Gå til innhold

Lå med daten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest .-L-.

Jeg er bare interessert i den ene rette dama. Alle andre er uinteressante.

Og finner jeg ikke henne så er jeg heller alene.

Hva om den rette damen hadde dumpet elskeren for deg?

Jeg er på utikk etter det samme som deg. Jeg vil også finne en bra dame :)

Jeg tror bare at en dame kan være bra selv om hun har en elsker før hun eventuelt møtte meg.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som vil svare meg, ts da? ;)

Kranglefanter :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om den rette damen hadde dumpet elskeren for deg?

Jeg er på utikk etter det samme som deg. Jeg vil også finne en bra dame :)

Jeg tror bare at en dame kan være bra selv om hun har en elsker før hun eventuelt møtte meg.

Jeg ser på det som et dårlig tegn. Kvinnfolk med dårlige egenskaper. Så ellers nei takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Ingen som vil svare meg, ts da? ;)

Kranglefanter :gjeiper:

Beklager! Jeg synes egentlig du ikke skulle spurt han. Dere er ikke sammen, og han har egentlig ikke noe rett til å bli sur på deg dersom du dater/er med andre også.

Synes egentlig du alt for mye hensyn til han og gir han all makten.

Det er mange andre menn der ute som er like god, og kanskje bedre enn han. Det kommer flere muligheter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Jeg ser på det som et dårlig tegn. Kvinnfolk med dårlige egenskaper. Så ellers nei takk!

Høh, rart at vi ser så forskjellig på enkelte ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vil svare meg, ts da? ;)

Kranglefanter :gjeiper:

Det er bare han fyren selv som kan svare deg.

Men du kan aldri se bort ifra at fyren kan få nærhets-panikk som en annen skrev om her.

Sånn blir det fort når man går for fort fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager! Jeg synes egentlig du ikke skulle spurt han. Dere er ikke sammen, og han har egentlig ikke noe rett til å bli sur på deg dersom du dater/er med andre også.

Synes egentlig du alt for mye hensyn til han og gir han all makten.

Det er mange andre menn der ute som er like god, og kanskje bedre enn han. Det kommer flere muligheter :)

:klo: hm... tror ikke det er meg du har lest om der. Jeg skrev de to innleggene forrige side signert med ts og et ts her.

ts ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh, rart at vi ser så forskjellig på enkelte ting.

Det er bare fordi jeg er eldre og visere enn deg ;) hehe

Du kommer til å se det på akkurat samme måte du også. Tro meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

:klo: hm... tror ikke det er meg du har lest om der. Jeg skrev de to innleggene forrige side signert med ts og et ts her.

ts ;)

Em flaut, jeg er litt sliten etter å ha lest så mye i dag, skal se over hva du har skrevet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare han fyren selv som kan svare deg.

Men du kan aldri se bort ifra at fyren kan få nærhets-panikk som en annen skrev om her.

Sånn blir det fort når man går for fort fram.

Ja, vi får se. Jeg var hvertfall drittlei av å gå rundt grøten. Og jeg vil bare vite om jeg skal se fremover til videre kontakt, eller om vi bare skal la være .

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Det er bra jeg ikke har noe å frykte, bare evt vite hvem jeg egentlig var på date med. Og ja, jeg vil hardnakket stå på den at vi koste oss begge to, da også utenom denne sexen.

Jeg spurte også her på KG fordi jeg har lest bla. svarene og rådene til Anna i andre tråder, der hun mener at forhold er dømt nedenuder og hjenm om man "sprer beina" på første date.

Her er greien: Som du sikkert vet, så kan menn generelt lett ha sex med en dame bare fordi han er kåt. Han trenger ikke hå like damen spesielt/ha romantiske følelser for henne. Det her varierer fra menn til menn slik at det er sagt. Jg klarer ikke å ha sex med en jeg ikke liker, men jeg vet om andre som driter i det.

Så, den strategien som Anna.S promoterer mener jeg funker på menn som liker å jakte. Dvs, når han ikke får det han vil, vil han prøve enda mer. På et eller annet tidspunkt så håper man at han blir foreslka også. Dog, har lest historier her inne hvor mannen har jaktet i over 6 måneder for så å stikke når han endelig fikk sexen. Det er trist, men slik er enkelte. Det er en strategi som er doomed to fail imo. Akuratt som den man lærer om at man ikke skal ringe damen før 3 dager har gått.

Møter du en skikkelig mann, så stikker han ikke dersom dere har sex på første date. Dette med å være billig er misforstått. Jeg mener man bare er billig dersom man hiver seg etter alt. Dersom man har sex med folk man faktisk liker, så er man ikke billig. Så hvis du sprer bena for en mann du liker, så er du ikke som noen prøver å si, billig. En oppegående mann hadde ikke sett på deg som billig i alle fall.

Dersom denne mannen ikke vil ha deg nå, så har det ikke noe med sexen å gjøre. Da var han kanskje ikke så interessert i utgangspunktet, eller han fant ut at du ikke var hans type dame. Et annet scenario var jo at han bare var ute etter jakten/sex, vanskelig å vite for meg.

Men.. no bare dret jeg i det, og spurte ham rett ut om hva han tenker ang sist og hva han tenker videre. Nei, har ikke fått svar, men som sagt, jeg forventer meg et svar i løpet av kvelden da han er ferdig med det han holder på med. så får vi se. Jeg var dittlei av å gå rundt grøten. Og svaret kan jo enten bli negativt eller positivt.

Hun jeg bor med, hun dater flere menn samtidig. Når han ene ikke svarer, så har hun andre som skriver til hun hele tiden uansett. Det gjør ikke noe for henne at 1 ikke svarer.

Endret av .-L-.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Det er bare fordi jeg er eldre og visere enn deg ;) hehe

Du kommer til å se det på akkurat samme måte du også. Tro meg.

Tviler sterkt på at det kommer til å skje. Jeg tar det ikke så tungt om en dame velger elskeren fremfor meg. Jeg har det fint alene også + det er mange andre damer der ute. Før eller senere må man jo finne noe bra :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vis innleggAnonymBruker skrev 22 mai 2012 - 20:30:

Men.. no bare dret jeg i det, og spurte ham rett ut om hva han tenker ang sist og hva han tenker videre. Nei, har ikke fått svar, men som sagt, jeg forventer meg et svar i løpet av kvelden da han er ferdig med det han holder på med. så får vi se. Jeg var dittlei av å gå rundt grøten. Og svaret kan jo enten bli negativt eller positivt.

Hun jeg bor med, hun dater flere menn samtidig. Når han ene ikke svarer, så har hun andre som skriver til hun hele tiden uansett. Det gjør ikke noe for henne at 1 ikke svarer.

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Som sagt, et kvinnfolk som har en såkalt elsker er aldri aktuell for noe som helst.

Herregud...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at det kommer til å skje. Jeg tar det ikke så tungt om en dame velger elskeren fremfor meg. Jeg har det fint alene også + det er mange andre damer der ute. Før eller senere må man jo finne noe bra :)

Kvinnfolk med "elsker" er ikke noe bra. Og ingenting å ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest "gjest"

Kvinnfolk med "elsker" er ikke noe bra. Og ingenting å ha.

Å jo, en kvinne bør få alle de pikkene hun har lyst på. :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jo, en kvinne bør få alle de pikkene hun har lyst på. :rodmer:

Så lenge jeg slipper dette oppsopet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her..

Var veldig mye å svare på, så vet ikke hvor jeg skal begynne. For det første, vi har "kjent" hverandre et par uker. Jeg har fått inntrykk av at det er jeg har skrevet først oftest til ham så... så sånn sett så er det stakkars meg som er forvirret og ikke ham ;)

Det er bra jeg ikke har noe å frykte, bare evt vite hvem jeg egentlig var på date med. Og ja, jeg vil hardnakket stå på den at vi koste oss begge to, da også utenom denne sexen.

Jeg spurte også her på KG fordi jeg har lest bla. svarene og rådene til Anna i andre tråder, der hun mener at forhold er dømt nedenuder og hjenm om man "sprer beina" på første date.

Men.. no bare dret jeg i det, og spurte ham rett ut om hva han tenker ang sist og hva han tenker videre. Nei, har ikke fått svar, men som sagt, jeg forventer meg et svar i løpet av kvelden da han er ferdig med det han holder på med. så får vi se. Jeg var dittlei av å gå rundt grøten. Og svaret kan jo enten bli negativt eller positivt.

Du legger veldig opp til at han skal droppe deg fordi du hadde sex med ham, synes jeg. Hvorfor skal han avsi dommen om hvor forholdet deres står og hvor dere skal gå videre? Tror -L- også sier noe om at du gir ham altfor mye makt.

Som jeg tror jeg sa tidligere, du kommer til å få rett hvis du kjører så veldig på denne linja her. Men jeg krysser fingrene for deg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...