Gå til innhold

Ned 5 kg til desember


Gelica

Anbefalte innlegg

Slenger meg på jeg! :)

Har egentlig veiedag på mandag, selv om det er torsdag i dag.

Startvekt: 62,4 - Mål: 57,4 (I første omgang) Er 156 høy :)

Torsdag 13.09.12: 62,4 kg

Endret av Flammy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommet mange nye til her! Så bra :)

Her i gården går det treigt..Spiser kanskje litt for mye på kveldene og det er kanskje derfor resultatene uteblir.

Tar også jerntabletter fordi jeg har jernmangel og magen står ut så jeg ser gravid ut, men jernlagrene må opp så jeg holder ut!

Håper det går bra med alle her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med på denne :) Akkurat nå har jeg ikke batteri i vekta, men det har jeg faktisk funnet ut er litt deilig egentlig. Jeg blir mindre stressa og føler meg ikke dårlig når vekta ikke viser veien jeg vil gå. Derfor skal jeg nok ikke veie meg hver uke, kanskje annenhver? Men jeg vil i hvertfall være med på denne. Jeg prøvde meg på "5 kg til august" men den funka ikke, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg veid igjen og vekta går ned. :)

Start 20/7: 77,2

Mål 17/12: 69,5

Delmål 8/10: 72,9

I dag: 73,1! :smilorange:

Feira med å kjøpe meg et par nye sko. :)

Endret av kaylinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nok en tur på vekta i dag for meg og =)

Start(20/8): 78,9

I dag: 76,2 (-0,4 fra forrige uke) 75,8(-0,8 fra forrige uke). Da ble det et ekstra toalettbesøk før frokost, og skulle du ha sett!

Sier meg med kjempefornøyd med -0,8 fra forrige uke da jeg har hatt besøk av tante rød siden søndag.. Kjenner at jeg er mer oppblåst i hele kroppen. Men det er motiverende å se at det går så mye den rette veien likevel :D

Endret av kristines1990
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla

Jeg er stuck på 58.1 kg uansett hva jeg gjør!

Har lyst til å se 57 tallet :P

Er foreløpig i - 3.4 kg..

Dere er flinke alle sammen! Ha en flott helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Så flinke dere er! Det virker som alle her inne går ned I vekt. Her oss meg går det veldig treigt, desverre. Jeg går med bort I mot 0.5kg i uka. Er litt skuffende at det går så treigt, men jeg synes det er helt greit med tanke på at jeg ikke får trent så mye og slurver litt med maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Det virker som alle her inne går ned I vekt. Her oss meg går det veldig treigt, desverre. Jeg går med bort I mot 0.5kg i uka. Er litt skuffende at det går så treigt, men jeg synes det er helt greit med tanke på at jeg ikke får trent så mye og slurver litt med maten.

0,5 i uka er jo bra! Det går rette veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på denne tråden :)

Er 157 cm og veier 60,5 kg

Målet mitt er vel 55kg, men har prøvd så mange ganger - og feilet, at det virker uoppnåelig.. men skal gi det en ny sjangse!! Ser det er mange flinker her i hvertfall :)

Endret av kaarina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

startvekt 62kg

en uke siden: 60,7kg

14.09.12: 60.6kg

100 gram johooo! ;) Men jeg har mensen.. virker som noen mener at det kan påvirke resultatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol. gått opp fra 53,6 til 54 kg! Jeg har skjeia ut rimelig kraftig, flere dager, så det kom ikke som noe sjokk. men sykt irriterende! Nakkeskinnet skal dras.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg glemte selvsagt å veie meg igår morges :(

Uansett, da jeg veide meg mandag - bare for å ha noe å starte med, så veide jeg 54,9.. Idag, etter CC-frokost veide jeg 54,2.. Altså går det fremmover sakte men sikkert...

Jeg har holdt megtil programmet mitt iht mat igjennom uka. Har også jogget hver eneste morgen til jobb kl seks. Styrketreingen denne uka har imidlertid ikke blitt noe av :( Neste uke.. ;)

Igår hadde jeg spisedag, og i dag skal jeg på middag hos noen venner, men frem til det har jeg en plan hehe..

God helg alle sammen!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det meir *Puh!*: etter fleire dagar med dårleg mat og mykje påført svelting (eg har berre hatt tilgang til tomme kaloriar, så har ete lite nok til å vere svolten fleire timar i strekk for å håpe å vere i underskot) hadde eg faktisk gått ned. Ikkje meir enn 200g denne gongen, men til saman har eg no gått ned 800 gram på litt over to veker. Det kunne vore verre.

Fordelen med å ete dårleg nokre dagar er at ein blir godgira på å ete betre mat - har hatt havregrautcraving, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det blitt mye søppelmat, brus og sjokolade i helga. Må virkelig skjerpe meg fra i morra! Og ikke noe kos neste helg! Gruer meg til vekta på fredag men kanskje jeg greier å reparere skadene litt iløpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...