Gå til innhold

Lå med daten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange menn er ikke det samme som alle menn. Men mange menn gjør det. I allefall de på min alder. Har jenta seg på første date så tenker de at hun gjør det hver gang, noe hun mest sannsynlig også gjør. Det er liksom greit at menn knuller rundt, men kvinner skal vente på den rette. Det er dumt at det er slik, men sånn er det bare. For mange. ikke alle.

Vil man ta sjansen fordi man MÅ ha sex på første date så får man ta den sjansen. Jeg gjør det ikke.

Nå visste han utmerket godt at jeg ikke hadde vært på date på sikkert 3 år. Han sa forøvrig det samme. Men han kan jo tro det bare er snakk fra min siden, som at jeg kan tro det er snakk fra hans side. Men merkelig nok så tror jeg han snakket sant.

Jeg skal uansett ikke mase på ham. Imorgen vil jeg finne ut hvor interresert han er i å ha kontakt med meg. ......

Jeg er ikke naiv heller, jeg er faktsik ganske så skreptisk til folk. Men det føltes helt fullstendig naturlig der og da.. hm.....

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anna.S

Men det har menn som knuller rundt?

Folk tar noen sjanser, det må da være greit.

Hvorfor ikke? Jeg ville kanskje ha avstått fra analsex og tyngre SM, men ellers må da alt være lov?

Menn som knuller rundt er kule, damene som blir knulla på er billige. Desverre så er det fortsatt slik det er for MANGE menn. Om det er greit? Nei det er det ikke. Men sånn er det.

Folk må få ta så mange sjanser de bare vil for min del, men ikke kom å grin etterpå fordi han bare var ute etter en ting.

Alt er lov, så lenge man føler det er digg og greit selv, også dagen derpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Menn som knuller rundt er kule, damene som blir knulla på er billige. Desverre så er det fortsatt slik det er for MANGE menn. Om det er greit? Nei det er det ikke. Men sånn er det.

Ser ut som at det er tankesettet ditt også.

Folk må få ta så mange sjanser de bare vil for min del, men ikke kom å grin etterpå fordi han bare var ute etter en ting.

Vel, det bruker ikke å vare så lenge den der grininga, de fleste damer forstår jo at det er like greit å bli kvitt fyrer med et slikt tankesett. Sånn sett så fungerer puling ved date # 1; som en slags utsilingsprosess av fyrene.

Alt er lov, så lenge man føler det er digg og greit selv, også dagen derpå.

Det må være greit om det bare føles bra der og da også. Seriøst, man er da ikke interessert i å legge stein til byrden?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Nå visste han utmerket godt at jeg ikke hadde vært på date på sikkert 3 år. Han sa forøvrig det samme. Men han kan jo tro det bare er snakk fra min siden, som at jeg kan tro det er snakk fra hans side. Men merkelig nok så tror jeg han snakket sant.

Jeg skal uansett ikke mase på ham. Imorgen vil jeg finne ut hvor interresert han er i å ha kontakt med meg. ......

Jeg er ikke naiv heller, jeg er faktsik ganske så skreptisk til folk. Men det føltes helt fullstendig naturlig der og da.. hm.....

Det er nok desverre slik at menn som vil ha kvinner som ikke har sex på første date, også tenker at kvinner juger hvis de sier at de ikke pleier å gjøre sånn. For det er jo faktisk slik at mange kvinner får dårlig samvittighet når de har hatt sex på første date, og prøver å rette opp "feilen" ved å si at de ikke pleier å gjøre det. Har et par veninner som gjør det hele tiden.

De ringer til meg og forbanner seg selv for at de ikke klarte å holde igjen denne gangen heller. Jeg forstår godt at man blir revet med for jeg er sinnsyk glad i sex selv, men jeg avstår fra sex med de jeg dater frem til vi er kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Nå visste han utmerket godt at jeg ikke hadde vært på date på sikkert 3 år. Han sa forøvrig det samme. Men han kan jo tro det bare er snakk fra min siden, som at jeg kan tro det er snakk fra hans side. Men merkelig nok så tror jeg han snakket sant.

Jeg skal uansett ikke mase på ham. Imorgen vil jeg finne ut hvor interresert han er i å ha kontakt med meg. ......

Jeg er ikke naiv heller, jeg er faktsik ganske så skreptisk til folk. Men det føltes helt fullstendig naturlig der og da.. hm.....

ts

Sier ikke at du har vært naiv ts :) Dog, det er mange andre som er det. Synes egentlig ikke man skal gå rundt å være alt for skeptisk når man er med vedkommende. Jeg synes jo egentlig det ikke er så vanskelig å kjenne igjen stereotypen som damer brenner seg mest på, men hva vet jeg. Jeg har tross alt bare opplevd kvinner som kun ville ha sex.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anna.S

Ser ut som at det er tankesettet ditt også.

Vel, det bruker ikke å vare så lenge den der grininga, de fleste damer forstår jo at det er like greit å bli kvitt fyrer med et slikt tankesett. Sånn sett så fungerer puling ved date # 1; som en slags utsilingsprosess av fyrene.

Det må være greit om det bare føles bra der og da også. Seriøst, man er da ikke interessert i å legge stein til byrden?

Det er nok ikke tankesettet mitt, men jeg har lært meg å akseptere at slik er det fortsatt.

Det finnes en del fantastiske menn som har et kompleks når det kommer til sex på første date. Hvis man vil sile ut disse fordi man skal sile ut idiotene så kan man det. Jeg velger heller å sile ut idiotene ved å ikke risikere å sile ut de bra mennene :)

Her har du et vanlig scenario for mange:

De treffes og han virker oppriktig intressert. De har en flott date og han forteller henne hvor flott hun er og hvor godt han liker personligheten hennes. Han er omtenksom og flott og man kjenner at hjerte hopper. Han spør om hun vil være med hjem og hun blir med han. Han er kjelen og viser henne masse oppmerksomhet og de ender opp med å ha fantastisk sex.

Hun drar hjem og dagen etter hører hun ingenting. Hun kan da velge å se på det hele som en flott opplevelse, eller hun blir sur på seg selv og tenker at det kun var fordi hun hadde sex med han at han mistet interessen.

Klarer man ikke å se på det som en nytelse så bør man droppe det, for eget selvbildet er pokker meg viktigere å ta vare på enn å ha sex en kveld med en ukjent mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg tror vi er i veldig forskjellige sirkler Anna, og dater veldig forskjellige typer menn, pga her er det vanlig å pule folk først og begynne å date etterpå; om sexen er bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Jeg tror vi er i veldig forskjellige sirkler Anna, og dater veldig forskjellige typer menn, pga her er det vanlig å pule folk først og begynne å date etterpå; om sexen er bra.

Ja hadde jeg datet MC fyrer hadde nok ting vært anderledes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei man skal ikke spille ett spill, men enkelte ting kan man vente med å gjøre av respekt for seg selv. Jeg synes ikke kvinner har respekt for seg selv når de knuller rundt, men jeg har full forståelse av at det er politisk korrekt i 2012.

Mange kvinner føler seg utnyttet seksuelt når de har hatt sex i den tro at det er noe spesiellt mellom dem og blir dumpet etterpå. Takler du ikke den avvisningen og føler deg utnyttet så bør du også avstå fra sex. Det er en vinn-vinn situasjon mener nå jeg.

Hvorfor MÅ man ha sex på første date?

Men skjønner du at de formuleringene dine kan oppfattes kvinneundertrykkende? Du svarte ikke på det.

Så du mener at jeg, som av og til, har hatt sex på første date, ikke respekterer meg selv? Og dermed plasserer du meg i en bås med kvinner som knuller rundt. Ærlig talt, Anna S.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Ja hadde jeg datet MC fyrer hadde nok ting vært anderledes.

Vel, jeg dater ikke mange slike, men er i et alternativt miljø, ja. Vi har nok kommet litt lenger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det finnes en del fantastiske menn som har et kompleks når det kommer til sex på første date. Hvis man vil sile ut disse fordi man skal sile ut idiotene så kan man det. Jeg velger heller å sile ut idiotene ved å ikke risikere å sile ut de bra mennene :)

Menn med slike komplekser er ikke fantastiske overhodet, de er svin som kjører dobbelmoral. Ett sett regler for seg selv og andre menn, og ett annet for kvinner. De er pr definisjon idioter, blir aldri bra menn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anna.S

Men skjønner du at de formuleringene dine kan oppfattes kvinneundertrykkende? Du svarte ikke på det.

Så du mener at jeg, som av og til, har hatt sex på første date, ikke respekterer meg selv? Og dermed plasserer du meg i en bås med kvinner som knuller rundt. Ærlig talt, Anna S.

Formuleringene mine oppfattes jo som kvinneundertrykkende for deg, så ja selvfølgelig. Men jeg synes ikke det er noe undertykkende i å fortelle kvinner at de ikke bør ha sex på første date hvis de har møtt en mann de har lyst til å få ett forhold med. Hadde jeg sagt at de ikke kunne ha sex overhode så ja.

Men hvis du har sex på første date og har sex med tilfeldige menn så knuller du jo rundt? På samme måte som menn knuller rundt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Nå er det ingen garanti for at det blir et forhold bare pga man ikke puler på første stevnemøte....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Menn med slike komplekser er ikke fantastiske overhodet, de er svin som kjører dobbelmoral. Ett sett regler for seg selv og andre menn, og ett annet for kvinner. De er pr definisjon idioter, blir aldri bra menn.

Jeg har mange gode kompiser som er fantastiske kjærester og ektemenn men som aldri ville blitt sammen med damene sine hvis de hadde fått de på første kvelden.

Sånn er det bare. Skjønner ikke hvorfor de skal være komplette idioter fordet? For det er de faktisk ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anna.S

Nå er det ingen garanti for at det blir et forhold bare pga man ikke puler på første stevnemøte....

Nei, men da vet man i det minste at det ikke var fordi man har hatt sex og kvinner som har dårlig selvbildet, eller er i faresonen for å få det, vil gå med hodet hevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg har mange gode kompiser som er fantastiske kjærester og ektemenn men som aldri ville blitt sammen med damene sine hvis de hadde fått de på første kvelden.

Sånn er det bare. Skjønner ikke hvorfor de skal være komplette idioter fordet? For det er de faktisk ikke :)

Nei, nei, men de glemmer jo veldig beleilig at det skal to til for å danse tango. Og de kan jo si nei, selv også da. Kan de ikke det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Vel, jeg dater ikke mange slike, men er i et alternativt miljø, ja. Vi har nok kommet litt lenger.

Like barn leker best. Så hvorfor irriterer du deg da over hvordan andre liker å leke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Nei, nei, men de glemmer jo veldig beleilig at det skal to til for å danse tango. Og de kan jo si nei, selv også da. Kan de ikke det da?

Det er jo sånn de tester damene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...