Gå til innhold

Prøvelykke


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Taaaakk:) Er fortsatt trøtt, men er bedre i dag. Hvordan går det med deg? :)

Så bra du er bedre :) Det er jeg også i dag, så det må vi ta med oss :kose:

Kjenner også på det at jeg blir trøtt av omtrent ingenting og skikkelig sliten. Jeg sover også urolig om natten og våkner masse. Mange rare drømmer, men det hadde jeg sist også..

Har dere sagt til noen flere at dere venter barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det ganske likt rundt uke 9. Husker en gang vi gikk en 5 km tur på hytta, da var jeg så sliten den siste km at jeg var helt svimmel. Måtte sove når jeg kom tilbake på hytten også, var helt ferdig.

For å sammenligne har vi pleid å gå turer i fjellet på 2 mil tidligere når vi har vært på hytta, uten at jeg har blitt i nærheten like sliten.

Selv om formen er mye bedre nå så er jeg fortsatt sliten, så 2-mils turer er fortsatt helt utelukket. Men jeg klarer iallefall en tur på 6-7 km uten at jeg blir så sliten at jeg blir dårlig etterpå :)

Ja, får høy puls av å lufte bikkja om dagen, føles helt merkelig, hehe.

Er heldigvis litt bedre i dag enn i helga. Da måtte jeg sove en time på dagtid hver dag for å i det hele tatt fungere. Håper ikke jeg får behov for det i dag da jeg faktisk er på jobb :S Føler meg egentlig litt mer opplagt i dag, bare slapp og energiløs, men gjesper i det minste ikke konstant :) (Selv om jeg så klart får litt panikk og tenker "hvorfor er jeg plutselig i bedre form???!!").

Bare hold ut! :) her ble det nesten bedre over natten. Kvalme og trøtthet er nesten helt vekke, og jeg nyter veldig få symptomer:) det blir som oftest bedre etter uke 12:)

Ja, er litt bedre i dag egentlig, så håper ikke det er et dårlig tegn, haha. Jeg kan gjerne være slapp og sliten så lenge det betyr at den lille har det bra. Vel, ny UL på torsdag, da får vi svaret :)

Så bra du er bedre :) Det er jeg også i dag, så det må vi ta med oss :kose:

Kjenner også på det at jeg blir trøtt av omtrent ingenting og skikkelig sliten. Jeg sover også urolig om natten og våkner masse. Mange rare drømmer, men det hadde jeg sist også..

Har dere sagt til noen flere at dere venter barn?

Ja, jeg sover også urolig. Kan jo være litt derfor jeg er så trøtt. I natt drømte jeg at jeg drakk meg full og jeg visste at jeg var gravid. Etterpå angret jeg veldig og lurte på om jeg hadde drept den lille. Fysøren, for en ekkel person jeg kan være i drømmene. Heldigvis aldri noe jeg ville ha gjort i virkeligheten :)

Vi har sagt til aller nærmeste familie og venner. De som er naturlig at får vite om det går galt. Vet folk er forskjellig på det, men jeg syns det er greit å si det for da har jeg noen som drar meg opp når jeg blir deppa og tror at jeg kommer til å miste (går med en veldig angst for nettopp det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer mye rart om dagen jeg også, drømte bl.a. at jeg aldri fikk matet babyen min fordi jeg ble distrahert av andre ting hele tiden. Fæl drøm, var glad når jeg våknet opp. :ler:

Jeg syns formen var veldig opp og ned i starten. Noen dager var jeg kjempeslapp og andre dager i super form. Merket trøttheten best når jeg var hjemme, sikkert fordi man har tid til å kjenne etter. På jobb gikk det stort sett bra hvis jeg hadde en del å gjøre, men hvis det var stille ble jeg trøtt...;)

Jeg skal også på ul på torsdag!! Spennende!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer mye rart om dagen jeg også, drømte bl.a. at jeg aldri fikk matet babyen min fordi jeg ble distrahert av andre ting hele tiden. Fæl drøm, var glad når jeg våknet opp. :ler:

Jeg syns formen var veldig opp og ned i starten. Noen dager var jeg kjempeslapp og andre dager i super form. Merket trøttheten best når jeg var hjemme, sikkert fordi man har tid til å kjenne etter. På jobb gikk det stort sett bra hvis jeg hadde en del å gjøre, men hvis det var stille ble jeg trøtt... ;)

Jeg skal også på ul på torsdag!! Spennende!! :hoppendeglad:

Åhh, godt å vite at jeg kan ha dårlige og gode dager. Leser jo bare om de som er så trøtte at de sovner på jobb, bussen, stående i dusjen, og jeg er ikke nærheten av det og da tenker jeg automatisk "hva er galt med den lille? Har jeg en MA?" Eller de som er kvalme og kaster opp hele tiden. Jeg er bare uggen, ikke vært i nærheten av å kaste opp en eneste gang. Puppene er fortsatt ømme, men de har blitt mindre ømme og da blir jeg bekymret for det óg. Haha. Gleder meg bare til 2,5 uke er gått og jeg kan forhåpentligvis slippe jubelen løs, men jeg tror nok jeg kommer til å slappe vesentlig mer av om alt er fint på UL på torsdag :D

Kan du ikke legge ut et bilde av magen? Jaaa, si jaaaa ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnfangelse: 08.09.2012

Hjertet begynner å slå: 30.09.2012 eller 03.10.2012 (får ulike svar her)

Embryoet beveger seg: 27.10.2012

Embryoperioden er over, spiren er nå et foster: 03.11.2012

Indre organer er nå ferdig formet: 03.11.2012

Du er nå i 2.trimester: 17.11.2012

Risikoen for spontanabort avtar: 17.11.2012

Kvalmen avtar for de fleste: 24.11.2012

Fosterets hjerteslag kan høres med doppler: 28.11.2012

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 01.12.2012

Fosteret svelger og tisser: 15.12.12

Ordinær ultralyd: 22.12.2012

Mange kjenner nå bevegelser fra barnet: 30.12.2012

Du er nå halvveis i svangerskapet: 12.01.2013

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 12.01.2013

Fosteret begynner å høre: 02.02.2013

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 02.03.2013

Du er nå i 3.trimester: 09.03.2013

Mange fostre legger seg med hodet ned: 06.04.2013

Du regnes nå som fødeklar: 13.05.2013

Permisjonen starter: 13.05.2013

Antatt termin: 03.06.2013

Oi, på lørdag bærer jeg et foster!! ipb.global.registerReputation( 'rep_post_11573413', { domLikeStripId: 'like_post_11573413', app: 'forums', type: 'pid', typeid: '11573413' }, parseInt('0') );

Håper alt er bra på UL om to dager, grugleder meg sånn.

Forøvrig, nytt symptom som kom akkurat - halsbrann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, ser ut som jeg må si hade til denne dagboken.

Jeg blør lyserosa nå og har helt milde menssmerter nederst i magen. Hastelegetime kl. 16:00. Håper å få bli sendt på UL i dag eller i morgen tidlig.

Har liksom hatt på følelsen av dette hele tiden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, ser ut som jeg må si hade til denne dagboken.

Jeg blør lyserosa nå og har helt milde menssmerter nederst i magen. Hastelegetime kl. 16:00. Håper å få bli sendt på UL i dag eller i morgen tidlig.

Har liksom hatt på følelsen av dette hele tiden :(

Åneei :( Håper det går bra! Jeg blødde også lyserosa og det gikk helt fint. Krysser fingrene for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig! :(

Sender over en klem :klem:

Endret av Frøken Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneei :( Håper det går bra! Jeg blødde også lyserosa og det gikk helt fint. Krysser fingrene for deg!!

Åh, hvor langt var du på vei da og hvor lenge blødde du?

Uff, krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig! :(

Sender over en klem :klem:

UL i morgen kl. 09:00. Håper alt er bra. Takk for :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde også i begynnelsen av svangerskapet. Småblødde fra uke 4 tom uke 9. Hadde ikke store blødninger, som regel kun brun utflod, med unntak av to ganger hvor det kom mer. Jeg hadde også murringer i forbindelse med blødningene, og det sa gyn var helt normalt.

Det viste seg at blødningene mine sannsynligvis stammet fra sengekos, men jeg så ikke linken siden blødningen kom 0,5 - 1,5 døgn etter vi hadde hatt litt kos, og varte i flere dager etterpå.

Det kan ikke være noe sånt som gjør at du har blødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hvor langt var du på vei da og hvor lenge blødde du?

UL i morgen kl. 09:00. Håper alt er bra. Takk for :klem:

Jeg var vell akkurat 6 uker på vei. Blødde bare en gang på papiret men spottet i hvertfall i en uke etterpå. Bra du fikk ultralyd fort da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde også i begynnelsen av svangerskapet. Småblødde fra uke 4 tom uke 9. Hadde ikke store blødninger, som regel kun brun utflod, med unntak av to ganger hvor det kom mer. Jeg hadde også murringer i forbindelse med blødningene, og det sa gyn var helt normalt.

Det viste seg at blødningene mine sannsynligvis stammet fra sengekos, men jeg så ikke linken siden blødningen kom 0,5 - 1,5 døgn etter vi hadde hatt litt kos, og varte i flere dager etterpå.

Det kan ikke være noe sånt som gjør at du har blødning?

Hmm, har jo bare hatt denne ene blødningen. Det kommer ingenting i trusa, bare på papir. Jeg hadde sex i går, men har jo ikke blødd tidligere. Kan det være at slimhinnene mine har blitt desto mer følsomme nå, enn tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var vell akkurat 6 uker på vei. Blødde bare en gang på papiret men spottet i hvertfall i en uke etterpå. Bra du fikk ultralyd fort da!!

Ja, jeg er 9+3, så føler jeg er for "langt" på vei til sånt tull. Skulle hatt mensen i helga om jeg ikke hadde vært gravid, om det har innvirket . Sex i går, så det er også en påvirkningsfaktor. Var bare på papiret hos meg, mensmurringene har stoppet nå. Glad jeg har UL i morgen, da kommer dommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har jo bare hatt denne ene blødningen. Det kommer ingenting i trusa, bare på papir. Jeg hadde sex i går, men har jo ikke blødd tidligere. Kan det være at slimhinnene mine har blitt desto mer følsomme nå, enn tidligere?

Får håpe det bare er pga sengekosen! Slimhinnene er jo veldig skjøre, og det er ikke veldig uvanlig at man blør litt.

Det skal sies at jeg ikke blødde like mye etter hver gang jeg hadde sex (dette var ila 4 ukers ferie, og det ble en del sengekos for å si det sånn ;) ), noen ganger nesten ingen ting, andre ganger mer.

Uansett så var det psykisk terror :( Føler veldig med deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Legen kunne ikke se noe galt. Fikk gynekologisk undersøkelse, ingen rester av blod og livmoren var lukket. Jeg var dog litt sår og irritert. Håper jeg slipper unna med skrekken. Svarer får jeg i morgen tidlig.

Tusen takk for støtten. Er veldig betryggende å se at dette skjer flere. Snakket med mamma og hun hadde det også sånn som gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gøy med blødninger. :( Slimhinnene vil normalt være veldig blodfylte og skjøre ved graviditet, derfor skjer blødninger fort. Særlig ved sengekos. Lykke til på ul i morgen! Jeg er sikker på at alt er i orden. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gøy med blødninger. :( Slimhinnene vil normalt være veldig blodfylte og skjøre ved graviditet, derfor skjer blødninger fort. Særlig ved sengekos. Lykke til på ul i morgen! Jeg er sikker på at alt er i orden. :kose:

Tusen takk for oppmuntrende ord!!:) Har begynt å tro det er derfor. Kun hatt litt på papiret den ene gangen i dag, håper det er et positivt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord!! :) Har begynt å tro det er derfor. Kun hatt litt på papiret den ene gangen i dag, håper det er et positivt tegn :)

Masse lykke til i morgen:) og har lest om mange som har hatt litt blod på papiret etter sex :) Så mest trolig er det nok derfor :)

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...