Gå til innhold

Sytetråd for single jenter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt sikkert en rar ting å syte for, men jeg lurer på når ble det slik at enkelte menn synes det er helt ok å sutre seg til "noe mer".. ? Kan de ikke ha litt is i magen og vente og se hva som skjer av seg selv? Mange er utålmodige, og vil at ting skal skje med en gang! Jeg finner det ubehagelig at menn "drar" i meg. Særlig de jeg faktisk liker - og viser oppmerksomhet til - de synes ofte tempoet mitt er for tregt - og begynner å konfrontere meg veldig tidlig! Koffor kan'kje vi bare kline? Koffor kan'kje vi ha sex? Koffor e du så prippen? Jammen kjære vene! Slapp av med det der, behandle meg fint, gi meg oppmerksomhet, smil til meg, le med meg, spør om ting jeg liker, flørte og ta vare på meg - så kommer det av seg selv! Ikke mas! For da blir det unaturlig, og jeg vil ikke!....og så var det på'an igjen med masingen... Menn altså!! Hilsen frøken vil-ikke.

Anonym poster: fe17b247a952036009e79236a29a7013

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sikkert en rar ting å syte for, men jeg lurer på når ble det slik at enkelte menn synes det er helt ok å sutre seg til "noe mer".. ? Kan de ikke ha litt is i magen og vente og se hva som skjer av seg selv? Mange er utålmodige, og vil at ting skal skje med en gang! Jeg finner det ubehagelig at menn "drar" i meg. Særlig de jeg faktisk liker - og viser oppmerksomhet til - de synes ofte tempoet mitt er for tregt - og begynner å konfrontere meg veldig tidlig! Koffor kan'kje vi bare kline? Koffor kan'kje vi ha sex? Koffor e du så prippen? Jammen kjære vene! Slapp av med det der, behandle meg fint, gi meg oppmerksomhet, smil til meg, le med meg, spør om ting jeg liker, flørte og ta vare på meg - så kommer det av seg selv! Ikke mas! For da blir det unaturlig, og jeg vil ikke!....og så var det på'an igjen med masingen... Menn altså!! Hilsen frøken vil-ikke.

Anonym poster: fe17b247a952036009e79236a29a7013

Jeg er mann og føler det litt på samme måte med kvinner. Ting skal gå så jævlig fort! En del kvinner hører jo kirkeklokkene i det fjerne før date nummer 2 er over... Det er kjipt, jeg liker å ta ting litt roligere...

Skrevet

Æææh! :sjokkert: Dette:

1. Mannen avsluttet "greia" vår for noen måneder siden

2. Jeg er ikke helt over ham, men har likevel ikke kontaktet ham.

3. Mannen får tydeligvis mye rare mailer.

4. Mannen forteller alle andre enn meg at han skjønner nok at de kommer fra meg.

Jeg er ikke så fjern at jeg sender ham anonyme kaninkoker-mail.......hater at noen nå skal tro slikt om meg :grine:

Anonym poster: 57380ebc7e0103c8b447ac9ce5ceeb73

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ta en kopp kaffe med han ene som inviterte meg ut på date i julen imorgen! Kjenner jeg faktisk er litt nervøs! Det er midt i eksamenstiden for oss begge nå, så det blir bare en kopp kaffe mellom leseøktene, men jeg klarer ikke å sove fordi jeg tenker på hva jeg skal gå med imorgen! :fnise: Hjelp! :bond:

Skrevet

Jeg må syte litt jeg og. Har fått omgangssyke, har ikke sjans til å sovne. Sov heller ikke igår...

Så nå ligger jeg på sofaen og ser på klissete kjærlighetsfilmer. Teit. Hadde vært fint hvis jeg hadde møtt en sånn mann som i en av disse filmene.

• Liker 1
Gjest Leopard
Skrevet

Jeg skal ta en kopp kaffe med han ene som inviterte meg ut på date i julen imorgen! Kjenner jeg faktisk er litt nervøs! Det er midt i eksamenstiden for oss begge nå, så det blir bare en kopp kaffe mellom leseøktene, men jeg klarer ikke å sove fordi jeg tenker på hva jeg skal gå med imorgen! :fnise: Hjelp! :bond:

Koselig da! :) Hvor godt kjenner du han? Han er mest sannsynlig like nervøs som deg, du får trøste deg med det :P
Skrevet

Koselig da! :) Hvor godt kjenner du han? Han er mest sannsynlig like nervøs som deg, du får trøste deg med det :P

Jeg kjenner han ikke så veldig godt, vi traff hverandre på en studentfest men da snakket vi så vidt sammen. Han tok kontakt på nettet senere :) Det er litt kos, men samtidig nervepirrende - spørs om konsentrasjonen er til stede på lesesalen i dag :fnise:

Gjest Leopard
Skrevet

Jeg kjenner han ikke så veldig godt, vi traff hverandre på en studentfest men da snakket vi så vidt sammen. Han tok kontakt på nettet senere :) Det er litt kos, men samtidig nervepirrende - spørs om konsentrasjonen er til stede på lesesalen i dag :fnise:

Hvordan gikk det? :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvordan gikk det? :)

Det gikk veldig bra! :jepp: Jeg var litt smånervøs for at vi ikke kom til å klikke like bra sammen ansikt til ansikt, vi har jo bare prater på facebook i julen. Men det gikk veldig fint, han var like om ikke mer koseligere å prate med. Endte med at vi gikk lang tur rundt på campus og pratet :fnise:

Vi skal treffes igjen, men det må vente til etter eksamenstiden min er ferdig, han ble ferdig idag.

Så nå må jeg bare ikke bombardere han med meldinger, men jeg har lyst å prate med han mer :ler:

Endret av Nikee
Skrevet

Min største utfordring som singel er at jeg ikke er av typen som ofte gjør nye bekjentskaper. Det er ikke det at jeg ikke liker å være sosial, tvert om, men selv når vi er mange til stede så forholder jeg meg for det meste til de jeg har kjent lengst og best. Min egen feil ofc. men er vanskelig å snu slike mønstre.

Har litt god tone med én, men pga. lang juleferie som har betydd avstand i to måneder, så har vi ikke tatt den så langt ennå. Jeg kjenner han ikke så veldig godt, så det var utenfor min komfortsone å ta "the talk" før han dro. Det er nok definitivt litt flørting++ på g, men samtidig så aner jeg ikke hvordan det står til med oddsene. Kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig for å befinne meg i samme by som han, slik at vi får sett litt mer på det i alle fall. Wish me luuuck

Stryk den, haha. Vi var på én date, og jeg følte det gikk bra, og tok litt kontakt i ettertid, men fikk laber respons. Skulle ønske jeg var litt mer tøffing - det skader jo ikke å være litt direkte og jeg likte fyren veldig godt, men samtidig er jeg nok litt redd for å bli avvist, så han får bare gå avsted i fred.

Sååå, da var vi på leiting igjen, da! Mine venninner håper på en sommercrush, men jeg synes januar er den verste tiden å være singel på. Så kaldt og fælt ute, og generelt lite som skjer gjør at jeg ønsker meg en å se film med i mørket.

Skrevet

Aff, jeg merker nå, at jeg egentlig ikke er noe god på å være alene. Flyttet for meg selv, et lite stykke unna hjembyen i fjor høst. Har et ekstremt lite nettverk her. Det ble liksom aldri til at jeg fikk meg noen nye venner, bortsett fra ei i klassen da :) Men merker at det tar på å være så mye alene. Savner en kjæreste, en som kan holde rundt meg, og som kan gi meg en klem når jeg trenger det.

Har snakket en god stund med en fyr, bare på nett. Men det er et veldig opp-og-ned forhold. Den ene dagen virker han veldig interessert, mens neste er responsen dårlig. Tror nok at jeg skal glemme han.

Når jeg sitter på biblioteket og leser, ser jeg stadig gutter som virker interessante, men jeg får meg ikke til å gå bort. Jeg er altfor sjenert! Og det er jo da delvis min egen feil at jeg er alene...Skulle ønske at jeg kunne finne en som det sa "klikk" med! En som jeg virkelig matchet med! Har aldri vært i et forhold, men savner det på en måte likevel...

Gjest Summers
Skrevet

Aff, jeg merker nå, at jeg egentlig ikke er noe god på å være alene. Flyttet for meg selv, et lite stykke unna hjembyen i fjor høst. Har et ekstremt lite nettverk her. Det ble liksom aldri til at jeg fikk meg noen nye venner, bortsett fra ei i klassen da :)

Prøvd å jobbe frivillig i noen av studeentorganisasjonene? mange av dem arrangerer ganske mange sosiale aktiviteter, Samme gjør en del ungdomspartier.

Skrevet

Jeg er så jævla LEI av horebukker!!!! Hadde 3 stk som lurte meg trill rundt i 2012, startet på ny frisk i 2013. Skulle "ikke møte noen på lenge", men så møtte jeg en da. Fantastisk sjarmerende, selv om han sa tidlig at han ikke ville noe mer. Nå har jeg mistanker om at han "vil noe mer" med ei annen. Hvorfor kan jeg aldri være bra nok??

Anonym poster: aeb82a493c976d0bd5dfc97233bfae9d

Skrevet

Jeg er så jævla LEI av horebukker!!!! Hadde 3 stk som lurte meg trill rundt i 2012, startet på ny frisk i 2013. Skulle "ikke møte noen på lenge", men så møtte jeg en da. Fantastisk sjarmerende, selv om han sa tidlig at han ikke ville noe mer. Nå har jeg mistanker om at han "vil noe mer" med ei annen. Hvorfor kan jeg aldri være bra nok??

Anonym poster: aeb82a493c976d0bd5dfc97233bfae9d

Det er de som ikke er bra nok for deg:) Ikke kast bort tiden din på slike tullinger, de er ikke menn.

Anonym poster: e6695f5b720d2ebe19cf832e3da7b054

Skrevet

Æsj, eksamenstiden gjør at jeg savner en å krype inntil i sengen eller kose med når jeg ser film på kvelden :sukk: Singellivet er ikke alltid like gøy!

Hvordan går det med dere andre jenter (og gutter?)?

Skrevet

Dårlig:-) men er student i likhet med deg og det ser ikke ut som det er helt umulig å hanke inn en kjæreste om man bare er med på nok sosiale aktiviteter. var i hvert fall ganske mange single som lette etter noen da jeg var på hyttetur med medstudentene mine denne uka.

Anonym poster: 900ad8a0af0069a18668e12082d4f20b

Skrevet (endret)

Æsj, eksamenstiden gjør at jeg savner en å krype inntil i sengen eller kose med når jeg ser film på kvelden :sukk: Singellivet er ikke alltid like gøy!

Etter et mislykket møte med nettdating begynner jeg å føle meg bedre igjen. Koser meg hjemme alene nå med en stor kopp te, levende lys og KG :)

Endret av Månestråle**
Skrevet

Hva er det med eksamenstid nå? Eksamen var da før jul.

Skrevet

Dårlig:-) men er student i likhet med deg og det ser ikke ut som det er helt umulig å hanke inn en kjæreste om man bare er med på nok sosiale aktiviteter. var i hvert fall ganske mange single som lette etter noen da jeg var på hyttetur med medstudentene mine denne uka.

Anonym poster: 900ad8a0af0069a18668e12082d4f20b

Det er det flott med sosiale aktiviteter :jepp: Jeg får hoppe i det etter eksamenstiden :ler: Akkurat nå står det litt stille med han jeg traff for et par dager siden, og jeg merker jeg allerede er litt utålmodig. Jeg er litt skeptisk til å bli forelsket igjen, jeg tar det som et tegn på at jeg ennå kanskje er litt såret over mitt forrige brudd.

Etter et mislykket møte med nettdating begynner jeg å føle meg bedre igjen. Koser meg hjemme alene nå med en stor kopp te, levende lys og KG :)

Kopierer deg ikveld! Grey's Anatomy epiosder, levende lys, litt brus, pensum og strikketøyet holder meg med selskap ikveld :fnise:

Skrevet

Hva er det med eksamenstid nå? Eksamen var da før jul.

Jeg studerer og bor i utlandet, eksamenstiden er i slutten av desember og i januar for meg i alle fall. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...