Gjest gressløk Skrevet 21. november 2012 #141 Skrevet 21. november 2012 Ha ha. Tullball. Jeg ville heller aldri orket å ha på samvittigheten at jeg hadde stjålet noen. Men det var pent sagt, Gunn:)
Gjest Lurifix Skrevet 21. november 2012 #142 Skrevet 21. november 2012 Lignende*. At det faktisk bare er en av meg, er kanskje like greit. Skulle gjerne vært flere for å si det sånn.
Gjest gressløk Skrevet 21. november 2012 #143 Skrevet 21. november 2012 Skulle gjerne vært flere for å si det sånn. Hvorfor det? Jeg innbiller meg at det bare hadde blitt fullstendig kaos.
Gjest Lurifix Skrevet 22. november 2012 #144 Skrevet 22. november 2012 Hvorfor det? Jeg innbiller meg at det bare hadde blitt fullstendig kaos. Fordi du er rå? Om det blir kaos er jo bare gøy.
Gjest gressløk Skrevet 22. november 2012 #145 Skrevet 22. november 2012 Fordi du er rå? Om det blir kaos er jo bare gøy. Tsk.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #146 Skrevet 22. november 2012 Jeg har vært sur og irritert siste tiden. sånn plutselig. Vet ikke hva som skjedde... Det er en uheldig utvikling. Har flere tilbud, men jeg tar meg selv i å bare være sur og furte (privat) for at det ikke er han jeg vil ha som kommer på besøk. Veldig barnslig, jeg vet. Og utakknemlig. Det gjør vondt å være så irritert. Det gnager som en stein i skoen. Forslag til løsning? PS: Ønsker ikke katt... Anonym poster: fe17b247a952036009e79236a29a7013
Bloodflowers Skrevet 24. november 2012 #147 Skrevet 24. november 2012 Herregud, jeg får ikke engang meldinger på datingsider, hvor tragisk er ikke det? Alle dere der ute som sier alle jenter vasser i brev...ikke her i gården, nei! Noen ganger prøver jeg å slå meg til ro med at jeg aldri kommer til å finne noen, men klarer liksom ikke det heller. Vil så gjerne ha noen å dele hverdagen med, noen å lage middag til, noen jeg kan ligge i armkroken til, noen å ta med hjem til familien og være stolt av...
Gjest Summers Skrevet 24. november 2012 #148 Skrevet 24. november 2012 Vil så gjerne ha noen å dele hverdagen med, noen å lage middag til, noen jeg kan ligge i armkroken til, noen å ta med hjem til familien og være stolt av... Hadde giftet meg med deg jeg:-) Men, om du ikke får noen svar på profilen din så kan du jo sende ut noen meldinger selv? 1
Harlequin Skrevet 24. november 2012 #149 Skrevet 24. november 2012 Var ganske ambivalent i går da jeg lå i senga og spiste sjokolade, så på Gossip Girl og savnet en armkrok Men, får la sjekkinga vente til etter eksamen...
Nettinettet Skrevet 24. november 2012 #150 Skrevet 24. november 2012 Vi menn er i høyeste grad ukompliserte!! Jeg tror at problemet her ligger hos dere kvinner som analyserer alt. Ikke analyser hva en mann sier, bare regn med at han mener nøyaktig det som kommer ut av munnen hans, helt ufiltrert... Da blir alt så mye lettere skal du se Anonym poster: 96441c97d2930e9e8dc05cf265348186 Det der stemmer så absolutt ikke. Det finnesmenn som er kompliserte på lik linje som kvinner som er kompliserte, og det finnes kvinner som er like ukompliserte som enkelte menn er. Det handler om personlighet og ikke kjønn.. Det er vanskelig å finne noen i 2012 fordi vi er kravstore, trur det produseres nye potensielle kjærester via sukker hver dag, og ikke har så lyst til å jobbe med ett forhold hvis det blir litt vanskelig. Damer er også ekstremt flinke til å ta til takke med, fordi de ikke vil være alene. Men hvis man faktisk lærer litt underveis og kanskje jobber med egne feil og mangler så, treffer man en dag prinsen.
Nettinettet Skrevet 24. november 2012 #151 Skrevet 24. november 2012 Jeg har vært sur og irritert siste tiden. sånn plutselig. Vet ikke hva som skjedde... Det er en uheldig utvikling. Har flere tilbud, men jeg tar meg selv i å bare være sur og furte (privat) for at det ikke er han jeg vil ha som kommer på besøk. Veldig barnslig, jeg vet. Og utakknemlig. Det gjør vondt å være så irritert. Det gnager som en stein i skoen. Forslag til løsning? PS: Ønsker ikke katt... Anonym poster: fe17b247a952036009e79236a29a7013 Jeg har lært en ting av Gro-Helen Tørum når jeg har det sånn og det er drit i det! Hvorfor skal han forsure ditt humør? Hvorfor skal han få den gleden når han ikke så hvor flott du er? Nei drit i det og finn frem de gode følelsene igjen og let etter han som er enda bedre og vær lykkelig.. beste hwvnen mot dumme mannfolk..
Gjest Nikee Skrevet 24. november 2012 #152 Skrevet 24. november 2012 Jeg er litt irritert jeg, fyren jeg har holdt på med litt denne uken valgte heller en annen jente i går på byen. Irriterende å bruke tid, flørte og føle at det går bra for å så bli dumpet.
Bloodflowers Skrevet 24. november 2012 #153 Skrevet 24. november 2012 Hadde giftet meg med deg jeg:-) Men, om du ikke får noen svar på profilen din så kan du jo sende ut noen meldinger selv? Får ikke mye svar på den måten heller dessverre. Nettdating er vel ikke noe for meg da
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #154 Skrevet 1. desember 2012 Det er til å bli sprø av å se mannevesenet som ikke liker meg mer prøve seg på nye damer og mislykkes brutalt igjen og igjen.....Og her sitter jeg og skal tydeligvis aldri komme over ham. Anonym poster: 57380ebc7e0103c8b447ac9ce5ceeb73
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #155 Skrevet 1. desember 2012 Det er til å bli sprø av å se mannevesenet som ikke liker meg mer prøve seg på nye damer og mislykkes brutalt igjen og igjen.....Og her sitter jeg og skal tydeligvis aldri komme over ham. Anonym poster: 57380ebc7e0103c8b447ac9ce5ceeb73 Andre kjipe ting: Jenter som okkuperer flere gutter og synes det er så gøy å få all interessen, men ikke vil satse på noen av dem. Når man ikke har et sosialt nettverk og ikke har noen som kan gå fra venn til kjæreste. Anonym poster: 900ad8a0af0069a18668e12082d4f20b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #156 Skrevet 2. desember 2012 Eneste problemet her å nå er at jeg har forelsket meg i en fyr i klassen min som ikke tar kontakt. Han smiler og flørter med meg vær dag, men mer er det ikke. Føler han fucker opp hode mitt nå så jææææævlig. FML Enda en drittsekk som bare vil ha oppmerksomheten min... Anonym poster: ca9df1736b57a9d0238a20b00a2e83af
Harlequin Skrevet 2. desember 2012 #157 Skrevet 2. desember 2012 Jeg starter konsekvent nye spill på Wordfeud i håp om å snuble over en kjekk fyr, har foreløpig ikke skjedd for å si det sånn... Sist gang jeg egentlig skulle ut og se an feltet endte vi opp med å ikke dra ut (fordi noen ble dårlige *kremt*), og nå har jeg reist hjem på juleferie. Hjemstedet mitt har et innbyggertall på ca. 4000, en vet hvem alle er og det er en grunn til at det ikke har blitt noe før. Og her jeg stucked i to måneder... Yey me!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #158 Skrevet 2. desember 2012 For første gang siden jeg ble singel for halvannet år siden er jeg tiltrukket av en fyr. Så tiltrukket at jeg ser for meg bryllup og hele pakka (og jeg er normalt ikke giftesyk), men han svarer ikke når jeg tar kontakt og følger ikke opp når jeg foreslår å møtes igjen. Første gang vi møttes snakket vi uanstrengt i flere timer, så hverandre inn i øynene, tok på hverandre og tok siste transportmulighet hjem. Jeg har ikke hatt sånn kjemi med noen før, men nå tror jeg at jeg innbilte meg hele greia. Jeg er visst friendzonet. Anonym poster: 6678a48f902ab6fa5eae0127dad87e4c
Gjest Misteltein Skrevet 2. desember 2012 #159 Skrevet 2. desember 2012 Jeg vil bli med å syte! Jeg har vært singel i en evighet..... Jeg hadde flørtet en stund med en, men blir plutselig helt ignorert. Jeg aner ikke om jeg skal prøve meg med flere beskjeder. Jeg har skrevet ett par på facebook uten noen som helst respons.
Harlequin Skrevet 2. desember 2012 #160 Skrevet 2. desember 2012 Mens vi er i gang: møtte en ganske bra fyr ute på byen for et par måneder siden. Vi hadde en lett tone, han så bra ut og var egentlig super på de få områdene jeg rakk å "bli kjent med". Jeg fikk navnet hans, og sendte han en melding på facebook. Tør aldri legge til som venn med en gang, synes det blir litt mye. Han svarte aldri, så jeg tenkte han bare ikke var interessert. Men, i dag lærte jeg noe nytt: sender du melding til noen du ikke er venn med, vil dette havne i en annen innboks enn den vanlige, jeg visste ikke en gang at den eksisterte. Så mest sannsynlig ligger meldinga der og ulmer, uten at han har sett den en gang. Great. Og virker jo ikke særlig creepy om jeg legger han til nå og bare "hei, vi møttes for to måneder siden, også bare lurte jeg på om du har sett meldinga jeg sendte deg?"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå