Gå til innhold

Sytetråd for single jenter

Fremhevede innlegg

Gjest Misteltein
Skrevet

3 år! :daane: Da skal jeg i alle fall ikke klage :fnise:

Nei med mindre du befinner deg i samme land som meg så kan jeg garantere at du ikke treffer på ham, med mindre han reiser til Norge da...

Og ja! Det ble latter :ler:

*lettet* :nigo:

Videoannonse
Annonse
Gjest Misteltein
Skrevet (endret)

Uff, ja. Det er kjipt å vente på svar fra noen man liker :( Da har du sendt to meldinger, og han har nok fått med seg at du viser interesse! Noen er bare treige! Det er trist å ikke få gjengjeldt interesse, og ja, du kommer over det! Tid gjør at det kommer litt på avstand, og oppmerksomheten flyttes over på noe/noen annet/andre som blåser han fint bort! (selv om det absolutt ikke føles som det her og nå). En klem til deg :)

Nå er jeg litt trist! Nå har jeg slettet alle spor jeg har etter vedkommende... Gidder ikke det der altså! :sur:

Endret av Misteltein
Skrevet

Mens vi er i gang: møtte en ganske bra fyr ute på byen for et par måneder siden. Vi hadde en lett tone, han så bra ut og var egentlig super på de få områdene jeg rakk å "bli kjent med". Jeg fikk navnet hans, og sendte han en melding på facebook. Tør aldri legge til som venn med en gang, synes det blir litt mye. Han svarte aldri, så jeg tenkte han bare ikke var interessert. Men, i dag lærte jeg noe nytt: sender du melding til noen du ikke er venn med, vil dette havne i en annen innboks enn den vanlige, jeg visste ikke en gang at den eksisterte. Så mest sannsynlig ligger meldinga der og ulmer, uten at han har sett den en gang. Great. Og virker jo ikke særlig creepy om jeg legger han til nå og bare "hei, vi møttes for to måneder siden, også bare lurte jeg på om du har sett meldinga jeg sendte deg?"

En annen innboks enn den vanlige? Er det sant? Hvor finner man den da?

Anonym poster: 96441c97d2930e9e8dc05cf265348186

Skrevet (endret)

Hvis du trykker på meldingsikonet - så på "vis alle"... Deretter får du alternativet "inboks" og "annet" oppe i venstre hjørne. Den andre meldingsboksen er under "annet" - etter hva jeg har skjønt:) Der kommer det blant annet reklamemeldinger fra ting du har trykket "liker" på.. :)

Men om meldinger fra ukjente kommer hit har vel i bunn og grunn noe å gjøre med personlighetsinstillingene dine. Om du har sagt du kan få meldinger fra "alle", "venners venner" eller bare "venner":) (???)

Endret av Alopia
Skrevet

En annen innboks enn den vanlige? Er det sant? Hvor finner man den da?

Anonym poster: 96441c97d2930e9e8dc05cf265348186

Som Alopia sa - du trykker på meldinger og innboks, så står det "annet" øverst i venstre hjørne.

Hvis du trykker på meldingsikonet - så på "vis alle"... Deretter får du alternativet "inboks" og "annet" oppe i venstre hjørne. Den andre meldingsboksen er under "annet" - etter hva jeg har skjønt:) Der kommer det blant annet reklamemeldinger fra ting du har trykket "liker" på.. :)

Men om meldinger fra ukjente kommer hit har vel i bunn og grunn noe å gjøre med personlighetsinstillingene dine. Om du har sagt du kan få meldinger fra "alle", "venners venner" eller bare "venner" :) (???)

Jeg visste ikke at jeg kunne velge, langt mindre at det fantes en innboks nummer to... Da vet jeg i alle fall det til neste gang, at da skal jeg be om telefonnummer eller ha guts nok til å legge til som venn!

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil syte litt.

Jeg ble kjent med en fyr for et par mnd siden. Vi skrev meldinger og sendte bilder nesten daglig. Først bare vennlig, ble litt kjent osv. Så med en litt mer flørtende undertone. Når jeg så tar meg selv i å tenke på denne gutten OFTE, finner jeg ut at han har samboer. Jada.. Vi har ikke gjort noe "galt", vi har møttes kun to ganger, og hadde det da utrolig koselig sammen, men det var bare vennskapelig. Jeg konfronterte han med det faktum at han har kjæreste, og da sa han: "Ja, jeg liker deg bare så utrolig godt, så visste ikke helt hvordan jeg skulle si det. Det er alltid så gøy å snakke med deg." Jeg bare.. :idea: Vi fortsatte meldingen på et vennskapelig plan, og skriver med hverandre enda, flere ganger for uken. Hvorfor må jeg falle for en som er opptatt? Greit, han er kjekk, søt, snill og morsom. Han gjør meg glad, og GAL!

Anonym poster: 8e97c733ec1a862a34eda903ed57208a

Gjest Misteltein
Skrevet

Jeg vil syte litt.

Jeg ble kjent med en fyr for et par mnd siden. Vi skrev meldinger og sendte bilder nesten daglig. Først bare vennlig, ble litt kjent osv. Så med en litt mer flørtende undertone. Når jeg så tar meg selv i å tenke på denne gutten OFTE, finner jeg ut at han har samboer. Jada.. Vi har ikke gjort noe "galt", vi har møttes kun to ganger, og hadde det da utrolig koselig sammen, men det var bare vennskapelig. Jeg konfronterte han med det faktum at han har kjæreste, og da sa han: "Ja, jeg liker deg bare så utrolig godt, så visste ikke helt hvordan jeg skulle si det. Det er alltid så gøy å snakke med deg." Jeg bare.. :idea: Vi fortsatte meldingen på et vennskapelig plan, og skriver med hverandre enda, flere ganger for uken. Hvorfor må jeg falle for en som er opptatt? Greit, han er kjekk, søt, snill og morsom. Han gjør meg glad, og GAL!

'

:sjokk:

Spørsmålet er jo hva i alle dager driver han med?

:hug: Du har havnet i en vanskelig situasjon.

Skrevet

'

:sjokk:

Spørsmålet er jo hva i alle dager driver han med?

:hug: Du har havnet i en vanskelig situasjon.

Ja, gjett om! Får han ikke ut av hodet. Hadde vært lettere om han hadde vært avvisende, men har tar ofte kontakt, og jeg er for svak til å kutte ham ut.. :grine:

Skrevet

Han ene er faktisk stygg og drikker ALT for mye.

Omvendt her, ble dumpet av jenta fordi jeg drakk for lite:-) Og det av en medisinstudent.

Anonym poster: 900ad8a0af0069a18668e12082d4f20b

Gjest Marsvinet
Skrevet

Ganske morsomt egentlig.

TS har blitt behandlet som dritt av en fyr, og selv behandlet en annen fyr som dritt.

Er det noe rart at det er krig i verden? :smoke:

Jeg har funnet ut at han "slemme" prøvde kun å utnytte meg for sex, mens han "snille" prøvde kun å utnytte meg for status. Ingen av dem hadde noen gang ekte følelser for meg, og ingen av dem kjente meg egentlig. Han "snille" ville sansynligvis ha dumpet meg hvis han fikk sjangs på en jente av enda høyere status som følge av å bruke meg som statusstige. Sånn sett så er jo begge like ille! Jeg er glad jeg dumpet dem begge.

Skrevet

Omvendt her, ble dumpet av jenta fordi jeg drakk for lite:-) Og det av en medisinstudent.

Ja, man skal være frisk for å overleve på sykehus! :haar:

Skrevet

Jeg har funnet ut at han "slemme" prøvde kun å utnytte meg for sex, mens han "snille" prøvde kun å utnytte meg for status. Ingen av dem hadde noen gang ekte følelser for meg, og ingen av dem kjente meg egentlig. Han "snille" ville sansynligvis ha dumpet meg hvis han fikk sjangs på en jente av enda høyere status som følge av å bruke meg som statusstige. Sånn sett så er jo begge like ille! Jeg er glad jeg dumpet dem begge.

Skal igjennom mye gråstein for å finne gull.

Jævla demotiverende spør du meg. Men det kan jo nå ha noe med min alder å gjøre også ;)

• Liker 1
Skrevet

Sytesytesyte:

Fikk endelig min jobbforelskelse snydens, endte opp aleine med ham, og... ingenting. Han kunne i det minste prøvd seg for høflighetens skyld :fnise:

Anonym poster: 916377fbda1765fad26bbb740ca4e038

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sytesytesyte:

Fikk endelig min jobbforelskelse snydens, endte opp aleine med ham, og... ingenting. Han kunne i det minste prøvd seg for høflighetens skyld :fnise:

Anonym poster: 916377fbda1765fad26bbb740ca4e038

Hehe :) Kanskje han er av den forsiktige typen han også! Jeg var i lykkelig beruset tilstand og intim-danset med lokalets peneste gutt (synes jeg!!) til siste sang forrige helg. Da musikken sluttet, og vi begynte å prate, fant vi ut at han etter nyttår skal begynne å jobbe samme sted som jeg jobber. Haha! Det brøt magien fullstendig, og vi skvatt fra hverandre... Det var flere av mine, snart hans, kollegaer tilstede også, som lo godt! I januar får vi kontor ved siden av hverandre. Kanskje like greit ingenting skjedde! ;) .... ... .. . Jeg er allerede godt flau!

(edit: skrivefeil)

Endret av PanLi
  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

På tide å legge seg, tror jeg. Jeg leste overskriften som "sytråd for single jenter" :ler: .

Skrevet

Ja, man skal være frisk for å overleve på sykehus! :haar:

Hun mente vel at jeg ikke var morsom nok(og det stemmer), men hun klagde over at jeg aldri drakk meg full på fest.

Skrevet

På tide å legge seg, tror jeg. Jeg leste overskriften som "sytråd for single jenter" :ler: .

Straks ferdig med nonnedrakten her, skal bare montere de siste delene :enig: Forresten, er det best med håndsøm, rettsøm eller hardangersøm på 15 cm voodoo-doll?

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Straks ferdig med nonnedrakten her, skal bare montere de siste delene :enig: Forresten, er det best med håndsøm, rettsøm eller hardangersøm på 15 cm voodoo-doll?

Hardangersøm kunne være en artig vri :fnise:

Skrevet

Hva slags status er det du har/gir til guttene du dater egentlig?

Anonym poster: f8030b6bd8c0b570266c0d642b919388

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke alene, jeg leste ¨syltetråd for single jenter´. Litt vel mye julestemning på meg, kanskje :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...