2013 #292 Skrevet 1. mars 2013 Da venter vi spent på oppdatering fra middagen.. Jeg gir forøvrig opp min flørt. Skal rote med han når vi treffes igjen, å så får det være over. Vi har snakket en del i det siste - og han er den typen som ikke helt vil ha noe seriøst. Noe som i grunn passer meg fint, i og med at jeg også mest sannsynlig reiser vekk her fra om et par måneder. Så det blir dating, filmkvelder og kos men ikke noe mer utover det, jeg håper bare jeg klarer å opprettholde den lille avstanden jeg har ennå. At jeg ikke faller for ham, selv om jeg vet at det her ikke blir noe mer seriøst enn dette. Det skal ikke være så lett det her! Jeg prøver å finne balansen mellom å være singel og uforpliktet til noen, samtidig som jeg ikke vil falle for en. Det blir et slags eksperiment for mine egne følelser, om jeg klarer å opprettholde det slik jeg ser for meg at jeg vil ha det. Hva har skjedd? Fant du ut at det ikke fungerte eller?
Vendelins Skrevet 1. mars 2013 #293 Skrevet 1. mars 2013 Vi har snakket en del i det siste - og han er den typen som ikke helt vil ha noe seriøst. Noe som i grunn passer meg fint, i og med at jeg også mest sannsynlig reiser vekk her fra om et par måneder. Så det blir dating, filmkvelder og kos men ikke noe mer utover det, jeg håper bare jeg klarer å opprettholde den lille avstanden jeg har ennå. At jeg ikke faller for ham, selv om jeg vet at det her ikke blir noe mer seriøst enn dette. Det skal ikke være så lett det her! Jeg prøver å finne balansen mellom å være singel og uforpliktet til noen, samtidig som jeg ikke vil falle for en. Det blir et slags eksperiment for mine egne følelser, om jeg klarer å opprettholde det slik jeg ser for meg at jeg vil ha det. Hva har skjedd? Fant du ut at det ikke fungerte eller? Snakker dere ofte sammen? Hvordan er tonen mellom dere? Nei det har ikke skjedd noe egentlig. Jeg bare kjenner at jeg blir altfor usikker på hvilket ben jeg skal stå på når jeg ikke vet hverken frem eller tilbake, og da er det like greit å bare droppe det tror jeg. Han gir meg ingen hint om hva han vil heller, så da orker ikke jeg vrenge hodet mitt.
Gjest Nikee Skrevet 1. mars 2013 #294 Skrevet 1. mars 2013 Snakker dere ofte sammen? Hvordan er tonen mellom dere? Nei det har ikke skjedd noe egentlig. Jeg bare kjenner at jeg blir altfor usikker på hvilket ben jeg skal stå på når jeg ikke vet hverken frem eller tilbake, og da er det like greit å bare droppe det tror jeg. Han gir meg ingen hint om hva han vil heller, så da orker ikke jeg vrenge hodet mitt. Vi snakker så og si hver dag Vi ses vel 3-4 ganger i uken, enten det er film, fest, skolen eller tur. Tonen er ganske fin, jeg har det veldig godt i hans selskap. Jeg prøver bare å unngå å falle for ham Det er en helt ny verden for meg det her, jeg har ikke hatt et uforpliktende/datings forhold før Nei da så! Da er det nok greit å bare unngå hele problemstillingen med hva hvis tanker.
Alopia Skrevet 25. mars 2013 #295 Skrevet 25. mars 2013 Kan ikke jeg få lov til å bare si det sånn at dersom jeg ikke kontakter min eyecandy i løpet av påskeferien, og han heller ikke tar kontakt, så betyr det at han ikke er interessert i noe mer enn vennskap? Hadde vært mye enklere på flere plan, men samtidig veldig kjipt.. Jeg er litt lei av alt jeg. Finner aldri en med gjensidig interesse. Blir gal av stalkere som er helt uinteressante.
Vendelins Skrevet 25. mars 2013 #296 Skrevet 25. mars 2013 Alopia... Kontakt han en siste gang du.. Før du gir han opp.. Selv har jeg vært sammen med min flørt i to uker nå, og jeg har falt totalt hodestups for han. Jeg tror ikke han er på samme sted, selv om han sier at han er glad i meg osv. Han mente at det var for lang avstand mellom oss, pluss at jeg hadde for mange barn og er endel for mange år eldre enn han. Alikevel så har vi fortsatt å rote sammen. Vi reiste fra hverandre på fredag, og jeg bestemte meg for å ikke ta kontakt med han. I dag fikk jeg melding av han, hvor han sa at jeg var veldig veldig flink (med en oppgave), og lurte på planene mine for påsken. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gripe det ann.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #297 Skrevet 29. august 2013 Jeg er forelsket i bestevennen min. Han er ikke forelsket i meg. Det er en så utrolig kjedelig situasjon! Anonymous poster hash: e297d...ea7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå