Gå til innhold

Lå med daten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Traff en igår, som jeg haar snakket en stund med via nettet. Vi bor 20min fra hverandre, så vi fant ut at bytur ikke var så dumt.

Alt gikk utmerket bra, lenge siden jeg har ledd og kost meg så mye.

Endte der det ikke buirde, altså hjemme hos meg. Vi skulle IKKE gå så langt som vi gikk, men jeg klarte ikke holde igjen, og ikke han heller tydeligvis. Og nå er jeg redd alt er ødelagt... :sukk:

Han dro hjem idag tidlig, så det er tross alt bare et par timer siden vi så hverandre. Ingen av oss (naturlig nok siden det er snakk om timer) har gitt noe lyd fra oss.

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen år siden hadde jeg et godt øye til en fyr som jeg aldri hadde snakket skikkelig med. En kveld møtte jeg ham på fest og vi kom i snakk. Det endte med at han ble med meg hjem, og jeg våknet morgenen etter og hatet meg selv fordi jeg tenkte at jeg hadde forspilt sjansene mine til å bli bedre kjent med ham.

Men: vi ble bedre kjent, og gifter oss til sommeren.

Lykke til! :)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Hva tror dere?

Jeg tror at du mener en ting å gjør noe annet.

Du mener altså at du gjorde noe du ikke burde gjøre? Du mener at det var for tidlig å ligge med daten?

Hvorfor gjorde du det da?

Jeg tror videre at du bør fokusere på det du gjør og ikke det du mener du burde gjøre.

Altså, var sex'en bra - følg opp og fortsett å finne ut mer (om ham/dere)

Var sex'en dårlig og du ikke kjenner sitring - følg opp og finn på noe nytt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at du mener en ting å gjør noe annet.

Du mener altså at du gjorde noe du ikke burde gjøre? Du mener at det var for tidlig å ligge med daten?

Hvorfor gjorde du det da?

Jeg tror videre at du bør fokusere på det du gjør og ikke det du mener du burde gjøre.

Altså, var sex'en bra - følg opp og fortsett å finne ut mer (om ham/dere)

Var sex'en dårlig og du ikke kjenner sitring - følg opp og finn på noe nytt.

Ts her.

Ble vel revet med ganske enkelt.. stemningen vant over prinsippene....

Han har kontaktet meg siden forresten. Men jeg er ganske så redd for at han har mistet fullstendig respekt for meg :( Kan jo hende han sender mld bare for å være høflig?..?

Og AB, høres fantastisk ut =) Har mine tvil til at det er tilfellet her, men håper håper håper vi kan bli bedre kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du ikke skal tenke for mye over dette, men heller bare vente og se hva som skjer. Man kan ikke angre på det man har gjort, for man får ikke gjort noe med det. Dere hadde begge to lyst, og da ser jeg ikke noe gale i det. Dere er voksne mennesker begge to, og følte der og da at dette var riktig.

Blir det noe, så blir det noe, men går det skeis så fikk du en god opplevelse der og da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du ikke skal tenke for mye over dette, men heller bare vente og se hva som skjer. Man kan ikke angre på det man har gjort, for man får ikke gjort noe med det. Dere hadde begge to lyst, og da ser jeg ikke noe gale i det. Dere er voksne mennesker begge to, og følte der og da at dette var riktig.

Blir det noe, så blir det noe, men går det skeis så fikk du en god opplevelse der og da

Ts her.

Du har så rett.. det er så enkelt. Men det er så vanskelig å ikke tenke mindre på det enn jeg gjør nå. Aner jo ikke hva han tenker om dette, og spør jeg er jeg redd det skremmer han bort fra meg..

Føler meg ganske fjortis idag. Og jeg er 30... Jøss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men skremmer du han bort med å spørre, så er han ikke riktig for deg. Man kan ikke skremme bort noe som er bra, bare noe som ikke er det. Da er det like greit å finne ut med en gang, istedenfor å gå rundt grøten og vente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere?

At du kommer til å finne ut av det etterhvert.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar40 sier det veldig greit her. Det finner du ut :)

For noen vil ikke dette være noe problem, for andre er det over og ut siden de fikk det de ville ha. Vanskelig å si.

Jeg kunne nok fått meg et ligg på første daten med han jeg er med nå, men jeg gjorde det ikke. Derimot på andre daten endte vi med at jeg sov over hos han og det skjedde det som skjedde. Vi er nå gift den dag i dag vi... :)

Så det kan slå begge veier, så får du bare oppføre deg som normalt og være den han ble kjent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar40 sier det veldig greit her. Det finner du ut :)

For noen vil ikke dette være noe problem, for andre er det over og ut siden de fikk det de ville ha. Vanskelig å si.

Jeg kunne nok fått meg et ligg på første daten med han jeg er med nå, men jeg gjorde det ikke. Derimot på andre daten endte vi med at jeg sov over hos han og det skjedde det som skjedde. Vi er nå gift den dag i dag vi... :)

Så det kan slå begge veier, så får du bare oppføre deg som normalt og være den han ble kjent med.

Ja finner ut av det.. En mager trøst ;)

Vi har skrevet litt mer idag, men vet ikke om det er på samme måte som tidligere :klo: vi har planlagt å ses igjen, men alt kan jo forandre seg. Ikke fra min side men....

Oppfører meg hvertfall som normalt fortsatt, og det tenker jeg å fortsette med imorgen.

Nå er det jo litt vaskelig å si hvor vi er pga det er meldnger man skriver.. Men hadde han giddet å sende mld overhodet om han ikke var noenlunde interresert?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han ikke takler at kvinnen han liker puler ham ved første og beste anledning er han ike kmye å samle på.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må rett og slett slutte og tenke for mye, og nyte det som er her og nå :jepp: dine tanker ødelegger det dere har, for du prøver å analysere for mye hva som skjer. Slapp av og kos deg, og still de spørsmålene du lurer på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han ikke takler at kvinnen han liker puler ham ved første og beste anledning er han ike kmye å samle på.

Jeg følte hvertfall han likte meg ganske godt, så håper jo han gjør det fortsatt. er menn flinke med komplimenter via sms forresten?

Da også forrige spm, hadde han giddet og sendt mange mld om han overhodet ikke er interresert?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må rett og slett slutte og tenke for mye, og nyte det som er her og nå :jepp: dine tanker ødelegger det dere har, for du prøver å analysere for mye hva som skjer. Slapp av og kos deg, og still de spørsmålene du lurer på

Ja, jeg skal prøve å tenke mindre. Vanskelig men.. Og så får man se hva som skjer ja. Men det er litt "vagere" savr fra ham nå. Men det kan jo også hende fordi jeg overanalyserer oppi hodet mitt. Han skrev hvertfall natta og sånn :) (men jeg skrev det først. Vi har gjort det siste tiden) ....

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff en igår, som jeg haar snakket en stund med via nettet. Vi bor 20min fra hverandre, så vi fant ut at bytur ikke var så dumt.

Alt gikk utmerket bra, lenge siden jeg har ledd og kost meg så mye.

Endte der det ikke buirde, altså hjemme hos meg. Vi skulle IKKE gå så langt som vi gikk, men jeg klarte ikke holde igjen, og ikke han heller tydeligvis. Og nå er jeg redd alt er ødelagt... :sukk:

Han dro hjem idag tidlig, så det er tross alt bare et par timer siden vi så hverandre. Ingen av oss (naturlig nok siden det er snakk om timer) har gitt noe lyd fra oss.

Hva tror dere?

Dere har hatt en trivelig kveld, og dere likte hverandre så godt at ingen av dere greide å "holde igjen" som du sier. Hvorfor i alle dager holde igjen sier jeg?

Virker ikke som noe er ødelagt, tvert i mot. Om han ikke hadde vært interessert så hadde han vel ikke tatt opp kontakten igjen. Og om han er en fyr som mister interessen av å ha sex (!!) så er han så forrige århundre at han ikke er en fyr du vil ha uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg skal prøve å tenke mindre. Vanskelig men.. Og så får man se hva som skjer ja. Men det er litt "vagere" savr fra ham nå. Men det kan jo også hende fordi jeg overanalyserer oppi hodet mitt. Han skrev hvertfall natta og sånn :) (men jeg skrev det først. Vi har gjort det siste tiden) ....

ts

Jeg er helt sikker på at du greier å overbevise ham om å miste respekten for deg til slutt, hvis du forventer det lenge nok :gjeiper:

Foreløpig er dette problemet bare i ditt hode. Prøv å legge det fra deg, du. Dette går fint skal du se :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal prøve å tenke mindre. Vanskelig men.. Og så får man se hva som skjer ja. Men det er litt "vagere" savr fra ham nå. Men det kan jo også hende fordi jeg overanalyserer oppi hodet mitt. Han skrev hvertfall natta og sånn :) (men jeg skrev det først. Vi har gjort det siste tiden) ....

ts

Helt riktig, du overanalyserer :jepp: slapp av og kos deg, og ta det som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så konklusjonen er å være helt vanlig, helt meg selv, på lik linje som jeg har vært tidligere, også på daten og idag?

jeg prøver, tro meg ;)

Og som AB16 skriver, jeg synes også det er litt merkelig om han tar opp kontakten om han helst vil bare ignorere meg...

ts

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte hvertfall han likte meg ganske godt, så håper jo han gjør det fortsatt. er menn flinke med komplimenter via sms forresten?

Da også forrige spm, hadde han giddet og sendt mange mld om han overhodet ikke er interresert?

ts

Han kan sende sms'er av ren høfflighet. Komplimenter varier veldig fra mann til mann. Jeg er forbasket flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...