Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anna.S
Skrevet

Men sa ikke du tidligere i tråden at BI studenter, spesielt de som studerer økonomi (noe alle studenter på BI faktisk gjør) ikke var ute etter å ha sex tidlig?

Nei det jeg sa var at de ikke tok jenter som hadde tidlig sex seriøst. Må følge med hvis du skal prøve å henge meg ut ;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men de syns det er helt greit å pule damer på handicaptoalett, uten å være i forhold med dem? Jeg forstår ikke logikken.

Gjest .-L-.
Skrevet

Fordi jeg treffer menn som bryr seg om sånt, mens andre her inne treffer menn som ikke bryr seg om sånt. Verre enn det var det ikke og mer enn det la jeg heller ikke i det.

Hvilke menn er det du dater?

For meg virker det som du er mer vandt med å date menn fra "den øvre klasse". Det vil si menn som sikkert har gode stillinger osv og som da bryr seg om sin sosiale status. Disse mennene vil kanskje ikke ha en dame som ligger med alle på første date fordi det for dem innebærer at hun ikke har klasse? Når han skal vise frem sin fremtidige kan jo ikke hun være en som går å ligger med alle. Høh, er jo en mulig forklaring.

AnonymBruker
Skrevet

Som BI-student har jeg blitt tilbudt sex på handicap toalettet flere ganger. I skoletida.

Hva sier forskningen din om dette, Anna?

Haha, nå kom jeg på.. Da jeg gikk på BI hadde jeg sex på handicaptoalettet. Med BI-studenten jeg datet og siden ble sammen med i et par års tid.

Dette må vel bety at 50% av BI-studentene faktisk synes det er fett med tidligsex, siden du antagelig bare hadde én student å referere til fra før, Anna? ;)

• Liker 1
Skrevet

En del av disse mennene som jeg spurte er også kunder av meg. Hva du tror og ikke tror bryr jeg meg egentlig ikke så veldig mye om. Mine erfaringer er mine erfaringer, dine erfaringer er dine erfaringer. Du og jeg dater sikkert helt forskjellige menn og dermed lever vi i forskjellige verdner også.

Ok, Ingen av kompiser jeg har på sukker har problem med for mange meldinger. Heller aldri hørt om noen menn som har dette problemet. (At damer ikke svarer er et velkjent problem for menn).

Så at menn betaler deg for at du tar deres datingprofiler og hjelper de med tekst og fjerner type "bad boy" bilder, og de får betydelig færre meldinger, men fra de rette damene, det TROR jeg ikke.

Og akkurat det samme er det med denne spørreundersøkelsen din, når det blir presentert som fakta.

Prøver ikke å henge deg ut, men en del av det du sier virker på meg (og andre) veldig merkelig. Da er det vanskelig å ikke kommentere det, men dette er siste ord ifra meg om denne saken. Peace.

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Hvilke menn er det du dater?

For meg virker det som du er mer vandt med å date menn fra "den øvre klasse". Det vil si menn som sikkert har gode stillinger osv og som da bryr seg om sin sosiale status. Disse mennene vil kanskje ikke ha en dame som ligger med alle på første date fordi det for dem innebærer at hun ikke har klasse? Når han skal vise frem sin fremtidige kan jo ikke hun være en som går å ligger med alle. Høh, er jo en mulig forklaring.

Jepp, det stemmer det :)

Skrevet

Jepp, det stemmer det :)

Fasade er boring, prøv å lev litt! Kanskje du slipper å være singel også ;-)

Gjest Anna.S
Skrevet

Ok, Ingen av kompiser jeg har på sukker har problem med for mange meldinger. Heller aldri hørt om noen menn som har dette problemet. (At damer ikke svarer er et velkjent problem for menn).

Så at menn betaler deg for at du tar deres datingprofiler og hjelper de med tekst og fjerner type "bad boy" bilder, og de får betydelig færre meldinger, men fra de rette damene, det TROR jeg ikke.

Og akkurat det samme er det med denne spørreundersøkelsen din, når det blir presentert som fakta.

Prøver ikke å henge deg ut, men en del av det du sier virker på meg (og andre) veldig merkelig. Da er det vanskelig å ikke kommentere det, men dette er siste ord ifra meg om denne saken. Peace.

Jeg har aldri sagt at noen har problemer med for mange mail, men noen ganger når man endrer på profilen og konkretiserer ønskene sine får man mindre brev enn vanlig. Fordi man siler ut mennesker som man uansett ikke har noen interesse av å få brev fra.

Jeg presnterte ikke undersøkelsen som fakta men fortalte at jeg har spurt en del nettdatere med forskjellige yrkesrettet bakgrunn om hva de mener og fått noen svar.

Flott at du er ferdig med dette, for jeg ser egentlig ikke poenget ditt. Konfronter meg med ting jeg sier og spør meg direkte, men å skulle analysere alt jeg sier for at det skal stemme med de tankene du har i ditt hodet blir for dumt.

Aksepter at vi har forskjellige erfaringer og meninger. Verre enn det er det ikke.

AnonymBruker
Skrevet

En dag så kan jeg lage en skikkelig research på tema og poste den her inne. Nå tok jeg bare en enkel spørrerunde av ren nysgjerrighet fordi vi begynnte å diskutere det her inne. Fordi jeg treffer menn som bryr seg om sånt, mens andre her inne treffer menn som ikke bryr seg om sånt. Verre enn det var det ikke og mer enn det la jeg heller ikke i det. Men jeg synes det er gøy å stille folk slike spørmål for å høre meningen deres.

Men jeg mener fortsatt at sex ikke hører hjemme på første date, og det var DET det hele startet med.

Hvorvidt det er noen korrelasjon mellom utdanning og sex på 1.date kunne du egentlig opprettet en egen tråd om, men så lenge du ikke har noen god research på dette enn kun det du har nå så ser jeg ingen grunn til at du skulle gjøre det eller i det hele tatt nevne det i denne tråden? Hva var hensikten med at du nevnte dette i det hele tatt?

Måten du la det frem på var som om dette var fakta, noe det ikke er. Selv om du kanskje ser noen tendenser utifra den undersøkelsen du har så kan jeg mer enn gjerne gjøre meg disponibel til å motbevise din undersøkelse med å spørre akkurat samme antall menn det samme som du spurte om. Ikke fordi jeg tror jeg vil komme med noen faktaer som helst, men at jeg har stor tro på at resultatene kommer til å være totalt forskjellige fra dine.

Skal vi ta undersøkelser 100% seriøst og som fakta, så kan jeg presentere denne lille artikkelen:

Det ervisst ikke bare lastebilsjåfører, men Android brukere har visst en tendens å hoppe til sengs på første date. Det skal jeg huske på neste gang jeg dater en med Android tlf. Fordi denne udersøkelsen told me so.

:popcorn:

Android users more likely to have sex on first date: Survey

http://www.vancouversun.com/life/Android+users+more+likely+have+first+date+Survey/6080175/story.html

• Liker 2
Gjest Anna.S
Skrevet

Fasade er boring, prøv å lev litt! Kanskje du slipper å være singel også ;-)

Det er mye spennende som gjemmer seg bak en del fasader skal jeg si deg.. :rodmer:

Gjest Anna.S
Skrevet (endret)

Hvorvidt det er noen korrelasjon mellom utdanning og sex på 1.date kunne du egentlig opprettet en egen tråd om, men så lenge du ikke har noen god research på dette enn kun det du har nå så ser jeg ingen grunn til at du skulle gjøre det eller i det hele tatt nevne det i denne tråden? Hva var hensikten med at du nevnte dette i det hele tatt?

Jeg og en annen kom frem til at vi datet veldig forskjellige typer menn siden hun opplevde at menn ikke brydde seg om sexen og når den kom, mens jeg dater menn som ikke tar jenter som har sex på første date seriøst. Så derfor ble jeg sittende om natten og stille noen spørsmål for å se om det var noe i det hun sa, og det så jeg jo at det var. I allefall ut i fra de svarene jeg fikk.

En liten bisetning i en diskusjon som tydeligvis trokket deg og andre på tærne siden dere bruker så mye tid på å undergrave mine innlegg som svada og tull. Det er helt greit for meg, jeg har ikke noe å bevise for noen. Jeg bare deltar i en diskusjon og sier mine meninger og svarer på de spørsmål som stilles til meg direkte.

Ellers synes jeg at avsporinger som dette heller kan tas med meg via PM fordi det ødelegger faktisk en annens tråd.

Og jeg har android og har aldri sex på første date, men det betyr ikke at jeg tror undersøkelsen du viste til er feil.

Endret av Anna.S
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en annen kom frem til at vi datet veldig forskjellige typer menn siden hun opplevde at menn ikke brydde seg om sexen og når den kom, mens jeg dater menn som ikke tar jenter som har sex på første date seriøst. Så derfor ble jeg sittende om natten og stille noen spørsmål for å se om det var noe i det hun sa, og det så jeg jo at det var. I allefall ut i fra de svarene jeg fikk.

En liten bisetning i en diskusjon som tydeligvis trokket deg og andre på tærne siden dere bruker så mye tid på å undergrave mine innlegg som svada og tull. Det er helt greit for meg, jeg har ikke noe å bevise for noen. Jeg bare deltar i en diskusjon og sier mine meninger og svarer på de spørsmål som stilles til meg direkte.

Ellers synes jeg at avsporinger som dette heller kan tas med meg via PM fordi det ødelegger faktisk en annens tråd.

Det at du nevnte denne korrelasjonen var i et direkte svar til TS, og det har noe med selve tråden å gjøre. Innlegg #202 side 11, der dine synsinger blir presentert som bastante faktaer. I tillegg presterer du å hevde at fyren ikke er interessert, igjen som en fakta basert på hva? Du kjenner verken TS eller fyren det er snakk om, likevel lirer du av deg en så bastant frase. Ingen som føler seg tråkket på her, kun enkelte som liker å backe opp slike bastante påstander med noen som helst kilder og grundigere research enn det du kom med. Og ja - det innlegget der er svada og tull siden det ikke er noen som helst research bak dette enn din ukritiske lille spørreskjema.

Hva det angår om det er lurt med sex på første date eller ikke, er som alt annet, ganske relativt. Du har tidligere nevnt at sex på første date ikke anbefales for de som ikke takler avvisningen etterpå - det er jeg (og jeg vil tro de aller fleste) er enige i. Men gjort er gjort, og det er ikke så mye å gjøre med det. At TS hadde sex med han på første date er ikke noe som kan bli ugjort, spørsmålet er hva man skal gjøre videre:

Til TS, om du fortsatt leser her inne;

Hvorvidt dere hadde sex på første date har ingenting å si hvis fyren opprinnelig var interessert i deg. Det er mange av oss som tror at vi ofte klarer skille mellom følelser og sex, der vi lurer oss selv til å tro at vi vil takle en avvisning, men ofte er det ikke slik. Jeg har vært i akkurat samme situasjon som deg , og det som noen ganger fungerte var å ta litt avstand (ikke gjøre seg selv altfor tilgjengelig) og ikke virke altfor needy. Fyren endte dessverre opp med å ikke være så interessert i meg, men det at han mistet interessen etter første date var pga han ikke var så interessert som jeg var in the first place.

Jeg har tidligere hatt sex på første date som senere viste seg å være fyrer jeg har hatt langvarige forhold med. I bunn og grunn, hvis det var noen interesse der til å starte med så vil ikke dette ødelegge in the long run. Ta litt avstand fra fyren (la det gå noen timer før du svarer han, ikke send meldinger med mindre han svarer også - dere sender melding annenhver gang, ikke du som sender 3-4 meldinger før han svarer med 1 melding og så videre).

Uansett hva utfallet blir; om han ender opp med å vise interesse eller ikke, så bør du ta litt avstand fr å 'kjøle' deg litt ned, og få litt kontroll og oversikt over dine følelser. Er du blitt såret så er du det, ta det som en erfaring enn et nederlag. Keep your head up.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Til TS, om du fortsatt leser her inne;

Hvorvidt dere hadde sex på første date har ingenting å si hvis fyren opprinnelig var interessert i deg. Det er mange av oss som tror at vi ofte klarer skille mellom følelser og sex, der vi lurer oss selv til å tro at vi vil takle en avvisning, men ofte er det ikke slik. Jeg har vært i akkurat samme situasjon som deg , og det som noen ganger fungerte var å ta litt avstand (ikke gjøre seg selv altfor tilgjengelig) og ikke virke altfor needy. Fyren endte dessverre opp med å ikke være så interessert i meg, men det at han mistet interessen etter første date var pga han ikke var så interessert som jeg var in the first place.

Jeg har tidligere hatt sex på første date som senere viste seg å være fyrer jeg har hatt langvarige forhold med. I bunn og grunn, hvis det var noen interesse der til å starte med så vil ikke dette ødelegge in the long run. Ta litt avstand fra fyren (la det gå noen timer før du svarer han, ikke send meldinger med mindre han svarer også - dere sender melding annenhver gang, ikke du som sender 3-4 meldinger før han svarer med 1 melding og så videre).

Uansett hva utfallet blir; om han ender opp med å vise interesse eller ikke, så bør du ta litt avstand fr å 'kjøle' deg litt ned, og få litt kontroll og oversikt over dine følelser. Er du blitt såret så er du det, ta det som en erfaring enn et nederlag. Keep your head up.

Ts her :)

Ja, jeg leser her inne. Oppdaterte dere på side 17, og på side 18 :)

Nå har han tatt kontakt de gangene vi har skrevet idag. Og nå for en times tid siden har vi chattet i hvertfall 3 timer :)

Om det varer vet jeg ikke, men jeg håper vi er riktig rute nå.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ts her :)

Ja, jeg leser her inne. Oppdaterte dere på side 17, og på side 18 :)

Nå har han tatt kontakt de gangene vi har skrevet idag. Og nå for en times tid siden har vi chattet i hvertfall 3 timer :)

Om det varer vet jeg ikke, men jeg håper vi er riktig rute nå.

Ja, det lover kjempegodt for din del. Glad på dine vegne!

Du får ta ting som de kommer, og hvis det ikke skulle gå helt som du ønsker; ikke ta det som et stort nederlag. Dating er risky business :P

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det lover kjempegodt for din del. Glad på dine vegne!

Du får ta ting som de kommer, og hvis det ikke skulle gå helt som du ønsker; ikke ta det som et stort nederlag. Dating er risky business :P

Ja, jeg prøver å roe meg ned slik at jeg ikke har forhåpningene oppi skyene.

Tviler på at han ville ha skrevet såpass mye med meg idag om han ikke ville fortsette å bli kjent, men kan jo hende han kjedet seg og ;) Jeg prøver å være litt "negativt" innstilt til hvor vidt vi havner foreløpig.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg prøver å roe meg ned slik at jeg ikke har forhåpningene oppi skyene.

Tviler på at han ville ha skrevet såpass mye med meg idag om han ikke ville fortsette å bli kjent, men kan jo hende han kjedet seg og ;) Jeg prøver å være litt "negativt" innstilt til hvor vidt vi havner foreløpig.

ts

Man behøver ikke være 'negativt' innstilt, men bare være klar over at ting kanskje ikke går som man vil. Jeg vil heller kalle det å være realistisk.

Ja, det kan selvfølgelig hende han skriver bare fordi han kjeder seg men det kan også hende fordi kan liker deg utrolig godt, hvem veit? En ting er dog sikkert: det gagner deg ikke å tenke på den måten. Jeg vet det er vanskelig, men man må skjerpe seg litt. Slik tankegang går over i at man overanalyserer, og det kommer aldri noe bra ut av det. Man sliter seg bare ut.

Du får ta ting som de kommer. :) Så krysser vi fingra for deg :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Man behøver ikke være 'negativt' innstilt, men bare være klar over at ting kanskje ikke går som man vil. Jeg vil heller kalle det å være realistisk.

Ja, det kan selvfølgelig hende han skriver bare fordi han kjeder seg men det kan også hende fordi kan liker deg utrolig godt, hvem veit? En ting er dog sikkert: det gagner deg ikke å tenke på den måten. Jeg vet det er vanskelig, men man må skjerpe seg litt. Slik tankegang går over i at man overanalyserer, og det kommer aldri noe bra ut av det. Man sliter seg bare ut.

Du får ta ting som de kommer. :) Så krysser vi fingra for deg :lur:

Det er bra dere krysser fingrene for meg, det setter jeg pris på :)

Prøver så godt jeg kan å ikke overanalysere alt hele tiden, men ja, veldig vanskelig.

ts

Gjest Anna.S
Skrevet

I tillegg presterer du å hevde at fyren ikke er interessert, igjen som en fakta basert på hva? Du kjenner verken TS eller fyren det er snakk om, likevel lirer du av deg en så bastant frase.

Jeg leser da hva TS skriver og det var ikke bare jeg som hadde den konklusjonen. Jeg håper vi har tatt feil og at TS og denne mannen blir lykkelige i alle sine dager. At han velger å bli bedre kjent og kan falle for henne etterhvert. For jeg tror fortsatt ikke at han falt for henne etter første daten. Han hadde kanskje forventet noe annet, som så mange av oss gjør. Men så har han fått tenkt seg om og ser på det de har til felles osv og vil gi det et forsøk.

Men dette er selvfølgelig ingen fakta eller bastante meninger. Det er bare tanker jeg har gjort meg opp igjennom denne tråden og det TS gar fortalt underveis.

En ting er sikkert TS: Dumper han deg så er det ikke pga sexen, da hadde han dumpet deg for flere dager siden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...