Gå til innhold

Sytetråd for single jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er det flott med sosiale aktiviteter :jepp:

Vet, er i tillegg gutt og ikke så veldig kjekk så vet at de sjeldent bare vil lure meg til sengs:-)

Anonym poster: 900ad8a0af0069a18668e12082d4f20b

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

feil tråd

Endret av Stjerner og planeter
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vanligvis har jeg det helt greit med singeltilværelsen, men i kveld føler jeg for å syte litt.. sitter her litt ensom i kveld, etter å ha sett på en romantisk film.. skulle hatt en armkrok å ligget i nå.. :/

Skrevet

Det er så utrolig typisk at når det først dukker opp en fyr som er interessert i meg, er ikke jeg interessert i han. Er en fyr på studiet mitt, som tydeligvis er litt interessert...problemet er bare at jeg overhodet ikke er interessert i han. Han er sikkert snill og alt sånt, men han er ikke en person jeg kunne falt for i det hele tatt....Men for å se litt positivt på det, så viser det iallefall at det kan være mulig for det motsatte kjønn å like meg, da...

Skrevet

Her er en tråd for meg ser jeg..

Jeg må bare skrive i den, sånn at jeg får den opp på favorittene, og så skal jeg skrive mer her i morgen. :D

Skrevet

perfekt tråd for meg..

Hva sksl til for at de skal like meg?..

Anonym poster: 64767aa59d4341f321aacd7dbe849e0d

Skrevet

Må si jeg har det litt bra for tiden som singel, trives, og har til og med vært på en date til :hoppe: er litt morsomt det her.

Slasker på sofaen med en kopp te og en film, må vel lese pensum snart :sukk: God søndag! :)

Skrevet (endret)

Jeg sjonglerer mellom tre stk, og de er alle like skjønne..

Nei jeg har ikke sex med noen av dem, og ja de vet om hverandre. ;)

Skulle bare ønske at det var en av dem som pekte seg litt mer ut enn den andre..

Endret av Vendelins
Skrevet

Skjønner ikke engang hvordan man skal møte noen jeg.

Jeg er utrolig dårlig på dating og alt sånt.

Skrevet

Gutter møter du overalt. :)

Ta mine tre f.eks.. Han ene går jeg kurs med. Han andre var fotballtrener for laget til nabokommunen og han tredje er en politimann som jeg havnet i samme taxi med til et nachpiel. De er overalt, det er bare å åpne øynene. <3

Skrevet

Jeg sjonglerer mellom tre stk, og de er alle like skjønne..

Nei jeg har ikke sex med noen av dem, og ja de vet om hverandre. ;)

Skulle bare ønske at det var en av dem som pekte seg litt mer ut enn den andre..

Det problemet jeg kjenner til, jeg hadde to nå for en stund siden, samme som deg ingen sex bare et par dates. Men i går ble det en som stakk seg mer ut, og jeg tror det er det rette valget:)

La det gå litt mer tid og se om det skjer noen endringer? :)

Skrevet

Det problemet jeg kjenner til, jeg hadde to nå for en stund siden, samme som deg ingen sex bare et par dates. Men i går ble det en som stakk seg mer ut, og jeg tror det er det rette valget:)

La det gå litt mer tid og se om det skjer noen endringer? :)

Ja jeg merker at han ene faller litt fra, så i realiteten er det bare to.

Hvor lang tid gikk det før en stakk seg ut?

Skrevet (endret)

Ja jeg merker at han ene faller litt fra, så i realiteten er det bare to.

Hvor lang tid gikk det før en stakk seg ut?

Vel det gikk faktisk litt over en måned. Jeg har vært litt stresset på det, i og med at jeg aldri får har datet, og aller minst hatt en god tone/flørtende/bra kjemi med to gutter samtidig. Først nå denne uken ble det litt mer tydeligere at det var han ene jeg falt mest mot. Vi har hatt mer kontakt de siste ukene, han har også vært mer interessert enn han andre ved å foreslå å treffes osv. :)

Det var vanskelig i begynnelsen fordi utseendemessing så er begge kjekke gutter, og jeg hadde like god kjemi med begge. Kom godt overens, trivdes i selskapet osv.

Endret av Nikee
Skrevet

Vel det gikk faktisk litt over en måned. Jeg har vært litt stresset på det, i og med at jeg aldri får har datet, og aller minst hatt en god tone/flørtende/bra kjemi med to gutter samtidig. Først nå denne uken ble det litt mer tydeligere at det var han ene jeg falt mest mot. Vi har hatt mer kontakt de siste ukene, han har også vært mer interessert enn han andre ved å foreslå å treffes osv. :)

Det var vanskelig i begynnelsen fordi utseendemessing så er begge kjekke gutter, og jeg hadde like god kjemi med begge. Kom godt overens, trivdes i selskapet osv.

Godt at vi er flere som multidater. Haha... ;) Hold oss oppdatert på hvordan det går. :D

Skrevet

Godt at vi er flere som multidater. Haha... ;) Hold oss oppdatert på hvordan det går. :D

:fnise: multidating!

Det skal jeg, er litt spent på hvor dette går egentlig. Jeg har vært singel i ett år nå, og trives fint med det - så er ikke ute etter et forhold, jeg får ta det som det kommer ;) Du får oppdatere du også ;)

Skrevet

:fnise: multidating!

Det skal jeg, er litt spent på hvor dette går egentlig. Jeg har vært singel i ett år nå, og trives fint med det - så er ikke ute etter et forhold, jeg får ta det som det kommer ;) Du får oppdatere du også ;)

Ja jeg skal gjøre det.

Jeg er litt som deg. Ikke vært ute etter noe forhold. Nyttårsforsettet var å holde seg singel i hele 2013, for jeg har ikke vært singel mer enn 3 mnd til sammen de siste 11 årene, og jeg tenkte at det kunne vært lurt å ha litt tid for seg selv. Men vi får se. Haha

Skrevet

Jeg tror definitivt jeg går for han på kurset. . :rodmer:

Skrevet

Jeg tror definitivt jeg går for han på kurset. . :rodmer:

Så bra! :rodmer:

Her hos meg er det han som tok mest kontakt som jeg "dater" nå, vi har ikke definert noen ting, så vi er verken eksklusive eller noe annet. Men det passer meg egentlig ganske fint nå :) Trives i hans selskap både på fest og utenom, så det er jo flott for meg!

Skrevet

Jeg blir rett og slett gal av å ikke vite hva gutta tenker om meg, når jeg selv er interessert. Herregud, hvordan skal jeg vite forskjell på en som er interessert, men holder litt igjen, og en som bare tuller litt rundt og gir miksa signaler?:P Uansett skal den betatthetsfølelsen/forelskelsen være en sånn deilig følelse - men jeg føler alltid at den kommer på så ubeleilige tidspunkt!!:P

Skrevet

Selv om jeg ikke er dame, forstår jeg problemstillingen. Er relativt lei singeltilværelsen selv. Det er så drittkjedelig, og man vet nesten ikke hva man skal gjøre i enkelte situasjoner. Hver dag savner jeg ei som jeg kan ofre litt tid sammen med. Ei å elske. Følelsen av å ha noen å slappe av og kose med, tenker jeg på hver dag. En annen positiv ting med det å ha partner, er å kunne prate ut om alt mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...