Gå til innhold

Sytetråd for single jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er både ensom og kåt!!!!!!!

Anonym poster: d888df3b9781ff0e857de99a046506de

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vil gi mitt bidrag til at trådnavnet kommer til sin rett,altså sutre.

Har vært singel i 4år nå og er møkklei,det er nå en ting. Men synes også det er veldig vanskelig å finne noen å date (som jeg vil date og som vil date meg),i tillegg til at jeg synes det er skumelt å åpne seg igjen.

Hjelper da heller ikke at jeg bestemmer meg for å ta en sjanse og date en fyr som jeg møtte på byen for x antll år siden (har hatt kontakt til og fra siden,ikke fysiski ;P),tenker at dette skal jeg jgøre med åpent sinn og virkelig åpne meg så finner jeg ut at heisann,han gifta seg for et par måneder siden..flott! Istedefor å si det så holder han kjeft og gleder seg til date,jadda.

Må da være lov å miste trua litt da? sukk.

Takk for sutretråden =)

Det er all grunn til å miste trua på at det er mulig å finne kvalitet ute på byen, ja.

Det eneste som overrasker meg er egentlig at folk tydeligvis innbiller seg det.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er både ensom og kåt!!!!!!!

Anonym poster: d888df3b9781ff0e857de99a046506de

Kjøp deg hund og dildo :filer:

Skrevet

Tror at jeg skal gi en bidrag til tråden jeg og.

Jeg er 2 og alltid vært singel.

Sliter en del psykisk og har godt over gjennomsnittlig vansker med å komme i kontakt med folk.

Jeg har likevel hatt erfaring med gutter. Kanskje fordi det er lettere for meg å bli venn med gutter enn jenter.

Personlig har jeg aldri skjønt sosiale koder og hvordan dating virker og aldri hatt en venninne jeg kunne snakke om dette med.

Derfor tror jeg at jeg havnet i fellen flere ganger.

Det var en mann jeg likte i 3 år,og vi datet,men det ble aldri noe av det. Han var rett og slett aldri klar for å ta et skritt videre, og syns det var skummelt og at vi tok det for fort frem. Greit,tenkte jeg, ingen stress,jeg er fornøyd så lenge jeg får være med han.

Etter den samtalen datet vi i et år til,men nå var det annerledes.

jeg ble mistenksom over at han aldri ville ta et skritt lengre og jeg tok det opp oftere. Til slutt skjønte jeg at han bare ikke likte meg godt nok,men han likte meg såpass at han ikke ville gi slipp på meg.

Derfor måtte jeg gi slipp på han. Det gjorde utrolig vondt å måtte forlate en som ville ligge inntil deg og passe på deg og var din beste venn.

Nå har jeg funnet meg en annen gutt og merker at jeg havner i nøyaktig samme fellen.

Jeg føler at det er min egen feil, at de ikke vil ha noe med meg å gjøre fordi jeg er så mislykket. At de egentlig har fått en venn og en partner i meg,men at de ikke vil gjøre det ordentlig fordi jeg ikke er god nok for dem. så hva gjør man da egentlig?

Anonym poster: bb4a0d99f720219ea7fa956af41cba8c

Gjest gressløk
Skrevet

Jeg må visst også skaffe meg katt snart.

Gjest Lincoln
Skrevet

Da har du god tid på deg. Ikke stress.

• Liker 4
Skrevet

Da har du god tid på deg. Ikke stress.

mente at jeg er 24 og ikke 2 selvfølgelig,men takk,håper at du har rett

Skrevet

Hmm, skal man ikke få klage på singellivet selv om man har avvist en eller flere menn?

Jeg er singel og har vært det i snart 2 år. Nå kjenner jeg meg moden for å treffe en mann men stresser ikke.

Singellivet er ikke så verst i grunn men det er klart at jeg savner noen å dele dagliglivet med.

Her jeg bor er husdyr ikke lov så jeg kan ikke få meg katt. :grine:

Skrevet

Hmm, skal man ikke få klage på singellivet selv om man har avvist en eller flere menn?

Jeg er singel og har vært det i snart 2 år. Nå kjenner jeg meg moden for å treffe en mann men stresser ikke.

Singellivet er ikke så verst i grunn men det er klart at jeg savner noen å dele dagliglivet med.

Her jeg bor er husdyr ikke lov så jeg kan ikke få meg katt. :grine:

Ikke love med katt?? Det kaller jeg diskriminering av single!

Anonym poster: 7f85d64edef92f29777a85474dbe41bc

Skrevet

Henger meg på sytet. Traff en kar i helga - en tidligere bekjent. Jeg hadde drukket meg litt penere enn vanlig og hadde såpass selvtillit at jeg spurte om han ville være med å finne på noe en dag - type date. Han sa ja, jeg lagret telefonnummeret hans, og har sendt en sms hvor jeg takket for en hyggelig kveld, og om han fortsatt er interessert og når han evt er ledig.

Men jeg får ikke svaaaaar....! Telefonen min kan være litt sær og plutselig nekte å ta i mot smser, så nå sitter jeg her og vet ikke om han har svart, men at jeg ikke har fått meldingen, at han ikke har sett meldingen selv enda, eller om han ikke kommer til å svare i det hele tatt... Kanskje han syns jeg var vel frampå, at jeg skulle ha ventet en dag?

Jeez... Det er begrenset hvor mye slike dager jeg takler. Hjernen min nærmer seg kokepunktet av alle hvisomattedersomattetankene.

Jaja - har fått skrevet av meg litt. Hører jeg noe er det hyggelig, hører jeg ikke noe, så....ja....

Skrevet

Ikke love med katt?? Det kaller jeg diskriminering av single!

Anonym poster: 7f85d64edef92f29777a85474dbe41bc

Det "morsomme" er jo at husverten selv har en liten hissigpropp (Chihuahua(?)) som ikke går av veien for å ta et jafs av skinnleggen min i ny og ne.

Selv om man er singel betyr det ikke at man er desperat og tar hvem som helst som viser interesse inn i varmen.

Jeg for min del vil at kjemien skal stemme og at jeg kan se en fremtid for oss.

Gjest Marsvinet
Skrevet

Jeg vil gi mitt bidrag til at trådnavnet kommer til sin rett,altså sutre.

Har vært singel i 4år nå og er møkklei,det er nå en ting. Men synes også det er veldig vanskelig å finne noen å date (som jeg vil date og som vil date meg),i tillegg til at jeg synes det er skumelt å åpne seg igjen.

Hjelper da heller ikke at jeg bestemmer meg for å ta en sjanse og date en fyr som jeg møtte på byen for x antll år siden (har hatt kontakt til og fra siden,ikke fysiski ;P),tenker at dette skal jeg jgøre med åpent sinn og virkelig åpne meg så finner jeg ut at heisann,han gifta seg for et par måneder siden..flott! Istedefor å si det så holder han kjeft og gleder seg til date,jadda.

Må da være lov å miste trua litt da? sukk.

Takk for sutretråden =)

Huff da, da har du mer rett til å syte enn meg..

Skrevet

Sliter en del psykisk og har godt over gjennomsnittlig vansker med å komme i kontakt med folk.

Jeg har likevel hatt erfaring med gutter. Kanskje fordi det er lettere for meg å bli venn med gutter enn jenter.

Personlig har jeg aldri skjønt sosiale koder og hvordan dating virker og aldri hatt en venninne jeg kunne snakke om dette med.

Derfor tror jeg at jeg havnet i fellen flere ganger.

Det var en mann jeg likte i 3 år,og vi datet,men det ble aldri noe av det. Han var rett og slett aldri klar for å ta et skritt videre, og syns det var skummelt og at vi tok det for fort frem. Greit,tenkte jeg, ingen stress,jeg er fornøyd så lenge jeg får være med han.

Etter den samtalen datet vi i et år til,men nå var det annerledes.

jeg ble mistenksom over at han aldri ville ta et skritt lengre og jeg tok det opp oftere. Til slutt skjønte jeg at han bare ikke likte meg godt nok,men han likte meg såpass at han ikke ville gi slipp på meg.

Derfor måtte jeg gi slipp på han. Det gjorde utrolig vondt å måtte forlate en som ville ligge inntil deg og passe på deg og var din beste venn.

Nå har jeg funnet meg en annen gutt og merker at jeg havner i nøyaktig samme fellen.

Jeg føler at det er min egen feil, at de ikke vil ha noe med meg å gjøre fordi jeg er så mislykket. At de egentlig har fått en venn og en partner i meg,men at de ikke vil gjøre det ordentlig fordi jeg ikke er god nok for dem. så hva gjør man da egentlig?

Problemet er at du gir dem det de trenger. Disse gutt(ung)ene har ikke noe behov for noe seriøst forhold.

• Liker 1
Skrevet

Syt..... Ni måneder siden jeg fysisk så fyren, men er jeg over ham enda? Neida. Noe tegn til at han tenker på meg fortsatt? Neida. Noen andre som greier å fange min oppmerksomhet? Neida.

Henger på dette forumet for å ligge unna det andre han er på.

Eternal sunshine of the spotless mind. Gid det var mulig.

Anonym poster: 57380ebc7e0103c8b447ac9ce5ceeb73

Skrevet

Dere har da iallefall noen å avvise...

Jeg har ikke funnet noen. Ingen som er interesserte i meg, ingen jeg er interessert i.

Akkurat nå tviler jeg på at jeg noen gang kommer til å finne noen, tviler på at jeg noen gang blir forelska igjen, tviler på at noen kan like meg.

Det er jævlig ensomt - alt i livet dreier seg kun om meg, og det ufrivillig. Ingen venner (de ble visst borte i forrige brudd - snakk om venner), kun meg.

Anonym poster: 5adc4c3d8c41a2c24569f42f1dd33ed5

Skrevet

Noen andre som får mer lyst på sjokolade når de ikke har sex? :klo: Jeg tror jeg kommer til å bli et sjokolademonster til slutt :fnise:

Skrevet

Noen andre som får mer lyst på sjokolade når de ikke har sex? :klo: Jeg tror jeg kommer til å bli et sjokolademonster til slutt :fnise:

Blir vel litt for mye snop på meg også, men prøver å komme i bedre form for å øke sjansene mine.

Anonym poster: 900ad8a0af0069a18668e12082d4f20b

Skrevet

Jeg har også lagt ned sjokoladeplaten og tatt på meg joggeskoene for å bedre selvtillit og kanskje klare å snakke til en gutt uten å stamme, stokke om på bokstaver, rødme ogsvette. Æsj for et slit. TO ÅR siden sist jeg var i et forhold/hadde sex og ett år siden sist gang jeg var på flørtern.. Holder på å bli gal, ser kjekke gutter overalt, jeg vil ha!!

Anonym poster: 6c406dc697ff4f84c7049e2f2a83f2af

Skrevet (endret)

*slettet*

Endret av svendsenrobin
Skrevet

Jeg har også lagt ned sjokoladeplaten og tatt på meg joggeskoene for å bedre selvtillit og kanskje klare å snakke til en gutt uten å stamme, stokke om på bokstaver, rødme ogsvette. Æsj for et slit. TO ÅR siden sist jeg var i et forhold/hadde sex og ett år siden sist gang jeg var på flørtern.. Holder på å bli gal, ser kjekke gutter overalt, jeg vil ha!!

Pøh, det er da ingenting. Sist jeg hadde noe som var i nærheten av å kalles "kjæreste" var i 2006. De siste årene har jeg bare hatt sex en gang, og sist gang var i fjor, på sensommeren, da etter en kveld på fylla. Edru-sex hadde jeg sist i 2006. De siste ONS jeg har hatt husker jeg ikke hva heter, ville ikke kjent dem igjen på gata hvis jeg så dem. Det er flere år siden jeg virkelig har vært forelsket i noen. Det er ingen jenter i min nærmeste omgangskrets. Og nå har jeg ingen i siktet.

Anonym poster: b856ec16025c3c613f67cf9bfbc4443d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...