Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du hørt noe fra ham enda?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anna.S
Skrevet

Vet du hva TS, jeg synes du fortjener så mye bedre enn å gå rundt å ha vondt i magen som du har hatt etter denne daten. Jeg står ved rådet mitt om å ikke ha sex på første date, men det er også ut i fra de mennene jeg selv dater. Voksne etablerte menn som kan velge og vrake litt.

Studenter som studerer på BI, økonomi, ledelse etc faller også inn under denne kategorien. Ungdommer, og menn i yrker som lastebilsjåfør, lagermedarbeidere, eller lavtlønnede yrker bryr seg ikke om når man har sex og kan like gjerne falle for en dame som har sex på første date. (Ja jeg har tatt en liten runde i dag og forhørt meg med diverse menn på diverse nettdatingsider)

Når det kommer til denne mannen din så er han ikke intressert. Om det var det at dere hadde sex som gjorde det tviler jeg på, men man vet aldri med disse mennene. Det at han viste så stor intresse for deg på datet og så blir så "tafatt" i ettertid er noe av det som irriterer meg med veldig mange menn. At de spiller et spill fordi de kan få vekk litt av denne kåtheten de føler. Men samtidig så kan det hende at han storkoste seg der og da, men i ettertid så har han tenkt at du ikke er den rette for han.

Og DA kjære TS skal du tenke at han ikke er den rette for deg heller! Og hvis du tenker etter så er vel ikke akuratt en mann som ikke sjarmerer deg i senk noe du vil vurdere heller?

Hver date er en date i riktig retning, og neste gang så er du kanskje litt mindre intens i ettertid. La han vise hva han tenker og mener og ikke forvent noe som helst. Rist han av deg og finn en ny du kan gå på date med. Plutselig står det en prins der og ikke en frosk! :klemmer:

Gjest Chloè
Skrevet

Vet du hva TS, jeg synes du fortjener så mye bedre enn å gå rundt å ha vondt i magen som du har hatt etter denne daten. Jeg står ved rådet mitt om å ikke ha sex på første date, men det er også ut i fra de mennene jeg selv dater. Voksne etablerte menn som kan velge og vrake litt.

Studenter som studerer på BI, økonomi, ledelse etc faller også inn under denne kategorien. Ungdommer, og menn i yrker som lastebilsjåfør, lagermedarbeidere, eller lavtlønnede yrker bryr seg ikke om når man har sex og kan like gjerne falle for en dame som har sex på første date. (Ja jeg har tatt en liten runde i dag og forhørt meg med diverse menn på diverse nettdatingsider)

Når det kommer til denne mannen din så er han ikke intressert. Om det var det at dere hadde sex som gjorde det tviler jeg på, men man vet aldri med disse mennene. Det at han viste så stor intresse for deg på datet og så blir så "tafatt" i ettertid er noe av det som irriterer meg med veldig mange menn. At de spiller et spill fordi de kan få vekk litt av denne kåtheten de føler. Men samtidig så kan det hende at han storkoste seg der og da, men i ettertid så har han tenkt at du ikke er den rette for han.

Og DA kjære TS skal du tenke at han ikke er den rette for deg heller! Og hvis du tenker etter så er vel ikke akuratt en mann som ikke sjarmerer deg i senk noe du vil vurdere heller?

Hver date er en date i riktig retning, og neste gang så er du kanskje litt mindre intens i ettertid. La han vise hva han tenker og mener og ikke forvent noe som helst. Rist han av deg og finn en ny du kan gå på date med. Plutselig står det en prins der og ikke en frosk! :klemmer:

Hvilken planet lever du på? Really?

Gjest Anna.S
Skrevet

Hvilken planet lever du på? Really?

På sukker, møteplassen og match planeten. Om disse mennene har svart ærlig det vet jeg ikke, men det er i allefall svar jeg har fått.

Jeg ser jo hva folk jobber med på profilene og spurte om de ville synes det var greit med sex på første date.

Hvis noen har andre meninger ut i fra de yrkene de har eller de fagene de studerer så er det jo bare å komme med det :)

AnonymBruker
Skrevet

Vondt i magen? Synes bare jeg ser en god iver etter en fyr, jeg :)

Og at han er litt er reservert.

Det er vel i grunnen helt normalt.

AnonymBruker
Skrevet

Når det kommer til denne mannen din så er han ikke intressert.

Akkurat det sa du til meg også, like bombesikkert. Og du tok feil, han trengte bare mer tid på å bli trygg nok på hva han følte. Du må seriøst slutte å tro du vet alt, du aner ingenting annet enn det TS forteller. Det der begynner å bli skikkelig patetisk.

  • Liker 5
Skrevet

Vet du hva TS, jeg synes du fortjener så mye bedre enn å gå rundt å ha vondt i magen som du har hatt etter denne daten. Jeg står ved rådet mitt om å ikke ha sex på første date, men det er også ut i fra de mennene jeg selv dater. Voksne etablerte menn som kan velge og vrake litt.

Studenter som studerer på BI, økonomi, ledelse etc faller også inn under denne kategorien. Ungdommer, og menn i yrker som lastebilsjåfør, lagermedarbeidere, eller lavtlønnede yrker bryr seg ikke om når man har sex og kan like gjerne falle for en dame som har sex på første date. (Ja jeg har tatt en liten runde i dag og forhørt meg med diverse menn på diverse nettdatingsider)

Når det kommer til denne mannen din så er han ikke intressert. Om det var det at dere hadde sex som gjorde det tviler jeg på, men man vet aldri med disse mennene. Det at han viste så stor intresse for deg på datet og så blir så "tafatt" i ettertid er noe av det som irriterer meg med veldig mange menn. At de spiller et spill fordi de kan få vekk litt av denne kåtheten de føler. Men samtidig så kan det hende at han storkoste seg der og da, men i ettertid så har han tenkt at du ikke er den rette for han.

Og DA kjære TS skal du tenke at han ikke er den rette for deg heller! Og hvis du tenker etter så er vel ikke akuratt en mann som ikke sjarmerer deg i senk noe du vil vurdere heller?

Hver date er en date i riktig retning, og neste gang så er du kanskje litt mindre intens i ettertid. La han vise hva han tenker og mener og ikke forvent noe som helst. Rist han av deg og finn en ny du kan gå på date med. Plutselig står det en prins der og ikke en frosk! :klemmer:

Haha, det er helt utrolig.

For det første, alenemødre som har passert 35 er vel ikke de som blir nedrent med mld på sukker, (hvis de ikke er dritfine og har kropp som en 25 åring)det sier seg selv, men jeg skjønner disse mennene kan være kjekkaser i dine øyne, men at de kan velge og vrake.., nei.

For det andre, hvorfor forhører du deg rundt på datingnettsteder, du som har flere mannlige kunder du hjelper med nettdating?

Vanskelig å i det hele tatt ta deler av det du sier seriøst.

  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva TS, jeg synes du fortjener så mye bedre enn å gå rundt å ha vondt i magen som du har hatt etter denne daten. Jeg står ved rådet mitt om å ikke ha sex på første date, men det er også ut i fra de mennene jeg selv dater. Voksne etablerte menn som kan velge og vrake litt.

Studenter som studerer på BI, økonomi, ledelse etc faller også inn under denne kategorien. Ungdommer, og menn i yrker som lastebilsjåfør, lagermedarbeidere, eller lavtlønnede yrker bryr seg ikke om når man har sex og kan like gjerne falle for en dame som har sex på første date. (Ja jeg har tatt en liten runde i dag og forhørt meg med diverse menn på diverse nettdatingsider)

Når det kommer til denne mannen din så er han ikke intressert. Om det var det at dere hadde sex som gjorde det tviler jeg på, men man vet aldri med disse mennene. Det at han viste så stor intresse for deg på datet og så blir så "tafatt" i ettertid er noe av det som irriterer meg med veldig mange menn. At de spiller et spill fordi de kan få vekk litt av denne kåtheten de føler. Men samtidig så kan det hende at han storkoste seg der og da, men i ettertid så har han tenkt at du ikke er den rette for han.

Og DA kjære TS skal du tenke at han ikke er den rette for deg heller! Og hvis du tenker etter så er vel ikke akuratt en mann som ikke sjarmerer deg i senk noe du vil vurdere heller?

Hver date er en date i riktig retning, og neste gang så er du kanskje litt mindre intens i ettertid. La han vise hva han tenker og mener og ikke forvent noe som helst. Rist han av deg og finn en ny du kan gå på date med. Plutselig står det en prins der og ikke en frosk! :klemmer:

Nå synes jeg du begynner å bli litt drøy med all denne bastante synsingen din. Jeg har fått med meg at du tror du er en slags "coach", men du kan ikke si sånt til TS (som du vet ytterst lite om), om en mann du virkelig ikke vet noe om!

  • Liker 7
Gjest KateW
Skrevet (endret)

Mye mulig at den nærhets-panikken ikke hadde oppstått hvis sexen hadde kommet senere og på et mer normalt tidspunkt, tenker jeg.

Korelasjonen mellom nærhetspanikk og tidspunkt for sex er ikke eksisterende, som jeg skrev.

Endret av KateW
  • Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

Hva er et normalt tidspunkt å ha sex for første gang på da? Date nr 3? 5? 10?

Jeg tror, og håper at om gutten bare er ute etter en ting så hadde utfallet vært det samme om man har sex 2 daten eller 5. Det samme om han er ute etter et forhold

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Enig med BM2, om han mister all respekten for deg fordi du hadde sex med ham så er han neppe noe å samle på.

Du trenger også å slappe litt av, makan til mas pga bittelitt sex a ;)

  • Liker 4
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Og DA kjære TS skal du tenke at han ikke er den rette for deg heller! Og hvis du tenker etter så er vel ikke akuratt en mann som ikke sjarmerer deg i senk noe du vil vurdere heller?

Jeg mener man heller burde tenke at det var kjipt at det ikke gikk veien. Han kunne jo vært den rette for ts, men de ble aldri sammen.

Det å rettferdigjøre at en annen person ikke vil ha en, med at h*n ikke var den rette/bra nok, blir på en måte feil. Det vitner om at egoet ikke tåler en avisning særlig bra, noe som kan tolkes som lite voksent.

Når en dame aviser meg, tenker jeg at det var kjipt for begge. Jeg får ikke bli kjent med henne, og hun får ikke blitt kjent med meg.

Hver date er en date i riktig retning, og neste gang så er du kanskje litt mindre intens i ettertid. La han vise hva han tenker og mener og ikke forvent noe som helst. Rist han av deg og finn en ny du kan gå på date med. Plutselig står det en prins der og ikke en frosk! :klemmer:

Jeg tror at en person som går for denne strategien, kan være helt fantastisk å være i et forhold med. Dog, mange menn ville ikke ha likt at man må igjennom 10x dater før det skal skje noe. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg mener at det tyder på high maintence. Noe som ikke hjelper en på veien mot et forhold.

Ellers så er jeg enig i at man bare må riste ting av seg å gå videre :)

Jeg mener at dersom man vil få draget på gutta, så må man ikke bry seg for mye. Han må på en måte kjempe for hennes gunst, men hun gir ikke for lite av seg heller. Det å ikke vite hvor man har damen kan gjøre en gal!

Problemet blir jo bare at når man virkelig bryr seg, og man legger så mye i dette å ha sex, så er en slik oppførsel vanskelig å få til. Dette kan være det som dreper tiltrekkelsen hos mannen. Rett og slett at man bryr seg for mye, for tidlig, og viser det.

Dog, noen menn hadde sikkert likt at man bryr seg :)

Det er vanskelig dette temaet.

Endret av .-L-.
  • Liker 3
Skrevet

Vet du hva TS, jeg synes du fortjener så mye bedre enn å gå rundt å ha vondt i magen som du har hatt etter denne daten. Jeg står ved rådet mitt om å ikke ha sex på første date, men det er også ut i fra de mennene jeg selv dater. Voksne etablerte menn som kan velge og vrake litt.

Studenter som studerer på BI, økonomi, ledelse etc faller også inn under denne kategorien. Ungdommer, og menn i yrker som lastebilsjåfør, lagermedarbeidere, eller lavtlønnede yrker bryr seg ikke om når man har sex og kan like gjerne falle for en dame som har sex på første date. (Ja jeg har tatt en liten runde i dag og forhørt meg med diverse menn på diverse nettdatingsider)

Når det kommer til denne mannen din så er han ikke intressert. Om det var det at dere hadde sex som gjorde det tviler jeg på, men man vet aldri med disse mennene. Det at han viste så stor intresse for deg på datet og så blir så "tafatt" i ettertid er noe av det som irriterer meg med veldig mange menn. At de spiller et spill fordi de kan få vekk litt av denne kåtheten de føler. Men samtidig så kan det hende at han storkoste seg der og da, men i ettertid så har han tenkt at du ikke er den rette for han.

Og DA kjære TS skal du tenke at han ikke er den rette for deg heller! Og hvis du tenker etter så er vel ikke akuratt en mann som ikke sjarmerer deg i senk noe du vil vurdere heller?

Hver date er en date i riktig retning, og neste gang så er du kanskje litt mindre intens i ettertid. La han vise hva han tenker og mener og ikke forvent noe som helst. Rist han av deg og finn en ny du kan gå på date med. Plutselig står det en prins der og ikke en frosk! :klemmer:

...og da presenterer du dette som fakta? Fordi du har forhørt deg med x antall menn på div. sjekkeplasser?

:skratte:

Du som skal være så dreven på 'dating' har ikke peiling på hva du babler om. Ei heller hva research betyr, eller har noen som helst evne til kritisk tenkning. Dette ble bare ubeskrivelig flaut for din del.

  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva er et normalt tidspunkt å ha sex for første gang på da? Date nr 3? 5? 10?

Jeg tror, og håper at om gutten bare er ute etter en ting så hadde utfallet vært det samme om man har sex 2 daten eller 5. Det samme om han er ute etter et forhold

Nettopp. Hvis gutten er interessert i jenten til å begynne med så vil han ikke droppe henne fordi hun lå med han på 1.date. Er han kun ute etter et ligg vil han klare å vente til 3., 5. eller 10. date til sjansen byr seg, og når han får det så vil han eventuelt stikke siden interessen aldri har vært tilstede.

  • Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Voksne etablerte menn som kan velge og vrake litt.

Studenter som studerer på BI, økonomi, ledelse etc faller også inn under denne kategorien. Ungdommer, og menn i yrker som lastebilsjåfør, lagermedarbeidere, eller lavtlønnede yrker bryr seg ikke om når man har sex og kan like gjerne falle for en dame som har sex på første date. (Ja jeg har tatt en liten runde i dag og forhørt meg med diverse menn på diverse nettdatingsider)

Hvilke menn svarte at damer som de hadde sex med på første date, var noen de ikke kunne tenke seg å bli sammen med?

Skrevet (endret)

-

Endret av Sommee
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Mon tro om Anna.S jobber i reklamebyrået som er hyret inn av flyselskapet Norwegian?

  • Liker 3
Gjest Janus
Skrevet

Ved nærmere ettertanke, så tror jeg mange gjør en feil ved å vente for lenge med å ligge med hverandre.

:)

  • Liker 4
Gjest "gjest"
Skrevet

Ved nærmere ettertanke, så tror jeg mange gjør en feil ved å vente for lenge med å ligge med hverandre.

:)

Ja, man havner hurtig i venneboksen hvis man venter for lenge.

  • Liker 1
Skrevet

Voksne etablerte menn som kan velge og vrake litt.

Studenter som studerer på BI, økonomi, ledelse etc faller også inn under denne kategorien. Ungdommer, og menn i yrker som lastebilsjåfør, lagermedarbeidere, eller lavtlønnede yrker bryr seg ikke om når man har sex og kan like gjerne falle for en dame som har sex på første date.

Siden du samler datapunkter, her er ett til:

Godt voksen, etablert med rekkehus og stasjonsvogn

Karriére som går inn i sitt tiende år innenfor en prestisjetung bransje. Ikke lavtlønnet.

7 års universitetsutdannelse.

Og bruk av sex som verktøy for å oppnå et resultat, og spill som du oppfordrer til, skyr jeg som pesten. Takke meg til voksne jenter som tør å stå for egne meninger - og lyster.

  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...