AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #121 Skrevet 15. november 2012 Han ene er faktisk stygg og drikker ALT for mye. Han andre er cocky og lyver til meg. Har du tatt X min? Anonym poster: b8e25499ce692b2bddb77a28b8a8475e
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #122 Skrevet 15. november 2012 Jeg har akkurat blitt singel. Det kjennes OK å ikke være i forholdet lenger (nesten 4 år), men det er sinnsykt stress å bli singel. Jeg må finne et sted å bo (og det blir kollektiv, for jeg er student. Herreguud) og finne noe å gjøre på søndager (hva gjør dere single når dere er bakfulle?). Hva gjør man de gangene man ikke gidder å reise ut i helgene? De single venninnene mine er ute hver helg, og jeg kjenner det frister lite. Blir dere ensomme? Kjeder dere dere mye? Kjente singeltilværelsen frister LITE akkurat nå. Anonym poster: f1a222b0ae858f09647e81ccab95416b
Colibri Skrevet 15. november 2012 #123 Skrevet 15. november 2012 Hei, blir med i klubben.. Høres perfekt ut.. Har vært singel i godt over et halvt år, men egentlig mye lengre siden exen min aldri var der for meg.. Begynner å kjenne at det hadde var koselig med en kjæreste. Men jeg tror egentlig jeg er litt "gal". De som viser litt interesse blir nemlig fort en "kjæreste-kandidat" for meg. Og det er jo litt feil. For jeg vil jo at det skal være en som jeg virkelig kan forelske meg i og ha det bra med. Jeg tror rett og slett jeg blir litt desperat og tenker at jeg sikkert kunne fått det bra med alle mulige slags folk. Jeg høres jo rett og slett gal ut, I know
Gjest Nikee Skrevet 15. november 2012 #124 Skrevet 15. november 2012 Jeg har akkurat blitt singel. Det kjennes OK å ikke være i forholdet lenger (nesten 4 år), men det er sinnsykt stress å bli singel. Jeg må finne et sted å bo (og det blir kollektiv, for jeg er student. Herreguud) og finne noe å gjøre på søndager (hva gjør dere single når dere er bakfulle?). Hva gjør man de gangene man ikke gidder å reise ut i helgene? De single venninnene mine er ute hver helg, og jeg kjenner det frister lite. Blir dere ensomme? Kjeder dere dere mye? Kjente singeltilværelsen frister LITE akkurat nå. Anonym poster: f1a222b0ae858f09647e81ccab95416b Jeg koser meg med strikking Kattedame tilværelse here I come! Nei jeg må ha noen "innehelger" så jeg bruker lørdagen gjerne med et glass vin, en god bok/ film, koser meg med hobbyer som jeg liker eller lignende. Kanskje jeg lager meg noe godt til middag. Søndag pleier jeg å gå tur, enten alene eller med andre venninner som har ikke har vært ute dagen før. Så lager jeg pannekaker eller noe annet godt Selvfølgelig har jeg de helgene hvor jeg kjeder vettet av meg og ikke gjør noe annet enn å ligge i sengen og se True Blood. Jeg tror man bare må ta disse kveldene til å finne ting man liker å pusle med på egenhånd - man må nesten finne noe man liker å gjøre på egenhånd Ellers kan du invitere til middag/filmkveld?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #125 Skrevet 17. november 2012 Ja ok så fikk jeg meg noe i kveld. Og det var tidenes verste sex jeg noen gang har vært borti! Første gang jeg har sex på 6 mnd og så finner jeg den mest udugelige kaninen på denne planeten. Humper på meg som bare det UTEN å legge merke til at han ikke er inni meg. Til tross for alle mine veiledninger og forsøk på å rette det opp så gikk det helt skeis. Fader ass jeg vurderer å bli nonne. Anonym poster: 885b255074e3cfd6d573a1f4cc3c52d3 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #126 Skrevet 17. november 2012 Jeg har nå vært singel i 2 mnd etter å ha vært i forhold i 7 år. Nyter virkelig singellivet og henger alltid med mine single venninner. Så jeg har det bra sånn sett Men merker jo savnet etter en armkrok og noen å snakke med og finne på ting med. Har ikke behov for no ny kjæreste med det første, men vil gjerne få flere mannlige bekjentskaper. Problemet er vel at de ikke vil bli kjent med meg. Å så var det jo den delen med å få seg noe da å gå fra regelmessig til null og niks var et lite sjokk. Anonym poster: 7e8a85ff50e36a03e13b5782a49b415e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #127 Skrevet 17. november 2012 Er så desperat forelsket i en som bor i England, fml Anonym poster: eb12ecce485b4920c15794ab64be1dbe
Gjest gressløk Skrevet 17. november 2012 #128 Skrevet 17. november 2012 Jeg er singel, derfor syter jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #129 Skrevet 18. november 2012 Jeg er singel, derfor syter jeg. Så gå ut og finn deg en mann, da... Anonym poster: 96441c97d2930e9e8dc05cf265348186
Gjest hulderjenta Skrevet 18. november 2012 #130 Skrevet 18. november 2012 Jeg er singel på 3. året nå og synes egentlig det er greit alt i alt. Trives godt for meg selv, nyter alenetiden og det at jeg kan være "egoist", stresser ikke med å finne noen akkurat nå.. men samtidig hadde det vært godt med en armkrok også og noen å høre sammen med. Skal på date på mandag da, så det er jo lov å håpe. I mellomtiden har jeg 3 katter å kose med, og finner jeg ingen så ender jeg vel opp som en gal gammel kattedame, hehehe...
Lillejenten Skrevet 20. november 2012 #131 Skrevet 20. november 2012 Er en fyr jeg pleier å bli med hjem når jeg møter han ute på byn. Jeg mener selv vi har en utrolig bra sex, og det er ikke noe klient dagen der på. Allikevel tenker jeg "han angrer sikkert", "han synes sikkert jeg er stygg" når jeg møter an edru. Detter skikkelig slitsomt. Vil finne på ting med han edru, men jeg tror selv at han ikke vil. Kan nevne at han er utrolig pen, og jeg aldri hadde trodd jeg skulle få meg noe sånt!
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #132 Skrevet 20. november 2012 Singel, null sosialt liv og nettdating fungerer dårlig for jeg ser sykt mye dårliger ut på bilder enn i speiset, Anonym poster: 900ad8a0af0069a18668e12082d4f20b
Alopia Skrevet 20. november 2012 #133 Skrevet 20. november 2012 Vel. Jeg har ikke knekt date-koden i hvertfall.. Jeg er helt klin kokos hvis jeg blir interessert i en kar - noe som medfører at han ser en helt annen person enn jeg er. Det skjedde nettopp, og jeg tok avvisningen rimelig hardt egentlig.. Problemet er at jeg så sjelden finner noen interessante, og når jeg først gjør det - så går det (derfor) dårlig..
Gjest Marsvinet Skrevet 20. november 2012 #134 Skrevet 20. november 2012 Vel. Jeg har ikke knekt date-koden i hvertfall.. Jeg er helt klin kokos hvis jeg blir interessert i en kar - noe som medfører at han ser en helt annen person enn jeg er. Det skjedde nettopp, og jeg tok avvisningen rimelig hardt egentlig.. Problemet er at jeg så sjelden finner noen interessante, og når jeg først gjør det - så går det (derfor) dårlig.. Story of my life...
Månestråle** Skrevet 21. november 2012 #135 Skrevet 21. november 2012 Vel. Jeg har ikke knekt date-koden i hvertfall.. Jeg er helt klin kokos hvis jeg blir interessert i en kar - noe som medfører at han ser en helt annen person enn jeg er. Det skjedde nettopp, og jeg tok avvisningen rimelig hardt egentlig.. Problemet er at jeg så sjelden finner noen interessante, og når jeg først gjør det - så går det (derfor) dårlig.. Klem til deg Alopia...Vet hvordan det der er og det suger
Alopia Skrevet 21. november 2012 #136 Skrevet 21. november 2012 Story of my life... Klem til deg Alopia...Vet hvordan det der er og det suger Vi får se litt positivt på det - tråden her overlever ikke uten sånne som oss!
Gjest gressløk Skrevet 21. november 2012 #137 Skrevet 21. november 2012 Jeg tror alt hadde vært bedre om penere. Det er så mange av meg der ute allerede. Jeg tror jeg har gitt opp å finne noen. Med mindre noen ringer på døra mi, så blir jeg nok alene i lengden. På tide å på alvor skaffe seg katt. 1
Gjest Lurifix Skrevet 21. november 2012 #138 Skrevet 21. november 2012 Jeg tror alt hadde vært bedre om penere. Det er så mange av meg der ute allerede. Jeg tror jeg har gitt opp å finne noen. Med mindre noen ringer på døra mi, så blir jeg nok alene i lengden. På tide å på alvor skaffe seg katt. Det er da strengt tatt bare 1 av deg der ute.
Gjest gressløk Skrevet 21. november 2012 #139 Skrevet 21. november 2012 Det er da strengt tatt bare 1 av deg der ute. Lignende*. At det faktisk bare er en av meg, er kanskje like greit.
Gjest Gunfreak Skrevet 21. november 2012 #140 Skrevet 21. november 2012 Jeg tror alt hadde vært bedre om penere. Det er så mange av meg der ute allerede. Jeg tror jeg har gitt opp å finne noen. Med mindre noen ringer på døra mi, så blir jeg nok alene i lengden. På tide å på alvor skaffe seg katt. Jeg har møtt deg, og du kan få hvem som helst, gå opp til hvilken som helst mann på gata, og han vil bli kjæresten din, selv om han er gift med en supermodel og har 12 barn, han dumper dem alle for deg med en gang. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå