Gå til innhold

Prøvelykke


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Den appen må jeg også skaffe meg! Er veldig opptatt av dyrevern selv :) Godt å høre det er flere!

Takk for tips til krem og oljer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den appen må jeg også skaffe meg! Er veldig opptatt av dyrevern selv :) Godt å høre det er flere!

Takk for tips til krem og oljer:)

Jeg er veldig opptatt av dyrevern, fair trade og etisk handel. Fant ut at H&M og Zara er verstinger når det kommer til etisk handel for noen uker siden. De bruker fabrikker som betaler arbeidskraften langt under minstelønn grensa (grov utnytting). Ble så lei meg. Nå har jo H&M vært i et kritisk søkelys den siste tiden, så får håpe de skjerper seg. Jeg betaler heller litt mer for hvert plagg, enn å støtte denne form for utnytting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnfangelse: 08.09.2012

Hjertet begynner å slå: 30.09.2012 eller 03.10.2012 (får ulike svar her)

Embryoet beveger seg: 27.10.2012

Embryoperioden er over, spiren er nå et foster: 03.11.2012

Indre organer er nå ferdig formet: 03.11.2012

Du er nå i 2.trimester: 17.11.2012

Risikoen for spontanabort avtar: 17.11.2012

Kvalmen avtar for de fleste: 24.11.2012

Fosterets hjerteslag kan høres med doppler: 28.11.2012

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 01.12.2012

Fosteret svelger og tisser: 15.12.12 (det gjorde den da allerede på UL i uke 13!)

Ordinær ultralyd: 22.12.2012 (blir 28.12.12)

Mange kjenner nå bevegelser fra barnet: 30.12.2012

Du er nå halvveis i svangerskapet: 12.01.2013

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 12.01.2013

Fosteret begynner å høre: 02.02.2013

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 02.03.2013

Du er nå i 3.trimester: 09.03.2013

Mange fostre legger seg med hodet ned: 06.04.2013

Du regnes nå som fødeklar: 13.05.2013

Permisjonen starter: 13.05.2013

Antatt termin: 03.06.2013

Beholder denne, selv om termin er 01.06 (vi får nå se da).

Et lite bilde av meg, fra i sommer før jeg ble gravid:

Og nå i morges, 13+6:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoooor mage gitt! Den er jo ikke badeballstram, så her må det være innvoller og organer som presses opp :fnise:

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whow, her ser du godt forskjell :Nikke: Fin mage ;)

Hadde jublet mer om det ikke var for at denne magen ikke er stram og fin :flau: Men, har gått opp rimelig mange cm på magen og kan ikke forstå at alt skal være fett. Jeg har ikke spist så usunt.

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den blir strammere jo større du blir;) Mn er heller ikke helt stram, men det kommer seg. Ingenting å bekymre seg for, nå synes jeg du skal kose deg med babyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir strammere jo større du blir;) Mn er heller ikke helt stram, men det kommer seg. Ingenting å bekymre seg for, nå synes jeg du skal kose deg med babyen :)

Ja, altså, den føles fastere enn tidlig med å si stram er å ta i (utenom når jeg har på meg strømpebukser og mammabukser, da føles den plutselig mye strammere og finere, hehehe. Har likevel bestemt meg for å STRUTTE med magen jeg, stram eller ei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii, for en nydelig mage! Du har jo absolutt mage du!!

Min har blitt kjempehard i det siste, når jeg ligger på magen kjenner jeg det kjempegodt!

Så gøøy!! :D Strutt i vei!! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så tynn, da kjenner man magen godt tidlig. Jeg er dessverre ikke særlig tynn, så da blir det småfast fleskemage, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage da, man ser godt at det er gravidmage :) Jeg har mer sånn spiss mage jeg. Vil ha den rund og fin :) Men det er jo ikke babyen som stikker ut, men tarmene fram til uke 20 hvor den ligger ved navlen. Det sa jordmor til meg. Men man har jo fortsatt gravidmage for det er jo babyen som presser alt oppover :)

Jeg må ta et bilde snart jeg og. Har du forresten sett den videoen av de som har tatt 1000 bilder i graviditeten og laget en film? Den lå på vg her om dagen :) Begynte å gråte jeg, haha hormoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du hadde en slank og vakker kropp!

Jeg liker ikke bli kaldt tynn, jeg har prøvd så lenge å gå opp i vekt og endelig klarte jeg det - trivsel! :)

Skulle gjort alt for å blitt kaldt slank og ikke tynn, hehe.

Du kan være stolt av kroppen din, jeg syns du var smellfin! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åå for en fin babymage :hoppendeglad:

Jeg syns du hadde en slank og vakker kropp!

Jeg liker ikke bli kaldt tynn, jeg har prøvd så lenge å gå opp i vekt og endelig klarte jeg det - trivsel! :)

Skulle gjort alt for å blitt kaldt slank og ikke tynn, hehe.

Du kan være stolt av kroppen din, jeg syns du var smellfin! :hug:

Jeg er helt enig med deg! Er superglad for de 5 kiloene jeg har lagt på meg hittil :) finner jo ikke gravidbukser engang for de er for store :ler:

Endret av stine889
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage da, man ser godt at det er gravidmage :) Jeg har mer sånn spiss mage jeg. Vil ha den rund og fin :) Men det er jo ikke babyen som stikker ut, men tarmene fram til uke 20 hvor den ligger ved navlen. Det sa jordmor til meg. Men man har jo fortsatt gravidmage for det er jo babyen som presser alt oppover :)

Jeg må ta et bilde snart jeg og. Har du forresten sett den videoen av de som har tatt 1000 bilder i graviditeten og laget en film? Den lå på vg her om dagen :) Begynte å gråte jeg, haha hormoner.

Jeg kjenner ei som var 19 uker på vei sist jeg så henne og hun hadde en sånn skikkelig rund og deilig babymage. Hun er veldig tynn i utgangspunktet, så kan ha noe med det å gjøre? Var i hvert fall sånn "perfekt" mage, åååh, så misunnelig jeg ble, hihi.

Jeg syns du hadde en slank og vakker kropp!

Jeg liker ikke bli kaldt tynn, jeg har prøvd så lenge å gå opp i vekt og endelig klarte jeg det - trivsel! :)

Skulle gjort alt for å blitt kaldt slank og ikke tynn, hehe.

Du kan være stolt av kroppen din, jeg syns du var smellfin! :hug:

Huff, jeg mente ikke å si tynn, som i stygt. Jeg syns det ser ut på dine bilder at du har en kropp du skal være stolt av :) Selv var jeg 6-8 kilo over min trivselvekt når jeg ble gravid, så føler meg alt annet enn slank (jeg legger litt for lett på meg dessverre, når jeg ikke trener nok). Bildene er nok bare hyggelige med meg, rett og slett.

åå for en fin babymage :hoppendeglad:

Jeg er helt enig med deg! Er superglad for de 5 kiloene jeg har lagt på meg hittil :) finner jo ikke gravidbukser engang for de er for store :ler:

Dere er SÅ heldige! Etter jeg har født skal jeg ned alle gravidkiloene, samt en del til!! Håper ammingen blir like supereffektiv, som den har vært for mine venninner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyregod: Er det med hun blonde du tenker på? Dette er i hvert fall min time-lapse favoritt:

(alle som er hormonelle må ikke se denne i et åpent kontorlandskap - stor sjanse for hulking).

Ariam90: Kom på at jeg også kjenner at jeg ligger på en kul når jeg ligger på magen. Føles som en liten ball inni magen. Har du det på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempefin mage!! :hoppendeglad: Livmoren titter jo opp over symfysen etter 12 uker, så selvom det er mest tarmer som gjør at magen popper ut så er det jo litt baby også! :Nikke::nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyregod: Er det med hun blonde du tenker på? Dette er i hvert fall min time-lapse favoritt:

(alle som er hormonelle må ikke se denne i et åpent kontorlandskap - stor sjanse for hulking).

Ariam90: Kom på at jeg også kjenner at jeg ligger på en kul når jeg ligger på magen. Føles som en liten ball inni magen. Har du det på samme måte?

:grine: :grine: :grine:

*Gjemme meg bak pc-en i kontorlandskapet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...