Gå til innhold

Prøvelykke


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Gjest airam90

Det samme skjedde jo meg for en uke siden. Jeg blødde da helt ferskt blod og hadde menssmerter.

Det viste seg å ikke være noe farlig og vi fikk se en sprell levende liten på ul :)

Som hun sa, så er det helt vanlig å blø litt under svangerskapet uten at det er farlig :)

Det ga seg hos meg etter 2 dager og har ikke blødd siden. Men jeg har hatt litt brunt utflod av og til.

Og så har jeg hørt det er veldig vanlig etter sengekos, spesielt fra uke 8 + pga skjøre blodårer ;)

Tror nok det er derfor ;)

Det går nok veldig fint imorgen, skal tenke på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til i morgen:) og har lest om mange som har hatt litt blod på papiret etter sex :) Så mest trolig er det nok derfor :)

Det samme skjedde jo meg for en uke siden. Jeg blødde da helt ferskt blod og hadde menssmerter.

Det viste seg å ikke være noe farlig og vi fikk se en sprell levende liten på ul :)

Som hun sa, så er det helt vanlig å blø litt under svangerskapet uten at det er farlig :)

Det ga seg hos meg etter 2 dager og har ikke blødd siden. Men jeg har hatt litt brunt utflod av og til.

Og så har jeg hørt det er veldig vanlig etter sengekos, spesielt fra uke 8 + pga skjøre blodårer ;)

Tror nok det er derfor ;)

Det går nok veldig fint imorgen, skal tenke på deg :)

Lykke til på ul i dag! Krysser fingre og ben for at alt er fint med knøttet! :)

Lykke til på ul :)

Takk alle sammen. Fikk i dag se en sprell levende liten minibaby på 28 mm. Kunne se bittesmå armer og ben, og litt bevegelse, men er bare 9+3 og da sa gynokologen at en ikke kunne se så mye på hennes apparat. Enda. Alt så veldig bra ut med den lille altså!! Så, gynokologen mente mine blødninger skylte sengekos og skjøre slimhinner.

Hadde heller ingen store cyster. Hun så to da. En hadde tømt seg og en var på 2 cm nå, og ingenting å bekymre seg for. Så, nå tror jeg at min neste UL blir den ordinære i slutten av desember :)

Forresten, hun sa jeg hadde bakoverlent livmor. Betyr det at det tar lengre tid før magen min syns?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen. Fikk i dag se en sprell levende liten minibaby på 28 mm. Kunne se bittesmå armer og ben, og litt bevegelse, men er bare 9+3 og da sa gynokologen at en ikke kunne se så mye på hennes apparat. Enda. Alt så veldig bra ut med den lille altså!! Så, gynokologen mente mine blødninger skylte sengekos og skjøre slimhinner.

Hadde heller ingen store cyster. Hun så to da. En hadde tømt seg og en var på 2 cm nå, og ingenting å bekymre seg for. Så, nå tror jeg at min neste UL blir den ordinære i slutten av desember :)

Forresten, hun sa jeg hadde bakoverlent livmor. Betyr det at det tar lengre tid før magen min syns?

ååå hurra for sprellende baby :hoppendeglad: det var godt å høre!

Tror kanskje at du bærer lengre bak mot ryggen da, slik at det kan ta litt lengre tid før den vises!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå hurra for sprellende baby :hoppendeglad: det var godt å høre!

Tror kanskje at du bærer lengre bak mot ryggen da, slik at det kan ta litt lengre tid før den vises!?

Måtte google og fant ut at livmoren retter seg ut mellom uke 10-12, så da blir den helt vanlig igjen og graviditet vil synes og jeg kjenner bevegelser like fort som alle andre :) Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: godt å høre at alt står bra til med deg og spiren!

Ønsker dere en god dag :)

Det var en helt syk lettelse. Er helt utslitt nå. Tror jeg har ligget å spent meg i hele natt.

Håper du får en fin dag også :kose::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for sprell levende bebbis!!! :strix: :strix: :strix:

Ja, er så glad i dag! Lillebebis har det godt og jeg er bare hysterisk, heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine symptomer, 9,5 uke på vei:

* Trøtt og slapp

* Må på do HVER natt.

* Sulten, sulten, suuuulten.

* Ømme bryster, men begynner å gi seg

* SURRETE!!

* Liker ikke kaffe lengre

* Delvis forstoppet :sjenert:

* Mensmurringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Jippii :) Så bra!

Hihi, jeg har motsatt, fremoverbøyd. Morsomt!

Husker jeg ikke forstod så veldig mye av bildet jeg heller. Men vi såg noen pittesmå armer og "fasongen" på kroppen. Og ikke minst hjertet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippii :) Så bra!

Hihi, jeg har motsatt, fremoverbøyd. Morsomt!

Husker jeg ikke forstod så veldig mye av bildet jeg heller. Men vi såg noen pittesmå armer og "fasongen" på kroppen. Og ikke minst hjertet <3

Ja, først så jeg ikke så mye, men når hun beveget på apperatet så fikk vi plutselig et klart bilde. Så hode, armer og bein. En liten minibebis. H*n var bare så fin. Synd jeg ikke fikk med et bilde, men hun var tom for film :( Velvel, nå blir det å vente til ordinær UL....om 2 måneder!!! :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at alt sto bra til i magehulen!! :strix:

Stor lykke i heimen. Leste en veldig fin statistikk som sa at hvis alt er bra i uke 9 så er det bare 2 prosent sjanse for at det går galt. Jeg tror dog den statistikken er litt for snill, så skal google litt mer i dag, men hadde vært så fantastisk om det var sant <3 Da kan man jo faktisk glede seg sånn skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 10 uker!! Åhhh, og da er det bare 2 uker igjen til 12 fullgåtte uker!!

:danse: :danse: :danse::rodmer:

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for bra ultralyd:danser:

Er ikke noe gøy når man blir skremt sånn.. Men vet det er mange som opplever det, så godt du fikk se på ul at alt er bra med den lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for bra ultralyd:danser:

Er ikke noe gøy når man blir skremt sånn.. Men vet det er mange som opplever det, så godt du fikk se på ul at alt er bra med den lille :)

Ja, ble livredd. Kjæresten også. Lillelykke er der enda, håper h*n vokser seg stor og sterk. Er bare litt over 2 uker igjen for oss begge nå til 12 uker. Er det ikke gøy? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 10 fullgåtte uker bak meg og begynner nå på uke 11. Litt under to uker til jeg krysser de magiske 12. Er så gira! Håperhåperhåper dette går bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...