Gå til innhold

Ned 5 kg til desember


Gelica

Anbefalte innlegg

Hei :-)

Noen som vi være med å gå ned 5 kg innen desember?

Skulle ned 5 kg til august, men det var ikke alt som gikk som planlagt der.....

Var mange som klarte å gå ned sine 5 kg som de satt fore og all ære til dere.

Kjempebra jobbet !!!! :-)

Til dere andre som kanskje ikke klarte det like bra (som jeg) så er det bare å henge seg på.

Noen som har forslag til veiedag?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LillaGorilla

Er også med i septembertråden, men det går ikke helt etter planen, så jeg hiver meg på her og :)

Fredag som veiedag støttes!

Jeg begynte på 61.5 og vil ned til 56-57 kg. Idag veide jeg 60.3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her jeg også! Var med på augusttråden, men sommerferien ødela litt. I dag veide jeg 69,9 og vil ned til 65 først, så kanskje 62. Blir med på fredag som veiedag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Trenger litt ekstra motivasjon, merker jeg.

Startet på 62 for et par uker siden, men har ikke vekt foreløbig, så vet ikke hvordan jeg ligger an. Skal ut og kjøpe meg en vekt i dag, tenker jeg! Vil komme meg ned til 55 etterhvert, men 57 er et godt delmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like greit å kaste seg på denne tråden også. Når nok ikke noe mål til september for her går det tregt! Er nok best å sette målet litt lengere frem i tid med min kropp.

Har ikke et vektmål i og for seg. Har ikke vekt og skal ikke ha det. Men for å angi et ca mål så vil jeg ned til ca 68. Med en del muskler er det et bra tall med min høyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50,2 kg Cherie?! Imponert! :tommelopp:

Vil gjerne hive meg på tråden :) Skal prøve å gå ned mellom 5 og 8 kg, får sjå litt korleis det går :)

Veit ikkje heilt startvekt akkurat no (redd for vekta :P), men tippar ca 70 kg :s

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med her.

Vi skulle på ferie i midten av juli og da passa plutselig ikke noe av sommertøyet..... Gulp!

Vekta viste 77,2 kg. Jeg bestemte meg da at jeg skulle ned i vekt etter ferien.

Forrige tirsdag viste vekta 76,3 og jeg var i gang.

I dag veiede jeg 75,6 og har satt meg som mål 69,7 kg til jul.

Delmål på veien er 72,9 kg 8. oktober.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil bli med :) veier 62 kg, og vil ned til 55-56!

Jeg har forresten meldt meg inn i diett.no, som er en gratis mat og treningsdagbok.. da får jeg mer kontroll over kaloriene jeg putter i meg :) lykke til til oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil bli med :) veier 62 kg, og vil ned til 55-56!

Jeg har forresten meldt meg inn i diett.no, som er en gratis mat og treningsdagbok.. da får jeg mer kontroll over kaloriene jeg putter i meg :) lykke til til oss alle!

Velkommen skal du være. Heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, velkommen alle sammen :-)

Cherie, du har jo virkelig vært kjempedyktig som har gått ned så mye.

Jeg var som sagt med i gruppen "ned 5 kg innen august" men det gikk dessverre ikke helt som jeg håpet, da sykdom o.l. stanset mye av min planlagte trening.

Det vil si at jeg egentlig er der jeg var......

Jeg er 34 år, 1,63 og veier 58 kg.

Hovedmålet mitt er å gå ned til 52 kg til desember, som jeg veide før jeg fikk barn og samtidig få strammet opp kroppen ;-)

Jeg er også med på veiedager på fredag og håper det kan hjelpe meg til å være flink i helgene.

Lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari kontrari

Jeg vil også være med! Start: 58 kg Vil ideelt sett ned til 52 som jeg veide frem til jeg var 25 år gammel og kroppen min skjønte at det gikk an å legge på seg.

Metode:

Litt oftere og mer intense fjellturer - huske på å løpe litt, ikke bare plukke bær og se på utsikten + ta opp igjen jogging og svømming som kveldsaktivitet fast, ikke bare nå og da.

Strenger med snacks, og være moderat med vindrikkingen. Bare spise snacks når det er jeg som har lyst på, ikke hver gang samboer vil ha også. Spise enda mer fisk til middag, mer for helse enn vektnedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg slenger meg på denne tråden jeg også, håper det er greit selv om jeg har noen flere kilo som jeg vil ha av til desember :)

Startvekt er dessverre 87 kg :(

Målet er å gå ned 10 kg til desember, og enda 10 kg til juli. Syns det er greit med delmål. Idealvekten min vil jeg ha til 60 kg så jeg har jo 27 kg jeg ønsker bort. Men får ha som mål 20 kg på ett år :) Og de 10 første til desember.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å doble slik at jeg både skriver i den ned 25 kg tråden og den her? Er litt kjekt å ha noe som er tidspesifisert å forholde seg til også.

Jeg teller kalorier. 1400 om dagen. Ellers jogger jeg tre ganger i uka og ambisjoner om Pilates. Teller ikke på lørdager.

Går ned ca 0.3 kg i uka i snitt.

Endret av Katniss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ligget på 1200 i hele sommer, men skal øke nå.... treneren min vil ha meg opp på 1600. Vet at noen hevder at man ikke kan gå i sparebluss, men tror kroppen min har gjort det. Merka at hverdagen ble vel tøff når man kom tilbake på jobb. Trapper rolig opp til 1600 sånn at jeg ikke legger på meg, men gir kroppen tid til å komme etter ......

Starter med 1300 i morgen...

Endret av Cherie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...