Gå til innhold

Prøvelykke


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Nei, klarer nok ikke juble før jeg har vært på ultralyd 27/11 :)

Hva er linken til dagboken din?

Ja, altså, jeg fant jo hjerteslagene i noen korte sekunder, så sånn sett fant jeg jo bebisen. Regner jeg med. Likevel er det en liten tanke som sier i bakhodet: "doppleren kan lure deg". Jeg er så teit. Har hørt at de dopplerene som brukes av jordmødrene ofte er litt gamle og at de derfor sliter mer med å finne hjertelyd tidlig. Når det er sagt så regner jeg også med at alt egentlig er bra. Sjansen for at noe er galt så er evinnelig små, heldigvis :)

Jeg vet ikke hvordan jeg legger til link med mobilen, men den ligger på A-L og heter Dyregod med en spire i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag møtte jeg ei venninne på bussen og hun hadde helt fantastiske nyheter: hun er også gravid. Riktignok bare 6 uker, men var veldig kvalm, så jeg tipper det er et svangerskap som da går bra! Ble så sykt glad!! Tenk, jeg har ei venninne jeg nå kan være gravid i lag med og ha barselperioden med. Fantastiske nyheter! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag møtte jeg ei venninne på bussen og hun hadde helt fantastiske nyheter: hun er også gravid. Riktignok bare 6 uker, men var veldig kvalm, så jeg tipper det er et svangerskap som da går bra! Ble så sykt glad!! Tenk, jeg har ei venninne jeg nå kan være gravid i lag med og ha barselperioden med. Fantastiske nyheter! :danse:

Såå kjekt da :) En venninne av meg skulle begynne å prøve på nr to for litt siden, da hadde vi vært gravid litt sammen, og hatt litt permisjon sammen. Men de skal vente en stund. Er ingen rundt meg som er gravid nå :( hadde vært kjekt å hatt en god venninne i den tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå kjekt da :) En venninne av meg skulle begynne å prøve på nr to for litt siden, da hadde vi vært gravid litt sammen, og hatt litt permisjon sammen. Men de skal vente en stund. Er ingen rundt meg som er gravid nå :( hadde vært kjekt å hatt en god venninne i den tiden :)

Vi ble begge helt estatiske, for ingen av oss har noen å "være gravid med". Jeg vet om ei, som er kona til bestekompisen til min kjæreste. Hun er veldig hyggelig, men jeg kjenner henne ikke så godt. Så, å finne ut at hun jeg har vært venninne med i mange år er gravid var stor lykke! Jeg sitter bare og gliser :) Vi avtalte å møtes snart å bare skravle baby, og det gleder meg jeg sånn til!! :)

Når det er sagt så tror jeg hun hadde savnet det mer enn hva jeg hadde, fordi jeg har jo hatt forumet og det har hjulpet mye på min skravelyst og følelsen av å være gravid sammen med flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro da ;) Jeg har også et par venninner som har termin til neste år, men de er et stykke før meg, så spørs om jeg får vært så mye med de.. Men det er jo alltid gøy når man kan dele det med noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag møtte jeg ei venninne på bussen og hun hadde helt fantastiske nyheter: hun er også gravid. Riktignok bare 6 uker, men var veldig kvalm, så jeg tipper det er et svangerskap som da går bra! Ble så sykt glad!! Tenk, jeg har ei venninne jeg nå kan være gravid i lag med og ha barselperioden med. Fantastiske nyheter! :danse:

Haha, så morsomt! Det samme skjedde meg meg igår!

Et vennepar av oss som giftet seg helgen før oss fortalte at de også var gravide. De var 1 dag lengre forran enn meg, haha. Sykt rått :)

Kjempegøy å gå gravid sammen med noen.

Nå har jeg svigerinna mi + ei vennine. Det er stas :D

Jeg skal snart til legen jeg, håper at alt går bra så jeg ikke blir sykemeldt så lenge...

Maten renner bare rett igjennom.

Alt bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag møtte jeg ei venninne på bussen og hun hadde helt fantastiske nyheter: hun er også gravid. Riktignok bare 6 uker, men var veldig kvalm, så jeg tipper det er et svangerskap som da går bra! Ble så sykt glad!! Tenk, jeg har ei venninne jeg nå kan være gravid i lag med og ha barselperioden med. Fantastiske nyheter! :danse:

Å, så moro da! Det er sikkert veldig fint å ha en venninne som går igjennom det samme og som man kan henge med i permisjonstiden :) Jeg har ingen venninner som er gravide nå, tror ikke det blir det heller så lenge jeg er gravid. Men kusinen min er gravid, to måneder mer enn meg. Hun ble veldig glad for å høre at jeg er gravid:) Jeg visste at hun var det så da fortalte jeg henne det tidlig. Vi har ikke hatt så veldig mye kontakt de siste årene, men det vil nok endre seg nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer dere alle her jeg :)

Ja, er utrolig kjekt å ha noen å gå igjennom dette sammen med. Jeg plager allerede mine venninner som nylig er blitt mødre en del, hehe, men en som er gravid vil sjeldent ønske å snakke om noe annet enn nettopp det: graviditeten (satt på spissen). Håper at to andre venninner følger raskt på. De snakker så smått om nummer to, men ingenting er under planlegging. Enda. De tar det litt som det kommer - noe som fort kan bety at en av dem er gravid innen 6 måneder, weeee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker tickeren min nå, men kommer til å elske den desto mer i morgen....!!!! :bolledeig:

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag møtte jeg ei venninne på bussen og hun hadde helt fantastiske nyheter: hun er også gravid. Riktignok bare 6 uker, men var veldig kvalm, så jeg tipper det er et svangerskap som da går bra! Ble så sykt glad!! Tenk, jeg har ei venninne jeg nå kan være gravid i lag med og ha barselperioden med. Fantastiske nyheter! :danse:

Så koselig å ha en å være gravid med! Jeg har ingen venninner som er gravide og savner å ha noen å skravle graviditet og bebbis med... Takk og lov for forumet her inne sier jeg bare! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å ha en å være gravid med! Jeg har ingen venninner som er gravide og savner å ha noen å skravle graviditet og bebbis med... Takk og lov for forumet her inne sier jeg bare! :jepp:

Ja, jeg er veldig glad for at jeg har dette forumet (og mammanett.no). To fine ressurser i denne herlige perioden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Hurra for 12 uker! :duskedame:

Hvordan føles det? Endelig kan du begynne å glede deg skikkelig! :strix:

Nå frem over kommer ukene bare til å fly av gårde! Synes ikke det er lenge siden jeg var 12 uker selv jeg, og nå er jeg 23 uker!! :sjokk:

Hvordan er formen om dagen? Begynner trøttheten å lette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:duskedame: Hurra for 12 uker! :duskedame:

Hvordan føles det? Endelig kan du begynne å glede deg skikkelig! :strix:

Nå frem over kommer ukene bare til å fly av gårde! Synes ikke det er lenge siden jeg var 12 uker selv jeg, og nå er jeg 23 uker!! :sjokk:

Hvordan er formen om dagen? Begynner trøttheten å lette?

Det føles stort, men jeg kommer nok ikke til å slippe jubelen virkelig løs før etter UL tirsdag neste uke (ikke nå til uka), Skal dog lytte etter hjertelyd i løpet av helga da, men har slitt litt med å finne den (kun én gang), så bør kanskje være litt forsiktig med å legge for mye i det så tidlig.

Er litt mindre sliten, men det går i bølgedaler. Har hatt dager på jobb jeg har trodd jeg skulle sovne, og andre dager har vært helt fine. I dag fikk jeg til og med trent!! Første gang på mange uker. Tjohooo.

Et nytt symptom om dagen: FRYYYSEEER! Som om jeg skulle være syk (noe jeg ikke er). Snakket med min mor, og hun slet med det samme selv som gravid, så noe går visst i arv :)

Håper du får en fin helg! :)

Og til dere andre: Tuuuuuusen takk!!!! Gøy å kunne juble med dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 12 uker!!! Endeliig!! :) :) :)

Morsomt, jeg har også blitt frysepinne!!

Sitter med både teppe og dyne over meg i stuen menst mannen sitter i tskjorte. Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser også skikkelig! Det har jeg gjort i mange uker. Særlig på kvelden. Mannen sitter og svetter og jeg hutrer med teppet :) Nå skal det sies at jeg er litt kald fra før av, men nå er det ekstremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...