Gå til innhold

Lå med daten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På sukker, møteplassen og match planeten.

Ja nettopp, du blir skrudd av illusjonen av å være populær på de nevnte sidene.

Wake up and smell the roses - SMELL the roses, ikke se på de på internett - før du utnevner deg selv som superrådgiver på singelavdelingen.

Dette til info, kommer ikke til å lese svaret ditt (som som vanlig sikkert er på minimum 200 ord, fylt med teskje-forklaringer og en sarkastisk undertone)

Endret av Bud
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva TS, jeg synes du fortjener så mye bedre enn å gå rundt å ha vondt i magen som du har hatt etter denne daten. Jeg står ved rådet mitt om å ikke ha sex på første date, men det er også ut i fra de mennene jeg selv dater. Voksne etablerte menn som kan velge og vrake litt.

Studenter som studerer på BI, økonomi, ledelse etc faller også inn under denne kategorien. Ungdommer, og menn i yrker som lastebilsjåfør, lagermedarbeidere, eller lavtlønnede yrker bryr seg ikke om når man har sex og kan like gjerne falle for en dame som har sex på første date. (Ja jeg har tatt en liten runde i dag og forhørt meg med diverse menn på diverse nettdatingsider)

Når det kommer til denne mannen din så er han ikke intressert. Om det var det at dere hadde sex som gjorde det tviler jeg på, men man vet aldri med disse mennene. Det at han viste så stor intresse for deg på datet og så blir så "tafatt" i ettertid er noe av det som irriterer meg med veldig mange menn. At de spiller et spill fordi de kan få vekk litt av denne kåtheten de føler. Men samtidig så kan det hende at han storkoste seg der og da, men i ettertid så har han tenkt at du ikke er den rette for han.

Og DA kjære TS skal du tenke at han ikke er den rette for deg heller! Og hvis du tenker etter så er vel ikke akuratt en mann som ikke sjarmerer deg i senk noe du vil vurdere heller?

Hver date er en date i riktig retning, og neste gang så er du kanskje litt mindre intens i ettertid. La han vise hva han tenker og mener og ikke forvent noe som helst. Rist han av deg og finn en ny du kan gå på date med. Plutselig står det en prins der og ikke en frosk! :klemmer:

Jeg synes Anna.S gir ts råd ut i fra hvordan hun personlig setter seg inn i situasonen deres. Ikke hvordan hun kjenner dem personlig. Hun synes ts ser ut til å ha fått dårlig magefølelse etterpå pga sex, hvor Anna.S mener at det er pga sex med daten.

Nå synes jeg visse meninger blir veldig lite fleksible og dømmende, så de som ikke føler seg forstått reagerer.

Det er usikre jenter der ute som har sex rundt og griner og føler seg utnyttet etterpå. Hva kommer det av? Er det beskjeder om at hun er en hore fra andre, eller er hun allerede sin verste fiende verst fra før? La merke til at ts hadde lest i andre tråder at anna.s hadde sagt at man ikke burde ha sex med dem derfor ble ts usikker.

Så, Anna.S. Hvis du mener godt, noe jeg er sikker på at du mener, er det ikke alt som blir gjort i beste mening som er "bra" alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

For det første, alenemødre som har passert 35 er vel ikke de som blir nedrent med mld på sukker, (hvis de ikke er dritfine og har kropp som en 25 åring)det sier seg selv, men jeg skjønner disse mennene kan være kjekkaser i dine øyne, men at de kan velge og vrake.., nei.

Hvor har du dette fra?

Jeg har ikke kropp som en tjuefemåring, er ikke dritfin, men får likevel mange meldinger de gangene jeg har profil på nett.

Både fra kjekkaser og ikke-kjekkaser.

Men det Anna sier om BI-gutta og annet vas om trailersjåfører, stemmer ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korelasjonen mellom nærhetspanikk og tidspunkt for sex er ikke eksisterende, som jeg skrev.

Har du forsket på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Har du forsket på dette?

Dette var et svar på ditt innlegg. Du skrev at jeg hadde sex med datene mine alt for fort, og at det var derfor de fikk nærhetsavasjon.

På tross av dine gjetninger, stemmer ikke dette. Det gad jeg dog ikke krangle om. For du leser bare det du vil lese, da du tydeligvis har bestemt deg for at jeg er Babylons Skjøge.

Uansett, jeg har ikke forsket på dette annet enn at min erfaring, både gjennom å snakke med menn og kvinner og forhold og lengder de har hatt på forhold, så har tidspunktet de hadde sex på, ingenting å si.

Det som dog går igjen, er at svært mange menn får panikk for nærhet, når de slipper en kvinne innpå seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Vel, KateW, det ser ut som det er flere i diskusjonen her som er av den mening om at hvis en dame liker sex/puler på første date; så "fortjener" hun ikke kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har du dette fra?

Jeg har ikke kropp som en tjuefemåring, er ikke dritfin, men får likevel mange meldinger de gangene jeg har profil på nett.

Både fra kjekkaser og ikke-kjekkaser.

Men det Anna sier om BI-gutta og annet vas om trailersjåfører, stemmer ikke.

Jeg har sett din profil, og jeg forstår hvorfor du får mange henvendelser. Seriøs men leken. Det gir seriøse menn lyst å lodde dybden i det minste. Useriøse menn, og kvinner, bryr seg ikke og dukker opp uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, KateW, det ser ut som det er flere i diskusjonen her som er av den mening om at hvis en dame liker sex/puler på første date; så "fortjener" hun ikke kjærlighet.

Å som jeg missliker slike ovenfraogned mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Vel, KateW, det ser ut som det er flere i diskusjonen her som er av den mening om at hvis en dame liker sex/puler på første date; så "fortjener" hun ikke kjærlighet.

Jupp, den diskusjonen syns jeg er så dum at jeg har unngått å kommentere den. Utover det jeg skrev om at min erfaring tilsier at det ikke er noen korelasjon mellom sextidspunkt og menns nærhetspanikk.

Jeg mener at dersom man er to voksne mennesker som er kåte på hverandre, så pul i vei så det svir i kjønnshårene (om man har noen)Men da får man stå for det også. Er man usikker, så la være. Da ender man med å overanalysere og angre og ha diverse skamfølelser som er helt unødvendige.

Dessverre er det fortsatt slik at kvinner som er glad i sex, skremmer menn. Enkelte menn er overbeviste om at dersom en kvinne er god i senga og elsker sex er det ene og alene fordi hun har pult alt som har puls, gjerne tyrkere med barberte bryst, og grekere med fettsleik, samt en haug med gifte menn, selvsagt. Det at sexlyst, sexglede og sextalent kan være medfødt eller være noe man har tilegnet seg i faste forhold virker å gå disse mennene hus forbi. Liker man sex er man skitne horer som ikke fortjener kjærlighet. Den har vi pult fra oss sjansen til på en solseng i Alanya....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jeg har sett din profil, og jeg forstår hvorfor du får mange henvendelser. Seriøs men leken. Det gir seriøse menn lyst å lodde dybden i det minste. Useriøse menn, og kvinner, bryr seg ikke og dukker opp uansett.

Øøøøh. Når så du profilen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Liker man sex er man skitne horer som ikke fortjener kjærlighet. Den har vi pult fra oss sjansen til på en solseng i Alanya....

Er forskjell på å like sex, og pule alt man ser.

Det er sivt nevte de fleste ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Er forskjell på å like sex, og pule alt man ser.

Det er sivt nevte de fleste ikke liker.

Det er det uansett svært få kvinner som gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Det er det uansett svært få kvinner som gjør.

Hva er problemet da? :closedeyes:

Er bare Steinar som ikke liker at dama er glad i sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Er forskjell på å like sex, og pule alt man ser.

Det er sivt nevte de fleste ikke liker.

Hvorfor tok du vekk alt jeg skrev før det? Som faktisk omhandlet nettopp det du skriver.

Gjentar: Dessverre finnes det alt for mange menn, som IKKE Forstår at det finnes kvinner som elsker sex UTEN at de puler alt de ser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hva er problemet da? :closedeyes:

Er bare Steinar som ikke liker at dama er glad i sex.

Problemet er at menn flest ser ut til å tenke at en kvinne som liker sex puler alt med puls.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Hva er problemet da? :closedeyes:

Er bare Steinar som ikke liker at dama er glad i sex.

Problemet er at det finnes mange menn som blir skremt dersom de treffer en kvinne som er god i senga.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest .-L-.

Hvorfor tok du vekk alt jeg skrev før det? Som faktisk omhandlet nettopp det du skriver.

Gjentar: Dessverre finnes det alt for mange menn, som IKKE Forstår at det finnes kvinner som elsker sex UTEN at de puler alt de ser.

Jeg er ikke enig med deg. Jeg blir ikke skremt fordi hun er god i senga. Det er ikke det som gjør at jeg hadde tenkt at hun er løs. Det er er hvordan hun oppfører seg rundt andre. Om hun åpenløst flørter og kaster seg etter det hun ser så ringer alarmen.

De mennene som mener det du skriver over, er menn som sitter med en gammel og konservativ tankegang. Jeg tror ikke det er så mange som tenker slik lenger. Ikke i min generasjon i alle fall!

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Problemet er at det finnes mange menn som blir skremt dersom de treffer en kvinne som er god i senga.

Ja, men er det fordi han tror du har vært med 100x andre menn? Eller fordi han er redd at han ikke kan leve opp til deg i sengen?

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Så det du sier er at enten tar jeg feil eller så er jeg løs? Fordi jeg faktisk gjentatte ganger har opplevd at menn blir skremt av kvinner som liker sex? Flere venninner har også opplevd det samme. Dette er ikke noe jeg finner på, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Ja, men er det fordi han tror du har vært med 100x andre menn? Eller fordi han er redd at han ikke kan leve opp til deg i sengen?

Mistenker det er det siste, men det er det første som uttrykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...