Gjest BM2 Skrevet 24. mai 2012 #321 Skrevet 24. mai 2012 Jeg? Ulidelig kjedelig? DAMN YOU, BM2, DAMN YOU!!!!!!!!!!! Sånn går det når du er som folk flest Du burde vært et sånn spennende unntak som har sammenheng mellom tidspunkt for sex og nærhetspanikk
Gjest KateW Skrevet 24. mai 2012 #322 Skrevet 24. mai 2012 Og der har du altså feil. Går man for fort fram så skaper det en viss grad av panikk i seg. Hvis man ikke er totalt desperat da selvfølgelig. Hvordan vet du at jeg tar feil? Har du forsket på dette? Har du mistet interessen fordi du har hatt sex på første date? Hør etter nå, Steinar. Voksne mennesker som er kåte og forelsket mister IKKE interessen når de har sex. (med mindre sexen er helt rævva, og sjelden også da, dersom de er forelska) Mister de interessen har det med ANDRE ting å gjøre. 2
Gjest BM2 Skrevet 24. mai 2012 #323 Skrevet 24. mai 2012 Har du hørt om liknelser? hehe Og der har du altså feil. Går man for fort fram så skaper det en viss grad av panikk i seg. Hvis man ikke er totalt desperat da selvfølgelig. Tja... Hva med meg da? Er jeg forelsket kan det ikke gå raskt nok. Har jeg motvilje kan ikke ting skje sakte nok. I alle modus mellom her så er "setter pris på men er ikke forelsket i" en diger faktor. Annen faktor som kan påvirke er om hun virker interresert eller ei. Da har en fire versjoner og varianter å ta hensy til bare der! Hvordan er det da mulig å ha en så enkel fasitt på verden? 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #324 Skrevet 24. mai 2012 Ts her Må bare påpeke at jeg ikke er den typen som ligger med noen og går hjem og griner etterpå. Jeg har hatt et par ONS, men jeg har ikke følt meg utnyttet av den grunn. Jeg har vel egentlig da utnyttet dem like mye? Ja. Jeg kunne fått meg et ligg om jeg ville, av andre enn han her, men jeg har ikke lyst. Han her er "spesiell" om dere skjønner.. Jeg fikk svar av ham rett etterpå. Han sa han satt pris på at jeg nevnte det, for han synes også at det hadde gått for fort frem. Han sa også at det var bra jeg spurte, for det var et tegn på at jeg ikke er likegyldig. Han sa så at han ville fortsette å ha kontakt, og se hva som skjer videre. Så snakket vi "normalt" igjen, akkurat som vi gjorde før. Barriæren ble brutt på en måte. Han sa derimot at han trengte litt tid, men det var ikke noe jeg skulle bekymre meg for. Hva nå det betydde fikk jeg ikke vite, men jeg spurte heller aldri. Så har kontakten oss i mellom dalt litt. Han tar ikke særlig kontakt, og ikke jeg heller, fordi jeg ikke vil mase. Vi har fortsatt en avtale neste uke, men ærlig talt så tror jeg ikke han er så veldig interresert. Jeg vet at den tankegangen kan kjøre meg rett nedi grøfta, men jeg er villig til å ta sjansen Jeg tenkte jeg skulle snakke med ham senere idag, om alt og ingenting altså. Så får man se. Men ja, jeg har mine tvil.. dessverre.. Føler ikke jeg har fått den "bekreftelsen" jeg trenger for å føle at vi går i møte mot noe. Sammen. Hva tenker dere? Hva er vitsen her? Er det noen grunn til å fortsette, eller virker det rett og slett litt dødt?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #325 Skrevet 24. mai 2012 Så igjen, en venninne av meg kom i kontakt med en mann over nettet. De snakket litt, møttes og snakket ikke sammen igjen på en god stund. Idag har de både hus, bil og barn osv. De måtte bare ha litt tid fra hverandre tror jeg. Hvorfor fikk jeg ikke helt med meg for å være ærlig. Jeg tror jeg håper på noenlunde samme her med meg og han, om vi ikke snakker sammen hele tiden, så betyr ikke det at daten neste uke er avlyst og glemt og borte vekk. hmm....... ts
Steinar40 Skrevet 24. mai 2012 #326 Skrevet 24. mai 2012 Så igjen, en venninne av meg kom i kontakt med en mann over nettet. De snakket litt, møttes og snakket ikke sammen igjen på en god stund. Idag har de både hus, bil og barn osv. De måtte bare ha litt tid fra hverandre tror jeg. Hvorfor fikk jeg ikke helt med meg for å være ærlig. Jeg tror jeg håper på noenlunde samme her med meg og han, om vi ikke snakker sammen hele tiden, så betyr ikke det at daten neste uke er avlyst og glemt og borte vekk. hmm....... ts Det lønner seg altså ikke å gå for fort fram. Men det finnes heller ingen garantier for at det hjelper noe.
Gjest BM2 Skrevet 24. mai 2012 #327 Skrevet 24. mai 2012 TS, i verden så peppret med skuffelser, hvem blir ikke litt satt ut når ting stemmer så himla bra? Uansett hvem som vil hva og hvorfor så er det å snakke sammen som er trikset.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #328 Skrevet 24. mai 2012 TS, i verden så peppret med skuffelser, hvem blir ikke litt satt ut når ting stemmer så himla bra? Uansett hvem som vil hva og hvorfor så er det å snakke sammen som er trikset. Hva tenker du på nå? at han trenger tid? At vi ikke snakker sååå mye sammen? Eller noe annet? hm... ts
Gjest BM2 Skrevet 24. mai 2012 #329 Skrevet 24. mai 2012 Hva tenker du på nå? at han trenger tid? At vi ikke snakker sååå mye sammen? Eller noe annet? hm... ts Min høyst private sysnsete teori er at det er såpass bra mellom dere at DetteErForGodtTilÅVæreSant-panikk spiller inn. Så da roer vel dere litt ned, ser hverandre iøynene, smiler bredt og puler som kaniner inn i en rosa solnedgang. Sånn ca
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #330 Skrevet 24. mai 2012 Min høyst private sysnsete teori er at det er såpass bra mellom dere at DetteErForGodtTilÅVæreSant-panikk spiller inn. Så da roer vel dere litt ned, ser hverandre iøynene, smiler bredt og puler som kaniner inn i en rosa solnedgang. Sånn ca Jeg håper du har rett Men at du kom frem til akkurat den konklusjonen av innlegget mitt, hadde jeg ikke trodd i min villeste fantasi. Rart med det, men det kom litt håp her. Takk skal du ha ts
kristian82 Skrevet 24. mai 2012 #331 Skrevet 24. mai 2012 (endret) Det er en relativt kortsluttet slutning, du har jo som premiss at dette mennesket for det første dater mye, for det andre opplever en ikke unik kjemi med deg og slenger attpåtil med litt STD'er som en bonus. Tipper du bor på Østlandet/Oslo hvor mennesker virker til å ha veldig flyktige relasjoner og folk helt opp i tredveårene nærmest aldri har vært i et fast forhold. Normalen i mitt miljø og by er iallefall å ha vært i noen faste forhold av en viss lengde før en fyller tredve, og med mindre man har et litt lempfeldig forhold til utroskap, så begrenser det seg hvor mange man faktisk møter, og enda mer begrenset er antallet man opplever kjemi med. Men om dette er din holdning, så regner jeg med at du gir beskjed om det når muligheten for sex byr seg - ikke etterpå? Du må leve i akkurat den vilfarelsen du måtte ønske. Men møter man en mann/dame i f.eks. midten av tyveårene, som gjerne vil ha sex etter 2 timers bekjentskap så er man relativt innbilsk og blåøyd om en tror at dette har personen aldri gjort før. Personen har jo ikke noe annet forhold til sex enn at det har han/hun hvis de kommer i kontakt med en person de har litt kjemi med(selv om de overhodet ikke kjenner personen). Sistnevnte kommer du deg ikke vekk fra uansett hvor mye du vrir og vender på det, og det er noe som i seg selv ikke appelerer i særs stor grad til folk som har et annet forhold til hvem en deler sex med. Det er jo bare fakta at personer som i tillegg er anti sikker sex og har en slik livsførsel er å anse som kjærester fra helvete. Takk gud for at sånne folk gjerne avslører seg selv raskt! Å de er det mange av,les litt rundt, den fornektelsen er jo igjen svært naiv. Møter man en kar/dame på byen som uten å vite en dritt om deg gjerne f.eks. har ubeskyttet sex, så er du relativt blåst om du tror det var første gangen han/hun gjorde det og at personen egentlig er veldig ansvarsfull og har noe peil på om hun/han er frisk eller ei. Forøvrig nevnte jeg ikke STD med et ord, og satt ingen premisser, men tydelig at folk ikke klarer å unngå å ta ting fra fri fantasi....sikkert en forsvarsmekanisme. Jepp, jeg avviser jo sånne damer såklart. Endret 24. mai 2012 av kristian82
Gjest "gjest" Skrevet 24. mai 2012 #332 Skrevet 24. mai 2012 Mitt inntrykk er at folk som har sex ofte og med mange er eksperter på sikker sex. Det er alle andre man skal passe seg for. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #333 Skrevet 24. mai 2012 Noen med andre innspill etter min forrige oppdatering? ts
Steinar40 Skrevet 24. mai 2012 #334 Skrevet 24. mai 2012 Noen med andre innspill etter min forrige oppdatering? ts Dere må finne ut av det i sammen. Som alle andre.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #335 Skrevet 24. mai 2012 Mitt inntrykk er at folk som har sex ofte og med mange er eksperter på sikker sex. Det er alle andre man skal passe seg for. Mange som brenner seg på å tro de ikke kan få noe om de har få partnere, eller bare er med kjærester ja. Feil person 1 gang holder lenge. Ubeskyttet sex hører uansett hjemme etter begge har testet seg. Uavhengig om en har hatt 3 eller 58 partnere. 1
Gjest "gjest" Skrevet 24. mai 2012 #336 Skrevet 24. mai 2012 Ubeskyttet sex hører uansett hjemme etter begge har testet seg. Uavhengig om en har hatt 3 eller 58 partnere. Ubeskyttet sex hører bare hjemme i forhold hvor man er sikker på at man er den eneste som blir pult. 1
kankankan Skrevet 24. mai 2012 #337 Skrevet 24. mai 2012 Du må leve i akkurat den vilfarelsen du måtte ønske. Men møter man en mann/dame i f.eks. midten av tyveårene, som gjerne vil ha sex etter 2 timers bekjentskap så er man relativt innbilsk og blåøyd om en tror at dette har personen aldri gjort før. Personen har jo ikke noe annet forhold til sex enn at det har han/hun hvis de kommer i kontakt med en person de har litt kjemi med(selv om de overhodet ikke kjenner personen). Sistnevnte kommer du deg ikke vekk fra uansett hvor mye du vrir og vender på det, og det er noe som i seg selv ikke appelerer i særs stor grad til folk som har et annet forhold til hvem en deler sex med. Det er jo bare fakta at personer som i tillegg er anti sikker sex og har en slik livsførsel er å anse som kjærester fra helvete. Takk gud for at sånne folk gjerne avslører seg selv raskt! Å de er det mange av,les litt rundt, den fornektelsen er jo igjen svært naiv. Møter man en kar/dame på byen som uten å vite en dritt om deg gjerne f.eks. har ubeskyttet sex, så er du relativt blåst om du tror det var første gangen han/hun gjorde det og at personen egentlig er veldig ansvarsfull og har noe peil på om hun/han er frisk eller ei. Forøvrig nevnte jeg ikke STD med et ord, og satt ingen premisser, men tydelig at folk ikke klarer å unngå å ta ting fra fri fantasi....sikkert en forsvarsmekanisme. Jepp, jeg avviser jo sånne damer såklart. Heh. Ok.
kankankan Skrevet 24. mai 2012 #338 Skrevet 24. mai 2012 Ts her Må bare påpeke at jeg ikke er den typen som ligger med noen og går hjem og griner etterpå. Jeg har hatt et par ONS, men jeg har ikke følt meg utnyttet av den grunn. Jeg har vel egentlig da utnyttet dem like mye? Ja. Jeg kunne fått meg et ligg om jeg ville, av andre enn han her, men jeg har ikke lyst. Han her er "spesiell" om dere skjønner.. Jeg fikk svar av ham rett etterpå. Han sa han satt pris på at jeg nevnte det, for han synes også at det hadde gått for fort frem. Han sa også at det var bra jeg spurte, for det var et tegn på at jeg ikke er likegyldig. Han sa så at han ville fortsette å ha kontakt, og se hva som skjer videre. Så snakket vi "normalt" igjen, akkurat som vi gjorde før. Barriæren ble brutt på en måte. Han sa derimot at han trengte litt tid, men det var ikke noe jeg skulle bekymre meg for. Hva nå det betydde fikk jeg ikke vite, men jeg spurte heller aldri. Så har kontakten oss i mellom dalt litt. Han tar ikke særlig kontakt, og ikke jeg heller, fordi jeg ikke vil mase. Vi har fortsatt en avtale neste uke, men ærlig talt så tror jeg ikke han er så veldig interresert. Jeg vet at den tankegangen kan kjøre meg rett nedi grøfta, men jeg er villig til å ta sjansen Jeg tenkte jeg skulle snakke med ham senere idag, om alt og ingenting altså. Så får man se. Men ja, jeg har mine tvil.. dessverre.. Føler ikke jeg har fått den "bekreftelsen" jeg trenger for å føle at vi går i møte mot noe. Sammen. Hva tenker dere? Hva er vitsen her? Er det noen grunn til å fortsette, eller virker det rett og slett litt dødt? Synes det virker litt dødt. Min erfaring er at det er farlig å snakke for mye om ting for tidlig. Du burde latt det ligge, i alle fall til dere traff hverandre neste gang. Å ta det (tilsynelatende) helt kult er som oftest det beste.
Gjest Anna.S Skrevet 24. mai 2012 #339 Skrevet 24. mai 2012 Synes det virker litt dødt. Min erfaring er at det er farlig å snakke for mye om ting for tidlig. Du burde latt det ligge, i alle fall til dere traff hverandre neste gang. Å ta det (tilsynelatende) helt kult er som oftest det beste. Jeg er enig. Jeg har i allefall aldri opplevd at det blir noe bra hvis man må spørre hvordan ståa er, eller ta den samtalen tidlig i datingen. Gutter som er intressert viser det fra første stund. Men jeg får jo støtt å stadig høre her inne at det jeg sier er piss, så ikke hør på meg..
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #340 Skrevet 24. mai 2012 Ts her Nå kan jeg gladelig fortelle at han har sendt meg masse mld siden før idag da jeg skrev. tom flørte-mld :) Det må jeg si, det var både overraskende og helt fantastisk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå