Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enig med Anna. Hvis du har sendt han en sms med et "viktig spørsmål" så er det ikke særlig sjarmerende å sende en til melding før du har fått svar. Jeg ville nok ha gitt veldig mange minuspoeng for det i en datingfase i alle fall.

Men det var ikke et viktig spm... Skjønner hva dere mener, og jeg skulle jo prøve å ikke bli helt sprø av dette her. Men jeg foretrekker egentlig å vite ting, så synd at jeg ikke bare tør spørre rett ut.. Ergelig å være så tåpen som jeg føler meg nå..

ts

Videoannonse
Annonse
Gjest Anna.S
Skrevet

Ja, jeg har også vært borti panikk-følelsen. Men ikke nå... Dessverre eller ikke, jeg håper det er i skjønneste orden. Men ikke godt å si.. :sukk: Jeg kan ikke se for meg at han kun ville ha seg et ligg, det kan han absolutt få andre steder.. Han virker oppriktig hyggelig, snill og "ordentlig". Så da er det jo det, er han bare høflig nå i ettertid tro. Ahrgg, et helvete å gå å fundere på dette her.....

ts

Det er rart med det, men noen ganger blir vi stormforelsket fra første stund, andre ganger må vi føle at vi må jage dem litt før vi blir forelsket. Hadde han vært helt på deg fra første stund og sendt deg meldinger hele tiden og ville vært sammen med deg, hadde du vært like intressert?

Kanskje han har truffet seg litt tilbake fordi du har vist mye interesse?

La han være litt nå og så ser du om han tar kontakt og vil finne på noe :)

Gjest Marmot
Skrevet

Hele tråden er jo laget fordi hun selv er redd for at hun har ødelagt alt ved å ha sex på første date. Og det kan det hende at hun har. Det er jævlig at det skal være slik fortsatt. At menn mister interessen fordi de får godsakene med en gang, men sånn er det desverre, og det hjelper ikke om vi driter i det. De fortsetter å ha den meningen uansett.

Når jeg møtte eksen hadde han vært på masse date's og det var flere av disse damene som han synes var knall bra og som han likte kjempe godt før de traff hverandre og også under date'n. Men når de ble med han på hotellrommet eller inviterte han med hjem og gav han godsakene på første date mistet han hele gnisten. Så jeg var den første han møtte som hold bena sammen og gjett om han ble stormforelska!

Så jeg hadde aldri fått opplevd det forholdet hvis det ikke hadde vært for at jeg holdt bena igjen, og det gav han klar beskjed om at var grunnen til at falt skikkelig for meg.

Nå var jo ikke akkuratt han det beste når det kom til stykke, men det bevist i allefall for meg at mange menn tenker slik. Desverre.

Så én mann er idiot nok til å innrømme at han tenker slik, og dermed gjør alle menn det?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

ts her.

Kan gledelig meddele at han tok kontakt :) Jeg har ikke vist for mye interresse tror jeg. Jeg kan skrive det til dere, men jeg har ikke gjort mer av meg til ham enn nødvendig.

Vi har (foreløpig) avtale neste uke (jeg må jobbe hele denne)... Ble litt lettet nå, men så var det å se hvor lenge det varer .......

• Liker 2
Skrevet

AnnaS. Skal man spille spill, mener du? Er det veien å gå? Eller søker du et pragmatisk kjærlighetsforhold? Ja, et praktisk forhold med fine og snille følelser.

Du bruker noen formuleringer som for meg virker temmelig anakronistiske. Knipe beina sammen. Ikke la ham smake på godsakene. Formuleringer som gjør meg rasende på vegne av mitt kjønn som kvinne. Og nei, jeg er ikke Ottar...

Jeg blir ikke helt klok på deg? Søker du ikke ekte begjær og kjærligheten som du ikke behøver å spille og trikse deg frem til?

• Liker 8
Skrevet

Så bra! Kos dere i neste uke! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får da noen lunde respons her, men ikke den jeg vil ha. Heller mer disse blinkfjesene.. Jaja, det kan enten bli verre eller bedre, så jeg holder meg på standby.. Ser ut til at vi skriver litt mer før leggetid hvertfall..

Nå er det ikke dirkete flørtemld vi skriver heller da. Om om jeg skriver noe som kan minne om det, så er det bare blunkefjes tilbake.

Hva betyr det da?

ts

AnonymBruker
Skrevet

Så bra! Kos dere i neste uke! :)

Om det blir noe av ;) Han bestemmer.

ts

Skrevet

Får da noen lunde respons her, men ikke den jeg vil ha. Heller mer disse blinkfjesene.. Jaja, det kan enten bli verre eller bedre, så jeg holder meg på standby.. Ser ut til at vi skriver litt mer før leggetid hvertfall..

Nå er det ikke dirkete flørtemld vi skriver heller da. Om om jeg skriver noe som kan minne om det, så er det bare blunkefjes tilbake.

Hva betyr det da?

ts

Hmm. Husker at jeg sjekket på facebooken og så at han (den gangen) hadde likt en låt (selvsagt i hemmelig budskap til meg, tenkte jeg). Så jeg ble sittende å analysere låta bit for bit til jeg følte at jeg var dønn klok. Fikk venninna mi til å se på teksten, han skulle bare visst :lur:

Tror du er i fare for å analysere for mye nå. Hold kontakten litt i uka fremover og prøv å ikke se etter tegn over hele havet. Lurt å la han få tid til å tenke på deg og vise sin interesse. :)

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men det første som slår meg er den typiske jenter-kan-ikke-ligge-med-noen-på-første-date-for-da-blir-de-sett-på-som-løse-greia.

Dere var på date, dere hadde sex, og sånn ble det. Vær heller fornøyd med at stemingen var såpass bra at det i det hele tatt skjedde ;)

Hvorfor skal ting være noe annerledes av den grunn? Vær heller happy for en ekstremt vellykket date i mine øyne :lur:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hele tråden er jo laget fordi hun selv er redd for at hun har ødelagt alt ved å ha sex på første date. Og det kan det hende at hun har. Det er jævlig at det skal være slik fortsatt. At menn mister interessen fordi de får godsakene med en gang, men sånn er det desverre, og det hjelper ikke om vi driter i det. De fortsetter å ha den meningen uansett.

En helt naturlig reaksjon dette.

En oppgående, voksen og seriøs mann vil ikke ha ei kvinne som han oppfatter er billig.

At kjæresten er trofast er alpha og omega for de fleste menn.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

SkiZy: Ja, jeg skal vente med å høre fra meg imorgen ;) Så får jeg håpe at han kontakter meg :)

Steinar: Så da mener du at løpet er kjørt for min del? :( Over og ut. Og han bare skriver med meg fordi han evt kjeder seg?

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og Dreamdrops: Jeg håper vi finner ut av dette her. Det holder ikke med date ser du. Begge to er ute etter forhold. etter hva vi har snakket om tidligere (altså før daten) , og vi kom strålende godt overens utenom denne kjemien som gikk litt over styr..

:sukk:

ts

Skrevet

Steinar: Så da mener du at løpet er kjørt for min del? :( Over og ut. Og han bare skriver med meg fordi han evt kjeder seg?

ts

Det kommer helt an på om han oppfatter deg som billig eller ikke.

Men det at de fleste menn typisk har visse preferanser betyr ikke at han som ett individ har akkurat samme preferanser.

Og derfor må du vente å se selv.

Gjest Anna.S
Skrevet

AnnaS. Skal man spille spill, mener du? Er det veien å gå? Eller søker du et pragmatisk kjærlighetsforhold? Ja, et praktisk forhold med fine og snille følelser.

Du bruker noen formuleringer som for meg virker temmelig anakronistiske. Knipe beina sammen. Ikke la ham smake på godsakene. Formuleringer som gjør meg rasende på vegne av mitt kjønn som kvinne. Og nei, jeg er ikke Ottar...

Jeg blir ikke helt klok på deg? Søker du ikke ekte begjær og kjærligheten som du ikke behøver å spille og trikse deg frem til?

Nei man skal ikke spille ett spill, men enkelte ting kan man vente med å gjøre av respekt for seg selv. Jeg synes ikke kvinner har respekt for seg selv når de knuller rundt, men jeg har full forståelse av at det er politisk korrekt i 2012.

Mange kvinner føler seg utnyttet seksuelt når de har hatt sex i den tro at det er noe spesiellt mellom dem og blir dumpet etterpå. Takler du ikke den avvisningen og føler deg utnyttet så bør du også avstå fra sex. Det er en vinn-vinn situasjon mener nå jeg.

Hvorfor MÅ man ha sex på første date?

• Liker 2
Gjest Anna.S
Skrevet

Så én mann er idiot nok til å innrømme at han tenker slik, og dermed gjør alle menn det?

Mange menn er ikke det samme som alle menn. Men mange menn gjør det. I allefall de på min alder. Har jenta seg på første date så tenker de at hun gjør det hver gang, noe hun mest sannsynlig også gjør. Det er liksom greit at menn knuller rundt, men kvinner skal vente på den rette. Det er dumt at det er slik, men sånn er det bare. For mange. ikke alle.

Vil man ta sjansen fordi man MÅ ha sex på første date så får man ta den sjansen. Jeg gjør det ikke.

Gjest .-L-.
Skrevet

Fordi dama er digg og gjør en kåt?

Hvorfor skal man ikke ha sex? Det kan jo i værste fall ødelegge for fremtidige muligheter.

• Liker 5
Gjest "gjest"
Skrevet

Nei man skal ikke spille ett spill, men enkelte ting kan man vente med å gjøre av respekt for seg selv. Jeg synes ikke kvinner har respekt for seg selv når de knuller rundt, men jeg har full forståelse av at det er politisk korrekt i 2012.

Men det har menn som knuller rundt?

Mange kvinner føler seg utnyttet seksuelt når de har hatt sex i den tro at det er noe spesiellt mellom dem og blir dumpet etterpå. Takler du ikke den avvisningen og føler deg utnyttet så bør du også avstå fra sex. Det er en vinn-vinn situasjon mener nå jeg.

Folk tar noen sjanser, det må da være greit.

Hvorfor ikke? Jeg ville kanskje ha avstått fra analsex og tyngre SM, men ellers må da alt være lov?

• Liker 4
Gjest .-L-.
Skrevet

Det er kjipt at man føler seg utnyttet, men alle har et ansvar når det kommer til å passe på seg selv. Dersom man er naiv blir man jo brent.

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Mange menn er ikke det samme som alle menn. Men mange menn gjør det. I allefall de på min alder. Har jenta seg på første date så tenker de at hun gjør det hver gang, noe hun mest sannsynlig også gjør. Det er liksom greit at menn knuller rundt, men kvinner skal vente på den rette. Det er dumt at det er slik, men sånn er det bare. For mange. ikke alle.

Vil man ta sjansen fordi man MÅ ha sex på første date så får man ta den sjansen. Jeg gjør det ikke.

Vel, men det samme kan man jo tenke om de her fyrene. Helvetes billige fyrer som ikke kan si nei, når en ukjent kvinne byder dem til sengs på første date.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...