Gå til innhold

Lå med daten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest .-L-.

Må da gå an å ha sex om man vil det vel? For så å vise oppmerksomhet etterpå om man vil noe mer, uten at man skal gå etter en viss "kode"?!

Det er bare en risiko man må ta tenker jeg. Dersom en dame jeg liker bare vil ha sex, så er det kjipt, men livet går no videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅhhh Gud, mannfolk og kuk...

Finnes ikke noe likere.

Minus Gud. Så er vi enige :fnise:

Jeg har skrevet 6 innlegg på KG, og er allerede stemplet, av en annen kvinne, som en tøs som knuller rundt.

Fascinerende sted, dette. Interessant å gå fra gjestebruker til registrert bruker.... :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formuleringene mine oppfattes jo som kvinneundertrykkende for deg, så ja selvfølgelig. Men jeg synes ikke det er noe undertykkende i å fortelle kvinner at de ikke bør ha sex på første date hvis de har møtt en mann de har lyst til å få ett forhold med. Hadde jeg sagt at de ikke kunne ha sex overhode så ja.

Men hvis du har sex på første date og har sex med tilfeldige menn så knuller du jo rundt? På samme måte som menn knuller rundt.

Men ikke for deg? Så du synes det er ok å omtale dine medsøstre på den måten du gjør? Spre beina, godsakene, knulle rundt osv?

Jeg har sex med menn jeg bryr meg om og liker. Hvor lenge jeg har kjent disse mennene er ikke din business. Og likevel klarer du å sette meg i en bås som en flyfille.

Slik jeg leser denne tråden (jeg er ny på forumet, og kjenner deg kun herfra foreløpig), så blir jeg litt matt med tanke på at du skal coache kvinner anno 2012 til å finne kjærligheten. Og hovedargumentet mitt ligger hos ditt forstokkede kvinnesyn.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Minus Gud. Så er vi enige :fnise:

Jeg har skrevet 6 innlegg på KG, og er allerede stemplet, av en annen kvinne, som en tøs som knuller rundt.

Fascinerende sted, dette. Interessant å gå fra gjestebruker til registrert bruker.... :)

Vel, noen ganger må en dame "knulle litt rundt" som de kaller det for å bli tilfredsstilt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som knuller rundt er kule, damene som blir knulla på er billige. Desverre så er det fortsatt slik det er for MANGE menn. Om det er greit? Nei det er det ikke. Men sånn er det.

Mannfolk som knuller rundt er faktisk overhodet ikke noe kule. Eller noe å samle på.

Problemet der er hovedsaklig at kvinner av en eller annen uforståelig årsak synes å mene det.

Kan noen forklare dette fenomenet?

Uten at jeg tror på at det finnes noen rasjonell forklaring.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å drive og "teste" folk på den her måten.... Seriøst. De kan ikke være seg bekjent ved det.

Selvfølgelig tester en seriøs mann ei dame før et eventuelt parforhold.

På mange ulike måter.

For å se om hun er "bra nok" i det store og hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Selvfølgelig tester en seriøs mann ei dame før et eventuelt parforhold.

På mange ulike måter.

For å se om hun er "bra nok" i det store og hele.

Folk gjør det ubevisst for det meste :)

Er ikke så mange som er klar over at en gjør det. Noen gjør det sikkert bevisst også.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der viste bare hvordan du har misforstått meg totalt!!! Selvfølgleig er det to forskjellige ting! Du føler deg ikke misbrukt av elskeren din, for han knuller du jo faktisk på akkruatt når du vil..

Tror dere at jeg er prippen bare fordi jeg ikke vil sitte igjen med svarteper etter en date? Lurt og pult??

Så lenge det finnes menn der ute som lurer damer til å tro de er seriøse og vil noe mer, bare for å få seg ett ligg, så skal ikke en eneste mann komme ned i buksa mi på første date..

Du må åpenbart tro at en mann vil ha et kvinnfolk som har elsker???

Herregud! Det er jo enda verre faktisk.

Hadde en slik skjult informasjon kommet fram i dagslyset så hadde det vært kroken på døra uansett.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Du må åpenbart tro at en mann vil ha et kvinnfolk som har elsker???

Herregud! Det er jo enda verre faktisk.

Hadde en slik skjult informasjon kommet fram i dagslyset så hadde det vært kroken på døra uansett.

Det er da helt greit at daten har en elsker/elskerinne, de skal bare ikke ditt rett etter og ha kysset oss adjø ved døren vår, etter en vellykked kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk gjør det ubevisst for det meste :)

Er ikke så mange som er klar over at en gjør det. Noen gjør det sikkert bevisst også.

Jeg har blitt ekstremt bevisst på dette.

Veldig beklagelig at dette skal være nødvendig, men i et så sykt samfunn som vi lever i nå så er det dessverre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart at menn blir fortvila, FOR en overanalysering.

TS, var sexen god? Hvis ja, gled deg over at du fikk pult. Det er det ikke alle som får!

Noen menn får panikk etter første date, noen får det ikke. Noen blir kjærester og hadde sex første treff, andre blir kjærester og hadde ikke sex før de gifta seg. Det er så utrolig mange fasetter.

Det er kun du TS og han som vet hva som skjedde.

Jeg har datet folk lenge, så har vi hatt sex, så har det blitt brått slutt på moroa. Fordi vi pulte? Neppe, fordi de plutselig fikk nærhetspanikk? Høyst sannsynlig. Jeg har møtt langt flere menn med nærhetspanikk, enn menn som får puleangst.

Mye mulig at den nærhets-panikken ikke hadde oppstått hvis sexen hadde kommet senere og på et mer normalt tidspunkt, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Så Anne.S, du mener det er greit å ha sex med en potensielt elsker første daten, men en man dater, som man ønsker å bli sammen med, skal man holde igjen med? Joda, hvis det funker så er jo det bare til å kjøre på.

Jeg kan fortelle deg at de i min vennekrets ikke hadde giddet en slik oppførsel. Mulig man må holde på slik i et annet miljø, men det er virkelig turn off når damen bevisst holder igjen sex, selv om hun åpenbart vil. Det er en fin måte for hun å si til meg: Vet du hva? Jeg stoler ikke på deg, jeg tror du er en player, og jeg har ikke fått nok bevis på at du er til å stole på. Er ikke så veldig gøyt å få dette servert i trynet. Da er det mye mer fristende å finne en dame som ikke holder på slik.

Jeg tror at man kan få en hvis stereotype menn ved å holde på slik. Dog, menn som faller innenfor min stereotype hadde funnet seg noe annet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest .-L-.

Jeg har blitt ekstremt bevisst på dette.

Veldig beklagelig at dette skal være nødvendig, men i et så sykt samfunn som vi lever i nå så er det dessverre det.

Jeg tror ikke det er så lurt å gjøre dette bevisst. Man minker mulighetene sine betraktelig. Jeg holdt på slik når jeg var mindre når jeg var redd for å gå inn i et forhold.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da helt greit at daten har en elsker/elskerinne, de skal bare ikke ditt rett etter og ha kysset oss adjø ved døren vår, etter en vellykked kveld.

Som sagt, et kvinnfolk som har en såkalt elsker er aldri aktuell for noe som helst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Som sagt, et kvinnfolk som har en såkalt elsker er aldri aktuell for noe som helst.

Joda, man ber henne dumpe han ettervært :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts her..

Var veldig mye å svare på, så vet ikke hvor jeg skal begynne. For det første, vi har "kjent" hverandre et par uker. Jeg har fått inntrykk av at det er jeg har skrevet først oftest til ham så... så sånn sett så er det stakkars meg som er forvirret og ikke ham ;)

Det er bra jeg ikke har noe å frykte, bare evt vite hvem jeg egentlig var på date med. Og ja, jeg vil hardnakket stå på den at vi koste oss begge to, da også utenom denne sexen.

Jeg spurte også her på KG fordi jeg har lest bla. svarene og rådene til Anna i andre tråder, der hun mener at forhold er dømt nedenuder og hjenm om man "sprer beina" på første date.

Men.. no bare dret jeg i det, og spurte ham rett ut om hva han tenker ang sist og hva han tenker videre. Nei, har ikke fått svar, men som sagt, jeg forventer meg et svar i løpet av kvelden da han er ferdig med det han holder på med. så får vi se. Jeg var dittlei av å gå rundt grøten. Og svaret kan jo enten bli negativt eller positivt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og får jeg ikke vsar i det hele tatt, ja da har jeg tatt det poenget, og lar ham være.

ts

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er så lurt å gjøre dette bevisst. Man minker mulighetene sine betraktelig. Jeg holdt på slik når jeg var mindre når jeg var redd for å gå inn i et forhold.

Jeg er bare interessert i den ene rette dama. Alle andre er uinteressante.

Og finner jeg ikke henne så er jeg heller alene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, man ber henne dumpe han ettervært :)

Er hun interessert i noen annen så er ikke jeg interessert.

Og dette er et ufravikelig krav i mine øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...