Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Så det du sier er at enten tar jeg feil eller så er jeg løs? Fordi jeg faktisk gjentatte ganger har opplevd at menn blir skremt av kvinner som liker sex? Flere venninner har også opplevd det samme. Dette er ikke noe jeg finner på, faktisk.

Jeg har opplevd det samme som deg og venninnene dine.

Man skal ikke vise noen fyrer noe interesse, man får ikke lov å flørte, man skal bare sitte der og vente på menns initiativ. Hvis ikke, er man løs. Sånn tenker alt for mange fyrer fremdeles.

Videoannonse
Annonse
Gjest KateW
Skrevet

Nettopp, "gjest", men når man uttrykker dette, så blir menn helt sånn, NÆÆÆÆÆÆÆÆi, det har jeg AAAAAAAAAAAAALDRI sagt.... Også har man sex med dem, også suger man dem, kanskje, og så sier de: "HVOR MANGE HAR DU EGENTLIG ØVD PÅ??????"

Gjest "gjest"
Skrevet

Nettopp, "gjest", men når man uttrykker dette, så blir menn helt sånn, NÆÆÆÆÆÆÆÆi, det har jeg AAAAAAAAAAAAALDRI sagt.... Også har man sex med dem, også suger man dem, kanskje, og så sier de: "HVOR MANGE HAR DU EGENTLIG ØVD PÅ??????"

Og jeg svarer: Jeg har aldri øvd meg i det hele tatt, men du har visst øvd deg litt for lite. :skratte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det samme som deg og venninnene dine.

Man skal ikke vise noen fyrer noe interesse, man får ikke lov å flørte, man skal bare sitte der og vente på menns initiativ. Hvis ikke, er man løs. Sånn tenker alt for mange fyrer fremdeles.

Det er kvinner som mobber hverandre med at de er løse.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Det er kvinner som mobber hverandre med at de er løse.

Aldri mobbet noen for at de har sex, det blander jeg meg ikke noe opp i.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Så det du sier er at enten tar jeg feil eller så er jeg løs? Fordi jeg faktisk gjentatte ganger har opplevd at menn blir skremt av kvinner som liker sex? Flere venninner har også opplevd det samme. Dette er ikke noe jeg finner på, faktisk.

Nei, jeg mener ikke at du er løs.

Synes ikke man er løs hvis man har sex med folk man liker. Dog, jeg tror virkelig ikke man kan unngå å bli stemplet løs, dersom det ser ut som man hopper på alt og alle. Jeg gjentar, DERSOM MAN HOPPER PÅ ALT OG ALLE!.

Jeg synes det er rart at en mann skal bli skremt av at damen liker sex, synd for han.

Jeg hadde ikke blitt skremt av at du liker sex, men jeg ser lett for meg at mindreverdighetskomplekser kan være et av svarene.

For å sette dette i kontekst: Jeg er ikke særlig erfaren når det kommer til sex. Hvis du hadde eid soverommet totalt og jeg hadde følt at jeg ikke kunne bidrat/levd opp til deg under sexen, så hadde ikke det fått meg til å føle meg spesielt bra. Nå er jeg den typen som liker å lære og å utforske nye ting, men det er ikke alle som gidder å bruke tid på å skaffe seg selvtilitt på områdene hvor de ikke har det.

Mye lettere å bare løpe fra problemet. Jeg tror at en del menn også kan gjøre det. Så er det sikkert som du sier, en del menn som overanalyserer og tenker at du MÅ være løs dersom man liker å ha mye sex. Hvorfor de tenker slik vet jeg ikke. Det høres bare merkelig ut. Hvilke menn ville valgt vekk en dame som liker å ha sex? Det gir liksom ikke mening.

Endret av .-L-.
Gjest "gjest"
Skrevet

Nei, jeg mener ikke at du er løs.

Synes ikke man er løs hvis man har sex med folk man liker. Dog, jeg tror virkelig ikke man kan unngå å bli stemplet løs, dersom det ser ut som man hopper på alt og alle. Jeg gjentar, DERSOM MAN HOPPER PÅ ALT OG ALLE!.

Jeg synes det er rart at en mann skal bli skremt av det, synd for han.

Jeg hadde ikke blitt skremt av at du liker sex, men jeg ser lett for meg at mindreverdighetskomplekser kan være et av svarene.

For å sette dette i kontekst: Jeg er ikke særlig erfaren når det kommer til sex. Hvis du hadde eid soverommet totalt og jeg hadde følt at jeg ikke kunne bidrat/levd opp til deg under sexen, så hadde ikke det fått meg til å føle meg alt for bra. Nå er jeg den typen som liker å lære, å utforske nye ting, men det er ikke alle som gidder å bruke tid på å skaffe seg selvtilitt på de områdene de ikke har det.

Mye lettere å bare løpe fra problemet. Jeg tror at en del menn også kan gjøre det. Så er det sikkert som du sier, en del menn som overanalyserer og tenker at du MÅ være løs for å like sex. Hvorfor de tenker slik vet jeg ikke. Det høres bare merkelig ut.

Du motsier deg selv hele tiden, du sier først at du mener ikke at kvinner som har sex er løs, men tror det kan ha noe med mindreverdighetskomplekser....

Hva har graskap med mindreverdighetskomplekser å gjøre?

Endelig kommer det, du selv er ikke spesielt erfaren, men vet du hva; det kan du ikke straffe oss kvinnene for.

Gjest .-L-.
Skrevet

Du motsier deg selv hele tiden, du sier først at du mener ikke at kvinner som har sex er løs, men tror det kan ha noe med mindreverdighetskomplekser....

Hva har graskap med mindreverdighetskomplekser å gjøre?

Endelig kommer det, du selv er ikke spesielt erfaren, men vet du hva; det kan du ikke straffe oss kvinnene for.

Heregud, det er jo jeg som i så fall har et mindreverdigheteskompleks. Les no hva jeg skriver.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg er ikke erfaren når det kommer til sex fordi jeg har valgt det. Sex gir meg fint lite når jeg ikke liker personen.

Gjest KateW
Skrevet

Og jeg hører til dem som har sex i forhold, og første jeg hadde sex med, da var jeg godt over tjue, tror fortsatt ikke jeg var jomfru. Jeg bare elsket det, og hadde ingen sperrer eller komplekser, jeg ville bare prøve alt jeg hadde drømt om. Jeg fikk orgasmer og koste meg skvett i hjel.... Så man trenger ikke være kjip uten erfaring... :wink:

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg er ikke erfaren når det kommer til sex fordi jeg har valgt det. Sex gir meg fint lite når jeg ikke liker personen.

Det er din preferanse. Andre kan ha noe annet.

Gjest .-L-.
Skrevet

Og jeg hører til dem som har sex i forhold, og første jeg hadde sex med, da var jeg godt over tjue, tror fortsatt ikke jeg var jomfru. Jeg bare elsket det, og hadde ingen sperrer eller komplekser, jeg ville bare prøve alt jeg hadde drømt om. Jeg fikk orgasmer og koste meg skvett i hjel.... Så man trenger ikke være kjip uten erfaring... :wink:

Ja! Det gjør jeg også. Det gir meg bare ingenting å ha sex med en som ikke får meg til å føle noe. Da kan jeg like så godt runke alene.

• Liker 1
Gjest KateW
Skrevet

Ja! Det gjør jeg også. Det gir meg bare ingenting å ha sex med en som ikke får meg til å føle noe. Da kan jeg like så godt runke alene.

Poenget mitt er at du ikke kan sidestille hvor kjip noen er i senga med hvaslags erfaring de har. Noe jeg leste mellom linjene dine over her, mulig jeg tok feil...

Gjest .-L-.
Skrevet

Det er din preferanse. Andre kan ha noe annet.

Jaja, men jeg tror det er svært få som går å ha sex med andre de ikke er tiltrukket av.

Gjest "gjest"
Skrevet

Jaja, men jeg tror det er svært få som går å ha sex med andre de ikke er tiltrukket av.

Like presis, mitt poeng hele tiden. Men seksuell tiltrekning kan være nok, man trenger ikke å være dødsforelsket i fyren/damen.

Skrevet

Det menn blir skremt av er risikoen for utroskap.

Helt naturlig å tenke sånn.

At kvinner ikke har vett nok til å tenke akkurat det samme om en horebukk som ligger rundt med alle kvinner som beveger på seg er bare merkelig, faktisk.

Gjest "gjest"
Skrevet

Det menn blir skremt av er risikoen for utroskap.

Helt naturlig å tenke sånn.

At kvinner ikke har vett nok til å tenke akkurat det samme om en horebukk som ligger rundt med alle kvinner som beveger på seg er bare merkelig, faktisk.

Er ikke naturlig å tenke slik overhodet. Det er å ha fordommer mot folk, ubegrunnede fordommer. Og å kalle en fyr horebukk bare pga han har en del ligg bak seg er like heslig som å kalle en dame for løs.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Poenget mitt er at du ikke kan sidestille hvor kjip noen er i senga med hvaslags erfaring de har. Noe jeg leste mellom linjene dine over her, mulig jeg tok feil...

Hvorfor tror du ikke det?

Det å være selvsikker i senga er som med alt annet. Man må vite hva man gjør og ha troen på at man faktisk kan klare det. Dette kommer med erfaring og gode opplevelser. Tviler sterkt på at de fleste menn klarer å få en dame til å komme første gang de har sex. Det gjorde ikke jeg for å si det slik. Jeg kommer ikke til å bli seksuell erfaren før jeg havner i et forhold. Jeg bare håper jeg ikke latt meg påvirke av at hun er bedre enn meg i senga. Dersom hun er milevis mer erfaren enn meg så kan jeg lett se for meg at det kan skremme meg. Jeg blir ikke skremt av at hun liker sex. Det er mer følelsen av at jeg ikke strekker til som hadde ødelagt for meg.

Endret av .-L-.
Gjest "gjest"
Skrevet

Hvorfor tror du ikke det?

Det å være selvsikker i senga er som med alt annet. Man må vite hva man gjør og ha troen på at man faktisk kan klare det. Dette kommer med erfaring og gode opplevelser. Tviler sterkt på at de fleste menn klarer å få en dame til å komme første gang de har sex. Det gjorde ikke jeg for å si det slik. Jeg kommer ikke til å bli seksuell erfaren før jeg havner i et forhold. Jeg bare håper jeg ikke latt meg påvirke av at hun er bedre enn meg i senga. Dersom hun er milevis mer erfaren enn meg så kan jeg lett se for meg at det kan skremme meg. Jeg bryr meg ikke om at hun liker sex.

Det er mer følelsen av at jeg ikke strekker til som hadde ødelagt for meg.

Hjelpes. Det er altså da likegyldig for deg om en dame liker sex eller ei...

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Like presis, mitt poeng hele tiden. Men seksuell tiltrekning kan være nok, man trenger ikke å være dødsforelsket i fyren/damen.

Jeg trenger ikke å være forelsket, men jeg har ikke sex med en dame om jeg ikke liker henne som person. Så er det ofte slik at man ikke får de man liker. Jævla uheldig dette.

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...