Gå til innhold

Lå med daten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er nok desverre slik at menn som vil ha kvinner som ikke har sex på første date, også tenker at kvinner juger hvis de sier at de ikke pleier å gjøre sånn. For det er jo faktisk slik at mange kvinner får dårlig samvittighet når de har hatt sex på første date, og prøver å rette opp "feilen" ved å si at de ikke pleier å gjøre det. Har et par veninner som gjør det hele tiden.

De ringer til meg og forbanner seg selv for at de ikke klarte å holde igjen denne gangen heller. Jeg forstår godt at man blir revet med for jeg er sinnsyk glad i sex selv, men jeg avstår fra sex med de jeg dater frem til vi er kjærester.

Har hatt sex på første date og etter opptil 3 mnd. Ett 5 års samboerforhold med ei jeg hadde sex med på første date.

Jeg driter i når det skjer, så lenge det skjer naturlig. Å holde igjen for å holde igjen blir rødstrømpeaktig.

Stoler på egen dømmekraft, og om jeg tror dama er løs eller ikke, avgjøres ikke på når man har sex første gang, da hadde jeg gått glipp av et par bra forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er stor forskjell på å ha sex første date, eller å ha sex med noen du har snakket med på nett lenge og så ha sex første gangen dere møtes.

Hvor godt kjente du han fra før da?

Vet av mange som har snakket på nett lenge og så blir det action :sengekos: når de møtes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her.

Kan gledelig meddele at han tok kontakt :) Jeg har ikke vist for mye interresse tror jeg. Jeg kan skrive det til dere, men jeg har ikke gjort mer av meg til ham enn nødvendig.

Vi har (foreløpig) avtale neste uke (jeg må jobbe hele denne)... Ble litt lettet nå, men så var det å se hvor lenge det varer .......

Betinget optimisme er som regel den minst smertefulle veien. Siden det var så lett å ligge med ham sist så er det ikke noen grunn til å spare seg ved neste treff ;) Ekte lidenskap fører fort til dansing i halmen :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Nei, men da vet man i det minste at det ikke var fordi man har hatt sex og kvinner som har dårlig selvbildet, eller er i faresonen for å få det, vil gå med hodet hevet.

Vel, men sånn sett så er det uansett utilgivelig å kaste bort en dames tid. Sex eller ei.

Like barn leker best. Så hvorfor irriterer du deg da over hvordan andre liker å leke?

Fordi fyrene renner rundt med en Hore/Madonna distinksjon i hodet sitt.

Det er jo sånn de tester damene.

Vel, men da er det jo greit å være kvitt dem etter første date også da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Har hatt sex på første date og etter opptil 3 mnd. Ett 5 års samboerforhold med ei jeg hadde sex med på første date.

Jeg driter i når det skjer, så lenge det skjer naturlig. Å holde igjen for å holde igjen blir rødstrømpeaktig.

Stoler på egen dømmekraft, og om jeg tror dama er løs eller ikke, avgjøres ikke på når man har sex første gang, da hadde jeg gått glipp av et par bra forhold.

Det er jo kjempe bra at du tenker sånn, men sånn tenker desverre ikke alle menn og det er noe vi jenter må tenke over.

Jeg tror nok "gjest" er inne på noe vesentlig og det har med hva slags type mann man trakter etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei man skal ikke spille ett spill, men enkelte ting kan man vente med å gjøre av respekt for seg selv. Jeg synes ikke kvinner har respekt for seg selv når de knuller rundt, men jeg har full forståelse av at det er politisk korrekt i 2012.

Mange kvinner føler seg utnyttet seksuelt når de har hatt sex i den tro at det er noe spesiellt mellom dem og blir dumpet etterpå. Takler du ikke den avvisningen og føler deg utnyttet så bør du også avstå fra sex. Det er en vinn-vinn situasjon mener nå jeg.

Hvorfor MÅ man ha sex på første date?

Det er jo fordi det er et evinnelig hylekor som forteller dem at de er billige, løse, ubrukelige og forkastelige om de skulle finne på å ha glede av puling. En typisk slik ovenfraogned person finner du i speilet ditt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Å drive og "teste" folk på den her måten.... Seriøst. De kan ikke være seg bekjent ved det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Vel, men sånn sett så er det uansett utilgivelig å kaste bort en dames tid. Sex eller ei.

Si det til jenta som føler seg seksuelt utnyttet dagen etterpå. Lurt med flotte fraser og masse oppmerksomhet.

Jeg mener at det er viktig å skåne seg selv hvis man er sårbar. Driter man ikke det kan man knulle så mye man vil med hvemsomhelst :) Bare bruke kondom da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som knuller rundt er kule, damene som blir knulla på er billige. Desverre så er det fortsatt slik det er for MANGE menn. Om det er greit? Nei det er det ikke. Men sånn er det.

Folk må få ta så mange sjanser de bare vil for min del, men ikke kom å grin etterpå fordi han bare var ute etter en ting.

Alt er lov, så lenge man føler det er digg og greit selv, også dagen derpå.

I Afghanistan kan en kvinne bli steinet om hun har blitt voldtatt. Om det er greit? Nei det er det ikke. Men sånn er det.

Den som ikke finner overtydelige og uendelig mange problemer med en slik tilnærming er tafatt og har gitt opp før kampen ble sparket i gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Å drive og "teste" folk på den her måten.... Seriøst. De kan ikke være seg bekjent ved det.

Men de gjør det! De vil ikke ha damer som ligger med alle menn de treffer og dermed tester de dem slik. Sånn er det bare.. får ikke gjort noe med det.. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sånn de tester damene.

Unskyld, men har ikke du og dine venninner noe som helst ryggrad? Og, du aksepterer at menn tømmer og rømmer for å se om hun er verdig hans oppmerksomhet? Jøss... Og JEG får kjeft for MINE holdninger til kvinner her inne? :roll:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å drive og "teste" folk på den her måten.... Seriøst. De kan ikke være seg bekjent ved det.

Enig! Å herregud, jeg er enig med "gjest" :daane:

Hadde en av mine kompiser oppført seg slik hadde han fått en skyllebøtte uten like.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Men de gjør det! De vil ikke ha damer som ligger med alle menn de treffer og dermed tester de dem slik. Sånn er det bare.. får ikke gjort noe med det.. :popcorn:

Er det bare sånn ja, og det er visst greit i følge deg, for de her kvinnene er jo noen billige luddere. Pinadø, hadde det vært mine kamerater, hadde de fått så ørene flagret og jeg ville advart alle damerne om Hore/Madonna distinksjonen deres.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janus

Syv sider med pisspreik fra ende til annen. Hvor mange slike tråder har vi i uken?

Dere har hatt en fin kveld sammen som endte med nakenhet og utveksling av kroppsvesker. Hvorfor skulle dette være noe negativt og hvorfor skulle det hindre dere i å ta forholdet videre?

Mindre prat, mer handling.

:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Det er jo fordi det er et evinnelig hylekor som forteller dem at de er billige, løse, ubrukelige og forkastelige om de skulle finne på å ha glede av puling. En typisk slik ovenfraogned person finner du i speilet ditt.

Selvfølgelig skal kvinner ha glede av å pule!!! Jeg har da aldri sagt noe annet. Man trenger bare ikke å knulle en potensiell kjæreste på første daten. Er man kåt kan man heller ringe elskeren på vei hjem.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest "gjest"

Selvfølgelig skal kvinner ha glede av å pule!!! Jeg har da aldri sagt noe annet. Man trenger bare ikke å knulle en potensiell kjæreste på første daten. Er man kåt kan man heller ringe elskeren på vei hjem.. :gjeiper:

Som om det er noe likere. :daane:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Som om det er noe likere. :daane:

Det der viste bare hvordan du har misforstått meg totalt!!! Selvfølgleig er det to forskjellige ting! Du føler deg ikke misbrukt av elskeren din, for han knuller du jo faktisk på akkruatt når du vil..

Tror dere at jeg er prippen bare fordi jeg ikke vil sitte igjen med svarteper etter en date? Lurt og pult??

Så lenge det finnes menn der ute som lurer damer til å tro de er seriøse og vil noe mer, bare for å få seg ett ligg, så skal ikke en eneste mann komme ned i buksa mi på første date..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best for deg at du er enig, kjære.

Beklager, jeg er født med egne meninger og er ikke redd for å bruke dem :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hadde jeg vært på en trivelig date, blitt kysset adjø ved døren og funnet ut i etterkant at han hadde besøkt elskerinna si like etterpå; hadde jeg ikke ville truffet ham igjen. Pga det er et uttrykk for Hore/Madonna distinksjonen på lik linje med "testing" og annet skit som du har fortalt om her, Anna.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...