Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg veit ikke hvordan det er med deg, men personlig kjenner jeg ikke et behov for å sette en merkelapp på andre menneskers seksuelle atferd. Ei heller å tillegge dem egenskaper, for ikke å snakke om holdninger til prevensjon og helse, ut fra eget hode.

Merkelapp? Jeg gjorde vel det motsatte, sa folk får kalle det hva de vil.

Man tillegger ikke egenskaper om en sier "det eneste som mangler er om man i tillegg har ubeskyttet sex osv." Jeg sa ikke f.eks. "sånne folk har bestandig ubeskyttet sex". Sa heller ingen verdens ting om helsetilstanden til noen som helst.

Det er nok bare du som tar ting fra eget hode her.

Får du god kjemi med annenhver jente du treffer på byen da? Det får ikke jeg, ikke så ofte jeg treffer en gutt jeg får god kjemi med iløpet av "2 timer". Så når jeg for en gangs skyld gjør det, ser jeg ingenting galt i å ha sex etter "2 timer"

Det er i alle fall mange man tilsynelatende har god kjemi med om man bare har skravlet i 1 time, og reelt sett kun har et overfladisk inntrykk av personens personlighet.

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet

Får du god kjemi med annenhver jente du treffer på byen da? Det får ikke jeg, ikke så ofte jeg treffer en gutt jeg får god kjemi med iløpet av "2 timer". Så når jeg for en gangs skyld gjør det, ser jeg ingenting galt i å ha sex etter "2 timer"

Får ikke god kjemi med alle damer på byn. Gjelder å se hvem som egentlig er motagelig for snakk! Er egentlig ikke så vanskelig å skape seksuell spenning og kjemi når man vet hvordan en skal gå frem :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det liksom det som er låta di i kveld da, sist handlet det om at kvinnene måtte holde benene i kryss pga menn testet om de var flyfille ved å prøve å få dem til sengs ved første date.

Nøyaktig slik oppfattet jeg det også. Jeg ser at du har gjort en "subtil" usving i løpet av tråden, men come on. Du framstilte det jo som om det var slike menn man "burde" være ute etter. Med mindre man liker trailersjåfører såklart, da kan man bare skræve i vei, det liker de.

• Liker 1
Skrevet

Det betyr at damen/mannen ikke legger noe mer i sex enn "fin kjemi med en jeg har kjent i 2 timer (og seff da absolutt ikke kjenner eller vet noe spes om) gjør det helt naturlig for meg å da gå til seng med han/henne ". Hva man kaller denne atferden får være opp til hver enkelt.

Relativt blåøyd å innbille seg at en person med det tenningsmønsteret og så lav terskel til å ha sex ikke har gjort det samme gang på gang på gang på gang på andre dates og møter hvor kjemi har vært til stede. Eneste som mangler da er at man i tillegg har ubeskyttet sex med disse "god kjemi" folkene, så er det i alle fall en person jeg hadde vurdert som en kjæreste fra helvete.

Det er en relativt kortsluttet slutning, du har jo som premiss at dette mennesket for det første dater mye, for det andre opplever en ikke unik kjemi med deg og slenger attpåtil med litt STD'er som en bonus. Tipper du bor på Østlandet/Oslo hvor mennesker virker til å ha veldig flyktige relasjoner og folk helt opp i tredveårene nærmest aldri har vært i et fast forhold.

Normalen i mitt miljø og by er iallefall å ha vært i noen faste forhold av en viss lengde før en fyller tredve, og med mindre man har et litt lempfeldig forhold til utroskap, så begrenser det seg hvor mange man faktisk møter, og enda mer begrenset er antallet man opplever kjemi med.

Men om dette er din holdning, så regner jeg med at du gir beskjed om det når muligheten for sex byr seg - ikke etterpå?

AnonymBruker
Skrevet

Usikre jenter som har sex og føler seg skitten etter en avvisning av en de har hatt sex med er ikke usikre fordi de er skitne, horer og løse. De er ikke svake fordi de har sex. Det er en vrangforestilling at de er skitne i det hele tatt! Og når det er en vrangforestilling skal man ikke mate slike teorier. Man blir ikke et større høl av å ha sex. Slutt å mat slike idiotiske påfunn!

De burde ikke la være å ha sex før de er i et forhold fordi de ikke kan takle avvisninger etter sex. De burde jobbe med sin egen selvtillit og sin egen usikkerhet, ikke gå rundt å unngå et hore stempel som er et oppfunnet idiotisk påfunn.

Kan voksne mennesker virkelig si; Du er skitten etter sex med han, ja? Han ville ikke ha deg?- hadde dere sex, kanskje? Å-ja, derfor ble du avvist. Ikke ha sex med han, da kan du føle deg som en hore.

Du takler det ikke med et bedre syn og holdning, men du takler det med å la være å være en hore. Nei, det er denne teorien det er HØL I.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anna.s og Steinar er flinke til å komme med kallenavn på folk som lever i systemer som ikke faller dem inn.

Da skal jeg gi min ærlige mening. Å følge veiene til Anna.s og Steinar er feigt og svakt. Det er en måte å tilbe problematiske hendelser på som et svakt menneske.

Utdanning, sier dere? Det holder ikke for meg. Se på ofrene på Utøya. Se på andre mennesker som virkelig opplever problemer.

Du skal få en dag i mårra...........med blanke ark.....

Og hvis du ikke greier det.... så skal du høre susen over furua!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

er ikke vitsen med en date å få seg et ligg'a ?

Gjest Anna.S
Skrevet

De burde jobbe med sin egen selvtillit og sin egen usikkerhet, ikke gå rundt å unngå et hore stempel som er et oppfunnet idiotisk påfunn.

Helt enig, og det har jeg også sagt. Men frem til de har jobbet med denne selvtilitten så bør de ikke skade seg selv mer ved å gjøre noe de ikke føler seg komfertabel med.

Jeg mener at sex er noe man bør vente med når man er ute etter å finne den rette. Av mange årsaker som vi har diskutert frem og tilbake og som vi aldri blir enige om. Folk får gjøre som de vil, men min erfaring er at hvis man venter med sex så blir man bedre kjent uten at sex er et tema, og at mange menn får større respekt for en. At det er feil for noen og at det er gammeldagse holdniger får så være.

Poenget er ikke å ha rett, men å klare å finne den som er rett uten at man ødelegger for seg selv.

Gjest .-L-.
Skrevet

Poenget er ikke å ha rett, men å klare å finne den som er rett uten at man ødelegger for seg selv.

Poenget blir vel egentlig å finne ut om det er sexen på første date som gjør at noen mister interessen, eller om det er andre ting.

På noen dates, så vinner man på å holde igjen sexen, men andre ganger taper man på det.

Gjest KateW
Skrevet

Det er jo flott at du kommer, men man har jo de som er på motsatt ende også. De som ikke kommer. Uansett hvordan man vrir og vender på det så handler sex også om teknikk. Teknikk får man av erfaring.

Hvordan vil du da påstå at jeg hadde fått min erfaring, når jeg første gang jeg hadde sex hadde multiorgasmer?

Noen kvinner VET forskjellen på å være kåt og tissetrengt, det har ikke nødvendigvis med erfaring å gjøre, for noen av oss er det medfødt.

Og nå er du akkurat som jeg påpekte tidligere. Kvinner som er gode i senga, har masse erfaring. Dette stemmer like lite som at tidspunktet for når man har sex avgjør hvor langt forholdet blir....

Gjest .-L-.
Skrevet

Hvordan vil du da påstå at jeg hadde fått min erfaring, når jeg første gang jeg hadde sex hadde multiorgasmer?

Jeg tror at folk er forskjellige. Noen kommer, andre har vanskeligheter med å komme. Om det bare sitter i hodet slik du sier vet jeg ærlig talt ikke. Jeg har aldri hatt problemer med å komme. Dog, at man må bli stimulert riktig for å komme, det tror jeg nok!

Noen kvinner VET forskjellen på å være kåt og tissetrengt, det har ikke nødvendigvis med erfaring å gjøre, for noen av oss er det medfødt.

Og nå er du akkurat som jeg påpekte tidligere. Kvinner som er gode i senga, har masse erfaring.

Dette stemmer like lite som at tidspunktet for når man har sex avgjør hvor langt forholdet blir....

Vet ikke, mulig vi har forskjellig definisjon av hva det vil si å være god i sengen. Dog, jeg har alltid tenkt at man ikke blir verdensmester på første forsøk. At det tar tid å bli flink i noe. Mulig noen bare er naturtalenter som vet nøyaktig hva de skal gjøre^^

Så en dame kan være god i senga selv om hun har lite sex? Det er det du mener?

Skrevet

Og jeg sa at den angsten for nærhet som menn ofte har, ikke har korelasjon med å ha sex på første date.

Og jeg sier at det kan ikke du vite i de fleste tilfeller.

Gjest KateW
Skrevet

Dette var et svar på ditt innlegg. Du skrev at jeg hadde sex med datene mine alt for fort, og at det var derfor de fikk nærhetsavasjon.

På tross av dine gjetninger, stemmer ikke dette. Det gad jeg dog ikke krangle om. For du leser bare det du vil lese, da du tydeligvis har bestemt deg for at jeg er Babylons Skjøge.

Uansett, jeg har ikke forsket på dette annet enn at min erfaring, både gjennom å snakke med menn og kvinner og forhold og lengder de har hatt på forhold, så har tidspunktet de hadde sex på, ingenting å si.

Det som dog går igjen, er at svært mange menn får panikk for nærhet, når de slipper en kvinne innpå seg.

Dette skrev jeg forrige gang du spurte om akkurat det samme.

Skrevet

Dette skrev jeg forrige gang du spurte om akkurat det samme.

Når en vill hest lever i sin frihet og kan springe akkurat der han lyster; tror du da han setter mye pris på å bli fanget og temmet, og så måtte jobbe og slite for å bære på andre?

Panikk for nærhet er i utgangspunktet en helt normal følelse sånn sett.

Gjest KateW
Skrevet

Når en vill hest lever i sin frihet og kan springe akkurat der han lyster; tror du da han setter mye pris på å bli fanget og temmet, og så måtte jobbe og slite for å bære på andre?

Panikk for nærhet er i utgangspunktet en helt normal følelse sånn sett.

HESTER????

WTF????????

Panikk for nærhet har INGEN SAMMENHENG MED OM MAN HAR SEX PÅ FØRSTE DATE Å GJØRE.

Skrevet

Og jeg sier at det kan ikke du vite i de fleste tilfeller.

Her er det geniale i livet, uansett hva vi snakker om så kan en finne et unntak fra regelen. Mennesker er flokkdyr og som gruppe er vi kjedelig forutsigbare. Såpass forutsigbare at gruppen utgjør ofte 80 prosent og mer. Alt etter hva vi snakker om. De ulidelig kjedelige er i KateW sin kategori, den forutsigbare der en vet. Steinar, du er i en verden der kun unntakene finnes.

Skrevet

HESTER????

WTF????????

Har du hørt om liknelser? ;) hehe

Panikk for nærhet har INGEN SAMMENHENG MED OM MAN HAR SEX PÅ FØRSTE DATE Å GJØRE.

Og der har du altså feil. Går man for fort fram så skaper det en viss grad av panikk i seg.

Hvis man ikke er totalt desperat da selvfølgelig.

Gjest KateW
Skrevet

Her er det geniale i livet, uansett hva vi snakker om så kan en finne et unntak fra regelen. Mennesker er flokkdyr og som gruppe er vi kjedelig forutsigbare. Såpass forutsigbare at gruppen utgjør ofte 80 prosent og mer. Alt etter hva vi snakker om. De ulidelig kjedelige er i KateW sin kategori, den forutsigbare der en vet. Steinar, du er i en verden der kun unntakene finnes.

Jeg? Ulidelig kjedelig? DAMN YOU, BM2, DAMN YOU!!!!!!!!!!!

Skrevet

Påstår du at KateW er ulidelig kjedelig? :smoke: hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...