Gå til innhold

Lå med daten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest .-L-.

Hjelpes. Det er altså da likegyldig for deg om en dame liker sex eller ei...

Nei, jeg bare sier at det ikke ville skremt meg at hun liker sex. Heller det at hun er 100x ganger bedre enn meg i sengen :P

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

og hvor hen kommer forestillingen om at grae folk er mer tilbøyelig til å være utro? Man kan jo være utro for så mange rare grunnner enn at man tente sånn på den personen man var utro med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke naturlig å tenke slik overhodet. Det er å ha fordommer mot folk, ubegrunnede fordommer. Og å kalle en fyr horebukk bare pga han har en del ligg bak seg er like heslig som å kalle en dame for løs.

Horebukker og felleshøl må unngåes for enhver pris!

Det er det viktige poenget.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Horebukker og felleshøl må unngåes for enhver pris!

Det er det viktige poenget.

Jeg har pult mange svært erfarne menn og jeg gjør det gjerne igjen. De får en dame til å slappe av og de kan å bruke sakene sine. Intet er likere enn en dedikert fitteelsker. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pult mange svært erfarne menn og jeg gjør det gjerne igjen. De får en dame til å slappe av og de kan å bruke sakene sine. Intet er likere enn en dedikert fitteelsker. :rodmer:

Da passer du best til å være singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest .-L-.

Endelig kommer det, du selv er ikke spesielt erfaren, men vet du hva; det kan du ikke straffe oss kvinnene for.

Vet du hva gjest. Av og til, virker du som en liten 18 åring og ikke 37?, som du påstår å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om hva jeg passer til, sånn egentlig?

Er det noe jeg ikke vet? :smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Vet du hva gjest. Av og til, virker du som en liten 18 åring og ikke 37?, som du påstår å være.

Ja ha, fordi jeg arresterer deg når du motsier deg selv da eller??

Er det noe jeg ikke vet? :smoke: hehe

En vis mann sier at han intet vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vis mann sier at han intet vet.

Feil. En vis mann vet hva han vet og hva han ikke vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Det menn blir skremt av er risikoen for utroskap.

Helt naturlig å tenke sånn.

At kvinner ikke har vett nok til å tenke akkurat det samme om en horebukk som ligger rundt med alle kvinner som beveger på seg er bare merkelig, faktisk.

Det er faktisk helt unaturlig å tenke at kvinner som liker sex med kjæresten sin kommer til å være utro. (og det er det jeg snakker om her)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Feil. En vis mann vet hva han vet og hva han ikke vet.

Det går ikke an å ikke vite det man ikke vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Hvorfor tror du ikke det?

Det å være selvsikker i senga er som med alt annet. Man må vite hva man gjør og ha troen på at man faktisk kan klare det. Dette kommer med erfaring og gode opplevelser. Tviler sterkt på at de fleste menn klarer å få en dame til å komme første gang de har sex. Det gjorde ikke jeg for å si det slik. Jeg kommer ikke til å bli seksuell erfaren før jeg havner i et forhold. Jeg bare håper jeg ikke latt meg påvirke av at hun er bedre enn meg i senga. Dersom hun er milevis mer erfaren enn meg så kan jeg lett se for meg at det kan skremme meg. Jeg blir ikke skremt av at hun liker sex. Det er mer følelsen av at jeg ikke strekker til som hadde ødelagt for meg.

Dersom jeg er kåt på en mann, så kommer jeg. Han trenger ikke ta på meg en gang, orgasmene sitter i hodet. Det har ingen ting med erfaring å gjøre... Man er ikke BEDRE enn noen i senga, man er gode SAMMEN. Og god sex er ikke skummelt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er faktisk helt unaturlig å tenke at kvinner som liker sex med kjæresten sin kommer til å være utro. (og det er det jeg snakker om her)

Ja, det kan jeg forsåvidt være enig i.

Men her er det snakk om å ligge sammen på første date, og da er man ikke kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å ikke vite det man ikke vet.

Skjønte du noe av dette selv? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Jeg synes Anna.S gir ts råd ut i fra hvordan hun personlig setter seg inn i situasonen deres. Ikke hvordan hun kjenner dem personlig. Hun synes ts ser ut til å ha fått dårlig magefølelse etterpå pga sex, hvor Anna.S mener at det er pga sex med daten.

Nå synes jeg visse meninger blir veldig lite fleksible og dømmende, så de som ikke føler seg forstått reagerer.

Det er usikre jenter der ute som har sex rundt og griner og føler seg utnyttet etterpå. Hva kommer det av? Er det beskjeder om at hun er en hore fra andre, eller er hun allerede sin verste fiende verst fra før? La merke til at ts hadde lest i andre tråder at anna.s hadde sagt at man ikke burde ha sex med dem derfor ble ts usikker.

TS skrev denne tråden fordi hun hadde lest at jeg hadde skrevet at jeg ikke ANBEFALER jenter å ha sex på første date. Hun hadde sex på første date og ble usikker på om det kan ha ødelagt.

Skal ikke jeg da få si min mening om det? Selv om den meningen ikke aksepteres av alle andre her inne.

Disse usikre jentene som har sex rundt og griner og føler seg utnyttet etterpå BØR IKKE HA SEX før de er i forhold. Fordi de er ikke psykisk sterke nok til å takle en avisning i etterkant.

Men i følge dere er det bedre om de har sex og så later vi alle sammen som om det ikke er fordi de hadde sex, men noe annet.. Som?

Det er sårende å bli avvist, det er enda mer sårende for ENKELTE jenter når de i tillegg har hatt sex.

Dere har deres mening, jeg har min, og jeg kommer til å fortsette å gi det rådet til de jentene som er usikre på om de skal eller ikke skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo kjempe bra at du tenker sånn, men sånn tenker desverre ikke alle menn og det er noe vi jenter må tenke over.

Jeg tror nok "gjest" er inne på noe vesentlig og det har med hva slags type mann man trakter etter.

Jeg tror det handler litt om å bli voksen. Voksne folk fatter at sex på første date, så lenge kjemien er der for begge to, ikke betyr at damen er en flyfille. Og for at du ikke skal tro at jeg er singel og tar 1800-tallsholdningene dine personlig, så er jeg sammen med verdens vakreste mann, mannen i mitt liv, og vi gikk ikke ut av senga hele den første UKA etter at vi traff hverandre. Det begynner å bli noen år siden, og ikke ble vi kjærester med en gang heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Ja nettopp, du blir skrudd av illusjonen av å være populær på de nevnte sidene.

Wake up and smell the roses - SMELL the roses, ikke se på de på internett - før du utnevner deg selv som superrådgiver på singelavdelingen.

Dette til info, kommer ikke til å lese svaret ditt (som som vanlig sikkert er på minimum 200 ord, fylt med teskje-forklaringer og en sarkastisk undertone)

Dette var det mest barnslige svaret jeg har lest på lenge. Stappe fingra i øra og synge lalalalalala for å ikke høre når voksne mennesker snakker til deg.

Jeg lukter på rosene flere enn noen her inne skal jeg si deg, og det er nettopp derfor jeg har erfaringer å dele. Jeg lever ikke gjennom nettet som mange andre.

Bli voksen og aksepter at folk har forskjellige meninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...