Gå til innhold

Prøvelykke


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Masse lykke til :) :)

Tusen takk!! :) Er så nervøs nå, blir litt sånn "sannhetens time". Siden jeg ikke er noe kvalm om dagen, så har jeg liksom bare gått ut fra at det er et dårlig tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust med magen og husk at det er størst sannsynlighet for at alt er helt fint! :) Krysser fingrene for deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pust med magen og husk at det er størst sannsynlighet for at alt er helt fint! :) Krysser fingrene for deg!

Ja, det er det alle sier til meg, at jeg må huske at jeg har statistikken på min side. Er så vanskelig å overbevise seg. Hadde jeg bare kastet masse opp hadde jeg ikke vært i tvil, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra. Bankende hjerte!! Ble satt litt tilbake, så er bare 7,5 uke på vei og ikke 8+1. Får oppdatere ticker.

Hadde forøvrig en cyste på den ene eggstokken. Det er vanlig hos gravide, men skal gå tilbake etter hvert. Ble anbefalt med ny time igjen om noen uker for å sjekke at den minsker. Er det noe jeg kan få offentlig? Skal til legen på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for bankende hjerte :strix:

Hvordan synes du det var å se knøttet?

Oppfølging av cyste høres definitivt ut som noe du du skal få gjennom det offentlige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Godt å høre at alt var bra med spiren Pyntestøv :)

Lykke til videre mtp cysten da..

Krysser fingrene for at alt går seg til etterhvert, uten for mye styr og unødvendig bekymring rundt det..

:klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuuusen takk jenter :klem:

Jeg hadde nesten klart å overbevise meg selv om at det ikke kom til å bli et bankende hjertet, så gleden var stor. Håper nå å kunne få UL gjennom legen om 2-3 uker. Kanskje 4. Vil virkelig holde et lite øye med cysten, og hun gynokologen sa jeg burde sjekke det opp igjen "om noen uker". Så, tror ikke hun mente jeg burde vente for lenge. Tenker mellom 2-4 uker er perfekt tid å ta en ny titt, så nå håper jeg virkelig legen spiller på lag med meg her :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, 8 uker på lørdag! Da er det bare 4 uker igjen til jeg har nådd den magiske 12-ukers grensa. Det er ca 1 mnd siden jeg fant ut jeg var gravid også og det har gått veldig fort :) Håper de neste fire ukene bare flyyyyyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Åhhh, 8 uker på lørdag! Da er det bare 4 uker igjen til jeg har nådd den magiske 12-ukers grensa. Det er ca 1 mnd siden jeg fant ut jeg var gravid også og det har gått veldig fort :) Håper de neste fire ukene bare flyyyyyr :)

Krysser fingrene for en sterk sunn spire inni der, som utvikler seg slik h*n skal! :)

Forhåpentligvis går de neste 4 ukene like fort som de som akuratt har vært, slik du kan puste litt lettet ut.. :) jeg heier på deg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krysser fingrene for en sterk sunn spire inni der, som utvikler seg slik h*n skal! :)

Forhåpentligvis går de neste 4 ukene like fort som de som akuratt har vært, slik du kan puste litt lettet ut.. :) jeg heier på deg :jepp:

Heier på oss begge jeg!! Weeee, dette skal gå bra. Jeg tipper du er gravid før du aner det nå, kanskje med to? :)

Gleder meg til legetime i morgen jeg. Da skal jeg prøve å presse frem en liten offentlig UL for å sjekke cysten, og kanskje se på lillespire også :rodmer: .

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Heier på oss begge jeg!! Weeee, dette skal gå bra. Jeg tipper du er gravid før du aner det nå, kanskje med to? :)

Gleder meg til legetime i morgen jeg. Da skal jeg prøve å presse frem en liten offentlig UL for å sjekke cysten, og kanskje se på lillespire også :rodmer: .

Ja, vi får bare leve i optimismen og tenke positivt begge to :)

Hadde vært fantastisk om jeg ble gravid med to :hjerte:

Kjæresten frykter at det vil bli flere enn to også :ler: tiden vil vise. Blir jeg bare gravid i det heletatt, så er jeg overlykkelig og evig takknemmelig :)

Blir spennende å høre hvordan det går imorgen :jepp:

Hadde vært fantastisk om du fikk sett spiren da :) vet for min del at den dagen det skjer meg, se en spire inni magen, så kommer jeg til å grine! Er så overfølsom. Da jeg hadde innvendig ul iforbindelse med mitt forrige gu besøk, så ble jeg rørt bare over å se en tom livmor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får bare leve i optimismen og tenke positivt begge to :)

Hadde vært fantastisk om jeg ble gravid med to :hjerte:

Kjæresten frykter at det vil bli flere enn to også :ler: tiden vil vise. Blir jeg bare gravid i det heletatt, så er jeg overlykkelig og evig takknemmelig :)

Blir spennende å høre hvordan det går imorgen :jepp:

Hadde vært fantastisk om du fikk sett spiren da :) vet for min del at den dagen det skjer meg, se en spire inni magen, så kommer jeg til å grine! Er så overfølsom. Da jeg hadde innvendig ul iforbindelse med mitt forrige gu besøk, så ble jeg rørt bare over å se en tom livmor :fnise:

Jaaa, hadde vært så gøy å se den lille igjen. Ble så lettet og lykkelig da jeg så den på tirsdag, at jeg nå bare ønsker å få den opplevelsen igjen. Kanskje ser jeg litt mer neste gang, som armer og benn som spreller...åhhh, så deilig det hadde vært.

Ja, var rart å se livmoren, som en svart "sekk" på skjermen pga fostervann. Eller, kanskje den alltid ser sånn ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg litt nedfor og tenker bare på "hva om noe går galt da? Er enda fire uker til jeg er passert den magiske grensa!". Blir så oppgitt av meg selv. Så lenge varte effekten av UL :murvegg:

Legetime i dag. Ser faktisk frem til det. Får meg til å føle meg ekstra gravid, samt at jeg håper på en tidlig UL til for å sjekke cyste (og titte på den lille, hihi).

Har forøvrig både fått fødeplass OG innkalling til ordinær UL (28/12) nå, samt første jordmorkontroll (17/01). Håper alt går bra fremover, så jeg får gått på de innkallingene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...