Gå til innhold

Prøvelykke


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Det kommer til å slå :) Jeg er helt sikker på at det kommer til å gå bra og jeg tipper på gutt når den tid kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer til å slå :) Jeg er helt sikker på at det kommer til å gå bra og jeg tipper på gutt når den tid kommer ;)

Du og søstra mi mener det er gutt, jeg har en følelse på jente, hehe. Blir utrolig artig å se hva det blir. Har du en følelse på hva du får? Jeg tipper nemlig gutt på deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gutt fra før, så sikkert derfor jeg tror jeg får gutt, fordi det er det jeg er vant til.. ;)

Det viktigste er selvsagt at babyen har det bra og er frisk og raskt, men jeg håper nok innerst inne på en jente og derfor føler jeg at jeg får en jente, hehe. Vil ha gutt også, men jente først, så gutt (og eventuelt et tredje bonusbarn, som kan være hva som helst). Dumt en ikke kan bestemme slikt på forhånd, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det viktigste er selvsagt et frisk barn uavhengig av kjønn :)

Man skulle fått bestemt på forhånd ja :fnise: Men da hadde det fort blitt mange jenter tror jeg hvis vi kvinner kunne bestemme ;)

Spennende å se hva det blir!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det viktigste er selvsagt et frisk barn uavhengig av kjønn :)

Man skulle fått bestemt på forhånd ja :fnise: Men da hadde det fort blitt mange jenter tror jeg hvis vi kvinner kunne bestemme ;)

Spennende å se hva det blir!!

Haha, ja. I en ideell verden hadde jeg fått to jenter og en liten bonusgutt ;) Gleder meg sånn til å finne ut kjønn. De ser det på ordinær ultralyd? Skal ha det rett før jul, så det blir jo verdens beste julegave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis babyen ligger riktig så ser de det :Nikke: hos oss var det ingen tvil at Lilletassen var gutt :fnise:

Har ordinær ul på nyåret og selve 2 årsdagen til gutten min, så det blir spennende.. Hadde håpet de kunne se det på tidlig ul i uke12, men det hører vel med til sjeldenhetene... :klo:

Selv om de så på svigerinnen min at hun venter jente, det var i uke 12 tror jeg :) (det ble forresten bekreftet på senere ul)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Så spennendes med UL om en uke! Jeg skal ha 5 desember. Bestemte meg for å ha rundt uke 14-15. Orker ikke vente 4 uker til, haha. Men klarer nok å vente til uke 14(håper jeg)...

Det er vel større mulighet for å vite kjønn i uke 14-15 også :D

Legg ut bilde av magen din da! :D Min mage buler, spesielt på kvelden. Men det er mage der om mårningen også faktisk :) Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis babyen ligger riktig så ser de det :Nikke: hos oss var det ingen tvil at Lilletassen var gutt :fnise:

Har ordinær ul på nyåret og selve 2 årsdagen til gutten min, så det blir spennende.. Hadde håpet de kunne se det på tidlig ul i uke12, men det hører vel med til sjeldenhetene... :klo:

Selv om de så på svigerinnen min at hun venter jente, det var i uke 12 tror jeg :) (det ble forresten bekreftet på senere ul)

Ja, jeg skal trolig på UL i uke 12 selv, og nå neste uke. Litt bortkastet penger, men vi ønsker å forsikre oss så godt det lar seg gjøre at jeg bærer et friskt barn. Egentlig skulle vi bare i uke 12 og så ordinær UL, men jeg er nok litt i overkant hysterisk for å miste og trenger å se et lite hjerte som slår.

Er vel sjeldent de klarer å se helt tydelig hvilke kjønn det er i uke 12, men artig med en liten pekepinne :)

Så spennendes med UL om en uke! Jeg skal ha 5 desember. Bestemte meg for å ha rundt uke 14-15. Orker ikke vente 4 uker til, haha. Men klarer nok å vente til uke 14(håper jeg)...

Det er vel større mulighet for å vite kjønn i uke 14-15 også :D

Legg ut bilde av magen din da! :D Min mage buler, spesielt på kvelden. Men det er mage der om mårningen også faktisk :) Hihi

Magen min står ut som en ballong. Hele tiden. Også om morgenen. Det er helt sykt hvor gravid jeg ser ut i uke 7!!!?? Skal ta bilde i kveld og legge ut i morgen jeg, hvis du gjør det samme? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sliiiiiiten om dagen.

Magen blir bare større og større, jeg er trøtt, uopplagt, ukonsentrert, med ømme pupper og en mild form for uggenhet hengende over meg. Liker ikke mat, men er sulten og spiser. Når jeg spiser går følelsen av uggenhet bort, men kommer tilbake så fort jeg ikke spiser. Ligger et sted i halsen og presser. Jeg er redd for at det skal gå over til kvalme, samtidig som det kanskje hadde føltes litt betryggende om det gjorde det.

I dag skal vi ha lammestek. Jeg gleder meg ikke, men det blir sikkert godt likevel. Når jeg først spiser.

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Ja, jeg skal trolig på UL i uke 12 selv, og nå neste uke. Litt bortkastet penger, men vi ønsker å forsikre oss så godt det lar seg gjøre at jeg bærer et friskt barn. Egentlig skulle vi bare i uke 12 og så ordinær UL, men jeg er nok litt i overkant hysterisk for å miste og trenger å se et lite hjerte som slår.

Er vel sjeldent de klarer å se helt tydelig hvilke kjønn det er i uke 12, men artig med en liten pekepinne :)

Magen min står ut som en ballong. Hele tiden. Også om morgenen. Det er helt sykt hvor gravid jeg ser ut i uke 7!!!?? Skal ta bilde i kveld og legge ut i morgen jeg, hvis du gjør det samme? :D

Hehe, jepp det kan jeg! Med eller uten topp på? Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda! Håper formen din blir bedre snart. Det er godt du spiser hvertfall, uansett om det ikke frister :)

Håper det blir bedre, og at jeg føler meg litt kvikkere. Mange blir jo bedre i andre trimester. Håper det skjer meg :)

Hehe, jepp det kan jeg! Med eller uten topp på? Haha!

Har på meg kjole, så blir med strømpebukse (som er stor og går over hele magen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest airam90

Håper det blir bedre, og at jeg føler meg litt kvikkere. Mange blir jo bedre i andre trimester. Håper det skjer meg :)

Har på meg kjole, så blir med strømpebukse (som er stor og går over hele magen) :)

Okidok, då har jeg på tights og topp ^^,

Legger ut idag jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må legge ut i morgen. Den funksjonen fungerer ikke på iPhone eller tablet, dessverre :(

Forresten, må fortelle om en skikkelig levende, og helt forferdelig, drøm jeg hadde i natt. Drømte at jeg lå i senga og kjente på brystene mine (noe jeg gjør ofte i frykt for at de ikke skal være ømme lengre). I drømmen var ikke brystene ømme lengre. Overhode. Jeg prøvde alle triks. Klemme, hoppe, bøye meg frem, alt for at de skulle være litt ømme. Men, nei. Ingenting hjalp. Drømte så at jeg lå og snakket med kjæresten om hva det kunne bety (SA), og fikk helt panikkangst. Våknet med hjertet i halsen og måtte kjenne på brystene, selvfølgelig. De var, og er, heldigvis fortsatt ømme :) Dessverre drømte jeg dette om og om igjen, så i natt har jeg vekslet mellom panikkangst og lettelse, haha.

Noen flere som har hatt mareritt om å miste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så ekkelt med sånne drømmer :( Jeg drømte her om dagen at jeg begynte å blø, våknet helt forstyrra og måtte på do for å sjekke. Heldigvis var det ikke noe blod å spore!

Litt off topic: Mine pupper sluttet å være ømme i slutten av uke 7, så hvis det skjer så er det ingen grunn til panikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så ekkelt med sånne drømmer :( Jeg drømte her om dagen at jeg begynte å blø, våknet helt forstyrra og måtte på do for å sjekke. Heldigvis var det ikke noe blod å spore!

Litt off topic: Mine pupper sluttet å være ømme i slutten av uke 7, så hvis det skjer så er det ingen grunn til panikk :)

Ååååh, nå roet du meg veldig ned:) Jeg merker de er litt mindre ømme nå om dagen, så er nok det som trigget drømmen. Greit å vite at det kan gå over og ikke bety at noe er galt :)

I dag sliter jeg litt på forelesning. Veldig uggen. Helt på grensen til kvalm. Jeg kaster jo aldri opp, så er veldig usikker på hvor grensa går, men jeg er utrolig urolig i magen og en ekkel følelse i halsen, som om noe etter hvert kan komme opp. Får bare i meg friske ting, som frukt og bær, så langt. Har du noen erfaring med kvalme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine sluttet også å være ømme for noen uker siden tipper rundt uke 9-10!? Nå er de egentlig ikke øm i det hele tatt. Så ikke bli redd om det skjer!:) jeg er fortsatt litt kvalm men det har roet seg. Får mest brekninger innimellom hvis jeg blir veldig sulten feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...